25.07.2009 - Sõit "kokukatega"
3 posters
Lehekülg 1, lehekülgi kokku 1
25.07.2009 - Sõit "kokukatega"
Tervist!
Täna ehitasin keldriboksi parajasti uut väikest seina riiulit ning järsku helistas mulle Reymo ja kutsus kokukaga sõitma. Lõin riiulisse viimased naelad ning ajasin ka enda kokuka välja. Kui olime umbes nõmmekülas ning nii kaks kilomeetrit vändatud hakkasid mõlema rattad järsku lagunema, Reymol käis sadul ülesse alla, leistangi tuli lahti, esimene rehv tahtis velje pealt jooksu panna ning minul kadus kiilu otsast ära mutter, mille pärast enam kiil ei tahtnud enam pesas püsida. Seejärel panin vasakpoolse vända korvi ning väntasin ketiratta poolse vända jõul koju, teine jalg oli raami peal. Ajasime mõlemad kokukad minu keldrisse ja sai mõlemale väike hooldus tehtud, mina vahetasin enda kokukal kiilu ning mõlema kiilu mutrid asendasin korralikute seibide ja tihendmutritega, et asi ikka kindlalt ühes tükkis püsiks. Reymo rattal sai vahetatud paar mutrit ning kumm korra tühjaks lastud, rehv uuesti veljele ja kumm täis ning saigi uuesti teele asuda. Suundusime tagasi Nõmme külasse, seekord Hiiu Teede karjääri kus sai paar pilti tehtud ja seejärel sõitsime edasi Mäeltse poole. Mäeltsel märkasime ühte rohelist Raf 2203 "Latvjiat", kus sai taaskord paar pilti tehtud, natukene peale Mäeltse teeristi testisime Reymoga pidureid kokukatel ja Reymo vist vajutas liiga tugevasti ning tagumine ratas kiilus päris kauaks kinni. Küll üritasime seda jalaga suruda ning proovisime nii, et Reymo istus peal ja üritas vändata ning ma lükkasin kuid endiselt oli ratas kinni kiilunud. Seejärel sai kokukas keset teed tagurpidi pandud ning tirisime mõlemad pedaalitest, lõpuks siiski ratas tuli lahti ning saime sõitu jätkata. Vahemalt põikasime maanteelt ühele põllu ääres minevale teele, mis oli üsna mudane. Kui olime poole peal oli meie rattad üpris mudased ning otsustasime tagasi maantee peale minna. Siis läksime veel läbi putkaste ning jõudsime kooli juurde, seal sai veidi parklas "kimatud" ning edasi mindud. Seejärel sai veel natukene mõõda maanteed sõidetud ning jõudsime endise mööblipoe juurde mis on meie kodutest umbes 500 meetrit, kui sinna jõudsime hakkas kell juba kümme saama ning väntasime ära koju.
Kokkuvõtteks sai kindlasti üle 10 kilomeetri läbitud. Eks Reymo lisab veel miskit, kui mul midagi meelest ära läks.
Pildid,
nõmmekülast käina minnes ühe vända abil,
"hooldustõõd" minu keldris.
peatus hiiu teede karjääris.
Reymo oma ulme püssiga viimsete kilomeetrite poole püüdlemas.
RAF 2203 tagaplaanil
Kevin.
