Võrr ei lähe käima !
+4
kuivati
Kevin68
reymo1995
koppel
8 posters
Vanaisa Vokk :: Üldine :: Tehniline
Lehekülg 2, lehekülgi kokku 3
Lehekülg 2, lehekülgi kokku 3 • 1, 2, 3
Re: Võrr ei lähe käima !
Ma tõsiselt kahtlen selles, et sul süütemajanduses kõik korras ja paigas on, juhtmed võivad vägagi korras ja head olla, aga midagi muud on mäda sel juhul. Minu teisel võrril, mis oli enne teise isiku käes oli täpselt sama probleem, käima läks ainult kas topka või siis ujutamisega, muidu ei teinud midagi, säde hea kuid tõuka ennast või hingetuks. Kontaktivahe tehase järgi paika pandud (peast seda hetkel ei mäleta), küünal puhas, kütet sai peale, simmer korras... Mis muud sai viga olla.
Ma kõigepealt küsiksin teemaalgatajalt, et mis sorti süütemajandusega tegu on? Kas välise süütepooliga või siis otse mähisest?
Võiksid proovida ka teist magnetit, kuna sellel võib olla see soon kuhu nuki kiil käib natuke valesti tehtud. Kui see ei mõika, pane mähise alla mingit asja mis elektrit ei juhi, sealt võib ka üle lüüa nii et arugi ei saa.
Või siis otsid viga valest kohast.. Karburaatoril on ikka düüs sees st originaalsuuruses, mitte ülepuuritud mingi tjuunija poolt.
Aga kui sa ujutad ja läheb korraks käima, siis ilmselt ei saa masin kütet kätte, kontrolli survet silindris või siis vaata simmer üle (magneti taga olev väntvõlli otsatihend)
Ma kõigepealt küsiksin teemaalgatajalt, et mis sorti süütemajandusega tegu on? Kas välise süütepooliga või siis otse mähisest?
Võiksid proovida ka teist magnetit, kuna sellel võib olla see soon kuhu nuki kiil käib natuke valesti tehtud. Kui see ei mõika, pane mähise alla mingit asja mis elektrit ei juhi, sealt võib ka üle lüüa nii et arugi ei saa.
Või siis otsid viga valest kohast.. Karburaatoril on ikka düüs sees st originaalsuuruses, mitte ülepuuritud mingi tjuunija poolt.
Aga kui sa ujutad ja läheb korraks käima, siis ilmselt ei saa masin kütet kätte, kontrolli survet silindris või siis vaata simmer üle (magneti taga olev väntvõlli otsatihend)
Re: Võrr ei lähe käima !
Kuida survet kontrollin , kuida aru saan ,et simmer perses?
koppel- Kasutaja
- Postituste arv : 58
Registration date : 06/07/2009
Re: Võrr ei lähe käima !
Survet kontrollitakse vastava meetriga, tegelikult mõtlesin ma selle all, et kas sul kuskile mujale see rõhk üle ei kandu nt annab silindripeatihend läbi.koppel kirjutas:Kuida survet kontrollin , kuida aru saan ,et simmer perses?
Simmer on siis läbi kui ta on mõras või omab suuri kulumisjälgi.
Re: Võrr ei lähe käima !
Möllasin siin karpaga õhupuhasti jne nüüd ei luba ka , enne vähemalt niipalju sõitis kui karpat uputasin
koppel- Kasutaja
- Postituste arv : 58
Registration date : 06/07/2009
Re: Võrr ei lähe käima !
See probleem on minule ikka suhteliselt tuttav, ei saanud ka mina sellest jagu. Pärast otsustati võrr maha müüa, sest üks hea päev töötas ja järgmine päev ei töötanud. Samamoodi läks tööle, nagu uputades või siis võeti küünal maha, lihviti korraks küünalt ja töötas kuni viimase hingetõmbeni, mis juhtus kuskil aasta tagasi kui sõites hakkas midagi kõrisema.
Ma soovitan siiski kontrollida väntvõlli simmereid, kuna äkki juhtub et ta lihtsalt laseb sealt kuskilt rõhu välja ja küte ei jõuagi küünlani. Põhimõtteliselt on võrril ainult üks väntvõlli otsatihend, teine on lihtsalt vasest puks, millel on auk sees, et küttesegu sealt läbi käiks. See kummist tihend on magneti taga ja ilmselt kui see suhteliselt läbi on, siis on magnetipoolne osa sodi ja küttesegu täis. Vasest puksi peaksid välja saama ainult mootori pooleks võttes, kui seegi liiga kulunud on.
