Kevini Delta V-501
+2
tumbleweed
Kevin68
6 posters
Lehekülg 1, lehekülgi kokku 1
Kevini Delta V-501
Tervitust!
Aastal 2006, kui olin üheteistkümne aastane, käisin ma ema ning vennaga Soomes puhkamas, tagasitulles sisestasin mänguautomaati 2 eurot ning vend aitas mul duubeldada tänu millele ma võitsin natukene üle 40 euro. Mul oli juba ammu vaadatud see Delta valmis aga polnud raha, et seda osta.. nüüd siis oli see aeg käes, raha oli olemas ning järgmine hommik läksin kohe masina järgi. Kuna mul polnud eelnevalt ühtegi sõitvat mopeedi ega sääreväristajat olnud, puudusid mul täielikult selles valdkonnas teadmised. Sõitsin sellega umbes poolteist kuud ringi kuniks jäin politseile silma, masin sai suures hirmus edasi müüdud mille müüki ma need neli aastat kõige rohkem kahetsenud olen, kuid eksimine on inimlik.
Aastal 2006, lenksus istun mina
See siis eelnev ajalugu minu masina kohta. See siis eelnev ajalugu minu masina kohta.. räägin ka veidi edasisest. Müüdud sai ta ühele mehele, kes sõitis sellega kõik need neli aastat täiesti probleemivabalt, vahetades ainult küünlaid. Viimased kaks aastat olen omanikule peale käinud et too masina tagasi mulle müüks kuid tulutult, olin enda tagasiostu mõtte täielikult maha matnud, kuid sisimas ikkagi piinas. 2010 aasta suvel jooksis sellel masinal sidur laiali mistõttu jäi mopeed seisma. Pidasin seda ideaalseks võimaluseks ning hakkasin taaskord aktiivselt peale käima. 29 detsember oligi minujaoks see õnnelik päev, mil omandasin taas selle masina endale, hoolimata kõvadest miinuskraadidest ja külmunud sõrmedest tulin ma kolm kilomeetrit eelmise omaniku poolt tekitatud siduri rikke pärast lükates, endal nägu naeru täis.
Vahepealse ajaga oli masin saanud endale üsna palju "külatuuningut" - vasakpoolne käepide oli kokku meisterdatud kahest lastejalgratta sinist värvi käepideme kummist, pakiraamile oli lisatud suhteliselt räbal traadist korv, lenksuplaat on esihargi külge kinni keevitatud, jalarauad on raami küljest vahepeal lahti tulnud ning on suht suvaliselt kinni tõmmatud käepäraste vahenditega, värvkate hakkab vaikselt loodusega ühte sulanduma jne-jne. Kuid lõppkokkuvõtteks on see siiski see sama masin.
Läksin sellega tuttava garaaži, võtsime sidurikaane eest ning avastasime et surveplaat oli omalt kohalt lahkunud. Asendasime surveplaadi uuega ning samuti vahetasime siduriketaste all asuva pulkadega plaadi (ei tea täpset nimetust). Peale seda hakkas sidur toimima. Kallasime mootorisse uue õli, paaki läks õliga segamini bensiin ning lükkasime masina välja esimeseks käivituseks, masin aga ei käivitunud. Peale paari tundi jamamist endiselt elumärki masin ei andnud ning lükkasin selle enda keldri ja läksin tuppa. Õhtul aga siiski näpud sügelesid ning läksin tagasi keldri, vahetasin piibujuhtme, piibu ning küünla ning lükkasin teise käiguga keldris paar meetrit - ja oh imet! Juba sellel paari meetrisel lükkamisel tegi masin popse. Kuna käiguvahetushoob polnud enam orginaal vaid asendatud mootorratta omaga kukkus see küljest ära ning sisse jäi esimene käik. Lükkasin masina sellest hoolimata välja ning tegin üle nelja aasta sellega taaskord tiiru - tundsin end sel hetkel jälle selle üheteist aastase poisina nagu aastal 2006.. see oli lishalt uskumatu, milline õnnetunne mind valdas.
