Naumann
4 posters
Lehekülg 1, lehekülgi kokku 1
Naumann
Äkki keegi siinsetest oskab detailide diagnoosi panna ühele rattale, mis algselt on olnud Naumann aga aja jooksul on külge saanud tõenäoliselt paljud eri rataste juppe:
Tuled sellel on nõukogude jalgrattakomplekt, et neid ei ole vaja mainima hakata.
Sadul tundub olevat Dürkopp - kas Naumann kasutaski võõrast sadulat või on see hiljem lihtsalt ringi vahetatud?
Tagarumm on torpeedo - kas Naumann kasutas seda, või on rattad all ringi vahetatud?
Juhtraud on mitte kroomitud ega nikeldatud vaid tundub olevat juba tehasest hõbedase värviga värvitud.
Pakiraam on tõenäoliselt mingi universaalne lisavarustus?
Esi ja taga porilaud on erinevad, kas üks neist kahest võib olla õige ja kui, siis kumb?
Millised peaksid välja nägema selle masina pedaalid, ketiratas ja keskjooks või vähemalt milline keskjooks selle raamiga võiks füüsiliselt sobida?
Kas kuskilt on võimalik raaminumbri (õigemini küll birkanumbri järgi antud eksemplari puhul) järgi ratta täpselt mudelit välja selgitada - antud eksemplar on numbriga 925.
Tunnistan igaksjuhuks ka juurde seda, et tõenäoliselt täisoriginaali seda jalgratast ma taastama ei hakka vaid sellest saab mopeedimuuseumi ekspositsioonis abimootorite ILO või MAW kandja... aga hea oleks teada ikka, sest kunagi ei tea, mis hoog või äkki peale tulla.
Tuled sellel on nõukogude jalgrattakomplekt, et neid ei ole vaja mainima hakata.
Sadul tundub olevat Dürkopp - kas Naumann kasutaski võõrast sadulat või on see hiljem lihtsalt ringi vahetatud?
Tagarumm on torpeedo - kas Naumann kasutas seda, või on rattad all ringi vahetatud?
Juhtraud on mitte kroomitud ega nikeldatud vaid tundub olevat juba tehasest hõbedase värviga värvitud.
Pakiraam on tõenäoliselt mingi universaalne lisavarustus?
Esi ja taga porilaud on erinevad, kas üks neist kahest võib olla õige ja kui, siis kumb?
Millised peaksid välja nägema selle masina pedaalid, ketiratas ja keskjooks või vähemalt milline keskjooks selle raamiga võiks füüsiliselt sobida?
Kas kuskilt on võimalik raaminumbri (õigemini küll birkanumbri järgi antud eksemplari puhul) järgi ratta täpselt mudelit välja selgitada - antud eksemplar on numbriga 925.
Tunnistan igaksjuhuks ka juurde seda, et tõenäoliselt täisoriginaali seda jalgratast ma taastama ei hakka vaid sellest saab mopeedimuuseumi ekspositsioonis abimootorite ILO või MAW kandja... aga hea oleks teada ikka, sest kunagi ei tea, mis hoog või äkki peale tulla.
oldmoped- Moderaator
- Postituste arv : 428
Age : 54
Registration date : 05/07/2009
Re: Naumann
Siin üks seidel&nauman.
http://jalgrattad.wordpress.com/category/seidel-naumann/
Leistangid tunduvad kangesti Husqvarna jalgratta omad olema.Kui tagaratta rumm on torpeedo jooksuga,peaks seal ka kotka ligidal olema kahekohaline number,see peaks aasta olema,eeldusel,et tagaratas on õige.Tagaratta pöid tundub küll sellele ajastusele sobiv,kodarad ei asetse ühel joonel,esi poriplekk ei sobi hästi raamile külge ,eeldaks,et tagumine on õige, aga kes teab.
http://jalgrattad.wordpress.com/category/seidel-naumann/
Leistangid tunduvad kangesti Husqvarna jalgratta omad olema.Kui tagaratta rumm on torpeedo jooksuga,peaks seal ka kotka ligidal olema kahekohaline number,see peaks aasta olema,eeldusel,et tagaratas on õige.Tagaratta pöid tundub küll sellele ajastusele sobiv,kodarad ei asetse ühel joonel,esi poriplekk ei sobi hästi raamile külge ,eeldaks,et tagumine on õige, aga kes teab.
