delta-501 : riga-13
4 posters
Lehekülg 1, lehekülgi kokku 1
delta-501 : riga-13
Minu võrrist siis ka natuke juttu. Sain ma ta siis 2007 aasta kevadel tasuta. Esialgsest olukorrast ei hakka ma parem rääkima , võrr oli ikka oma 8 aastat kuskil heinaküünis seisnud.Nii kui ma ta oma kätte sain lammutasin ta kohe laiali ka.
Kõigepealt tegin siis raami korda, puhastasin korralikult ära ja siis lihvima. Ma värvisin ta punaseks ja mustaks(porikatel ja paagil triibud ka ). Värv oli 50 eegune spray. Uskuge või mitte 2 aasta jooksul pole värv koledaks läinud, pole koorunud ega midagi . Ma ei kasutanud ei krunti ega lakki.
Kui raam valmis, hakkasin mootorit tegema . Ostsin siis uue kolvi, rõngad ja siduriketta. Siis avastasin, et väntvõll on omadega õhtal . Tolle mehe kaudu, kelle käest ma võrri sain, sain ma kontakti ühe "võrrimehega". Kui ma väntvõlli küsisin ütles ta mulle, et too see mootor mulle ma panen ise ta kokku. Kui ma mootori järgi läksin, ütles ta, et need jupid mis ma talle viisin võin ma endale pähe määrida (naljaga muidugi), see mootor maksis mul 500 krooni.
Ahjaa, mootor on D-8E D-6-e sisese süütepooliga.
Ja see mootor käib mul juba 2 aastat nagu kellavärk . Ausalt, ma pole pidanud ABSOLUUTSELT midagi parandama. Vot see on võrr. Jõudu ja kiirust on ikka kõvalt. Kahekesi igastahes mul ta veel välja surnud pole.
2006. aasta kevadel värvisin ma ta siis selliseks:(selle aasta pilt)
http://album.ee/node/18533439/50149099
Selle aasta jaanuaris värvisin ma ta uuesti üle:
http://album.ee/node/18775323/50149099
http://album.ee/node/18775361/50149099
Kõigepealt tegin siis raami korda, puhastasin korralikult ära ja siis lihvima. Ma värvisin ta punaseks ja mustaks(porikatel ja paagil triibud ka ). Värv oli 50 eegune spray. Uskuge või mitte 2 aasta jooksul pole värv koledaks läinud, pole koorunud ega midagi . Ma ei kasutanud ei krunti ega lakki.
Kui raam valmis, hakkasin mootorit tegema . Ostsin siis uue kolvi, rõngad ja siduriketta. Siis avastasin, et väntvõll on omadega õhtal . Tolle mehe kaudu, kelle käest ma võrri sain, sain ma kontakti ühe "võrrimehega". Kui ma väntvõlli küsisin ütles ta mulle, et too see mootor mulle ma panen ise ta kokku. Kui ma mootori järgi läksin, ütles ta, et need jupid mis ma talle viisin võin ma endale pähe määrida (naljaga muidugi), see mootor maksis mul 500 krooni.
Ahjaa, mootor on D-8E D-6-e sisese süütepooliga.
Ja see mootor käib mul juba 2 aastat nagu kellavärk . Ausalt, ma pole pidanud ABSOLUUTSELT midagi parandama. Vot see on võrr. Jõudu ja kiirust on ikka kõvalt. Kahekesi igastahes mul ta veel välja surnud pole.
2006. aasta kevadel värvisin ma ta siis selliseks:(selle aasta pilt)
http://album.ee/node/18533439/50149099
Selle aasta jaanuaris värvisin ma ta uuesti üle:
http://album.ee/node/18775323/50149099
http://album.ee/node/18775361/50149099
delta-501- Kasutaja
- Postituste arv : 19
Registration date : 24/02/2009
Re: delta-501 : riga-13
Masin väga ilus, mk's seda teemat tasapisi ikka jälgitud. Aga esitule oleksid võinud musta värvi teha. Edu!
Kevin.
Kevin.
Re: delta-501 : riga-13
Nõustun keviniga, Väga kena ja olen samuti mks jälginud:)
Tore et võrri mehed järjest siia hakkavad ka tulema.
Tore et võrri mehed järjest siia hakkavad ka tulema.
