Kärbse Riga 22 (Talveunes)
+3
Ilmar
tumbleweed
kärbes
7 posters
Lehekülg 1, lehekülgi kokku 2
Lehekülg 1, lehekülgi kokku 2 • 1, 2
Kärbse Riga 22 (Talveunes)
Sai siis onu juurest toodud üle 15 aasta seisnud Riga 22.Sai siis käima aetud.Esialgu ei läinud masin üldse edasi kuna mootor oli korralikult ikka sodi täis.Ime kombel jäid isegi kummid esimesest korrast täis ning kõik tuled ja viled töötasid. Peal on sellel elukal V-50 mootor käsikäikudega.
Paar klõpsu ka
Seisma jäi ka kolvi ning simmerite vahetuse tõttu.
Paar klõpsu ka
Seisma jäi ka kolvi ning simmerite vahetuse tõttu.
Viimati muutis seda kärbes (Nelj Märts 01, 2012 9:03 pm). Kokku muudetud 4 korda
kärbes- Kasutaja
- Postituste arv : 28
Registration date : 09/10/2011
Re: Kärbse Riga 22 (Talveunes)
Kui sai mootor maha võetud siis ei olnud seda mõtet enam koos uute asjadega tagasi kokku panna.Tegelt oli eelmises postis viga ,mitte kolb ei ole juba uus vaid rõngad ja simmerid sain juba kätte
Viimati muutis seda kärbes (Reede Dets 23, 2011 9:41 am). Kokku muudetud 2 korda
kärbes- Kasutaja
- Postituste arv : 28
Registration date : 09/10/2011
Re: Kärbse Riga 22 (Talveunes)
Kas keegi oskab lahtti seletada selle spidoka süsteemi??Seal hammaka juures see julla olemas.(Spidokat enne ei muretse kui saab masina liikuma.)
kärbes- Kasutaja
- Postituste arv : 28
Registration date : 09/10/2011
Re: Kärbse Riga 22 (Talveunes)
Mootor nüüd juba paar nädalat kurvalt kastis seisnud. Täna sai ta ikka korra enam vähem kokku laotud(lahtiselt),et meelest ära ei läheks :(Nüüd kui saab linna minna siis saab olema üks korralik Matrossovi laks.
Edasised Plaanid: Kui saab mootori enam vähem kokku siis saab äkki ka uue värvi kihi peale.Midagi musta ja oranži kirjut.
Päris orginaali ei hakka taga ajama.
Edasised Plaanid: Kui saab mootori enam vähem kokku siis saab äkki ka uue värvi kihi peale.Midagi musta ja oranži kirjut.
Päris orginaali ei hakka taga ajama.
kärbes- Kasutaja
- Postituste arv : 28
Registration date : 09/10/2011
Re: Kärbse Riga 22 (Talveunes)
Vahepeal pole väga suuri edu samme saanud teha.Nüüd aga käes kolb.Seda kepsu asja tuleb veel vaadata kuna kepsul ka loks sees ja kogu väntvõll maksab Matrossovis 44€.
K:Mis värviga oleks mõistlik värvida??
Värvi püssiga kogemused puuduvad.
Kas siis aerosool?
K:Mis värviga oleks mõistlik värvida??
Värvi püssiga kogemused puuduvad.
Kas siis aerosool?
kärbes- Kasutaja
- Postituste arv : 28
Registration date : 09/10/2011
Re: Kärbse Riga 22 (Talveunes)
Väntvõlli sa ei pea kohe tutikat ostma ju ja ise soovitan kindlasti värvida püstoliga.
tumbleweed- Kasutaja
- Postituste arv : 321
Age : 27
Registration date : 18/10/2010
Re: Kärbse Riga 22 (Talveunes)
Väntvõlli ei pea loomulikult tutikat ostma, aga samas tuleb odavam korralik väntvõll sisse panna, kui muudkui osta mingeid vanasid pooleldi-kasutatuid.
Värvidest soovitaks Hammerite (palun, hoidke oma kriitika endale).
Aerosooliga värvimine on veel keerulisem kui püssiga värvimine, sest aerosoolil on ikka kuradi pisike ots, kust värv tuleb välja - lõhvik vms. Värvipüstoliga on hea üle käia ilma probleemideta.
See on tõesti üpris nirus seisukorras masin, aga edu!
PS! Ise oman ka V-50 mootorit käsikäikudega ja pole midagi halba ütelda.
Värvidest soovitaks Hammerite (palun, hoidke oma kriitika endale).
Aerosooliga värvimine on veel keerulisem kui püssiga värvimine, sest aerosoolil on ikka kuradi pisike ots, kust värv tuleb välja - lõhvik vms. Värvipüstoliga on hea üle käia ilma probleemideta.
See on tõesti üpris nirus seisukorras masin, aga edu!
