Riga-13, 1987 - Kevin68
2 posters
Lehekülg 1, lehekülgi kokku 1
Riga-13, 1987 - Kevin68
Hei!
Eile kella viie ajal õhtul olin endiselt veel kindel, et toon ära Minski. Kuigi see plaan siiski muutus.. nimelt pakuti natukene enne kuute kahte sääreväristajat, üks pidavat sõitma ning teine olevat juppideks. Huvi hakkas pakkuma miskipärast just see juppideks olev masin, kuna teadsin et selle eest tahetakse kindlasti vähem - ja nii oligi. Täna käisingi seal ning 300 krooni eest sai käed lõõdud. Tänud siis Urmet48 taaskord, et aitas mul selle sääreväristaja vanavanaema juurde transportida. Masin on vanem variant ning tagumine tuli on juba porilaual. Puudu on sõelad summutist, mähis, magnet, paagi ümber olev kummist rant, ketipingutid ja muud pisemat pudi padi. Esialgselt plaanin masina kokku laduda ning käima saada, siis hakkab tegelema iluvigade kallal. Peale masina ära toomist käisin kodus läbi ning läksime kaasfoorumlase Kauriga mu vanavanaema juurde tagasi ning uurisime masinat lähemalt. Lõpuks läksime nii hoogu et lappisime ka masina kokku. Ostes oli koos ainult porilauad, rattad jms, aga transpordi pärast pidime laiali lammutama. Masina praegusest seisust saab pilte ehk nädalavahetusel.
Eile kella viie ajal õhtul olin endiselt veel kindel, et toon ära Minski. Kuigi see plaan siiski muutus.. nimelt pakuti natukene enne kuute kahte sääreväristajat, üks pidavat sõitma ning teine olevat juppideks. Huvi hakkas pakkuma miskipärast just see juppideks olev masin, kuna teadsin et selle eest tahetakse kindlasti vähem - ja nii oligi. Täna käisingi seal ning 300 krooni eest sai käed lõõdud. Tänud siis Urmet48 taaskord, et aitas mul selle sääreväristaja vanavanaema juurde transportida. Masin on vanem variant ning tagumine tuli on juba porilaual. Puudu on sõelad summutist, mähis, magnet, paagi ümber olev kummist rant, ketipingutid ja muud pisemat pudi padi. Esialgselt plaanin masina kokku laduda ning käima saada, siis hakkab tegelema iluvigade kallal. Peale masina ära toomist käisin kodus läbi ning läksime kaasfoorumlase Kauriga mu vanavanaema juurde tagasi ning uurisime masinat lähemalt. Lõpuks läksime nii hoogu et lappisime ka masina kokku. Ostes oli koos ainult porilauad, rattad jms, aga transpordi pärast pidime laiali lammutama. Masina praegusest seisust saab pilte ehk nädalavahetusel.
Re: Riga-13, 1987 - Kevin68
Eile hommikul sain kätte ka puuduolevad kontaktid, tunduvad päris korralikud teised. Veel sai õhtupoolikul tänu Tiidule ära toodud ka sääreväristaja vanavanaema juurest oma keldrisse - tänud siis temale! Täna sai peale kooli tehtud paar pilti, tänud siinkohal Reymole. Nädalavahtusel loodan masinaga tegelema hakata.
Koht, mis tahab vist pisut haamrit ja painutamist saada.
Paagi alumine pool, mis on kinni lastud. Eelmine omanik rääkis, et tema kätte jõudes oli seal üleültse teip. Arvatavasti peab kohta siledamaks käiama.
Mootor, mis peaks peale puhastamist päris ilus jääma.
Siin pildil on näha, et masinal on all teine esihark. Pärineb arvatavasti Verhovina või Karpatõ küljest. ( signaal kinnitus, kolmnurka alusplaat, teistsugused esitule kinnitused ) Veel on näha, et sadul ei kõlba enam ka mitte kuskile. Sadula all olev vedru on murdunud, nahk on maha võetud ning väga räbal ning sadula küljele on lastud rauatükk poltidega kinni.
Ning minu kaks nunnut puna-valgukest kahekesi koos.
Kevin.
Koht, mis tahab vist pisut haamrit ja painutamist saada.
Paagi alumine pool, mis on kinni lastud. Eelmine omanik rääkis, et tema kätte jõudes oli seal üleültse teip. Arvatavasti peab kohta siledamaks käiama.
Mootor, mis peaks peale puhastamist päris ilus jääma.
Siin pildil on näha, et masinal on all teine esihark. Pärineb arvatavasti Verhovina või Karpatõ küljest. ( signaal kinnitus, kolmnurka alusplaat, teistsugused esitule kinnitused ) Veel on näha, et sadul ei kõlba enam ka mitte kuskile. Sadula all olev vedru on murdunud, nahk on maha võetud ning väga räbal ning sadula küljele on lastud rauatükk poltidega kinni.
Ning minu kaks nunnut puna-valgukest kahekesi koos.
