silinder: Riga 7
4 posters
Lehekülg 1, lehekülgi kokku 2
Lehekülg 1, lehekülgi kokku 2 • 1, 2
silinder: Riga 7
Tere!
Mõtlesin, et paneks ka enda masinast natuke juttu ja tegemist kirja.
Sai siis võrridega tegelema hakatud kusagil jaanuaris, kui ma ühe sõbra käest pooliku d6-e sain. Muidugi algul mul polnud taga midagi teha, kuna juppe polnud. Siis hakkasin vaikselt ikka nokitsema. Tegin karteripooled puhtaks -
http://fotoalbum.ee/photos/V6ll/68426515 -sellised olid nad alguses - http://fotoalbum.ee/photos/V6ll/70164433 - sellised pärast puhastamist. Kuna mul eriti mootorite vallas kogemusi polnud, siis ühe karteripoole pidin ära puhastama nii, et väntvõll oli küljes. Aga midagi hullu ei juhtunud ainult, et laagrid tahtsid uuesti määrimist peale bensiinisees ligunemist.
Sain siis kevade algul omale raami ka. http://fotoalbum.ee/photos/V6ll/68426733
Peaks olema riga 13, sest seal plaadipeal on midagi kirjas, aga sealt loeb ainult häguselt 13 välja. Kuigi ma pole kindel.
Päris hullus seisus raam polnud. All olid Delta rattad. Tagumine porilaud oli mõne jalgratta oma, esimene on originaal. Keskjooks on praeguseks puhastatud, enne oli ühelpool delta jalatugi. Mopeedi iste oli ka vist peal. Vähemalt paistab mopi oma olevat või siis delta.
Praeguseks on puudu tagumine porilaud
Iste (Panen arvatavasti jälle mopi istme, kuna sellega on kuidagi mugavam .)Aga nüüd panen selle ilusti poltidega alt kinni, kuna eelmine iste oli pandud klambritega kinni. ja sellega oli iste ära lõhutud.
Mootor on ka veel puudu - selle d6-e asemel läheb Hiinakas. D6e teen esialgu täiesti korda, sest mine tea mis selle hiinakaga veel juhtuda võib. Taga on praegu 19 tolline võrriratas, ette jääb praegu Delta oma.
Eile hakkas igav ja otsustasin raami täiesti juppideks võtta, kuna mootorit niikuinii polnud ja arvatavasti enne kahte nädalat ei saa. http://fotoalbum.ee/photos/V6ll/sets/1017237
Pidurid tuleb ka korda teha. Klotsid on puudu, trossid. Vaja on veel mõelda, kuidas tagapiduri süsteem teha. see arvatavasti jalaga. Esimene lingiga muidugi.
Vana värv läheb pealt maha, tehasevärv oli vist. Alla läheb valge põhi ja peale must krunt. Samamoodi nagu enne oli tehtud. Esihark läheb mustaks, porilauad halliks . Paagi värvin punaseks. No see on praegune värvilahendu, see võib veel muutuda.
Paar küsimust ka .
Kuida ma selle värvimise teostan - valge krunt alla, lihvin seda ja siis must peale eks?
Kas kellegil mopi istet on pakkuda - täiesti korralikku?
Liiga palju kirjutasin vist .
Mõtlesin, et paneks ka enda masinast natuke juttu ja tegemist kirja.
Sai siis võrridega tegelema hakatud kusagil jaanuaris, kui ma ühe sõbra käest pooliku d6-e sain. Muidugi algul mul polnud taga midagi teha, kuna juppe polnud. Siis hakkasin vaikselt ikka nokitsema. Tegin karteripooled puhtaks -
http://fotoalbum.ee/photos/V6ll/68426515 -sellised olid nad alguses - http://fotoalbum.ee/photos/V6ll/70164433 - sellised pärast puhastamist. Kuna mul eriti mootorite vallas kogemusi polnud, siis ühe karteripoole pidin ära puhastama nii, et väntvõll oli küljes. Aga midagi hullu ei juhtunud ainult, et laagrid tahtsid uuesti määrimist peale bensiinisees ligunemist.