Tormas- Kasutaja
- Postituste arv : 22
Registration date : 18/01/2009
Re: delta-501 : riga-13
Vaeva on selle võrriga palju nähtud Hetkel vaja veel karpale tihend osta ja uut õhukummi ka vaja. Rahalised seisud praegu jamad ... aga noh vaatab kuidas järgmine kuu raha liigub
delta-501- Kasutaja
- Postituste arv : 19
Registration date : 24/02/2009
Re: delta-501 : riga-13
Väga kindel Kiirust täpselt pole mõõta saanud aga igatahes on see võrr igast mäest kahekesi üles läinud, kus ma sõitnud olen.
Kilomeetreid on see võrr palju näinud nende 2 aasta jooksul
Kilomeetreid on see võrr palju näinud nende 2 aasta jooksul
delta-501- Kasutaja
- Postituste arv : 19
Registration date : 24/02/2009
Re: delta-501 : riga-13
Tuled sain ka külge , LED- idega
tagatuli:
http://album.ee/node/19023581/50149099
http://album.ee/node/19023579/50149099
esituli:
valged LED- id
http://album.ee/node/19023583/50149099
sinised LED- id
http://album.ee/node/19023585/50149099
tagatuli:
http://album.ee/node/19023581/50149099
http://album.ee/node/19023579/50149099
esituli:
valged LED- id
http://album.ee/node/19023583/50149099
sinised LED- id
http://album.ee/node/19023585/50149099
delta-501- Kasutaja
- Postituste arv : 19
Registration date : 24/02/2009
Re: delta-501 : riga-13
Minumeelest on seda sul seal vähe isegi, teele see valgus ei jõua, nii et ta sul tee ära valgustaks. Aga see on ainult minu arvamus, pole seda niisama põlevana näinud.delta-501 kirjutas:Tuled sain ka külge , LED- idega
tagatuli:
http://album.ee/node/19023581/50149099
http://album.ee/node/19023579/50149099
esituli:
valged LED- id
http://album.ee/node/19023583/50149099
sinised LED- id
http://album.ee/node/19023585/50149099
Mis on tuledel vooluallikaks?
Re: delta-501 : riga-13
Pimedas ma nagunii ei sõida
Tuled on aind selleks, et saaks politseile ette näidata, et põlevad
Hetkel on nad patareide pealt aga kindlasti proovin mootoriga ka.
Tuled on aind selleks, et saaks politseile ette näidata, et põlevad
Hetkel on nad patareide pealt aga kindlasti proovin mootoriga ka.
delta-501- Kasutaja
- Postituste arv : 19
Registration date : 24/02/2009
Re: delta-501 : riga-13
Mõni mootor tulede jaoks pole vast kõige parem variant, pigem mingi aku moodi asi sinna leiutada või kui sõitu tuleb harva ette siis ajab võimsamate patareidega ka läbi.
Re: delta-501 : riga-13
Esitule sees siis hetkel 3 sinist ja 2 valget LED-i , mõlemaid korraga pole saanud proovida sest pole hetkel patareisid
Aga pimedas on nad ikka suht valged
Aga pimedas on nad ikka suht valged
delta-501- Kasutaja
- Postituste arv : 19
Registration date : 24/02/2009
Re: delta-501 : riga-13
Ega aitab see tavaline tuligi. Minul on poolik mähiserull ning pimedas näeb nii palju ära, et auke saaks vältida.
Re: delta-501 : riga-13
kui ma originaal tuld tahtsin põlema panna, suri mootor välja, ehk siis tüüpviga võrridel
(esitule drosselpooli traadist tegin subwoofri )
(esitule drosselpooli traadist tegin subwoofri )
delta-501- Kasutaja
- Postituste arv : 19
Registration date : 24/02/2009
Re: delta-501 : riga-13
Ainult esimese tulega ta nüüd kohe kindlasti välja ei sure. Kui ta välja sureb siis on viga mähises, ära ta ei jõua eriti toita nende uuemate Riga-13'nete tagumisi tulesi. Kui sul sureb korraliku mähisega sääreväristaja orginaal tulega välja ning mul tõõtab poole mähise rulliga esituli isegi superhästi, siis on sinu võrri süütesüsteemis midagi väga kehvasti.