Täna ehitasin keldriboksi parajasti uut väikest seina riiulit ning järsku helistas mulle Reymo ja kutsus kokukaga sõitma. Lõin riiulisse viimased naelad ning ajasin ka enda kokuka välja. Kui olime umbes nõmmekülas ning nii kaks kilomeetrit vändatud hakkasid mõlema rattad järsku lagunema, Reymol käis sadul ülesse alla, leistangi tuli lahti, esimene rehv tahtis velje pealt jooksu panna ning minul kadus kiilu otsast ära mutter, mille pärast enam kiil ei tahtnud enam pesas püsida. Seejärel panin vasakpoolse vända korvi ning väntasin ketiratta poolse vända jõul koju, teine jalg oli raami peal. Ajasime mõlemad kokukad minu keldrisse ja sai mõlemale väike hooldus tehtud, mina vahetasin enda kokukal kiilu ning mõlema kiilu mutrid asendasin korralikute seibide ja tihendmutritega, et asi ikka kindlalt ühes tükkis püsiks. Reymo rattal sai vahetatud paar mutrit ning kumm korra tühjaks lastud, rehv uuesti veljele ja kumm täis ning saigi uuesti teele asuda. Suundusime tagasi Nõmme külasse, seekord Hiiu Teede karjääri kus sai paar pilti tehtud ja seejärel sõitsime edasi Mäeltse poole. Mäeltsel märkasime ühte rohelist Raf 2203 "Latvjiat", kus sai taaskord paar pilti tehtud, natukene peale Mäeltse teeristi testisime Reymoga pidureid kokukatel ja Reymo vist vajutas liiga tugevasti ning tagumine ratas kiilus päris kauaks kinni. Küll üritasime seda jalaga suruda ning proovisime nii, et Reymo istus peal ja üritas vändata ning ma lükkasin kuid endiselt oli ratas kinni kiilunud. Seejärel sai kokukas keset teed tagurpidi pandud ning tirisime mõlemad pedaalitest, lõpuks siiski ratas tuli lahti ning saime sõitu jätkata. Vahemalt põikasime maanteelt ühele põllu ääres minevale teele, mis oli üsna mudane. Kui olime poole peal oli meie rattad üpris mudased ning otsustasime tagasi maantee peale minna. Siis läksime veel läbi putkaste ning jõudsime kooli juurde, seal sai veidi parklas "kimatud" ning edasi mindud. Seejärel sai veel natukene mõõda maanteed sõidetud ning jõudsime endise mööblipoe juurde mis on meie kodutest umbes 500 meetrit, kui sinna jõudsime hakkas kell juba kümme saama ning väntasime ära koju.
Kokkuvõtteks sai kindlasti üle 10 kilomeetri läbitud. Eks Reymo lisab veel miskit, kui mul midagi meelest ära läks.
Pildid,
nõmmekülast käina minnes ühe vända abil,
"hooldustõõd" minu keldris.
peatus hiiu teede karjääris.
Reymo oma ulme püssiga viimsete kilomeetrite poole püüdlemas.
RAF 2203 tagaplaanil
Kevin.
Re: 25.07.2009 - Sõit "kokukatega"
Kui pidur kinni kiilub siis tuleb see kiiremas korras ära vahetada, kui pidur on korras ning siis tugevasti vajutad siis ei juhtu küll siukest asja(Kui mu kokukal oli delta rehv all siis sai küll ja küll kurve piduritega võetud:D). Enda kokukas tegi ka siukest nalja, Pärast ei tulnud üldse enam lahti(Rummu lahti võttes oli pidur ikka omadega päris õhtul)
wex- Kasutaja
- Postituste arv : 115
Age : 31
Registration date : 13/06/2009
Re: 25.07.2009 - Sõit "kokukatega"
Reymo sai alles ratta täna kokku, põhimõtteliselt on ratas alles katsetamisel.. usun, et vigu võib veel leiduda.
Similar topics
» 21.11.2009 - Sõit sääreväristajatega.
» 04.11.2009 - Sõit Pensakatega.
» 19.06.2009 - Sõit Emmastesse
» 21.08.2009 - Sõit võrridega
» Tunnine~ sõit üksi. [27.09.2009]
» 04.11.2009 - Sõit Pensakatega.
» 19.06.2009 - Sõit Emmastesse
» 21.08.2009 - Sõit võrridega
» Tunnine~ sõit üksi. [27.09.2009]
Lehekülg 1, lehekülgi kokku 1
Permissions in this forum:
Sa ei saa vastata siinsetele teemadele