Sain siis kevade algul omale raami ka. http://fotoalbum.ee/photos/V6ll/68426733
Peaks olema riga 13, sest seal plaadipeal on midagi kirjas, aga sealt loeb ainult häguselt 13 välja. Kuigi ma pole kindel.
Päris hullus seisus raam polnud. All olid Delta rattad. Tagumine porilaud oli mõne jalgratta oma, esimene on originaal. Keskjooks on praeguseks puhastatud, enne oli ühelpool delta jalatugi. Mopeedi iste oli ka vist peal. Vähemalt paistab mopi oma olevat või siis delta.
Praeguseks on puudu tagumine porilaud
Iste (Panen arvatavasti jälle mopi istme, kuna sellega on kuidagi mugavam .)Aga nüüd panen selle ilusti poltidega alt kinni, kuna eelmine iste oli pandud klambritega kinni. ja sellega oli iste ära lõhutud.
Mootor on ka veel puudu - selle d6-e asemel läheb Hiinakas. D6e teen esialgu täiesti korda, sest mine tea mis selle hiinakaga veel juhtuda võib. Taga on praegu 19 tolline võrriratas, ette jääb praegu Delta oma.
Eile hakkas igav ja otsustasin raami täiesti juppideks võtta, kuna mootorit niikuinii polnud ja arvatavasti enne kahte nädalat ei saa. http://fotoalbum.ee/photos/V6ll/sets/1017237
Pidurid tuleb ka korda teha. Klotsid on puudu, trossid. Vaja on veel mõelda, kuidas tagapiduri süsteem teha. see arvatavasti jalaga. Esimene lingiga muidugi.
Vana värv läheb pealt maha, tehasevärv oli vist. Alla läheb valge põhi ja peale must krunt. Samamoodi nagu enne oli tehtud. Esihark läheb mustaks, porilauad halliks . Paagi värvin punaseks. No see on praegune värvilahendu, see võib veel muutuda.
Paar küsimust ka .
Kuida ma selle värvimise teostan - valge krunt alla, lihvin seda ja siis must peale eks?
Kas kellegil mopi istet on pakkuda - täiesti korralikku?
Liiga palju kirjutasin vist .
Viimati muutis seda silinder (Nelj Juul 08, 2010 2:14 am). Kokku muudetud 1 kord
silinder- Kasutaja
- Postituste arv : 36
Registration date : 17/06/2010
Re: silinder: Riga 7
Väga huvitava disainiga võrr sul. Paistab, et sul oleks minu vanaraua hunnikus väga lõbus. Olen paremas seisus asju ära visanud, kui su võrri algmaterjal oli. Edu ja õliseid näppe
urmet48- Moderaator
- Postituste arv : 539
Age : 41
Registration date : 24/03/2009
Re: silinder: Riga 7
Minuarust pole tal viga midagi - roostet pole eriti, mingeid lahtisi jubinaid ka mitte - kõik paistab korras olevat. Esimene võrr ikkagi - ega seda siis minema saa visatud. Põhiliselt siiamaani on kõik tasuta saadud. Kusjuures vanarauahunnikud on väga ligitõmbavad kohad .
silinder- Kasutaja
- Postituste arv : 36
Registration date : 17/06/2010
Re: silinder: Riga 7
raam on sul riga 7 -me oma ,esihark paistab olevat riga 11/13 oma
aga muidu edu!
aga muidu edu!
vorrimen- Kasutaja
- Postituste arv : 86
Age : 29
Registration date : 07/06/2010
Re: silinder: Riga 7
Tänud tuvastamise eest .
silinder- Kasutaja
- Postituste arv : 36
Registration date : 17/06/2010
Re: silinder: Riga 7
Täna tegin relakaga paagi, esihargi ja esimese porilaua üle - vana värvi sain enam vähem maha.
http://fotoalbum.ee/photos/V6ll/72614849
http://fotoalbum.ee/photos/V6ll/72614705
http://fotoalbum.ee/photos/V6ll/72614571.