Paistab olema ka täpselt sama lahendusega süütesüsteem nagu oli tollel mittekäival võrril, mida ma ka iga päev parandamas käisin. Ehk siis otse mähisest. Kui on võimalik, proovida teist mähist, millel tuleb välja kaks juhet (tulede ja süüte oma) ja proovida süütepooliga lahendust. Põhimõtteliselt soovitan terve süütesüsteemi rahulikult jupphaaval üle vaadata, ega seal midagi rasket pole. Sellest ainult ei piisa, et sul säde olemas on, see peab tekkima õigel ajal ehk siis kui sa ratast liigutad sõidusuunas ja mootorit töö suunas, siis kolv jõuab üks hetk lõpuni ehk Ü.S.S'i. Sellest võrril peaks veel 3mm sõidusuunda kolvi allapoole liigutama, et süüde õige oleks, kui ta on vähem, kuumeneb motoor kiiremini, kui teda on rohkem, pole jälle jõudu. Kõige lihtsam on seda paika panna nihkkaliibriga, mille küüna august sisse ajad.
Kui sul küünal märg on koguaeg, siis ilmselt küte jõuab küünlani, seega on rõhk normis ja karburaator koos ülejäänud selle juurde kuuluvaga korras. Siis jääb üle ainult süütemajandust kontrollida.
Kui ta sul traktori käivitusmootori magnetoga käima läks, siis proovi ja pane see tagasi, et sa leiaks karburaatori enamvähem tööseade. KM magnedol on ka suht lihtne süüdet paika panna, nimelt tuleb samamoodi ajada kolv 3mm enne Ü.S.S ja just sel hetkel panna kontaktid avanema ja ettevaatlikult asetada hambad omavahel kokku. Hambaid ära sinna tihkelt peale suru, sest see ei mõju nende kuumenedes hästi. Õli ka sinna ei soovita panna, sidur hakkab libisema.
Üks asi on võibolla veel, mõnedel mootoritel on karterisse puuritud auk, kuhu on väänatud M6 vint, see on selleks et karterist üleliigne küttesegu välja lasta. Kontrolli seda auku ka endal, äkki seal polegi midagi ees või siis polegi seal auku, aga kontrollida ikka võib.
Parimat, Jaanus
Ma soovitan siiski kontrollida väntvõlli simmereid, kuna äkki juhtub et ta lihtsalt laseb sealt kuskilt rõhu välja ja küte ei jõuagi küünlani. Põhimõtteliselt on võrril ainult üks väntvõlli otsatihend, teine on lihtsalt vasest puks, millel on auk sees, et küttesegu sealt läbi käiks. See kummist tihend on magneti taga ja ilmselt kui see suhteliselt läbi on, siis on magnetipoolne osa sodi ja küttesegu täis. Vasest puksi peaksid välja saama ainult mootori pooleks võttes, kui seegi liiga kulunud on.
Paistab olema ka täpselt sama lahendusega süütesüsteem nagu oli tollel mittekäival võrril, mida ma ka iga päev parandamas käisin. Ehk siis otse mähisest. Kui on võimalik, proovida teist mähist, millel tuleb välja kaks juhet (tulede ja süüte oma) ja proovida süütepooliga lahendust. Põhimõtteliselt soovitan terve süütesüsteemi rahulikult jupphaaval üle vaadata, ega seal midagi rasket pole. Sellest ainult ei piisa, et sul säde olemas on, see peab tekkima õigel ajal ehk siis kui sa ratast liigutad sõidusuunas ja mootorit töö suunas, siis kolv jõuab üks hetk lõpuni ehk Ü.S.S'i. Sellest võrril peaks veel 3mm sõidusuunda kolvi allapoole liigutama, et süüde õige oleks, kui ta on vähem, kuumeneb motoor kiiremini, kui teda on rohkem, pole jälle jõudu. Kõige lihtsam on seda paika panna nihkkaliibriga, mille küüna august sisse ajad.
Kui sul küünal märg on koguaeg, siis ilmselt küte jõuab küünlani, seega on rõhk normis ja karburaator koos ülejäänud selle juurde kuuluvaga korras. Siis jääb üle ainult süütemajandust kontrollida.
Kui ta sul traktori käivitusmootori magnetoga käima läks, siis proovi ja pane see tagasi, et sa leiaks karburaatori enamvähem tööseade. KM magnedol on ka suht lihtne süüdet paika panna, nimelt tuleb samamoodi ajada kolv 3mm enne Ü.S.S ja just sel hetkel panna kontaktid avanema ja ettevaatlikult asetada hambad omavahel kokku. Hambaid ära sinna tihkelt peale suru, sest see ei mõju nende kuumenedes hästi. Õli ka sinna ei soovita panna, sidur hakkab libisema.
