Indrek06: Saljut, 1990
3 posters
Lehekülg 1, lehekülgi kokku 1
Indrek06: Saljut, 1990
Eile hommikul läksin ma oma "läänekaga" sõitma. Käisin bensukas, ostsin jooki ja hakkasin edasi sõitma. Kui olin juba nii umbes 500 meetrit sõitnud, nägin ma ühte sõpra ja sõitsin kohe tema juurde. Siis sai juttu puhutud jne. Järsku mainis ta, et tal vedeleb laudas üks veneaegne jalgratas ja et kui mul on soovi, siis võib ta selle mulle odavalt maha müüa. Läksime siis tema juurde ja lauda ust avades ei näinud ma esialgu midagi muud, kui ühte sadulat, mis piilus igasuguse kolu alt välja. Natuke kaevamist ja minu ees seisis 1990. aasta oranž Saljut. Saigi siis kokku lepitud, et lähen homme, ehk täna hommikul rattale järgi. Algul mõtlesin ma haakida Desnale käru taha ja sellega Saljuti ära tuua. Kuid siiski tuli mul hoopis mõte tuua Saljut mopeedi pakiraamil koju. Mõeldud-tehtud. Sinna jõudes leppisime hinnas kokku (100eek) ja ratas oligi minu. Seejärel tegin ma ratta keskelt pooleks ja kinnitasin ta koormarihmaga oma mopeedi pakiraamile. Tagasi sõites, ratas pakiraamil, oli hoopis huvitavam kui sinna sõites. Koju jõudes kontrollisin ma ratta tehnilist poolt, mis oli väga heas korras. Seejärel lisasin ma tagarummu, esirummu ja keskjooksu määret. Pingutasin natuke keskjooksu, peale mida loks kadus. Vahetasin välja ka mõned porilaudu hoidvad poldid ning mutrid ja puhastasin ratta igasugusest tolmust ja sodist. Rattal endal siselohvid puuduvad, kuid nüüd õhtul said mõned vanad lohvid lapitud ja homme hommikuks panen juba need lohvid alla ja proovin sõita ka. Tulevikuplaane mul hetkel selle rattaga pole. Kõigepealt sõidan temaga natuke aega ja siis alles näeb mis tahab vahetamist, mis korrastamist.
Pildid:
Nii sai ratas oma koju veetud.
Ja siin piltidel on ratas peale puhastamist ja korrastamist.
Pildid:
Nii sai ratas oma koju veetud.
Ja siin piltidel on ratas peale puhastamist ja korrastamist.
Re: Indrek06: Saljut, 1990
Ratas väga ilus! Eriti meeldib mulle selle värvitoon.
Rattal pole vast orginaal sadul, tundub et võetud mingisuguse lääne ratta pealt ning arvatavasti on sellel ka lühike sadulatoru. Saljutiga üldiselt nii ebamugav sõita, kui sadul hästi madalal, väsitab kiiresti ära ning põlved käivad lõua alla välja.
Julgen kahelda ka ketirattas, kuid väga kindel pole..
Igatahes edu Sulle selle rattaga!
Kevin.
Rattal pole vast orginaal sadul, tundub et võetud mingisuguse lääne ratta pealt ning arvatavasti on sellel ka lühike sadulatoru. Saljutiga üldiselt nii ebamugav sõita, kui sadul hästi madalal, väsitab kiiresti ära ning põlved käivad lõua alla välja.
Julgen kahelda ka ketirattas, kuid väga kindel pole..
Igatahes edu Sulle selle rattaga!
Kevin.
Re: Indrek06: Saljut, 1990
Suured tänud kõigile hääde sõnade eest!
Sadul pärineb tõesti mõne "lääneka" pealt. Sadula all ilutseb ka kiri " Made in Italy".
Homme tõstan kindlasti lenksu ja sadulat kõrgemaks, kuna mul käivad praegu põlved vastu lenksu ja põõrata on pea et täiesti võimatu.
Sadul pärineb tõesti mõne "lääneka" pealt. Sadula all ilutseb ka kiri " Made in Italy".
Homme tõstan kindlasti lenksu ja sadulat kõrgemaks, kuna mul käivad praegu põlved vastu lenksu ja põõrata on pea et täiesti võimatu.