Nüüd on vaja raam puhtaks teha ja seejärel seejärel kohu kupatus ära värvida.
Kui kellegil on pakkuda tagumist porilauda, siis ande teada.
http://fotoalbum.ee/photos/V6ll/72614849
http://fotoalbum.ee/photos/V6ll/72614705
http://fotoalbum.ee/photos/V6ll/72614571.
Nüüd on vaja raam puhtaks teha ja seejärel seejärel kohu kupatus ära värvida.
Kui kellegil on pakkuda tagumist porilauda, siis ande teada.
silinder- Kasutaja
- Postituste arv : 36
Registration date : 17/06/2010
Re: silinder: Riga 7
Täna tegin raami nii puhtaks vanast värvist, kui võimalik. Traathari oli päris õhtal omadega - http://fotoalbum.ee/photos/V6ll/72830291. Edasi nühkisin sellisega - http://fotoalbum.ee/photos/V6ll/72830359. Lõppkokkuvõtteks sain raami ikka päris puhtaks. Kuigi oleksin pidanud liivapritsi alla saatma - http://fotoalbum.ee/photos/V6ll/72830847.
Nüüd vaja natuke keevitada - jalatugi, siis piduripedaal - see tuleb enne välja mõelda, kuidas ma selle ehitan, sest sinna on väga lühikest trossi vaja. Ketipingutid ka vaja keevitada. Siis krunt alla, värv peale ja põhimõtteliselt võib kokku panna.
Juhul kui ma korralikku delta istet ei saa, siis pean lihtsalt vana iste korda tegema. Natuke õmblemist tahab - muidu pole viga midagi.
OT - tuuseldasin natuke garaazinurgas ja leidsin ühed ketikaitsmed - http://fotoalbum.ee/photos/V6ll/72830939
Mõne vene ratta omad?
Ootan korras Delta istmele pakkumist!!!!
Nüüd vaja natuke keevitada - jalatugi, siis piduripedaal - see tuleb enne välja mõelda, kuidas ma selle ehitan, sest sinna on väga lühikest trossi vaja. Ketipingutid ka vaja keevitada. Siis krunt alla, värv peale ja põhimõtteliselt võib kokku panna.
Juhul kui ma korralikku delta istet ei saa, siis pean lihtsalt vana iste korda tegema. Natuke õmblemist tahab - muidu pole viga midagi.
OT - tuuseldasin natuke garaazinurgas ja leidsin ühed ketikaitsmed - http://fotoalbum.ee/photos/V6ll/72830939
Mõne vene ratta omad?
Ootan korras Delta istmele pakkumist!!!!
silinder- Kasutaja
- Postituste arv : 36
Registration date : 17/06/2010
Re: silinder: Riga 7
Tere jälle! .
Täna otsisin jalatoeks sobiva raudtoru - vana karjamaa post - sobib hästi. Tagapiduripedaali teen KIP 1.5 silopurusti (http://fotoalbum.ee/photos/V6ll/72831351) terast. Seda tera peab ainult natuke über tegema - natuke keevitamist ja lõikamist. Vaja veel krunt ära osta. Põltsamaa ehituspoes pole üldse värvivalikut. Jama ehituspood ausaltöeldes. Peab mõnda teise minema.
