vana ratta iseärasused
3 posters
Lehekülg 1, lehekülgi kokku 1
vana ratta iseärasused
tere
rattaks pofabor nr. 1209697 ja puudu kahvli kinnitamiseks vajalik. on need mõõdud reaalsed või hoopiski ülemäära kulunud lõtkud?
1. kahvlil laagri kinnitamiseks koonusel keere M? x 1 ... läbimõõt küll 25 ent ei hakka ükski hilisem mutter seal keermesse
2. raamil kahvli kinnitamiseks kaelakausside ava raamis 32 mm
3. hargil laagri koonusel pesa 28mm
4. keskjooksu ava läbimõõt 40 ja tugevalt ovaalis 40.5 - 42
eriline hammasratas oli ka komplektis (vedeles ratta lähiümbruses) 60 hammast!
kui kellelgi on esikavli parandamise ja sobitamise tarvis detaile/infot olen huvitatud!
rattaks pofabor nr. 1209697 ja puudu kahvli kinnitamiseks vajalik. on need mõõdud reaalsed või hoopiski ülemäära kulunud lõtkud?
1. kahvlil laagri kinnitamiseks koonusel keere M? x 1 ... läbimõõt küll 25 ent ei hakka ükski hilisem mutter seal keermesse
2. raamil kahvli kinnitamiseks kaelakausside ava raamis 32 mm
3. hargil laagri koonusel pesa 28mm
4. keskjooksu ava läbimõõt 40 ja tugevalt ovaalis 40.5 - 42
eriline hammasratas oli ka komplektis (vedeles ratta lähiümbruses) 60 hammast!
kui kellelgi on esikavli parandamise ja sobitamise tarvis detaile/infot olen huvitatud!
suslik83- Kasutaja
- Postituste arv : 19
Registration date : 21/11/2009
Re: vana ratta iseärasused
Pofabori spetsialist on meil lgp. Soobel.
Mõõtudega on nii, et need jalgratta torudega seotud mõõdud kipuvad olema tollides, mitte millimeetrites. Seega see esimene kahvlitoru keere on 1" ja ka samm on tolli oma (keermeniiti ühe tolli kohta), mitte 1,0 mm.
Käepärast oleval Wandereril näit. keskjooksu ava ~41,3 mm, tollides tuleks 1 ja X/Y ".
Pole täpselt uurinud neid asju ja ei ole kompetentne.
Pofabor on eestis müüdud mark, kes ja kus valmistas, ei tea. Eks tuleb talle asju sobitada, omal ajal olid müügil ka universaalsemad parandusjupid jalgratastele.
Lisan ka omaaegse reklaami pildi
https://2img.net/h/oi25.tinypic.com/sxc5dt.jpg
Mõõtudega on nii, et need jalgratta torudega seotud mõõdud kipuvad olema tollides, mitte millimeetrites. Seega see esimene kahvlitoru keere on 1" ja ka samm on tolli oma (keermeniiti ühe tolli kohta), mitte 1,0 mm.
Käepärast oleval Wandereril näit. keskjooksu ava ~41,3 mm, tollides tuleks 1 ja X/Y ".
Pole täpselt uurinud neid asju ja ei ole kompetentne.
Pofabor on eestis müüdud mark, kes ja kus valmistas, ei tea. Eks tuleb talle asju sobitada, omal ajal olid müügil ka universaalsemad parandusjupid jalgratastele.
Lisan ka omaaegse reklaami pildi
https://2img.net/h/oi25.tinypic.com/sxc5dt.jpg
kass- Kasutaja
- Postituste arv : 144
Registration date : 05/07/2009
Re: vana ratta iseärasused
Ilmselt pead, kahvel käes kellegile vanarattahullule külla minema ja seal ripakilejäänud kahvlikoonuseid ja kontramutreid otsa proovima. Mul on praegu "Pofabori" all Gauja kahvel, sellel on peal miski tavaline vene koonus, aga kontramutter on Pofaka originaal.
Midagi on siin näha ka.
Keskjooksuga oli lihtsam, sinna käivad praegu masslevinud lääne kausid sisse, keere on identne.
Mul on seal hetkel kassett ja uued nelikantvändad.
Aga pildilolev hammasratas on originaaliga peaaegu identne, mingid väiksed mustriasendi erinevused olid vaid. Originaali ei tahtnud võiduka keti tarbeks kitsaks käiata, sestap panin talle miski suvalise eiteakust leitud hammasratta. Minu omal on hambaid 56.
