Reymo1995: Aist ''kokukas'', 1983
+6
wex
Kevin68
Soobel
kuivati
indrek06
reymo1995
10 posters
Lehekülg 2, lehekülgi kokku 3
Lehekülg 2, lehekülgi kokku 3 • 1, 2, 3
Re: Reymo1995: Aist ''kokukas'', 1983
Minsk on värvitud Dintroliga, mille tootja ei tohiks küll Maston olla. Sry for OT.
Re: Reymo1995: Aist ''kokukas'', 1983
Brrrrrr....pole siia tükk aega midagi kirjutanud, sest kokuka juures pole eriti miskit edasi arenenud. Värvisin ratta üle, nädalavahetusel plaanin teha väikesed värviparandused ja järgmisel nädalal plaanin Kokukal ''papud suitsema'' ajada. Kõik jupid peale ühe vändakiilu on olemas, tänud Kaarlile ja Indrekule!
Re: Reymo1995: Aist ''kokukas'', 1983
Sprei autolakk võtab ka kõige kvaliteetsema värvi üles nagu nalja. Proovisin seda omal käel, leidsin tuttava garaaži vahelt valgeks värvitud 46 mutrivõtme, ta ütles et värvis seda rekkavärviga nagu "glasurit". Lakki sai peale kantud ühtlase kihina, alguses oli kõik normaalne, nagu olema peaks, aga 5 min pärast kiskus hapuks. Glasurit värv oli hakanud sulama, tilkuma ja muud toredat asja tegema. Igatahes, sprei lakk pole ka mingi lakk, tal on sees mingi aine, mis peaks alusvärvi üles koorima, et lakk ikka värvile peale hakkaks. Kui lakki peale kanda, siis alguses imeõhuke kiht, lasta täielikult kuivada ja siis alles normaalselt kiht peale ja lasta uuesti kuivada...Kevin68 kirjutas:Ma arvan, et enamus lakid on sellised, usun et sul läks seda lakki lishalt vähe paljuks.
Samas, kõik Mastoni spreid ei ole jubedad.. näiteks Reymo "Minsk" peaks samuti Mastoni spreiga värvitud olema, aga see oli teistsuguse pihusti otsaga.
Kevin.
Ega sprei see asi pole värvimiseks.. Kogenud jälle omal nahal, igasugune kulumine ja määrdeained teevad talle kõvasti liiga, aga eks selle spreiga tuleb ka osata värvida...
Re: Reymo1995: Aist ''kokukas'', 1983
Täpselt õige jutt laki ''efektiivsuse'' kohta värvide puhul. Oma silmadega samuti näha saanud seda
Re: Reymo1995: Aist ''kokukas'', 1983
Eile õhtul sai alustatud ratta kokkupanekuga. Värviga pole mitte üks raas rahul. Ei ole toon hea ja kvaliteet on jube Lasin veidike vähe kuivada ilmselt, aga pole hullu. Kui ratta kokku saan siis sõidan sellega oma sõidud ära ja millalgi värvin uuesti üle. Siis paremasse tooni ja veidike teisel viisil. Hetkel on vaja veel ketti lühemaks teha. Seoses sellega, et ühe väliskummina kasutusel olnud ''kärn'' ei hakanud korralikult ringi käima sai täna ostetud tutikas väliskumm. Kuradima ilus asi, aga maksab 95 kr , seega järgmisel ''kapitaalremondi'' ajal ostan ka teise väliskummi uue. Tänud veelkord Indrekule uute lohvide ja Kuivatile esihargi jms kraami eest. Kui ratas koos, siis teen ka pilte jms.
Re: Reymo1995: Aist ''kokukas'', 1983
Kui te soovite paremaid värve, siis võite õelda. Ma võin näiteks sellist värvi saata, millega ma oma masinad üle olen värvinud. Toon on hea olnud ja kvaliteet ka. Aga minusaadetud värvid on kahjuks postikulu võrra kallimad.
Rehvid soovitan alati mõlemad uued osta. Järgmine kord ei pruugi enam selllist rehvi müügil olla, nagu ennem ostetud sai. Omal on nii juhtunud.