Üks asi on võibolla veel, mõnedel mootoritel on karterisse puuritud auk, kuhu on väänatud M6 vint, see on selleks et karterist üleliigne küttesegu välja lasta. Kontrolli seda auku ka endal, äkki seal polegi midagi ees või siis polegi seal auku, aga kontrollida ikka võib.
Parimat, Jaanus
Re: Võrr ei lähe käima !
See karteri auk on /kruvi ees loomulikult/, no enne karpa puhastamist läks ju uputamisega ka tööle krt
koppel- Kasutaja
- Postituste arv : 58
Registration date : 06/07/2009
Re: Võrr ei lähe käima !
Sa seda kruvi ära oled keeranud? Seal võib mingit saasta ees olla. Lase see välja.
Mina muidugi võtaks selle mootori kohe laiali. Välimuse järgi on juba näha, et seda on mõõdukalt hooratud. Teed sellele kapitaal remondi ja asi võib iseenesest laheneda. Isegi kui probleem ei lahene, saad olla kindel, et väntvõll, laagrid ja simmerlingi tihend pole kulunud. Siis saad viga juba vabalt süütest või karbussist otsida.
Selline on minu soovitus. Ma olen ise ka selliste mootoritega jamanud. Peale remonti olen nad kõik tõõle saanud.
Mina muidugi võtaks selle mootori kohe laiali. Välimuse järgi on juba näha, et seda on mõõdukalt hooratud. Teed sellele kapitaal remondi ja asi võib iseenesest laheneda. Isegi kui probleem ei lahene, saad olla kindel, et väntvõll, laagrid ja simmerlingi tihend pole kulunud. Siis saad viga juba vabalt süütest või karbussist otsida.
Selline on minu soovitus. Ma olen ise ka selliste mootoritega jamanud. Peale remonti olen nad kõik tõõle saanud.
kuivati- Moderaator
- Postituste arv : 258
Registration date : 15/11/2008
Re: Võrr ei lähe käima !
Kui lahti võtan siis kuidas saan aru mis on perses
koppel- Kasutaja
- Postituste arv : 58
Registration date : 06/07/2009
Re: Võrr ei lähe käima !
Sa vahetad laagrid ja tihendid uute vastu. Kontrollid, kui suur on väntvõlli üles-alla loks. Vaatad, kas sõrme puks on kulunud. Soovitatavalt vahetad ka kolvi ja rõngad. Ja kontrollid, kui kulunud on silinder. Võimalik, et sul on võibolla mõni rõngas katki vms(lihsalt huupi pakun seda).
kuivati- Moderaator
- Postituste arv : 258
Registration date : 15/11/2008
Re: Võrr ei lähe käima !
ok eks peab ette võtma
koppel- Kasutaja
- Postituste arv : 58
Registration date : 06/07/2009
Re: Võrr ei lähe käima !
on veel nippe mida peaks teadma kui võtan selle käsile ?
koppel- Kasutaja
- Postituste arv : 58
Registration date : 06/07/2009
Re: Võrr ei lähe käima !
lubab küll ,aga käima ei lähe
koppel- Kasutaja
- Postituste arv : 58
Registration date : 06/07/2009
Re: Võrr ei lähe käima !
Ok sõbralt teine süütemäng 1l bena eest ja lippab minna ;D tänan siiski kõigile kes aitasid
koppel- Kasutaja
- Postituste arv : 58
Registration date : 06/07/2009
Re: Võrr ei lähe käima !
Probleem tagasi , no üks hommik läks jumala sitasti külmalt käima ,aga suure vaevaga läks käima, siis sõitsin igalpool , sitasti läks ka soojalt käima , teine hommik siis sain teise küünlaga paremini käima, sõitsin peaaegu koju , suri välja masin ja rohkem sädet vms ei ole
koppel- Kasutaja
- Postituste arv : 58
Registration date : 06/07/2009
Re: Võrr ei lähe käima !
Kui mul oli taoline probleem, siis andsid kontaktid enda olukorrast märku. No lükkad ja lükkad, käima ei lähe ja kui lõpuks läheb siis hullult madalatelt pööretel ning tuleb gaasiga mängima hakata, siis hakkab korralikult käima. Lõpuks enam üldse ei saanud korralikult pöördesse - aitas kontaktide vahetus.
Kevin.
Kevin.
Re: Võrr ei lähe käima !