Viimati muutis seda tüübel (Kolm Juul 29, 2009 2:34 pm). Kokku muudetud 1 kord
tüübel- Vana kala
- Postituste arv : 461
Registration date : 08/04/2009
Re: Naumann
Veel Nauman,tiba vanem mudel.
http://www.amoser.ch/christian/Velos/SeidelNaumann1922.htm
http://www.amoser.ch/christian/Velos/SeidelNaumann1922.htm
tüübel- Vana kala
- Postituste arv : 461
Registration date : 08/04/2009
Re: Naumann
Lenks, kahvel ja vb ka muu peale sildi on rootsi omad, tõenäoliselt mainitud Husqvarna, igatahes on seda tagumine porilaud, ei näe kinnitustraatide otsi, ei saa öelda, kas on 38 aasta mudeli või eelmise. Raam paistab ka Hsq olevat, silt on küll Naumann aga mudel 25 vist oli naiste mudel. Naumannil oli ikka oma kirjaga sadul. Tagaratas paistab ka saksa tegu olevat, Torpedo igal juhul aga velg ka vanem saksa mall.
Hsq vändad - laagrid leiaks, õigeid pedaale pole korralikke omalgi, silte ka üle ei ole, oli kahte mõõtu (30-ndate teine pool). Sildiaukude ja tagaratta kinnitusharude (esihargi alumise otsa) järgi saaks vaadata, kas enne või pärast 38-ndat aastat, ka raaminumbrist on Valdo A-M foorumis kirjutanud.
Nii, vabandan! Vaadates Tüübli pandud pilti, pean tunnistama, et mudel 25 ikkagi meeste mudel , seega pakun jälle välja, et 24 ja 26??? naiste omad, vaatan kodus järgi. Omal on plaan selle ajastu naiste Naumanniga.
Kui on ikka Hsq, siis selle aja Hsq oli roostevaba kodaratega ja Novo tagajooksuga ja üldjuhul haakmantli "inglise" - tüüpi veljega, mitte sellise vanema saksa tüübiga nagu rattal taga all on. Nii et rattad ei ole raamiga komplektis. Hsq esirummul H täht ja ka kodarate rummupoolsetel otstel H.
Korralikust Dürkoppi sadulanahast oleks huvitatud, kahjuks pole Hsq sadulat vastu pakkuda, on küll korralik Naumanni sadulanahk.
Hsq vändad - laagrid leiaks, õigeid pedaale pole korralikke omalgi, silte ka üle ei ole, oli kahte mõõtu (30-ndate teine pool). Sildiaukude ja tagaratta kinnitusharude (esihargi alumise otsa) järgi saaks vaadata, kas enne või pärast 38-ndat aastat, ka raaminumbrist on Valdo A-M foorumis kirjutanud.
Nii, vabandan! Vaadates Tüübli pandud pilti, pean tunnistama, et mudel 25 ikkagi meeste mudel , seega pakun jälle välja, et 24 ja 26??? naiste omad, vaatan kodus järgi. Omal on plaan selle ajastu naiste Naumanniga.
Kui on ikka Hsq, siis selle aja Hsq oli roostevaba kodaratega ja Novo tagajooksuga ja üldjuhul haakmantli "inglise" - tüüpi veljega, mitte sellise vanema saksa tüübiga nagu rattal taga all on. Nii et rattad ei ole raamiga komplektis. Hsq esirummul H täht ja ka kodarate rummupoolsetel otstel H.
Korralikust Dürkoppi sadulanahast oleks huvitatud, kahjuks pole Hsq sadulat vastu pakkuda, on küll korralik Naumanni sadulanahk.
kass- Kasutaja
- Postituste arv : 144
Registration date : 05/07/2009
Re: Naumann
Koduarvutiga ei näe üldse, et sildil võiks mudeli nr olla 25, aga 24 ja 25 (Elegantes Tourenrad) olid ikkagi meeste mudelid, 28 ja 29 näit. naiste mudelid. Ise huvitun mudelist 28.