Kevin
Kevin
Re: delta-501 : riga-13
Süütesüsteemis pole kindlasti midagi valesti
enamustel võrridel ei jõua magneeto tulesid ära toita
enamustel võrridel ei jõua magneeto tulesid ära toita
delta-501- Kasutaja
- Postituste arv : 19
Registration date : 24/02/2009
Re: delta-501 : riga-13
100% ise tegin
tõestus: http://toru.ee/view/10796a1c9201
(telefon ei tunnista krt bassi , aga muidu põrandat küll väristab)
sry for OT
tõestus: http://toru.ee/view/10796a1c9201
(telefon ei tunnista krt bassi , aga muidu põrandat küll väristab)
sry for OT
delta-501- Kasutaja
- Postituste arv : 19
Registration date : 24/02/2009
Re: delta-501 : riga-13
Kustutasin kasutaja Deltamees postituse, kuna see pole siin müügiteema ning ostusoovi võib ka avaldada privaatsõnumi kaudu ning meil on ka selleks vajalik alafoorum olemas!
Vabandan, et OT.
Vabandan, et OT.
Re: delta-501 : riga-13
Tänaseks võrr 100% valmis
http://album.ee/album/460085/50166989
http://album.ee/album/460085/50166989
delta-501- Kasutaja
- Postituste arv : 19
Registration date : 24/02/2009
Re: delta-501 : riga-13
Korralik masin, aga milleks on hea minimopeedi hammasratas?delta-501 kirjutas:Tänaseks võrr 100% valmis
http://album.ee/album/460085/50166989
Re: delta-501 : riga-13
See on delta oma ja annab kiirust juurde
Võrr tehtud maanteesõiduks
Võrr tehtud maanteesõiduks
delta-501- Kasutaja
- Postituste arv : 19
Registration date : 24/02/2009
Re: delta-501 : riga-13
Juhtus selline ime, et ma sain tuled tööle pidurituli vaja ühendada veel.
Paar nädalat tagasi toimus väike "kestvussõit"... kokku tuli 58 km kui ma õigesti mäletan ja masin sõitis nagu muiste. Sõitsin siis sugulasega ja tal oli siis keeway... alguses sõitis ta umbes 35-ga, sest ta arvas, et ma ei saa kiiremini
Mõne pikema sirge peal tuli 50 ära
Hetkel käib siis väike mootori järgiaitamine ... praegu ootan täis põskedega väntvõlli ja kui veab, siis saanjärgmine nädal kätte.
Paar nädalat tagasi toimus väike "kestvussõit"... kokku tuli 58 km kui ma õigesti mäletan ja masin sõitis nagu muiste. Sõitsin siis sugulasega ja tal oli siis keeway... alguses sõitis ta umbes 35-ga, sest ta arvas, et ma ei saa kiiremini
Mõne pikema sirge peal tuli 50 ära
Hetkel käib siis väike mootori järgiaitamine ... praegu ootan täis põskedega väntvõlli ja kui veab, siis saanjärgmine nädal kätte.
delta-501- Kasutaja
- Postituste arv : 19
Registration date : 24/02/2009
Re: delta-501 : riga-13
Võrr seisab ilusti garaažis ja sinna ta ka järgmise suveni jääb.. Viimati sõitsin vist juunis , eks ta mul selline chillimise pill on... ära ei müü ma teda igatahes mitte kunagi, see võrr on ja jääb minu omaks mootor sai kap. remondi, ehk peale läksid korralikum silku, uus kolb, rõngad, kõlvisõrm ja parem vänt. Originaal karpa läks ka peale. Peale remonti olen sõitnud vast 10 km
Üldiselt on asi nii korras, et bena sisse ja tuld. Üks krossivõrr lisandus ka kõrvale
Üldiselt on asi nii korras, et bena sisse ja tuld. Üks krossivõrr lisandus ka kõrvale
delta-501- Kasutaja
- Postituste arv : 19
Registration date : 24/02/2009
Re: delta-501 : riga-13
Jälle tehtud midagi..
Kõigepealt delta iste ja uued hammakad.
Siis uus mootor tehtud sellele, kuna eelmine mängis mäkra ja pikalt ei viitsinud jamada.