Rehvid soovitan alati mõlemad uued osta. Järgmine kord ei pruugi enam selllist rehvi müügil olla, nagu ennem ostetud sai. Omal on nii juhtunud.
kuivati- Moderaator
- Postituste arv : 258
Registration date : 15/11/2008
Re: Reymo1995: Aist ''kokukas'', 1983
Käisin eile ratast ise ka üle kaemas, värvitooni teadsin juba ennem kuid kvaliteedi kohta ei osanud arvata. Ühesõnaga, ratas on väga palju värvikahjustusi täis. Kusjuures, see ongi selline värv mis seest poolt vist kunagi ära ei kuiva. Kasutasin sama firma värvi oma sääreväristaja kollaseks värvimisel kunagi, kõik jooksevad kohad sai väga kerge vaevaga näpuga lahti tõmmata.
Aga edu sulle selle rattaga,
Kevin.
Aga edu sulle selle rattaga,
Kevin.
Re: Reymo1995: Aist ''kokukas'', 1983
Täna sain lõpuks ometi kokuka kokku. Hommikul läksin keldrisse teadmata, mille kallal täna noktiseda ja siis osutus õnnelik valik kokuka peale. Paari tunni pärast oligi kõik koos ja rattaga proovisõit tehtud. Üldiselt tehnilise poolega olen mina väga rahul, sest see on väga hea. Värvitoon võiks vast natuke tumedam olla ja täkke jms vähem, aga eks need kannatab ka välja Just praegu lõppes ka üks pikem sõit, aga eks sellest pajatab Kevin varsti tekkivas teemas rohkem. Sõidu käigus sai üks kord vist liialt tugevasti pidureid proovitud, et vahest pidurdades pedaalid tühja käivad. Aga kuna probleem on juba tuttav, siis midagi hullu pole. Ees olev rehv läheb ka lähipäevil kindlasti vahetusse, sest sellega ei julge uue lohvi tõttu eriti sõita
Re: Reymo1995: Aist ''kokukas'', 1983
Sai paar minutit tagasi veel üksinda üks ring tehtud ja peaks mainima, et õhtul suht kottpimedas on sellise rattaga ikka väga vägev sõita. Edasi lippab väga kiirelt, aga pika peale väsivad muidugi väntamisest jalad ära.
P.S. Küsimus kuivatile ja teistele targematele: kuidas saaks sadula niimoodi ''seadistada'', et see kuramus ära ei vajuks? Kasutada tihendiga mutrit? Seibe sai sinna topitud igasuguseid, aga kasu eriti pole.
P.S. Küsimus kuivatile ja teistele targematele: kuidas saaks sadula niimoodi ''seadistada'', et see kuramus ära ei vajuks? Kasutada tihendiga mutrit? Seibe sai sinna topitud igasuguseid, aga kasu eriti pole.
Viimati muutis seda reymo1995 (Laup Juul 25, 2009 9:55 am). Kokku muudetud 1 kord
Re: Reymo1995: Aist ''kokukas'', 1983
Tean et küsimus kuivatile, aga sa mõtled, et see sadula pealmine osa vajub alla? Mul oli ka üks sadul kuidagi ei tahtnud seista, vaatan sadula alla, raud(noh see kus need vedrud küljes on) natuke kõver Need jublakad mis hoivad sadulat paigal toru küljes ei ole ilusti raua vastas, vahetasin alt raua ära ning ka probleem kadus.
wex- Kasutaja
- Postituste arv : 115
Age : 31
Registration date : 13/06/2009
Re: Reymo1995: Aist ''kokukas'', 1983
Tänud! Vaatan kindlasti need jublakad üle ja kui ongi nii, siis üritan uued otsida.
Re: Reymo1995: Aist ''kokukas'', 1983
Saladuskatte all võin õelda, et tegin Reymo sadula täna korda. Aga eks ta ise räägib, mis ja kuidas.