Kui on ikkagi rootsi Hsq, siis raaminr tavalises kohas sadula all torul, võiks olla 5xxxxx lõpust ehk? Ja sadulatoru peaks siis sellel küll peenike olema, ei oska küll läbimõõtu öelda peast, aga alla 20 mm vast ?
Kui on ikkagi rootsi Hsq, siis raaminr tavalises kohas sadula all torul, võiks olla 5xxxxx lõpust ehk? Ja sadulatoru peaks siis sellel küll peenike olema, ei oska küll läbimõõtu öelda peast, aga alla 20 mm vast ?
kass- Kasutaja
- Postituste arv : 144
Registration date : 05/07/2009
Re: Naumann
"No 25" on sildil kindlasti. Ise pidasin algselt kogemata seda all oleva punkitiga o'd kogemata 9'aks.
Nagu olema ühistöös jõudnud arusaamisele, on tegu klassikalise nõukogude inimese tarberattaga, mis on kõigist keldris leiduvatest vanade rataste osadest kokku pandud, nagu tundub olevat ka mu teises teemas olev Svecia. Kuna mõlemad ratastest on pärit samast kohast, on tõenäoline ka see, et mingeid detaile on neil omavahel ka ristkasutusse sattunud.
Arvatavasti ei ole antud ratst vist tõesti mõtet originaali taastama hakata ja kõlbab ka sellisel kujul oma funktsiooni - eksponaadiks olevat mootorit hoidma.
Sadulanahast proovin lähipäevil pildid teha, et saaksid hinnata, kas se eon sulle piisavalt korralik. Sellise hübriidratta puhul pole mul suurt vahet, mis kirjaga sadul seal peal on, peaasi, et enamvähem õigest ajastust.
P.S.
Pole ennast juba enam ammu nii lollina tundnud kui nüüd, kui asjaolude sunnil natukene oma tuttavalt mopeedide mängumaalt ja ajastust välja olen astunud ja proovin aru saada sõidukitest, millest kohe mittemidagi ei tea - siiamaani olin harjunud, et suutsin oma huvisfääri kuuluvate masinate puhul ka suvalise uduse kasvõi telefoniga tehtud foto puhul diagnoosi panna enamvähem iga detali kohta.
Nagu olema ühistöös jõudnud arusaamisele, on tegu klassikalise nõukogude inimese tarberattaga, mis on kõigist keldris leiduvatest vanade rataste osadest kokku pandud, nagu tundub olevat ka mu teises teemas olev Svecia. Kuna mõlemad ratastest on pärit samast kohast, on tõenäoline ka see, et mingeid detaile on neil omavahel ka ristkasutusse sattunud.
Arvatavasti ei ole antud ratst vist tõesti mõtet originaali taastama hakata ja kõlbab ka sellisel kujul oma funktsiooni - eksponaadiks olevat mootorit hoidma.
Sadulanahast proovin lähipäevil pildid teha, et saaksid hinnata, kas se eon sulle piisavalt korralik. Sellise hübriidratta puhul pole mul suurt vahet, mis kirjaga sadul seal peal on, peaasi, et enamvähem õigest ajastust.
P.S.
Pole ennast juba enam ammu nii lollina tundnud kui nüüd, kui asjaolude sunnil natukene oma tuttavalt mopeedide mängumaalt ja ajastust välja olen astunud ja proovin aru saada sõidukitest, millest kohe mittemidagi ei tea - siiamaani olin harjunud, et suutsin oma huvisfääri kuuluvate masinate puhul ka suvalise uduse kasvõi telefoniga tehtud foto puhul diagnoosi panna enamvähem iga detali kohta.
oldmoped- Moderaator
- Postituste arv : 428
Age : 54
Registration date : 05/07/2009
Lehekülg 1, lehekülgi kokku 1
Permissions in this forum:
Sa ei saa vastata siinsetele teemadele