Täna otsisin jalatoeks sobiva raudtoru - vana karjamaa post - sobib hästi. Tagapiduripedaali teen KIP 1.5 silopurusti (http://fotoalbum.ee/photos/V6ll/72831351) terast. Seda tera peab ainult natuke über tegema - natuke keevitamist ja lõikamist. Vaja veel krunt ära osta. Põltsamaa ehituspoes pole üldse värvivalikut. Jama ehituspood ausaltöeldes. Peab mõnda teise minema.
silinder- Kasutaja
- Postituste arv : 36
Registration date : 17/06/2010
Re: silinder: Riga 7
Nii. Eile sain kasutaja Extinction-i käest tagumise porilaua ja Delta paagi. Põrilaua tegin täna enamvähem puhtaks. Delta paak jääb oma aegu ootama. Päris korralikus seisus muidu teine. Nüüd vaja otsida kotinõel ja Delta iste ära õmmelda, kuna uut istet pole kusagilt saada. Värvilahednuse ka otsustasin ära. Raam ja esihark mustad, paak esimene ja tagumine porikas punaseks. Alla läheb valge või vajadusel hall krunt.
silinder- Kasutaja
- Postituste arv : 36
Registration date : 17/06/2010
Re: silinder: Riga 7
Täna puurisin istmeaugud pakiraami sisse ära, nüüd istub Delta iste korralikult nelja poldiga kinni. Vaja ainult iste ära õmmelda. .
silinder- Kasutaja
- Postituste arv : 36
Registration date : 17/06/2010
Re: silinder: Riga 7
Täna sai keevitamas käidud. Jalatugi on nüüd kulge keevitatud, ja nüüd tuleb ainult värv peale ja ongi pmst raam korras. -http://fotoalbum.ee/photos/V6ll/73205181 - . Leidsin riiulist belarusi värvi - email. Värvisin seda - http://fotoalbum.ee/photos/V6ll/73205293. Homme vaatan, kuidas peale jäi, kui hästi, siis arvatavasti läheb see aluskrundisks.
silinder- Kasutaja
- Postituste arv : 36
Registration date : 17/06/2010
Re: silinder: Riga 7
Eile värvisin paagi, porilauad ja esihargi musta krundiga üle. Nüüd on asi lõplikult otsustatud, kuna ma olen suur Belarusi huviline, siis porilauad, paak ja esihark saavad omale sinise Belarusi värvikatte peale . Praegu on peal must krunt, mille ma eile püstoliga peale kandsin. http://fotoalbum.ee/photos/V6ll/73412777/. Esimest korda üldse püstoliga värvida. Tahab veel natuke harjutamist. Nüüd vaja Kõos mootori järel ära käia. Raami jaoks pean veel hallile krundile linna järgi minema. Asi hakkab juba vaikselt kokku saama. Oleks vaid rohkem aega. Töö kõrvalt on seda suht jama teha. Loodan, et augusti alguseks saan lõpuks hääled sisse.
silinder- Kasutaja
- Postituste arv : 36
Registration date : 17/06/2010
Re: silinder: Riga 7
Toimunud siis väike plaanide muudatus. (Ei tasu ikka plaane teha, tuleb asi paugupealt teoks teha.) Hiina mootor jääb ära. Olen palju uurinud ja lugenud, ning jõudsin otsusele, et hiina mootorit siiski ei osta. Peale läheb hoopis see d6, mis on küll praegu poolik, aga kui kokku saan, siis läheb see peale. Põhjuseid on mitu, raha ei taha kulutada hiinaka peale, sest teab kaua see vastu peab. Omast kogemusest võin oleda, et vene tehnika kestab kauem kui mistahes hiina cräpp. No offense. Põhiliselt muu jääb kõik samaks. Võrr peab natuke ikka originaali ka meenutama. Süüde läheb ainult hiina kontaktivaba.
silinder- Kasutaja
- Postituste arv : 36
Registration date : 17/06/2010
Re: silinder: Riga 7
Update:
Vahepeal olen raami ära värvinud ja kokku pannud - tulemus oli esimese korra kohta päris hea. Ladusin ka raami kokku. Kõik sobib hästi. - Siis sai tellitud juppe mootorile. Sidur sai täna kokku pandud ja sain veel extinciont-i käest kaks ketti, mis lähevad kasutusse. Nüüd on vaja ainult mõned asjad, ja pmst saabki mootori kokku ja peale panna.