Tükk aega sõitsin ma originaalilähedase kiiludega keskjooksuga, ent eelmine võll sai läbi ja siis väntasin lühikese ajaga kaks poestostetud võlli kella seitsmesse - selgus, et hiinlased on neid vahepeal koerajulkadest treima hakanud ja nad olid minu jaoks kasutuskõlbmatud. Nii et kui tahtsin edasi sõita, siis pidin kasseti ja nelikandi peale üle minema.
Kui aga keskjooksu rumm raami küljes on 0-kujuliseks löödud-venitatud, siis on jama, ei kujuta ette, kuda seda uuesti õigeks võiks saada.
Ma siin vaatasin ja otsisin ning leidsin originaal kella, lenksu ja keskjooksu mängu üles. Kuskil on ka mahajoonestatud kaunistuse ornamentika. Kui mahti saan, teen neist pilte ja lasen üles.
Edit: to Suslik
Kas sinu raamil olid ka valged ja oranžid triibud? Sadulapostil oli see püstine kiri "POFABOR" ka alles kõige ornamentidega?
Midagi on siin näha ka.
Keskjooksuga oli lihtsam, sinna käivad praegu masslevinud lääne kausid sisse, keere on identne.
Mul on seal hetkel kassett ja uued nelikantvändad.
Aga pildilolev hammasratas on originaaliga peaaegu identne, mingid väiksed mustriasendi erinevused olid vaid. Originaali ei tahtnud võiduka keti tarbeks kitsaks käiata, sestap panin talle miski suvalise eiteakust leitud hammasratta. Minu omal on hambaid 56.
Tükk aega sõitsin ma originaalilähedase kiiludega keskjooksuga, ent eelmine võll sai läbi ja siis väntasin lühikese ajaga kaks poestostetud võlli kella seitsmesse - selgus, et hiinlased on neid vahepeal koerajulkadest treima hakanud ja nad olid minu jaoks kasutuskõlbmatud. Nii et kui tahtsin edasi sõita, siis pidin kasseti ja nelikandi peale üle minema.
Kui aga keskjooksu rumm raami küljes on 0-kujuliseks löödud-venitatud, siis on jama, ei kujuta ette, kuda seda uuesti õigeks võiks saada.
Ma siin vaatasin ja otsisin ning leidsin originaal kella, lenksu ja keskjooksu mängu üles. Kuskil on ka mahajoonestatud kaunistuse ornamentika. Kui mahti saan, teen neist pilte ja lasen üles.
Edit: to Suslik
Kas sinu raamil olid ka valged ja oranžid triibud? Sadulapostil oli see püstine kiri "POFABOR" ka alles kõige ornamentidega?
Soobel- Kasutaja
- Postituste arv : 120
Registration date : 12/05/2009
Re: vana ratta iseärasused
Nonii, õnnestus visand leida ja see skännerist läbi tõmmata.
Nii et suslik saab hakata triipu tõmbama.
Nii et suslik saab hakata triipu tõmbama.
Soobel- Kasutaja
- Postituste arv : 120
Registration date : 12/05/2009
vana rata iseärasused
triibud on oranž ja kolane...homma tuleb valdo läbi ja siis vaatab mis edasi saab!
suslik83- Kasutaja
- Postituste arv : 19
Registration date : 21/11/2009
Re: vana ratta iseärasused
Mis siin ikka vaadata, Valdol Pofabori ju veel ei ole...
kass- Kasutaja
- Postituste arv : 144
Registration date : 05/07/2009
vana ratta iseärasused
...pofabor hetkel mul endal veel prioriteet aga üle on diamanti raam 572210 ja naiste philips supreme moodustis
suslik83- Kasutaja
- Postituste arv : 19
Registration date : 21/11/2009
Re: vana ratta iseärasused
Tegelikult tahaks isegi seda Pofabori ihusilmaga näha - äkki näeb mingeid detaile ja värvikaunistusi, mis minu omal säilinud ei olnud, kust kroomitud oli jne.
Soobel- Kasutaja
- Postituste arv : 120
Registration date : 12/05/2009
Similar topics
» Vana jalgratas
» Mis ratta keti kaitsmed?
» O: husqvarna naisterahva ratta
» Nõukogude ratta keti mõõt
» Mitte väga vana jalgratas
» Mis ratta keti kaitsmed?
» O: husqvarna naisterahva ratta
» Nõukogude ratta keti mõõt
» Mitte väga vana jalgratas
Lehekülg 1, lehekülgi kokku 1
Permissions in this forum:
Sa ei saa vastata siinsetele teemadele