Vanaisa Vokk
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

vana ratta iseärasused

3 posters

Go down

vana ratta iseärasused Empty vana ratta iseärasused

Postitamine by suslik83 Laup Nov 21, 2009 11:26 pm

tere

rattaks pofabor nr. 1209697 ja puudu kahvli kinnitamiseks vajalik. on need mõõdud reaalsed või hoopiski ülemäära kulunud lõtkud?


1. kahvlil laagri kinnitamiseks koonusel keere M? x 1 ... läbimõõt küll 25 ent ei hakka ükski hilisem mutter seal keermesse
2. raamil kahvli kinnitamiseks kaelakausside ava raamis 32 mm
3. hargil laagri koonusel pesa 28mm
4. keskjooksu ava läbimõõt 40 ja tugevalt ovaalis 40.5 - 42

eriline hammasratas oli ka komplektis (vedeles ratta lähiümbruses) 60 hammast!

kui kellelgi on esikavli parandamise ja sobitamise tarvis detaile/infot olen huvitatud!
suslik83
suslik83
Kasutaja
Kasutaja

Postituste arv : 19
Registration date : 21/11/2009

Tagasi üles Go down

vana ratta iseärasused Empty Re: vana ratta iseärasused

Postitamine by kass Püh Nov 22, 2009 12:13 am

Pofabori spetsialist on meil lgp. Soobel.
Mõõtudega on nii, et need jalgratta torudega seotud mõõdud kipuvad olema tollides, mitte millimeetrites. Seega see esimene kahvlitoru keere on 1" ja ka samm on tolli oma (keermeniiti ühe tolli kohta), mitte 1,0 mm.
Käepärast oleval Wandereril näit. keskjooksu ava ~41,3 mm, tollides tuleks 1 ja X/Y ".
Pole täpselt uurinud neid asju ja ei ole kompetentne.
Pofabor on eestis müüdud mark, kes ja kus valmistas, ei tea. Eks tuleb talle asju sobitada, omal ajal olid müügil ka universaalsemad parandusjupid jalgratastele.
Lisan ka omaaegse reklaami pildi
https://2img.net/h/oi25.tinypic.com/sxc5dt.jpg

kass
Kasutaja
Kasutaja

Postituste arv : 144
Registration date : 05/07/2009

Tagasi üles Go down

vana ratta iseärasused Empty Re: vana ratta iseärasused

Postitamine by Soobel Püh Nov 22, 2009 9:36 am

Ilmselt pead, kahvel käes kellegile vanarattahullule külla minema ja seal ripakilejäänud kahvlikoonuseid ja kontramutreid otsa proovima. Mul on praegu "Pofabori" all Gauja kahvel, sellel on peal miski tavaline vene koonus, aga kontramutter on Pofaka originaal.

Midagi on siin näha ka.

Keskjooksuga oli lihtsam, sinna käivad praegu masslevinud lääne kausid sisse, keere on identne.

Mul on seal hetkel kassett ja uued nelikantvändad.

Aga pildilolev hammasratas on originaaliga peaaegu identne, mingid väiksed mustriasendi erinevused olid vaid. Originaali ei tahtnud võiduka keti tarbeks kitsaks käiata, sestap panin talle miski suvalise eiteakust leitud hammasratta. Minu omal on hambaid 56.

Tükk aega sõitsin ma originaalilähedase kiiludega keskjooksuga, ent eelmine võll sai läbi ja siis väntasin lühikese ajaga kaks poestostetud võlli kella seitsmesse - selgus, et hiinlased on neid vahepeal koerajulkadest treima hakanud ja nad olid minu jaoks kasutuskõlbmatud. Nii et kui tahtsin edasi sõita, siis pidin kasseti ja nelikandi peale üle minema.

Kui aga keskjooksu rumm raami küljes on 0-kujuliseks löödud-venitatud, siis on jama, ei kujuta ette, kuda seda uuesti õigeks võiks saada.

Ma siin vaatasin ja otsisin ning leidsin originaal kella, lenksu ja keskjooksu mängu üles. Kuskil on ka mahajoonestatud kaunistuse ornamentika. Kui mahti saan, teen neist pilte ja lasen üles.

Edit: to Suslik

Kas sinu raamil olid ka valged ja oranžid triibud? Sadulapostil oli see püstine kiri "POFABOR" ka alles kõige ornamentidega?
Soobel
Soobel
Kasutaja
Kasutaja

Postituste arv : 120
Registration date : 12/05/2009

Tagasi üles Go down

vana ratta iseärasused Empty Re: vana ratta iseärasused

Postitamine by Soobel Püh Nov 22, 2009 10:21 am

Nonii, õnnestus visand leida ja see skännerist läbi tõmmata.

Nii et suslik saab hakata triipu tõmbama.
Soobel
Soobel
Kasutaja
Kasutaja

Postituste arv : 120
Registration date : 12/05/2009

Tagasi üles Go down

vana ratta iseärasused Empty vana rata iseärasused

Postitamine by suslik83 Püh Nov 22, 2009 10:29 am

triibud on oranž ja kolane...homma tuleb valdo läbi ja siis vaatab mis edasi saab!
suslik83
suslik83
Kasutaja
Kasutaja

Postituste arv : 19
Registration date : 21/11/2009

Tagasi üles Go down

vana ratta iseärasused Empty Re: vana ratta iseärasused

Postitamine by kass Püh Nov 22, 2009 7:21 pm

Mis siin ikka vaadata, Valdol Pofabori ju veel ei ole... Smile

kass
Kasutaja
Kasutaja

Postituste arv : 144
Registration date : 05/07/2009

Tagasi üles Go down

vana ratta iseärasused Empty vana ratta iseärasused

Postitamine by suslik83 Esm Nov 23, 2009 2:07 am

...pofabor hetkel mul endal veel prioriteet aga üle on diamanti raam 572210 ja naiste philips supreme moodustis Smile
suslik83
suslik83
Kasutaja
Kasutaja

Postituste arv : 19
Registration date : 21/11/2009

Tagasi üles Go down

vana ratta iseärasused Empty Re: vana ratta iseärasused

Postitamine by Soobel Esm Nov 23, 2009 9:48 am

Tegelikult tahaks isegi seda Pofabori ihusilmaga näha - äkki näeb mingeid detaile ja värvikaunistusi, mis minu omal säilinud ei olnud, kust kroomitud oli jne.
Soobel
Soobel
Kasutaja
Kasutaja

Postituste arv : 120
Registration date : 12/05/2009

Tagasi üles Go down

vana ratta iseärasused Empty Re: vana ratta iseärasused

Postitamine by Sponsored content


Sponsored content


Tagasi üles Go down

Tagasi üles

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
Sa ei saa vastata siinsetele teemadele