Puudu on veel - Ketipingutid, sõrmestopperid, tagapidur, ketilukk ja veel mõned jubinad. Homme arvatavasti hauka laadalt saab midagi. Süüde läheb vist ka vene oma, kuna pole saanud isikuga kontakti, kes hiina oma müüb.
Vahepeal olen raami ära värvinud ja kokku pannud - tulemus oli esimese korra kohta päris hea. Ladusin ka raami kokku. Kõik sobib hästi. - Siis sai tellitud juppe mootorile. Sidur sai täna kokku pandud ja sain veel extinciont-i käest kaks ketti, mis lähevad kasutusse. Nüüd on vaja ainult mõned asjad, ja pmst saabki mootori kokku ja peale panna.
Puudu on veel - Ketipingutid, sõrmestopperid, tagapidur, ketilukk ja veel mõned jubinad. Homme arvatavasti hauka laadalt saab midagi. Süüde läheb vist ka vene oma, kuna pole saanud isikuga kontakti, kes hiina oma müüb.
silinder- Kasutaja
- Postituste arv : 36
Registration date : 17/06/2010
Re: silinder: Riga 7
Update:
Nädalavahetusel peaksin kätte saama jupid, mis üks tuttav Tondi mototst toob. Siis saab süüte enam vähem kokku, kuna puudub veel mähis - ainukesena süütesüsteemist. Keti saan ka uue. Ketipinguti mõtlesin teha trossi tõmmitsast, kuna neil on juba ots rõngasse keeratud. Ainult pole kindel, kas neil vinti jagub. Lehtkaliibri peaks ka kusagilt soetama.
Keegi oskab öelda, kuidasgaasitrossi otsas oleva liblika pruuni käepidemega gaasirullikuuse kinni saab panna? Ei leia ühtegi moodust.
Nädalavahetusel peaksin kätte saama jupid, mis üks tuttav Tondi mototst toob. Siis saab süüte enam vähem kokku, kuna puudub veel mähis - ainukesena süütesüsteemist. Keti saan ka uue. Ketipinguti mõtlesin teha trossi tõmmitsast, kuna neil on juba ots rõngasse keeratud. Ainult pole kindel, kas neil vinti jagub. Lehtkaliibri peaks ka kusagilt soetama.
Keegi oskab öelda, kuidasgaasitrossi otsas oleva liblika pruuni käepidemega gaasirullikuuse kinni saab panna? Ei leia ühtegi moodust.
silinder- Kasutaja
- Postituste arv : 36
Registration date : 17/06/2010
Re: silinder: Riga 7
Paned alguses selle liblika rutska välimisse koore sisse ja siis vajutad suisemise ülsi ssia peale,aga nii et se jääks sinna püsima kah
viljovalk- Kasutaja
- Postituste arv : 90
Age : 29
Registration date : 24/07/2010
Re: silinder: Riga 7
Las see rutska praegu olla. Sellega veel aega on. Vahepeal olen kuivati käest jupid kätte saanud - tagapiduri, pika summuti ( mis on veel sigaheas korras ), leegitoru, väikse hammaka kaane, mille sees vahetasin ära siduri pulga vms. uue vastu, mille kunagi leidsin. Siis veel mähise, ühe mootorikinnituse ja siduritrossi hoidja. Mähis on ka päris heas korras.
Tänud siis kuivatile selle kraami eest !
Vaja on veel magneti kiilu, kahte kolvirõngast ja stopperit, mille arvatavasti tellin camexist, kuna pidavat paremad olema. Süütepool, küünlajuhe, piip ja kontakt on ka kätte saamata. Aga praegu aega veel on. Mingit tpäpset kuupäeva pole veel seadnud, aga tahaiks ikka enne kooli valmis saada.
Tänud siis kuivatile selle kraami eest !