Aastal 2010, mil taas selle masina omanikuks sain nägi välja selline
Paar päeva hiljem sai masin laiali lammutatud, kuna tagumise kiige võll oli nii kinni roostetanud, suutsin rikkuda ära võlli keerme ning peale seda saagisin pooleks peale mida ma selle lõpuks kätte sain. Kuna esihark oli leistangiplaadi külge kinni keevitatud ning keevitust maha käiates poleks enam asja saanud otsustasin esihargi pooleks saagida, õnneks oli endal uus esihark võtta. Sai ühe teise kasutuskõlbmatu Delta raami küljest võetud istmekinnitused ning enda raamile külge keevitatud. Vaikselt sai alustatud ka detailide pealt värvi eemaldamisega. Jalarauad sai samuti tagasi keevitatud ning sätitud ühele joonele, veel sai keevitatud ka esimese porilaua varras mis oli pooleks murdunud.
Keevitatud asjad
Edasi sai sinise värvi alla minevad detailid lõplikult haljastatud, krunditud ning seejärel ka värvitud. Mina olen tulemusega enam-vähem rahul, parem kui enne siiski. Tehnilise poole pealt niipalju, et sai mootorit väljastpoolt kõvasti nühitud.. samuti võtsin maha karburaatori ning sain teada miks masinal nii suur bensiinikulu, nimelt kaks tihendit läbi, need katsun siis uued teha, kuulõpus vast peaksid uued jupid kohale jõudma ning siis võib taas kokku laduma hakata.
Haljastatud
Krunditud
Värvitud
Hetkel siis kõik, loodan et juttu ja piltide arv liiga paljuks ei läinud.
Aastal 2006, kui olin üheteistkümne aastane, käisin ma ema ning vennaga Soomes puhkamas, tagasitulles sisestasin mänguautomaati 2 eurot ning vend aitas mul duubeldada tänu millele ma võitsin natukene üle 40 euro. Mul oli juba ammu vaadatud see Delta valmis aga polnud raha, et seda osta.. nüüd siis oli see aeg käes, raha oli olemas ning järgmine hommik läksin kohe masina järgi. Kuna mul polnud eelnevalt ühtegi sõitvat mopeedi ega sääreväristajat olnud, puudusid mul täielikult selles valdkonnas teadmised. Sõitsin sellega umbes poolteist kuud ringi kuniks jäin politseile silma, masin sai suures hirmus edasi müüdud mille müüki ma need neli aastat kõige rohkem kahetsenud olen, kuid eksimine on inimlik.
Aastal 2006, lenksus istun mina
See siis eelnev ajalugu minu masina kohta. See siis eelnev ajalugu minu masina kohta.. räägin ka veidi edasisest. Müüdud sai ta ühele mehele, kes sõitis sellega kõik need neli aastat täiesti probleemivabalt, vahetades ainult küünlaid. Viimased kaks aastat olen omanikule peale käinud et too masina tagasi mulle müüks kuid tulutult, olin enda tagasiostu mõtte täielikult maha matnud, kuid sisimas ikkagi piinas. 2010 aasta suvel jooksis sellel masinal sidur laiali mistõttu jäi mopeed seisma. Pidasin seda ideaalseks võimaluseks ning hakkasin taaskord aktiivselt peale käima. 29 detsember oligi minujaoks see õnnelik päev, mil omandasin taas selle masina endale, hoolimata kõvadest miinuskraadidest ja külmunud sõrmedest tulin ma kolm kilomeetrit eelmise omaniku poolt tekitatud siduri rikke pärast lükates, endal nägu naeru täis.
Vahepealse ajaga oli masin saanud endale üsna palju "külatuuningut" - vasakpoolne käepide oli kokku meisterdatud kahest lastejalgratta sinist värvi käepideme kummist, pakiraamile oli lisatud suhteliselt räbal traadist korv, lenksuplaat on esihargi külge kinni keevitatud, jalarauad on raami küljest vahepeal lahti tulnud ning on suht suvaliselt kinni tõmmatud käepäraste vahenditega, värvkate hakkab vaikselt loodusega ühte sulanduma jne-jne. Kuid lõppkokkuvõtteks on see siiski see sama masin.