Mul on teised kontaktid proovin neindega..
koppel- Kasutaja
- Postituste arv : 58
Registration date : 06/07/2009
Re: Võrr ei lähe käima !
Tänan , teised kontaktid = matsupill !
koppel- Kasutaja
- Postituste arv : 58
Registration date : 06/07/2009
Re: Võrr ei lähe käima !
Jälle jama , kraan lahti uputad bena ei tule peale , ei tea voolikust tuleb bena ,aga karpasse ei lähe ,
koppel- Kasutaja
- Postituste arv : 58
Registration date : 06/07/2009
Re: Võrr ei lähe käima !
Tee karpa ilusti puhtaks . Sooovin pane filter vahele kütusevoolikule .
_______________
Parimat !
Rauno .
_______________
Parimat !
Rauno .
PisikePoiss- Kasutaja
- Postituste arv : 9
Registration date : 03/08/2009
Re: Võrr ei lähe käima !
Vast keegi oskab öelda , miks 3-4km sõitu jõud kaob ära , alles lasin 15 km järjest ja jõud oli alles
koppel- Kasutaja
- Postituste arv : 58
Registration date : 06/07/2009
Re: Võrr ei lähe käima !
Süüde on võibolla nihkunud. Seetõttu on süüde natuke vale ja mootor kuumeneb kiiremini. Kuumuse tõttu paisub kolb niipalju, et hõõrdub tugevamini vastu silindriseina. Jõud kaobki seina nühkimisele. Muidugi paisub ka silinder natuke ja seda rohkem jõudu kaob.
Võibolla oled sa uue bensiini sisse valanud ja sinna vähem õli pannud? Samamoodi suureneb ka sel juhul hõõrdumine ja mootor kuumeneb rohkem kui tavaliselt.
Need on kaks esimest varianti, mis mu pea välja mõtles. Suht suvapeale pakutud. Ehk aitab midagi.
Sõidad sa muidu koguaeg gaas põhjas?
Võibolla oled sa uue bensiini sisse valanud ja sinna vähem õli pannud? Samamoodi suureneb ka sel juhul hõõrdumine ja mootor kuumeneb rohkem kui tavaliselt.
Need on kaks esimest varianti, mis mu pea välja mõtles. Suht suvapeale pakutud. Ehk aitab midagi.
Sõidad sa muidu koguaeg gaas põhjas?
kuivati- Moderaator
- Postituste arv : 258
Registration date : 15/11/2008
Re: Võrr ei lähe käima !
Lisan jutule, et kui küünal jõuab töötemperatuurini hakkab säde ära kaduma mingi aeg. Selline viga võib ka esineda.kuivati kirjutas:Süüde on võibolla nihkunud. Seetõttu on süüde natuke vale ja mootor kuumeneb kiiremini. Kuumuse tõttu paisub kolb niipalju, et hõõrdub tugevamini vastu silindriseina. Jõud kaobki seina nühkimisele. Muidugi paisub ka silinder natuke ja seda rohkem jõudu kaob.
Võibolla oled sa uue bensiini sisse valanud ja sinna vähem õli pannud? Samamoodi suureneb ka sel juhul hõõrdumine ja mootor kuumeneb rohkem kui tavaliselt.
Need on kaks esimest varianti, mis mu pea välja mõtles. Suht suvapeale pakutud. Ehk aitab midagi.
Sõidad sa muidu koguaeg gaas põhjas?
Mina sõidan võrriga küll koguaeg gaas põhjas, pole midagi viga. Isegi 40km peab vastu.
Re: Võrr ei lähe käima !
Käima läheb muidu esimese meetri pealt , selles mõttes ongi imelik ,et alles lasin 15km gaas põhjas ja polnud midagi häda, aga asjad mida peale seda sai näpitud = küte,süüde , kaldun süüte juurde ( aa küünlavähe tegin ka hirm väikseks )
No ja sai ka lisatud vägev vana Zeti kraan millel on on filter otse paagis
No ja sai ka lisatud vägev vana Zeti kraan millel on on filter otse paagis
koppel- Kasutaja
- Postituste arv : 58
Registration date : 06/07/2009
Re: Võrr ei lähe käima !
Filter otse paagis? Pead silmas settepotti? Ka minu võrril oli settepotis filter ja peale seda kui selle minema viskasin saime masina lõpuks käima ka
Lehekülg 2, lehekülgi kokku 3 • 1, 2, 3
Vanaisa Vokk :: Üldine :: Tehniline
Lehekülg 2, lehekülgi kokku 3
Permissions in this forum:
Sa ei saa vastata siinsetele teemadele