M: isetehtud tõukeratas
Lehekülg 1, lehekülgi kokku 1
M: isetehtud tõukeratas
Juttu sellest liikurist on siin:
http://velo.clubbers.ee/foorum/viewtopic.php?f=5&t=30443&hilit=t%C3%B5ukeratta+ehitamine
Uusim pilt:
Kuna meister polnud varem tõukerattaid teinud, siis tulid mõned veakesed sisse. Tagumised dropoudid pole päris täpselt paigas - tagaratas kipub allapanekul viltui kiskuma ja seda tuleb jõuga väänata, et otsemaks saada. Tagapiduri teema vajab läbimõtlemist - ma korra proovisin tagapidurit panna, aga tekkisid probleemid trossikõri paigaldusega, see hakkas jalgu jääma. Nüüd puurisin tallalauda paar auku, ehk see kergendab uuel omanikul trossikõri panekut. Märja ilmaga lendab esiratta alt pori jalgadele ja raami torud ei kaitse piisavalt. Eks uuel omanikul tuleb hakata leiutama - kas panna pikk porilaud või teha raami etteotsa mingi porikaitse.
Põhja kõrgus maapinnast umbes 10 cm, Tartu teedel pole seni hätta jäänud. Madalast äärekivist (väravaesised, ülekäigukohad jne) läheb üle enamasti ilma põhjaga maad puutumata. Tallalaua kõrgus maapinnast umbes 14 cm - just paras kõrgus, kui tekib soov mugavalt end äärekividest edasi tõugata:) Äsja panin uue esipiduri ja nüüd saab pidurdamisel sõltuvalt kehaasendist esiratta libisema lasta või tagaratta õhku tõsta.
Siit-sealt on värv veidi kulunud, kuid tõsise värvitöö vajadus jäägu uue omaniku otsustada. Ka põhja alt on ratas päris heas seisukorras. Tagarehv on praguline - veel veereb ja ei rebene, kuid targem oleks see vahetada (see on tavaline Aisti või Desna rehv). Esiratas on paari millimeetri jagu "kaheksas", kuid ei viska. Pildil nähtavat esituld ja lukku kaasa ei saa, küll aga jätan külge helkurid. Üks müümise põhjustest on soov teha ruumi võimalikele uutele projektidele, mis mu peas vaikselt idanevad - müügist saadud raha tahaks samuti uude projekti suunata.
Eks pakkuge hinda. Mingit ulmesummat ei oota, 10 eurot peaks kah piisav olema.
Minu kogemused näitavad, et selle rattaga liikudes saate positiivset tähelepanu laste ja turistide poolt.
Kaalunud ma seda ratast pole. Käetunde järgi pakuks kaalu umbes sama palju, kui on baaskomplektsel Hiina terasest maastikurattal.
Kontakt privas või meiliga paadikapten@hot.ee. Tartus saan ratta ise huvilise juurde veeretada, kasvõi lihtsalt ülevaatamiseks.
http://velo.clubbers.ee/foorum/viewtopic.php?f=5&t=30443&hilit=t%C3%B5ukeratta+ehitamine
Uusim pilt:
Kuna meister polnud varem tõukerattaid teinud, siis tulid mõned veakesed sisse. Tagumised dropoudid pole päris täpselt paigas - tagaratas kipub allapanekul viltui kiskuma ja seda tuleb jõuga väänata, et otsemaks saada. Tagapiduri teema vajab läbimõtlemist - ma korra proovisin tagapidurit panna, aga tekkisid probleemid trossikõri paigaldusega, see hakkas jalgu jääma. Nüüd puurisin tallalauda paar auku, ehk see kergendab uuel omanikul trossikõri panekut. Märja ilmaga lendab esiratta alt pori jalgadele ja raami torud ei kaitse piisavalt. Eks uuel omanikul tuleb hakata leiutama - kas panna pikk porilaud või teha raami etteotsa mingi porikaitse.
Põhja kõrgus maapinnast umbes 10 cm, Tartu teedel pole seni hätta jäänud. Madalast äärekivist (väravaesised, ülekäigukohad jne) läheb üle enamasti ilma põhjaga maad puutumata. Tallalaua kõrgus maapinnast umbes 14 cm - just paras kõrgus, kui tekib soov mugavalt end äärekividest edasi tõugata:) Äsja panin uue esipiduri ja nüüd saab pidurdamisel sõltuvalt kehaasendist esiratta libisema lasta või tagaratta õhku tõsta.
Siit-sealt on värv veidi kulunud, kuid tõsise värvitöö vajadus jäägu uue omaniku otsustada. Ka põhja alt on ratas päris heas seisukorras. Tagarehv on praguline - veel veereb ja ei rebene, kuid targem oleks see vahetada (see on tavaline Aisti või Desna rehv). Esiratas on paari millimeetri jagu "kaheksas", kuid ei viska. Pildil nähtavat esituld ja lukku kaasa ei saa, küll aga jätan külge helkurid. Üks müümise põhjustest on soov teha ruumi võimalikele uutele projektidele, mis mu peas vaikselt idanevad - müügist saadud raha tahaks samuti uude projekti suunata.
Eks pakkuge hinda. Mingit ulmesummat ei oota, 10 eurot peaks kah piisav olema.
Minu kogemused näitavad, et selle rattaga liikudes saate positiivset tähelepanu laste ja turistide poolt.
Kaalunud ma seda ratast pole. Käetunde järgi pakuks kaalu umbes sama palju, kui on baaskomplektsel Hiina terasest maastikurattal.
Kontakt privas või meiliga paadikapten@hot.ee. Tartus saan ratta ise huvilise juurde veeretada, kasvõi lihtsalt ülevaatamiseks.
hall kass- Kasutaja
- Postituste arv : 35
Age : 42
Registration date : 20/08/2010
Lehekülg 1, lehekülgi kokku 1
Permissions in this forum:
Sa ei saa vastata siinsetele teemadele