Vaja on veel magneti kiilu, kahte kolvirõngast ja stopperit, mille arvatavasti tellin camexist, kuna pidavat paremad olema. Süütepool, küünlajuhe, piip ja kontakt on ka kätte saamata. Aga praegu aega veel on. Mingit tpäpset kuupäeva pole veel seadnud, aga tahaiks ikka enne kooli valmis saada.
silinder- Kasutaja
- Postituste arv : 36
Registration date : 17/06/2010
Re: silinder: Riga 7
Väike Update jälle.
Täna sain süütejupid kätte. Pms polnudki muud peale küünlajuhtme, piibu, kondeka ja keti muud vaja. Süütepooli mul vaja ei lähe - see on D8 oma ja kontakt samuti D8 oma - ning kontakti kinnitusaugud ei ühti mähise aukudega(nukkmuhv jääb ka ette). Ettejäämise põhjus võib see olla, et tegemist pole võrri nukkmuhviga vaid traktori käivitusmagneeto nukkmuhviga. Sellepärast uus kontakt vist ei sobigi. Vana töötas ka ilusti - vähemalt kontakdide vahel oli säde. Kui kepsust mootorit ringi ajasin, siis oli väike säde kontaktide vahel. Mida kiiremini ringi ajasin, seda suuremasks säde läks.
Täna sain süütejupid kätte. Pms polnudki muud peale küünlajuhtme, piibu, kondeka ja keti muud vaja. Süütepooli mul vaja ei lähe - see on D8 oma ja kontakt samuti D8 oma - ning kontakti kinnitusaugud ei ühti mähise aukudega(nukkmuhv jääb ka ette). Ettejäämise põhjus võib see olla, et tegemist pole võrri nukkmuhviga vaid traktori käivitusmagneeto nukkmuhviga. Sellepärast uus kontakt vist ei sobigi. Vana töötas ka ilusti - vähemalt kontakdide vahel oli säde. Kui kepsust mootorit ringi ajasin, siis oli väike säde kontaktide vahel. Mida kiiremini ringi ajasin, seda suuremasks säde läks.
silinder- Kasutaja
- Postituste arv : 36
Registration date : 17/06/2010
Re: silinder: Riga 7
Nii. Küünlajuhtme kinnitus on vaja millesti teha. Homme saab arvatavasti trossitõmmitsaid ostma mindud ja rauaposet saab vast poldid ka kätte. Võibolla isegi ostan sõrmestopperid ära, kui neid ühes poes müüakse.
silinder- Kasutaja
- Postituste arv : 36
Registration date : 17/06/2010
Re: silinder: Riga 7
Update:
Vahepeal olen natuke nokitsenud mootori kallal. Täna sain siis mootori lõpuks kokku - eile sain sae kolvirõngad kätte ja stopperi ka. Täna peale pikka pusimist rõngastega sain silku ilusti peale ja väga hästi käib ringi. Säde on korralik - ei saanud kiusatusele vastu ja panin näpu vastu mähise klemmi ja sain väikse ergutava suraka, mis meele heaks tegi . Vähemalt säde on korralik - proovisin ka küünlaga. ja oligi olemas. Küünlaks A11. Kompressiooni sai ka proovitud - näpp küünlaaugu peale ja tõmbas päris hästi. Mootorikinnituse tikkpoltide asemele panin tavaliset poldid - et saaks kohe kinni keerata - ei olnud aega tikkpolte ostida. Mootor kinni sai karpa peale pandud aga tekkis väike jama gaasitrossiga. Peab seda lühemaks tegema, muidu poob kiinni. Millalgi peab uue rutska ka ostma koos trossiga. Peale mootori kinnitamist sai kähku katsetamiseks kett ka külge pandud. Tõstsin siis ratta pukipealt maha ja lükkasin käekõrval. Maitea kas kompressioon on nii kõva või on milleski muuu asi, aga ratas lohises natuke, kui ei toetanud korralikult tagaotsale. Igatahes asi hakkab otsa lõppema .