PS! Ise oman ka V-50 mootorit käsikäikudega ja pole midagi halba ütelda.
Ilmar- Kasutaja
- Postituste arv : 76
Age : 30
Registration date : 15/07/2011
Re: Kärbse Riga 22 (Talveunes)
jajahh, hämmer on se kõige õigem värv! igaühe omaasi , mis vööba peale ajab
Re: Kärbse Riga 22 (Talveunes)
Eks see 15 - 20 aastat põhimõtteliselt lageda taeva all(kolm seina ja läbilaskev katus) pole jah hästi mõjund ,aga eks tuleb korda tehaIlmar kirjutas:
See on tõesti üpris nirus seisukorras masin, aga edu!
kärbes- Kasutaja
- Postituste arv : 28
Registration date : 09/10/2011
Re: Kärbse Riga 22 (Talveunes)
Nüüd selgus ,et see mootor kunagi AMMU nö. forsitud või nii.Kindel asi et kolbi oli kergemaks viilitud.Eks uuega teeme sama moodi.
kärbes- Kasutaja
- Postituste arv : 28
Registration date : 09/10/2011
Re: Kärbse Riga 22 (Talveunes)
Mis moodi seda siis forsseeritud oli? Ega lihtsalt viilimine ei aita midagi. Peab vähe teadma kaa, mis seal viilida ja kui palju.
PS! Tagaamordid pole originaalid!
PS! Tagaamordid pole originaalid!
urmet48- Moderaator
- Postituste arv : 539
Age : 41
Registration date : 24/03/2009
Re: Kärbse Riga 22 (Talveunes)
Misasi on kolvi kergemaksviilimine ja kuidas see mootori tööd paremaks muudab?
oldmoped- Moderaator
- Postituste arv : 428
Age : 54
Registration date : 05/07/2009
Re: Kärbse Riga 22 (Talveunes)
urmet48 kirjutas:Mis moodi seda siis forsseeritud oli? Ega lihtsalt viilimine ei aita midagi. Peab vähe teadma kaa, mis seal viilida ja kui palju.
PS! Tagaamordid pole originaalid!
Siin on näha erinevust.Kahest kohast on tehtud.Ilusam on stock.
Taga amordid on tehtud mõne suurema masina omadest.
Viimati muutis seda kärbes (Püh Okt 23, 2011 6:30 am). Kokku muudetud 1 kord
kärbes- Kasutaja
- Postituste arv : 28
Registration date : 09/10/2011
Re: Kärbse Riga 22 (Talveunes)
oldmoped kirjutas:Misasi on kolvi kergemaksviilimine ja kuidas see mootori tööd paremaks muudab?
Seda ütles mulle teadjam mees ,et kergemaks viilitud ja seda ma ei taibanud küsida ,et kuidas see kaasa aitab
Juu siis jaksab mootor kergemini käia.
kärbes- Kasutaja
- Postituste arv : 28
Registration date : 09/10/2011
Re: Kärbse Riga 22 (Talveunes)
See viilimine on tehtud sisselaske aja pikendamiseks;) Ei oma erilist effekti ilma järelaidatud silindrita. Jäta parem viilimata.
urmet48- Moderaator
- Postituste arv : 539
Age : 41
Registration date : 24/03/2009
Re: Kärbse Riga 22 (Talveunes)
Tänud ,saab kergemini läbi.urmet48 kirjutas:See viilimine on tehtud sisselaske aja pikendamiseks;) Ei oma erilist effekti ilma järelaidatud silindrita. Jäta parem viilimata.
Vabandust olen väga algaja ,aga kuidas seda silindrit viilida(sisse ja väljalaske avasid)
Kas nagu seda kohta kus kolb käib?
Kas välja laske all mõeldakse summuti ava?
Ja sisselaske all kohta kus lähevad karbuss ja silinder kokku?
Viimati muutis seda kärbes (Laup Dets 03, 2011 4:32 am). Kokku muudetud 1 kord
kärbes- Kasutaja
- Postituste arv : 28
Registration date : 09/10/2011
Re: Kärbse Riga 22 (Talveunes)
Sai siis see eelpool nimetatud Delta vrakk üle vaadatud.Kuid tuli välja et see ainult väljast poolt vrakk.Mootorile on tehtud nö.kap remont.Kõik osad (niipalju kui neid mopil on) on välja vahetatud.Selle masina üks üleeelmisi omanike oli sellele kõvasti pappi alla ladunud ,aga miski pärast ei olnud käima saanud.Võrreldes minu mootoriga on see nagu tutikas.Ainuke viga mis mina leidsin oli ,et väntvõlli siduri poolne ots oli natuke roostes ja kõver.Loodame et selle keerme teeb keerme keerajaga üle.Sellega sai lahendatud ka minu eelpool mainitud väntvõlli probleem(loodetavasti).Minu mootori kastist on vaja ka võtta siduri osad koos sidurikaanega ja ilusam silinder.