Re: Indrek06: Saljut, 1990
Täna hommikul said kohe siselohvid peale pandud. Pumpasin rehvid parajalt õhku täis ja kuulatasin, ega kuskilt õhku välja ei susise. Õnneks pidasid rehvid õhku väga hästi ja kuskilt õhku välja ei tulnud. Seejärel pusisin ma natuke vändakiiludega. Nimelt olid vindid vändakiiludel väga kulunud ja katki. Probleemi sain lahendatud uute vintide keeramisega. Kui asjad olid koos, tõstsin ma sadulat ja lenksu kõrgemaks ning läksin väikest prooviringi tegema. Ratas liikus väga hästi ja ka sõita oli väga mugav. Siis sai terve hommikupooliku Saljutiga ringi sõidetud ja õhtul võtsin ma kaamera ka kaasa ja läksin külavaheteedele sõitma. Kokku tuli sõiduks õhtul umbes 4-5km ja ratas liikus väga hästi.
Paar pilti ka :
Paar pilti ka :
Re: Indrek06: Saljut, 1990
Njaaa...sellist ratast tahaks ka endale, mida päev edasi seda rohkem see liikur meeldima hakkab Sadul muidugi hakkab silma...
Re: Indrek06: Saljut, 1990
Esimene väliskumm on tumerohekat värvi, aga piltidelt pole eriti mantli värvust hästi näha. Mul vedeleb veel üks samasugune mantel, mis on heleroheline, kuid kahjuks on ta katkine.
Kui ma millalgi saan mõne originaal sadula, siis rändab see ka kohe rattale peale. Praegune sadul hakkab jah silma, kuid see-eest on ta väga mugav.
Kui ma millalgi saan mõne originaal sadula, siis rändab see ka kohe rattale peale. Praegune sadul hakkab jah silma, kuid see-eest on ta väga mugav.
Re: Indrek06: Saljut, 1990
Nüüd jälle pikk aeg mõõdas. Ratast olen kasutanud peaaegu igapäevaselt ilusate ilmadega, kuna poriga on ratast natuke kahju välja tuua. Ühel õhtul ujumast tulles avastasin ma, et esimesel väliskummil on väike auk sees ja sealt august turritab siselohv välja. Koju jõudes sai kohe võetud katkine välikumm maha ja otsitud selle asemele üks teine väliskumm, mis oli enam-vähem korralik.
Vahepeal oli mul tükk jamamist keskjooksuga, kuna need kausid keerasid end sõites lahti. Viga oli selles, et nendel mutritel, mis kausside peale keeratakse (et kausid vändates lahti ei tuleks) olid vindid maha keeratud. Uusi mutreid mul kahjuks kuskilt võtta ei olnud. Siis sai sinna keskjooksuvõlli vintidele natuke peenikest niiti peale keritud ja siis mutrid uuesti peale kruvitud. Peale seda enam vändates seda probleemi ei tekkinud.
Seisujalg on ka kohe murdumise äärel. Täpsemalt sealt kohast, kus jalg kinnitub selle alusplaadi külge. Arvatavasti tuleb mul otsida samasugune uus toru, mis sinna alusplaadi külge sobib.
Ahjaa, vahepeal pakkus sõber mulle tasuta peaaegu täiesti uut Saljuti originaal sadulat. Millalgi toon selle kindlasti ära. Siis asendub see silmariivav "made in Italy" sadul korraliku originaalsadulaga.
Vahepeal oli mul tükk jamamist keskjooksuga, kuna need kausid keerasid end sõites lahti. Viga oli selles, et nendel mutritel, mis kausside peale keeratakse (et kausid vändates lahti ei tuleks) olid vindid maha keeratud. Uusi mutreid mul kahjuks kuskilt võtta ei olnud. Siis sai sinna keskjooksuvõlli vintidele natuke peenikest niiti peale keritud ja siis mutrid uuesti peale kruvitud. Peale seda enam vändates seda probleemi ei tekkinud.
Seisujalg on ka kohe murdumise äärel. Täpsemalt sealt kohast, kus jalg kinnitub selle alusplaadi külge. Arvatavasti tuleb mul otsida samasugune uus toru, mis sinna alusplaadi külge sobib.
Ahjaa, vahepeal pakkus sõber mulle tasuta peaaegu täiesti uut Saljuti originaal sadulat. Millalgi toon selle kindlasti ära. Siis asendub see silmariivav "made in Italy" sadul korraliku originaalsadulaga.
Similar topics
» Indrek06: Desna, 1981
» Kuivati: Saljut, sinist värvi, 1988a
» Saljut-S, Kevin68
» M: Saljut, 1990a
» jukuftw - Saljut 1987
» Kuivati: Saljut, sinist värvi, 1988a
» Saljut-S, Kevin68
» M: Saljut, 1990a
» jukuftw - Saljut 1987
Lehekülg 1, lehekülgi kokku 1
Permissions in this forum:
Sa ei saa vastata siinsetele teemadele