Kevin.
Re: Riga-13, 1987 - Kevin68
Mis mootorit antud isend omab? Muidu kui puuduolevad jupid külge saaks, siis oleks tegu päris korraliku masinaga.
Edu!
Indrek.
Edu!
Indrek.
Viimati muutis seda indrek06 (Nelj Okt 01, 2009 1:15 am). Kokku muudetud 1 kord
Re: Riga-13, 1987 - Kevin68
See isend omab mootorit D8e, millegipärast ma ei usu, et see orginaal on. Sest antud aastaarvuga mudelil peaks veel D8 peal käima, aga mine sa tea. Täna sain kaasfoorumlase Kauri käest mähise ning orginaal esihargi - tänud temale! Seejärel otsustasin masinat natukene lammutada, lubasin anda Kaurile enda masina vana esihargi ning siis kruvisin selle sealt alt ära. Ära võttes tuli välja, et üks laager oli pooleks. Seejärel hakkasin mootorit lammutama, võtsin esialgu silindri koos silindripeaga, silindri pea oli korralik ning ühtegi ribi ära pole murdunud. Kolb läheb arvatavasti minu teise Riga-13'ne vana, avastasin veel, et üks kolvirõngas oli pärit arvatavasti D4 mootori pealt, kuna see lahtine osa oli väga imeliku lõikega. Vahetusse lähevad ka mõlemad kolvirõngad. Väntvõll tundus ka päris korraliku loksuma olema. Veel puhastasin natukene mootorit ning võtsin siduri laiali.
Kevin.
Kevin.
Re: Riga-13, 1987 - Kevin68
Uuendan teemat siis üle pika aja, vahepeal otsustasin et see võrr jääb siiski minu teisele 13'nele varuosadeks. Saigi üsna palju juppe endale võetud ning jäägid läksid küla peale laiali ( mingid jupid Kaurile ning mingid osad Urmetile ja Reymole ) . Kuni üleeilseni, mil Kauri pakkus mulle tagasi pea, et tervet raamistiku, ei saanud siis keelduda ning vedasin selle endale koju. Kuna täieliku orginaali ajan enda teise 1990 aasta Riga-13'nega, siis mõtlesin et sellest võiks teha midagi teistsugusemat, midagi mugavamat, turvalisemat ning millega liigelda olenemata aastaajast - ühesõnaga igapäevaliikur. Taha läheb arvatavasti Delta tagumine ratas, kuna see teeb masina madalamaks ning talvel on oluliselt parem liigelda, samuti kavatsen peale panna pika istme. Mootoriks kasutan D6, kuna see mootor on üpris vähe sõitnud ( seisnud ~25 aastat ) , mootorisse sai tellitud ka uus kolb, rõngad ning kolvisõrm - tänud Kuivatile, kes oli selles osas vahendaja. Samuti sai mootoris vahetatud paar lamelli, kuna mõningad olid väga väsinud. Midagi ulmelist tegema ei hakka, seda sellepärast, et äkki tuleb kunagi tahtmine ehitada masin tagasi orginaali - aga see selleks. Mootor sai täna kokku laotud ning ka peale pandud, pisi asju aga mootorist veel puudu ( karburaator, õhupuhasti, kondensaator ) . Kuid eks näis, mis sellest saama hakkab..
Pilte hetkeseisust,
Mootor enne lõpliku kokkupanemist,
Mootor koos ning "aiste" vahel.
Konkreetse leistangi kinnitused ei lähe kasutusse, samuti kavatsen istme mingi teise materjaliga üle teha.
Kevin.
Pilte hetkeseisust,
Mootor enne lõpliku kokkupanemist,
Mootor koos ning "aiste" vahel.
Konkreetse leistangi kinnitused ei lähe kasutusse, samuti kavatsen istme mingi teise materjaliga üle teha.
Kevin.
Re: Riga-13, 1987 - Kevin68
Pole siia kaua miskit kribanud, otsustasin siiski et D6 sellele raamile vahele ei lähe. Üritan ikka teha rohkem orginaalsema sääreväristaja koos pisikeste "tuuning vidinatega". Täna sai ka soetatud sellele sääreväristajale enamvähem korraliku ning väga sirge esimese velje, rehvi jõudis Reymo aga ära ennem osta ning õhukummi seal kahjuks polnud..
Kevin.
Kevin.
Similar topics
» Kevin68, Riga-13 - 1987
» Kauri: Masinad (Riga-11 1977, Riga-12 1974, Riga-13 1987, Stella 1991)
» Reymo1995: Riga-13, 1987
» Kevin68 - Riga-13
» kevin68: riga-13 198?
» Kauri: Masinad (Riga-11 1977, Riga-12 1974, Riga-13 1987, Stella 1991)
» Reymo1995: Riga-13, 1987
» Kevin68 - Riga-13
» kevin68: riga-13 198?
Lehekülg 1, lehekülgi kokku 1
Permissions in this forum:
Sa ei saa vastata siinsetele teemadele