kärbes- Kasutaja
- Postituste arv : 28
Registration date : 09/10/2011
Re: Kärbse Riga 22 (Talveunes)
Eile sai siis onu juurde mindud ja täna tuldud.Selgus et sellel delta mootoril olid ikka laagrid vahetamatta jäänud.Eks tuleb jälle Matrossovisse minna Tuli välja et käigukasti hammasrattad on nõksu erinevad Eks tuleb siis midagi kahest kokku panna.
kärbes- Kasutaja
- Postituste arv : 28
Registration date : 09/10/2011
Re: Kärbse Riga 22 (Talveunes)
v-50 ja v501 käigukastid peaksid samad olema. Erinevus ainult käigulülitus mehhanismis. š-62 käigukast on juba erinev. seda nii võllide kui ka laagrite poolest. Š-62 on puksidel võlliotsad.
urmet48- Moderaator
- Postituste arv : 539
Age : 41
Registration date : 24/03/2009
Re: Kärbse Riga 22 (Talveunes)
Kus juures ma kardangi et on erinevad mootorid.Kuna kumbagi külje kaant ei ole.urmet48 kirjutas:v-50 ja v501 käigukastid peaksid samad olema. Erinevus ainult käigulülitus mehhanismis. š-62 käigukast on juba erinev. seda nii võllide kui ka laagrite poolest. Š-62 on puksidel võlliotsad.
kärbes- Kasutaja
- Postituste arv : 28
Registration date : 09/10/2011
Re: Kärbse Riga 22 (Talveunes)
V-50 on käsikäikudega ja v-501 on jalakäikudega. Muus osas samad mootorid.
urmet48- Moderaator
- Postituste arv : 539
Age : 41
Registration date : 24/03/2009
Re: Kärbse Riga 22 (Talveunes)
urmet48 kirjutas:v-50 ja v501 käigukastid peaksid samad olema.
v-50 käigukaste on tehtud võlliotsasid erinevatel laagritel ja selletõttu, sõltuvalt versioonist, on kasutusel ka kahte erinevat mõõtu otsaga käigukastivõllid.
oldmoped- Moderaator
- Postituste arv : 428
Age : 54
Registration date : 05/07/2009
Re: Kärbse Riga 22 (Talveunes)
Laagrid ja otsad ongi erinevad.oldmoped kirjutas:urmet48 kirjutas:v-50 ja v501 käigukastid peaksid samad olema.
v-50 käigukaste on tehtud võlliotsasid erinevatel laagritel ja selletõttu, sõltuvalt versioonist, on kasutusel ka kahte erinevat mõõtu otsaga käigukastivõllid.
Tänud selgitamast
kärbes- Kasutaja
- Postituste arv : 28
Registration date : 09/10/2011
Re: Kärbse Riga 22 (Talveunes)
Muidugi värvi hammerite värviga... See kõlbab ainult aiapostide värvimiseks. Hämmerite värv ei kannata värinat seega hakkab varsti värvi ära tulema mopi küljest.
Re: Kärbse Riga 22 (Talveunes)
Raiks kirjutas:Muidugi värvi hammerite värviga... See kõlbab ainult aiapostide värvimiseks. Hämmerite värv ei kannata värinat seega hakkab varsti värvi ära tulema mopi küljest.
On kogemusi? Kõik oleneb eeltööst, ning samuti värvimisest. Sai värvitud kaks aastat tagasi iseehitatud traktor pruuni hammeritega, mis tõsiselt "väriseb" oma X-ajastu mootorist ning pole siiani mingit probleemi olnud. Enda võrr sai ka üle värvitud punase hammerite värviga, sõitnud pole, aga midagi hullu küll pole - täiesti ilusasti jäi kinni. Maasturi veljed hõbedase hammeritega üle värvitud - ideaalne. Ükski värv pole mõeldud igaveseks.
Ilmar- Kasutaja
- Postituste arv : 76
Age : 30
Registration date : 15/07/2011
Lehekülg 1, lehekülgi kokku 2 • 1, 2
Similar topics
» Kauri: Masinad (Riga-11 1977, Riga-12 1974, Riga-13 1987, Stella 1991)
» minaise, riga 7,4xriga 13,riga 11,, riga 5,
» Riga 13 1990a ja Riga 11
» antsus1000 Riga 13 ja Riga 11
» Aloke - Riga 7, Riga 13
» minaise, riga 7,4xriga 13,riga 11,, riga 5,
» Riga 13 1990a ja Riga 11
» antsus1000 Riga 13 ja Riga 11
» Aloke - Riga 7, Riga 13
Lehekülg 1, lehekülgi kokku 2
Permissions in this forum:
Sa ei saa vastata siinsetele teemadele