Vahepeal olen natuke nokitsenud mootori kallal. Täna sain siis mootori lõpuks kokku - eile sain sae kolvirõngad kätte ja stopperi ka. Täna peale pikka pusimist rõngastega sain silku ilusti peale ja väga hästi käib ringi. Säde on korralik - ei saanud kiusatusele vastu ja panin näpu vastu mähise klemmi ja sain väikse ergutava suraka, mis meele heaks tegi . Vähemalt säde on korralik - proovisin ka küünlaga. ja oligi olemas. Küünlaks A11. Kompressiooni sai ka proovitud - näpp küünlaaugu peale ja tõmbas päris hästi. Mootorikinnituse tikkpoltide asemele panin tavaliset poldid - et saaks kohe kinni keerata - ei olnud aega tikkpolte ostida. Mootor kinni sai karpa peale pandud aga tekkis väike jama gaasitrossiga. Peab seda lühemaks tegema, muidu poob kiinni. Millalgi peab uue rutska ka ostma koos trossiga. Peale mootori kinnitamist sai kähku katsetamiseks kett ka külge pandud. Tõstsin siis ratta pukipealt maha ja lükkasin käekõrval. Maitea kas kompressioon on nii kõva või on milleski muuu asi, aga ratas lohises natuke, kui ei toetanud korralikult tagaotsale. Igatahes asi hakkab otsa lõppema .
silinder- Kasutaja
- Postituste arv : 36
Registration date : 17/06/2010
Re: silinder: Riga 7
Tere!
Vahepeal hakkas kool pihta ja pole aega tegeleda olnud võrriga. Siiski sain täna siduri kokku ja mis ka imekombel lahutas. Nüüd vaja ainult uut silindripead, kuna vanal küünlavint maas. Pluss veel kahte linki, piduri ja siduri jaoks ning gaasirutskat. Need vast ostan uued. Olen ka teiste trosside peale mõelnud. Need mis ma tondi motost sain on ikka päris haprad - kõrid kipuvad väga kiiresi läbi minema. Vaatab - võibolla saab teise d6-e kõrvale ja saab sealt juppe tõmmata.
Vahepeal hakkas kool pihta ja pole aega tegeleda olnud võrriga. Siiski sain täna siduri kokku ja mis ka imekombel lahutas. Nüüd vaja ainult uut silindripead, kuna vanal küünlavint maas. Pluss veel kahte linki, piduri ja siduri jaoks ning gaasirutskat. Need vast ostan uued. Olen ka teiste trosside peale mõelnud. Need mis ma tondi motost sain on ikka päris haprad - kõrid kipuvad väga kiiresi läbi minema. Vaatab - võibolla saab teise d6-e kõrvale ja saab sealt juppe tõmmata.
silinder- Kasutaja
- Postituste arv : 36
Registration date : 17/06/2010
Re: silinder: Riga 7
Nonii.
Päris palju aega on mööda lännu ja projekt on uuesti elustatud. See d6 millele ma sae rõngad panin ei läinudki mul tööle. Ise arvan, et rõngastes on viga. Aga vahepeal olen saanud kaks varumootorit juurde. Ksf Ytram-iga sai natuke äri tehtud ja sai talt siis ühe pooliku d6-e ja täisesti komplektse d5-e ostetud. Kuna enda kokkupanud d6-te käima ei saanud süüte ja rõngaste pärast, siis otsustasin uue d5-e käiku lasta. Sel vähemalt süüde päris korras. Siduriga on ainult väike jama, aga selle vist vahetab välja. Igaks juhuks tellin kaks kolvikomplekti tondi motost. D6 jääb praegu seisma, aga d5 on juba võimalik, et homme aiste vahel. . Aga enne teen siduri korda. Seeärel lingid, rutska. Enne aastalõppu tahaks tööle saada. Lumega on küll jama käima joosta, aga kui ma selle asjaga seeaasta algust tegin, siis võimalik, et lõpetan ka.