Uues mootoris siis täis põskedega vänt:
Madal silindripea:
Ning sillku viilitud. Täpsemalt siis 170 kraadine vaheribita väljalase, vaheribita ülevoolud ja lisaülevool läbi kolvi.
Sisselaset ka pikendatud.
Siis veel kolviseelikus ja hülsis väljalõiked, et parandada voolavust. Kolvil rõngatiftid ka. Karpa on originaal väikeste muudatustega, lõõri puurisin 10mm peale ning õhukanal( või mis iganes, igatahes düüsi juurde ta viib) ka üle puuritud. Düüs ise ka suurem.
Sumpa ka stock, just sellepärast et mootori välimus jääks nagu originaalis. Sama asja pärast ka karpa originaal.
Süüte kohapealt niipalju, et nüüd on seal 2 pooli ja magnetit. Alumine toidab tulesid ja ülemine süüdet. Sellega siis tuledejama kadunud.
Üks süütekaan tuleb ka ohverdada, et vajalik paksus kätte saada.
Üldpilt siis selline hetkel:
Kõigepealt delta iste ja uued hammakad.
Siis uus mootor tehtud sellele, kuna eelmine mängis mäkra ja pikalt ei viitsinud jamada.
Uues mootoris siis täis põskedega vänt:
Madal silindripea:
Ning sillku viilitud. Täpsemalt siis 170 kraadine vaheribita väljalase, vaheribita ülevoolud ja lisaülevool läbi kolvi.
Sisselaset ka pikendatud.
Siis veel kolviseelikus ja hülsis väljalõiked, et parandada voolavust. Kolvil rõngatiftid ka. Karpa on originaal väikeste muudatustega, lõõri puurisin 10mm peale ning õhukanal( või mis iganes, igatahes düüsi juurde ta viib) ka üle puuritud. Düüs ise ka suurem.
Sumpa ka stock, just sellepärast et mootori välimus jääks nagu originaalis. Sama asja pärast ka karpa originaal.
Süüte kohapealt niipalju, et nüüd on seal 2 pooli ja magnetit. Alumine toidab tulesid ja ülemine süüdet. Sellega siis tuledejama kadunud.
Üks süütekaan tuleb ka ohverdada, et vajalik paksus kätte saada.
Üldpilt siis selline hetkel:
delta-501- Kasutaja
- Postituste arv : 19
Registration date : 24/02/2009
Re: delta-501 : riga-13
Kumb magnet süüdet toidab ning kuidas oled lahendanud kiiluprobleemi ülemise magneti puhul?
Mõte oli omalgi kunagi sarnane.
Mõte oli omalgi kunagi sarnane.
Re: delta-501 : riga-13
Süüdet toidab ülemine. Kahe magneti vahel on mm plekist vahetükk, mis mõlemaid koos hoiab nendest nn lapikutest kohtadest. Eks näis kuidas see kooslus pööretele reageerib. Samas pöörlevat massi rohkem ja see just halba ei tee, eriti tänavasõidumasinal. Järgmiseks nädalavahetuseks saab ilmselt valmis, siis näeb kui hästi asi töötab. Pidurituli ka nüüd olemas, kasutasin delta lülitit.
Ilgelt tahaks kõvemat karpat ja resot külge väänata aga vot stiili pärast ei saa... peab leppima ~2hp mootoriga.
Ilgelt tahaks kõvemat karpat ja resot külge väänata aga vot stiili pärast ei saa... peab leppima ~2hp mootoriga.
delta-501- Kasutaja
- Postituste arv : 19
Registration date : 24/02/2009
Similar topics
» O:mopeed Delta,Riga või Stella
» Karli Delta v50
» Kevini Delta V-501
» Kauri: Masinad (Riga-11 1977, Riga-12 1974, Riga-13 1987, Stella 1991)
» minaise, riga 7,4xriga 13,riga 11,, riga 5,
» Karli Delta v50
» Kevini Delta V-501
» Kauri: Masinad (Riga-11 1977, Riga-12 1974, Riga-13 1987, Stella 1991)
» minaise, riga 7,4xriga 13,riga 11,, riga 5,
Lehekülg 1, lehekülgi kokku 1
Permissions in this forum:
Sa ei saa vastata siinsetele teemadele