D-6 mootor tõmbab täis.
5 posters
Vanaisa Vokk :: Üldine :: Tehniline
Lehekülg 1, lehekülgi kokku 1
D-6 mootor tõmbab täis.
Kas keegi oskab öelda, miks tõmbab D-6 mootor pärast mitmekilomeetrist sõitu ennast täis? Alguses läheb korralikult tööle, aga kui sooja mootoriga sõitma hakata ja seejärel üle 2 minuti seista, siis masin enam käima ei lähe enne kui mootorit tühjaks ei lase. Teine küsimus, et kas on võimalik, et mootor kuumeneb nii üle, et tõmbab kinni? Sõitsime kolmekesi läbi Käina, ma sain juba selle masina kohta suure kiiruse kätte, kuid järsku hakkas mootor räigelt lärisema ja suri välja. Tagumine ratas ei liikunud absoluutselt, kuid asi lahenes umbes 20 sekundiga. Üldiselt ei jahtu ju mootor mitte ealeski nii kiirelt maha.
Re: D-6 mootor tõmbab täis.
Viimase probleemi kohapealt ma ütlesin ka Kauri garaažis, et sul lõi mootor kinni korra, kui mootor kuumaks läheb hakkavad kolvirõngad paisuma ning need suruvad omakorda nii tugevalt vastu silindri seina ja asi jookseb kinni. Vanale mootorile piisab 7-9 kilomeetrit ning mootor jooksebki kinni. Kogesin enda kunagise Riga-11'ne samasugust asja kui peale korraks seisma jäämist läks masin taas käima kuid oli tunduvalt uimasem ( tugev hõõrdumine kui külma mootoriga )
Kevin.
Kevin.
Re: D-6 mootor tõmbab täis.
Natuke ebaloogiline jutt see kolvirõngaste paisumisest just kulunud mootoriga.. Ma saaks veel aru kui on sees tutikas kolv koos rõngastega, et siis oleks nagu ruum kuhu paisuda väiksem ja kolv jookseb silindrisse kinni.
Tegelikult ma arvan, et viga siin on samasugune nagu minul vahetevahel juhtunud on. Sidurihammasrattad kuumenevad vastu üksteist ja paisuvad nii palju, et poob kinni. Sellest tekib ka kõrin. Kolvirõngaste kõrin on juba halvem märk.
Tegelikult ma arvan, et viga siin on samasugune nagu minul vahetevahel juhtunud on. Sidurihammasrattad kuumenevad vastu üksteist ja paisuvad nii palju, et poob kinni. Sellest tekib ka kõrin. Kolvirõngaste kõrin on juba halvem märk.
Re: D-6 mootor tõmbab täis.
Võta näpust, minu Riga-11'nel olid küll vana kolb ja rõngadki polnud just väga uued enam.. 3-4 kilomeetrit sai kahekesi liigeldud siis sõitsin üksinda ning siis muutuski uimaseks ja lõpuks lõi tagumise ratta kinni.
Re: D-6 mootor tõmbab täis.
Mida sa oma karburaatori düüsidega oled teinud? Puurisid läbi? Puuritud düüsist võib see täis jooksmine küll tekkida. Soe mootor tahab veidike lahjemat küttesegu. Külm mootor tahab jälle rohkem. Reeglina nn. mootori kinni kiilumise põhjus on ikkagi ülekuumenemine. Kui viga oleks paisunud siduris, siis oleks ka sellist spetsiifilist lõhna mootori juures tunda.
urmet48- Moderaator
- Postituste arv : 539
Age : 41
Registration date : 24/03/2009
Re: D-6 mootor tõmbab täis.
Mida ma karburaatori düüsidega tegema pidin? Karburaatori juures said ära vahetatud ujuk, mõlemad tihendid, segukruvi, õhupuhasti.
Re: D-6 mootor tõmbab täis.
Kinni võis sellepärast joosta et segu on lahja.
lauren- Postituste arv : 3
Age : 31
Registration date : 12/07/2009
Re: D-6 mootor tõmbab täis.
Bensiini saab see masin küll ja veel, minu mäletamist mõõda oli tollel masinal segu üsna välja keeratud.
Re: D-6 mootor tõmbab täis.
lauren kirjutas:Kinni võis sellepärast joosta et segu on lahja.
Selle jutu all on vast mõeldud vähest õli bensiini sees.
Lahja küttesegu sisaldab rohkem õhku.
Rikas küttesegu sisaldab rohkem bensiini.
urmet48- Moderaator
- Postituste arv : 539
Age : 41
Registration date : 24/03/2009
Similar topics
» d8e tõmbab täis
» D4 mootor originaal raamile ?mootor riga 11 raamile ?
» O: D4/D5 mootor.
» võrri mootor
» M: käsistarteriga d6 mootor.
» D4 mootor originaal raamile ?mootor riga 11 raamile ?
» O: D4/D5 mootor.
» võrri mootor
» M: käsistarteriga d6 mootor.
Vanaisa Vokk :: Üldine :: Tehniline
Lehekülg 1, lehekülgi kokku 1
Permissions in this forum:
Sa ei saa vastata siinsetele teemadele