Re: Reymo1995: Aist ''kokukas'', 1983
Tänase seisuga on rattaga väga palju maha sõidetud ja siiani on ta suhteliselt mugav kruiiser. Vahepeal oli peal sellel plastikust korv, aga see sai ära võetud kuna pidevalt õnnestus jalad selle pihta ära luua. Hetkel on rattal peal ka ühe palju vanema ratta sadul, sest pole korralikku ''patja'' võtta. Eile ostsin dünamo ja varsti hakkan rattale esituld aretama ja kui sellega valmis saan, siis hakkan sellega koolis käima Suvel võibolla värvin uuesti üle, sest praegune värv on väga palju täkke täis. Ahjaa...ketti tuleb ka veel lühemaks teha ja siis peaks korras olema
P.S. Kevin siiski sadulat täiesti korda suvel ei teinud
P.S. Kevin siiski sadulat täiesti korda suvel ei teinud
Re: Reymo1995: Aist ''kokukas'', 1983
Praeguseks asjad nii kaugel, et keti tegi Kauri lühemaks, dünamo panin külge ja otsisin ka tule kinnitamiseks sobiliku jublaka, katsin tulekorpuse musta väriga ja kui hästi läheb, siis pühapäeval rändab vähemalt korpus külge, ülejäänud osa peaks ka varsti kohale jõudma. Aga nüüd kaks küsimust - Tänapäevastel dünamodel on 2 otsa, kas 1 on esi- ja teine tagatule või üks pirni ja teine massi jaoks? Kas 6V tootev dünamo suudab võrri esitule pirni ära toita? Pilte saab siis kui tuli küljes
Viimati muutis seda reymo1995 (Laup Nov 21, 2009 2:23 am). Kokku muudetud 1 kord
Re: Reymo1995: Aist ''kokukas'', 1983
Kindlasti peaks olema dünamo all, kuhu teda ühendada. Ehk siis peaks mõlema klemmi juures olema kas + või - märk. Tavaliselt ühendatakse mõlemad nii esi kui ka tagatuli paralleeli dünamoga, aga pole välistatud ka kaks erinevat väljundit. Võrri tuld vaevalt ta sul ära toidab, mingi imeväikese 4-6W pirni vast laksab, aga seda 10W ei usu, kui võrr seda juba ise teeb ainult täispööretel, siis noh. 6V juures peaks olema voolu tugevus ~1,5A, mida vaevalt sealt kätte saab.reymo1995 kirjutas:Aga nüüd kaks küsimust - Tänapäevastel dünamodel on 2 otsa, kas 1 on esi- ja teine tagatule või üks pirni ja teine massi jaoks? Kas 6V tootev dünamo suudab võrri esitule pirni ära toita? Pilte saab siis kui tuli küljes
Re: Reymo1995: Aist ''kokukas'', 1983
canyondrift kirjutas:Ehk siis peaks mõlema klemmi juures olema kas + või - märk.
Võrri tuld vaevalt ta sul ära toidab, mingi imeväikese 4-6W pirni vast laksab, aga seda 10W ei usu, kui võrr seda juba ise teeb ainult täispööretel, siis noh. 6V juures peaks olema voolu tugevus ~1,5A, mida vaevalt sealt kätte saab.
Kõik jalgrattadünamod annavad välja vahelduvvoolu ja miitemingit + ega - märke seal kuskil mittemingiljuhul ei ole.
Jalgrattadünamo G-412 nominaal tööpinge on sõidukiiruse 12km/h juures 6V ja väljundvõimsus 2,5w.
oldmoped- Moderaator
- Postituste arv : 428
Age : 54
Registration date : 05/07/2009
Re: Reymo1995: Aist ''kokukas'', 1983
Tänud vastuse eest, esmaspäeval tuleb minna sobivat pirni otsima
Re: Reymo1995: Aist ''kokukas'', 1983
Mõnikord on ikka ülihea kui inimesed ülimalt täpselt ise ei tea mida nad müüvad või ostavad. Nimelt, ma ostsin oma teada tavalise sääreväristaja esitule reflektori, klaasi ja kroomrõnga, aga vot kohale ilmus 60ndate aastate jalgratta esitule reflektor ja esituli ja ühtlasi oli kaasas ka väga hästi töötav pirn. Olin kohe väga õnnelik, et ei tule hakata legendaarset võrri esituld ümber tegema ja poest sobivat pirni otsima. Ära tuli küll vahetada kroomrõngas, sest vana tule oma on uuemaga võrreldes palju suurem. See aga nõudis ainult umbes tund aega ''näppude piinamist''(jah...päris valus oli originaalkinnitusi madalma kroomvõru sisse ära mahutada), aga hoolimata sellest sai tulemus täitsa hea. Korpuseks sai kah mitte värskelt värvitud vaid ''omas mahlas'' korpus. Homme vast panen tule rattale peale ja teen siis pilte ja võimaluse korral ka video kuidas asi jäi. Praegu lisan pildi tänase töö tulemusest.
