Mootorite läbisõidud
2 posters
Vanaisa Vokk :: Üldine :: Tehniline
Lehekülg 1, lehekülgi kokku 1
Mootorite läbisõidud
Mul pole õrna aimugi mitu kilomeetrit võiks mopeedi läbisõit olla enne kui on vaja vahetada
1. Vedavat hammasratast
2. Sidurit või selle detaile
3. Kolbi, kolvirõngaid, silindrit või seda puurida
4. Väntvõlli laagreid ja muid väntvõlli detaile
Mul on mingipärast tunne, et see läbisõit ei ole kuigi suur. Kindlasti mitte sarnane autoga, kus 200 000km autol pole veel remontkolbe vaja.
Miks ma seda küsin, on see et teada millal peaks hakkama muret tundma peale suuremat mootori remonti, et kontrollida, kas on vaja üht või teist asja vahetada.
Kui ma nüüd ähmaselt meelde tuletan, siis mu D-5 mootoriga punnvõrril, millega me terve 2 aastat ringi uhasin ei olnud kunagi mitte mingisugust probleemi. Läbisõit võis olla miski alla 2000km. Ma sõitsin temaga korralikult ikka. Ja pikki otsi.
Ning Riga-22 tundus olevat punnvõrri kõrval üpris pirtsakas ja kergesti lagunev. Sõitsin Riga-22'ga samuti umbes 2 aastat. Kõik trossid hävinesid. Sidur puruks, 1. käik katki, süüte probleemid. Ja veel nipet näpet pidevalt. Mootorgi sai ära vahetatud. Kuni lõpuks ta jäigi kuuri seisma kui ebapraktiliselt kähku lagunev. Või mulle sattus lihtsalt selline eksemplar mis oli oma ekspluatatsioonis jõudnud nii kaugele...
Arvamused?
1. Vedavat hammasratast
2. Sidurit või selle detaile
3. Kolbi, kolvirõngaid, silindrit või seda puurida
4. Väntvõlli laagreid ja muid väntvõlli detaile
Mul on mingipärast tunne, et see läbisõit ei ole kuigi suur. Kindlasti mitte sarnane autoga, kus 200 000km autol pole veel remontkolbe vaja.
Miks ma seda küsin, on see et teada millal peaks hakkama muret tundma peale suuremat mootori remonti, et kontrollida, kas on vaja üht või teist asja vahetada.
Kui ma nüüd ähmaselt meelde tuletan, siis mu D-5 mootoriga punnvõrril, millega me terve 2 aastat ringi uhasin ei olnud kunagi mitte mingisugust probleemi. Läbisõit võis olla miski alla 2000km. Ma sõitsin temaga korralikult ikka. Ja pikki otsi.
Ning Riga-22 tundus olevat punnvõrri kõrval üpris pirtsakas ja kergesti lagunev. Sõitsin Riga-22'ga samuti umbes 2 aastat. Kõik trossid hävinesid. Sidur puruks, 1. käik katki, süüte probleemid. Ja veel nipet näpet pidevalt. Mootorgi sai ära vahetatud. Kuni lõpuks ta jäigi kuuri seisma kui ebapraktiliselt kähku lagunev. Või mulle sattus lihtsalt selline eksemplar mis oli oma ekspluatatsioonis jõudnud nii kaugele...
Arvamused?
totsent- Kasutaja
- Postituste arv : 192
Age : 55
Registration date : 17/06/2012
Re: Mootorite läbisõidud
Räägivad, et 20000km esimese kapremondini. Kui on hästi hoitud.
totsent- Kasutaja
- Postituste arv : 192
Age : 55
Registration date : 17/06/2012
Re: Mootorite läbisõidud
Nii, leidsin lõpuks natuke usaldusväärsema allika. Ametlikult olevat Š-62 läbisõit esimese kapremondini 15000km.
-------------------------
Краткая техническая характеристика мотора Ш-62
Число цилиндров — 1; диаметр цилиндра — 38 мм; ход поршня — 44 мм; рабочий объем — 49,8 см3; степень сжатия — 7,7—8,5.
Топливо — бензин А-72 или А-76 в смеси (25 : 1) с маслом.
Мощность — не менее 2,0 л. с./1,47 кВт при 5200 об/мин; крутящий момент — не менее 0,29 кгс*м/ 2,84 Н*м при 4200 об/мин.
Масса — 14,8 кг.
Ресурс до первого капитального ремонта — 15 000 км.
Карбюратор — К—60.
Свеча зажигания — А17В.
------------------------------------------
-------------------------
Краткая техническая характеристика мотора Ш-62
Число цилиндров — 1; диаметр цилиндра — 38 мм; ход поршня — 44 мм; рабочий объем — 49,8 см3; степень сжатия — 7,7—8,5.
Топливо — бензин А-72 или А-76 в смеси (25 : 1) с маслом.
Мощность — не менее 2,0 л. с./1,47 кВт при 5200 об/мин; крутящий момент — не менее 0,29 кгс*м/ 2,84 Н*м при 4200 об/мин.
Масса — 14,8 кг.
Ресурс до первого капитального ремонта — 15 000 км.
Карбюратор — К—60.
Свеча зажигания — А17В.
------------------------------------------
totsent- Kasutaja
- Postituste arv : 192
Age : 55
Registration date : 17/06/2012
Vanaisa Vokk :: Üldine :: Tehniline
Lehekülg 1, lehekülgi kokku 1
Permissions in this forum:
Sa ei saa vastata siinsetele teemadele