Päris palju aega on mööda lännu ja projekt on uuesti elustatud. See d6 millele ma sae rõngad panin ei läinudki mul tööle. Ise arvan, et rõngastes on viga. Aga vahepeal olen saanud kaks varumootorit juurde. Ksf Ytram-iga sai natuke äri tehtud ja sai talt siis ühe pooliku d6-e ja täisesti komplektse d5-e ostetud. Kuna enda kokkupanud d6-te käima ei saanud süüte ja rõngaste pärast, siis otsustasin uue d5-e käiku lasta. Sel vähemalt süüde päris korras. Siduriga on ainult väike jama, aga selle vist vahetab välja. Igaks juhuks tellin kaks kolvikomplekti tondi motost. D6 jääb praegu seisma, aga d5 on juba võimalik, et homme aiste vahel. . Aga enne teen siduri korda. Seeärel lingid, rutska. Enne aastalõppu tahaks tööle saada. Lumega on küll jama käima joosta, aga kui ma selle asjaga seeaasta algust tegin, siis võimalik, et lõpetan ka.
silinder- Kasutaja
- Postituste arv : 36
Registration date : 17/06/2010
Re: silinder: Riga 7
Sai siis veidike mootorit kõpitsetud. Vahetasin siduri ära - praegu lahutab väga hästi. No mitt enii hästi kyui d6-el aga ikkagi lahutab. Muidugi ega asi ei lähe ikka hästi, kui arvad, et asi hakkab hästi minema. Nimelt tuli küünlajuhe mähiseküljes olevast klemmist lahti. Ah egas midagi - homme käin jootekolviga üle ja vsjoo. Võimalik, et millagli lähiajal kui aega peaks tekkima, siis käin kohalikus motopoes ära ja kui võimalik, siis ostan uue rutska ja lingid. Aga eks näha kuidas asjad kulgevad.
Lisan mõned pildid ka. -
Mootor
Süütemäng(Siiamaani kõige korralikum, mida minu silmad näinud on)
Selline ta siis välja näebki - Riga 7
Lisan mõned pildid ka. -
Mootor
Süütemäng(Siiamaani kõige korralikum, mida minu silmad näinud on)
Selline ta siis välja näebki - Riga 7
silinder- Kasutaja
- Postituste arv : 36
Registration date : 17/06/2010
Re: silinder: Riga 7
Täna sai siis mootorid ära vahetatud. Küünlajuhe külge tinutatud - pole kindel kaua see vastu peab seal. Sidur sai ka korda - nüüd lahutab hästi. Ainuke asi mis mind imestas oli see hammakas - Ei oskagi öelda mille oma - võimalik, et võrri, aga igatahes kett peale ei läinud (Parempoolne on võrri oma)
D5 aiste vahel -
Vana D6 - läheb uuesti remonti
D5 aiste vahel -
Vana D6 - läheb uuesti remonti
silinder- Kasutaja
- Postituste arv : 36
Registration date : 17/06/2010
Re: silinder: Riga 7
Kui sul seda kitsamat hammakat vaja pole, siis võid mulle saaata tolle. Küll mina juba tean, kuhu see panna
urmet48- Moderaator
- Postituste arv : 539
Age : 41
Registration date : 24/03/2009
Lehekülg 1, lehekülgi kokku 2 • 1, 2
Similar topics
» Kauri: Masinad (Riga-11 1977, Riga-12 1974, Riga-13 1987, Stella 1991)
» minaise, riga 7,4xriga 13,riga 11,, riga 5,
» antsus1000 Riga 13 ja Riga 11
» Aloke - Riga 7, Riga 13
» Sääreväristaja silinder
» minaise, riga 7,4xriga 13,riga 11,, riga 5,
» antsus1000 Riga 13 ja Riga 11
» Aloke - Riga 7, Riga 13
» Sääreväristaja silinder
Lehekülg 1, lehekülgi kokku 2
Permissions in this forum:
Sa ei saa vastata siinsetele teemadele