Re: Reymo1995: Aist ''kokukas'', 1983
Täna sai tuli rattale ette pandud ja vähemalt minu arust näeb suhteliselt selle jalgratta ajastu ''tuuningu'' moodi välja. Veel said vahetatud pedaalid, keskjooks korda tehtud, tööriistakott külge pandud jne. Pilte praegu pole, aga hiljemalt homme teen neid. Kottpimedas sõites on sellest tulest ikka väga palju kasu, kuigi võiks natuke kaugemale näidata
Re: Reymo1995: Aist ''kokukas'', 1983
Nonii. Täna tuli Kevin üht ketiratast mulle tagasi tooma ja sai otsustatud kokukatega väikene ring teha. Esituli töötas väga hästi kuni kõlas pisike pliks ja kõik - valgus kadus. Kodus lammutasin terve süsteemi (seejuures ka dünamo) laiali, ei paistnud midagi viga olevat ja panin kokku tagasi. Siis testisin pirni ja vastus käes - põles läbi. Suht kohe oli ka põhjus teada. Pirn oli 3,5 V, dünamo andis aga 6V. Mis teha -tegijal ikka juhtub. Homme hommikul varakult poes uut pirni otsimas ja kui seal pole siis on jama
Kevin masinat testimas
P.S. Tuli veel üks huvitav asi meelde. Nimelt see 95 krooni maksnud tagarehv mis Kokukale sai suvel ostetud osutus ikka täielikuks katastroofiks - piisas paarist korrast asfaldil pidurdamisest et igasugune muster kadus täielikult ja lõpuks lagunes see teepeal täiesti ära - pragunes külgedelt laiali. Õnneks sain paari päeva pärast 2 veneaegset rehvi ja ratas sõitis taas
Kevin masinat testimas
P.S. Tuli veel üks huvitav asi meelde. Nimelt see 95 krooni maksnud tagarehv mis Kokukale sai suvel ostetud osutus ikka täielikuks katastroofiks - piisas paarist korrast asfaldil pidurdamisest et igasugune muster kadus täielikult ja lõpuks lagunes see teepeal täiesti ära - pragunes külgedelt laiali. Õnneks sain paari päeva pärast 2 veneaegset rehvi ja ratas sõitis taas
Re: Reymo1995: Aist ''kokukas'', 1983
Ükski rehv ei lagune heast peast ära, ju olid siis rehvi jaoks lihtsalt halvad tingimused (nt. seisis päikese käes või puutus mingite määrete-lahustitega kokku).
viskoossus- Kasutaja
- Postituste arv : 113
Age : 33
Registration date : 10/12/2008
Re: Reymo1995: Aist ''kokukas'', 1983
Usun, et kindlasti pole selles asi olnud. Orginaal rehvid ja teised "kärnad" peavad kordades paremini vastu. Sellele rehvile piisas ühest sõidust ja see oli kohutav.. uskumatu millist p*ska võib ikka üks pood müüa, ei tea kust nad seda sisse ostavad.
Re: Reymo1995: Aist ''kokukas'', 1983
No tore...eile sõites märkasin, et esituli vahetevahel vilgub, aga ei pööranud sellele eriti tähelepanu. Täna aga lõpuks üldse kustus tuli ära, noh vaatasin siis dünamot ja vaatepilt oli päris ''huvitav'' - dünamo küljes oleva rulliku peal olnud plastikust kiht, millel olid sees väikesed sooned oli nii ära kulunud, et see ei käi enam piisavalt ringi, et voolu tekitada
Re: Reymo1995: Aist ''kokukas'', 1983
Otsi kusagilt vene dünamo, see on ajastukohane ja metallist.
viskoossus- Kasutaja
- Postituste arv : 113
Age : 33
Registration date : 10/12/2008
Lehekülg 2, lehekülgi kokku 3 • 1, 2, 3
Similar topics
» Kokukas Aist,Meesterahva jalgratas Aist, Vana 60 aastane
» Aist kokukas
» Reymo1995: Aist 198x
» jukuftw - Kokukas , MMB3 Aist - 1980a.
» jukuftw - Kokukas, Aist MMB3, 1981.
» Aist kokukas
» Reymo1995: Aist 198x
» jukuftw - Kokukas , MMB3 Aist - 1980a.
» jukuftw - Kokukas, Aist MMB3, 1981.
Lehekülg 2, lehekülgi kokku 3
Permissions in this forum:
Sa ei saa vastata siinsetele teemadele