Läksin sellega tuttava garaaži, võtsime sidurikaane eest ning avastasime et surveplaat oli omalt kohalt lahkunud. Asendasime surveplaadi uuega ning samuti vahetasime siduriketaste all asuva pulkadega plaadi (ei tea täpset nimetust). Peale seda hakkas sidur toimima. Kallasime mootorisse uue õli, paaki läks õliga segamini bensiin ning lükkasime masina välja esimeseks käivituseks, masin aga ei käivitunud. Peale paari tundi jamamist endiselt elumärki masin ei andnud ning lükkasin selle enda keldri ja läksin tuppa. Õhtul aga siiski näpud sügelesid ning läksin tagasi keldri, vahetasin piibujuhtme, piibu ning küünla ning lükkasin teise käiguga keldris paar meetrit - ja oh imet! Juba sellel paari meetrisel lükkamisel tegi masin popse. Kuna käiguvahetushoob polnud enam orginaal vaid asendatud mootorratta omaga kukkus see küljest ära ning sisse jäi esimene käik. Lükkasin masina sellest hoolimata välja ning tegin üle nelja aasta sellega taaskord tiiru - tundsin end sel hetkel jälle selle üheteist aastase poisina nagu aastal 2006.. see oli lishalt uskumatu, milline õnnetunne mind valdas.
Aastal 2010, mil taas selle masina omanikuks sain nägi välja selline
Paar päeva hiljem sai masin laiali lammutatud, kuna tagumise kiige võll oli nii kinni roostetanud, suutsin rikkuda ära võlli keerme ning peale seda saagisin pooleks peale mida ma selle lõpuks kätte sain. Kuna esihark oli leistangiplaadi külge kinni keevitatud ning keevitust maha käiates poleks enam asja saanud otsustasin esihargi pooleks saagida, õnneks oli endal uus esihark võtta. Sai ühe teise kasutuskõlbmatu Delta raami küljest võetud istmekinnitused ning enda raamile külge keevitatud. Vaikselt sai alustatud ka detailide pealt värvi eemaldamisega. Jalarauad sai samuti tagasi keevitatud ning sätitud ühele joonele, veel sai keevitatud ka esimese porilaua varras mis oli pooleks murdunud.
Keevitatud asjad
Edasi sai sinise värvi alla minevad detailid lõplikult haljastatud, krunditud ning seejärel ka värvitud. Mina olen tulemusega enam-vähem rahul, parem kui enne siiski. Tehnilise poole pealt niipalju, et sai mootorit väljastpoolt kõvasti nühitud.. samuti võtsin maha karburaatori ning sain teada miks masinal nii suur bensiinikulu, nimelt kaks tihendit läbi, need katsun siis uued teha, kuulõpus vast peaksid uued jupid kohale jõudma ning siis võib taas kokku laduma hakata.
Haljastatud
Krunditud
Värvitud
Hetkel siis kõik, loodan et juttu ja piltide arv liiga paljuks ei läinud.
Re: Kevini Delta V-501
Tere kui ma aru saan on hetkel masin veel sinu käes.
Mis aasta masin on?
Terv:Karl
Mis aasta masin on?
Terv:Karl
tumbleweed- Kasutaja
- Postituste arv : 321
Age : 27
Registration date : 18/10/2010
Re: Kevini Delta V-501
Aastal 2006 ostsin, peale paari kuulist omamist müüsin maha, nüüd 2010 detsembris ostsin taas enda kätte ja siiani minu valduses. Ei oska õelda, tehasebirkat pole juba ammu-ammu küljes.. seega võibki jääda oletama.
Re: Kevini Delta V-501
Ma ei suuda hetkel isegi üle lugeda mitu masinat või raami sa üle oled värvinud ja mitu tükki sul neid kõiki olnud juba on.
See meie kõigi esimene on alati see kõikse kõvem, samamoodi on ka minu helesinisest tütarlapse nimega autost vaimustuses tema üleelmine omanik, kes ka seda oma esimeseks koguaeg tembeldab... Jättes nimetamata fakti, et ka minu esimene.
Igatahes edu, jõudu jaksu, vaata siis et asja ka saab.
See meie kõigi esimene on alati see kõikse kõvem, samamoodi on ka minu helesinisest tütarlapse nimega autost vaimustuses tema üleelmine omanik, kes ka seda oma esimeseks koguaeg tembeldab... Jättes nimetamata fakti, et ka minu esimene.
