riga 12 mootor?
5 posters
Vanaisa Vokk :: Muu :: Vaba teema
Lehekülg 1, lehekülgi kokku 1
riga 12 mootor?
tere.sai ostetud sõbra käest ilma mootorita riga 12.kuna pole enne sellise asjaga kokku puutunud siis äkki mõni targem oskab öelda mis mootor sellisele aparaadile peale käib.ja kui kellegil on selle mootorit müüa siis võib pakkuda.
minaise- Kasutaja
- Postituste arv : 187
Age : 29
Registration date : 22/09/2009
wex- Kasutaja
- Postituste arv : 115
Age : 31
Registration date : 13/06/2009
Re: riga 12 mootor?
suured tänud!kas sa oskad öelda kas neid on veel kusagilt veel saada ka?
minaise- Kasutaja
- Postituste arv : 187
Age : 29
Registration date : 22/09/2009
Re: riga 12 mootor?
Mul š-58 mootor olemas, kui oled huvitatud.
urmet48- Moderaator
- Postituste arv : 539
Age : 41
Registration date : 24/03/2009
Re: riga 12 mootor?
olen küll huvitatud!aga kas s-57 ja s-58 on samad?kinnitused ja muu ühtib?kus asud ja palju tahad selle eest?kas on ka komplektne ja töötav?olen väga huvitatud.
minaise- Kasutaja
- Postituste arv : 187
Age : 29
Registration date : 22/09/2009
Re: riga 12 mootor?
š-58 mootor pole komplektne. Puudu süüteosa, silinder-kolb ja karburaator. Asub Hiiumaal.
urmet48- Moderaator
- Postituste arv : 539
Age : 41
Registration date : 24/03/2009
Re: riga 12 mootor?
minaise kirjutas:olen küll huvitatud!aga kas s-57 ja s-58 on samad?kinnitused ja muu ühtib?kus asud ja palju tahad selle eest?kas on ka komplektne ja töötav?olen väga huvitatud.
Mul pole otseselt š-58 mootoriga kokkupuudet olnud, kuid mootorid on küllaltki erinevad. Kinnitused sobivad küll, kuid erinevustest alustaks sellegagi, et š-57 mootor on väntadega, š-58 mitte.
Reaalselt peaks š-58 mootor olema samm š-62 mootori poole, kuigi mootorikaaned veidi erinevad, vist ka käigukasti.
š-57 on käigukasti poolest hoopis erinev ning sarnaneb vanemapoolsetele š-tüüpi mootoritele.
Ka peaksid neil kahel karburaatorid erinevad olema.
karpaadid- Kasutaja
- Postituste arv : 6
Registration date : 27/09/2009
Re: riga 12 mootor?
S-57 ja S-58 on sisult ja välimuselt peaaegu identsed mootorid. Kerge erinevus on silindriakende kujus.
S-57 on pedaalidega, S-58 on rohkem levinud ettepoole käiva käivitusvändaga versioon (kuigi on ka pedaalidega versioone s-58'ast) Käivitusvändaga on erinevad kattekaaned (süütemängu kaanel puudub pedaalivõlli välja tulemiseks vajalik pilu) ja väntkäivitiga on läbiva pedaalivõlli asemel see asendatud ühest otsast lühema võlliga, mis teiseltpoolt välja ei ulata (augule karteris on lihtsalt kummikork ette pandud) ja lisatud tagasitõmbevedru - põhimõtteliselt saad mootori käivitamiseks teha ühepoole pedaaliga pool ringi. Küljest on ära jäätud ka tagapidurihoob koos ajamiga.
Mootorite kinnitused on kõigil Siauliai ja Kovrovi tehasete kahekäigulistel S ja V seeria mootoritel täpselt samad nagu ka nende aluseks olnud kahekäigulisel jawa mootoril.
Karburaatoritega on nii, et on olemas kahte erinevat karterit - üks K-60 ja teine K35b jaoks (lohud karteris et karpa ujukiruum mahub on erinevad ja erinevatel kohtadel) ja mõlemat mootorit võib leida mõlema karburaatoriverisooniga (ja selletõttu ka mõlema karteriga), sõltuvalt, mis masinale ja mis turule konkreetne mootorit toodeti.
S-57 on pedaalidega, S-58 on rohkem levinud ettepoole käiva käivitusvändaga versioon (kuigi on ka pedaalidega versioone s-58'ast) Käivitusvändaga on erinevad kattekaaned (süütemängu kaanel puudub pedaalivõlli välja tulemiseks vajalik pilu) ja väntkäivitiga on läbiva pedaalivõlli asemel see asendatud ühest otsast lühema võlliga, mis teiseltpoolt välja ei ulata (augule karteris on lihtsalt kummikork ette pandud) ja lisatud tagasitõmbevedru - põhimõtteliselt saad mootori käivitamiseks teha ühepoole pedaaliga pool ringi. Küljest on ära jäätud ka tagapidurihoob koos ajamiga.
Mootorite kinnitused on kõigil Siauliai ja Kovrovi tehasete kahekäigulistel S ja V seeria mootoritel täpselt samad nagu ka nende aluseks olnud kahekäigulisel jawa mootoril.
Karburaatoritega on nii, et on olemas kahte erinevat karterit - üks K-60 ja teine K35b jaoks (lohud karteris et karpa ujukiruum mahub on erinevad ja erinevatel kohtadel) ja mõlemat mootorit võib leida mõlema karburaatoriverisooniga (ja selletõttu ka mõlema karteriga), sõltuvalt, mis masinale ja mis turule konkreetne mootorit toodeti.
oldmoped- Moderaator
- Postituste arv : 428
Age : 54
Registration date : 05/07/2009
Re: riga 12 mootor?
selge tänud info eest.eks ma püüa kurtnalt leida ja kui seal pole siis otsin edasi.
minaise- Kasutaja
- Postituste arv : 187
Age : 29
Registration date : 22/09/2009
Similar topics
» D4 mootor originaal raamile ?mootor riga 11 raamile ?
» M: Võrr Riga D8 komplektne mootor ja muid mootori varuosi
» Kauri: Masinad (Riga-11 1977, Riga-12 1974, Riga-13 1987, Stella 1991)
» minaise, riga 7,4xriga 13,riga 11,, riga 5,
» O: D4/D5 mootor.
» M: Võrr Riga D8 komplektne mootor ja muid mootori varuosi
» Kauri: Masinad (Riga-11 1977, Riga-12 1974, Riga-13 1987, Stella 1991)
» minaise, riga 7,4xriga 13,riga 11,, riga 5,
» O: D4/D5 mootor.
Vanaisa Vokk :: Muu :: Vaba teema
Lehekülg 1, lehekülgi kokku 1
Permissions in this forum:
Sa ei saa vastata siinsetele teemadele