Igatahes edu, jõudu jaksu, vaata siis et asja ka saab.
Re: Kevini Delta V-501
Kokku on olnud 28 kaherattalist. Aga tänud ja suvel ehk paneme need kaks "helesinist" mõnel üritusel ehk kõrvuti.
Re: Kevini Delta V-501
Või rohelise ja helesinise?
urmet48- Moderaator
- Postituste arv : 539
Age : 41
Registration date : 24/03/2009
Re: Kevini Delta V-501
Selles suhtes on Kevin mind ületanud,et on suutnud 2x rohkem tehnikat ära vahetada ja müüa kui mina aga ma ei ütle seda halvustamise mõttes.
Tegelikult tahaksin loota,et sa selle korda saad ja sõitma ning edaspidi sul enam müügi mõtteid pähe ei tuleks.
Tegelikult tahaksin loota,et sa selle korda saad ja sõitma ning edaspidi sul enam müügi mõtteid pähe ei tuleks.
MAZ- Kasutaja
- Postituste arv : 25
Age : 40
Registration date : 10/05/2009
Re: Kevini Delta V-501
Täpselt sama palju kaherattalisi olnud kui mul.
Aga edu masinaga!
Aga edu masinaga!
v6rrRacing- Kasutaja
- Postituste arv : 20
Registration date : 28/12/2009
Re: Kevini Delta V-501
Tänud.. hetkel roostega probleeme ning näen et ainuke võimalus on liivaprits, siniste detailide alla jäi ka kohati roostet kuna drelli otsas traathari ja 40nene liivapaber lishalt maha ei võta.. kõik haljad detailid käisid ka buvanoli alt läbi ning seejärel uuesti lihv, kuid kasu polnud.. hetkeline seis selline et värvin ära, panen kokku ning sõidan suve lõpuni ära, siis ehk piisavalt finantsi et liivapritsi saata ja korraliku värvikatte peale saaks.
terv,
Kevin
terv,
Kevin
Re: Kevini Delta V-501
Mustad detailid ka nüüdseks krunditud ning värvitud. Vahepeal oleksin äärepealt masina võlakatteks maha müünud ja kui teistel meestel siin provvad jube kurjad on, et uus masin jälle majja toodud on siis mina sain just vastupidi vastu pead selle eest et masinat võla katteks maha tahtsin müüa. Aga eks tuleb leida teine võimalus võla maksmiseks ning see masin jääb siiski minu kätte, mustad detailid nüüd samuti krunditud ning värvitud.
Seni kuni mina masinast puhkust võtsin, võõpas tüdruk Delta raami üle.
Seni kuni mina masinast puhkust võtsin, võõpas tüdruk Delta raami üle.
Re: Kevini Delta V-501
Hakkab looma. Kohe näha, kelle jalas püksid on majapidamises
urmet48- Moderaator
- Postituste arv : 539
Age : 41
Registration date : 24/03/2009
Re: Kevini Delta V-501
Täna sai uued poldid, mutrid ja seibid ära ostetud ning katsun selle nüüd kunagi ratastele ka saada, uuel kiigevõllil pole ka vint kõige paremas korras ja miljon muud pisihäda tekkis ülepäeva nüüd järsku.
Aga väike teaser kah, parem ikka kui ennem ma usun.
Aga väike teaser kah, parem ikka kui ennem ma usun.
Re: Kevini Delta V-501
Kaugel Delta juba on? Mul ootab elektrikut
urmet48- Moderaator
- Postituste arv : 539
Age : 41
Registration date : 24/03/2009
Re: Kevini Delta V-501
Masinat pole enam vast paar kuud enam alles.. muud hobid ja huvid ning ei ole aega nende masinatega enam niipalju tegeleda, varsti arvatavasti ei õpi enam kodukoha ligidal ka ja siis pole enam üldse aega. Aga Riga-13ne püüan ikka ajapikku valmis ehitada. See teema aga lukku!
Lehekülg 1, lehekülgi kokku 1
Permissions in this forum:
Sa ei saa vastata siinsetele teemadele