Rigav6rr: Riga 13, 1990
+4
kuivati
Kevin68
regardman
Rigav6rr
8 posters
Lehekülg 1, lehekülgi kokku 2
Lehekülg 1, lehekülgi kokku 2 • 1, 2
Rigav6rr: Riga 13, 1990
Ma sain siis endale tasuta Riga 13, aasta 1990. Papsi hea s6ber andis, kuna ta laheb Venemaale. Eks ma pidin seda v6rri ikka oma 1 kilt lykkama, kyll proovisin kaima lykata, aga ei midagi, bensu polnud... Sai kodus bensiini 95 segu tehtud, umbes ~ 1:25
125ml ziguli, 30ml paadi 2t ja ~30ml 2t sae6li. Natuke sai lykatud ja kais, s6itsin umbes 200m ja laksin kummi parandama kuna ventiil oli sees. Kaasa sain veel 4 kyynalt, 3kyynlav6tit ja 1 vaikesed tangid. Kahjuks masin on liiga nork, ei jaksa eriti minna...
Esimesel paeval siis laks ka siduri trossilt pinge ara, aga see oli vaike asi.
Teisel paeval proovisin tagumist tuld korda teha, see 6nnestus aga nyyd on esimene tuli nagu hundisilm
Tana sai siis masinat puhtaks tehtud igasugust pigist, v6tsin sumpsi alt ara ja tuurid p6hja, oi see heli ei lahe kunagi meelest. Kahju, et ilma sumpsita ei saa s6ita kuna 2t pidi olema resonants toru mis pidi andma j6udu. Leitsin ka mootori numbri D6 4500p/min
Tulevikus tahaks pidurid korda saada ja tuled korda v6i genekas traktori oma vastu, aga see v6tab ju mootorilt v6imu , talvel peeglid, suunad ja v6ibolla natuke varvi, prooviks veel mootorit timmida vms. Masin jaab ikkagi pm koolis kaiguks edasi-tagasi kokku 10km.
Aga kas keegi teab kuidas surveaste saada 6igeks sellel 95 bensiiniga,
praegu on ikka jumala kuum see mootor, sumps on moori juurest kohe kollaseks muutund, aga see vist on venna syy kes pritsis vett kuumale torule peale.
Muidugi kui keegi teab mingit netipoodi kust tellida igasugust jura sellele massinale, siis pange ja oleks vaja odavat kiivrit sellele kuna praegune on ikka puru.
https://2img.net/r/ihimizer/img509/938/dsc00338v.jpg
https://2img.net/r/ihimizer/img150/2462/dsc00339caa.jpg
https://2img.net/r/ihimizer/img193/2037/dsc00340ybz.jpg
125ml ziguli, 30ml paadi 2t ja ~30ml 2t sae6li. Natuke sai lykatud ja kais, s6itsin umbes 200m ja laksin kummi parandama kuna ventiil oli sees. Kaasa sain veel 4 kyynalt, 3kyynlav6tit ja 1 vaikesed tangid. Kahjuks masin on liiga nork, ei jaksa eriti minna...
Esimesel paeval siis laks ka siduri trossilt pinge ara, aga see oli vaike asi.
Teisel paeval proovisin tagumist tuld korda teha, see 6nnestus aga nyyd on esimene tuli nagu hundisilm
Tana sai siis masinat puhtaks tehtud igasugust pigist, v6tsin sumpsi alt ara ja tuurid p6hja, oi see heli ei lahe kunagi meelest. Kahju, et ilma sumpsita ei saa s6ita kuna 2t pidi olema resonants toru mis pidi andma j6udu. Leitsin ka mootori numbri D6 4500p/min
Tulevikus tahaks pidurid korda saada ja tuled korda v6i genekas traktori oma vastu, aga see v6tab ju mootorilt v6imu , talvel peeglid, suunad ja v6ibolla natuke varvi, prooviks veel mootorit timmida vms. Masin jaab ikkagi pm koolis kaiguks edasi-tagasi kokku 10km.
Aga kas keegi teab kuidas surveaste saada 6igeks sellel 95 bensiiniga,
praegu on ikka jumala kuum see mootor, sumps on moori juurest kohe kollaseks muutund, aga see vist on venna syy kes pritsis vett kuumale torule peale.
Muidugi kui keegi teab mingit netipoodi kust tellida igasugust jura sellele massinale, siis pange ja oleks vaja odavat kiivrit sellele kuna praegune on ikka puru.
https://2img.net/r/ihimizer/img509/938/dsc00338v.jpg
https://2img.net/r/ihimizer/img150/2462/dsc00339caa.jpg
https://2img.net/r/ihimizer/img193/2037/dsc00340ybz.jpg
Re: Rigav6rr: Riga 13, 1990
Võrride jaoks küll netipoode pole! Žiguli õli aga võrri sisse ära topi. Võrri mootor lähebki kuumaks, üsna kergelt - sellest pole midagi erilist.
regardman- Kasutaja
- Postituste arv : 39
Registration date : 13/03/2009
Re: Rigav6rr: Riga 13, 1990
Miks see Ziguli 6li siis nii hull on? Millist sina soovitaksid? Kas 2t paadi vms.
Re: Rigav6rr: Riga 13, 1990
Küll Sa selle ~60-70 krooni ikka leiad, et korralik mopeedidele mõeldud kahe taktilise õli suudad osta..
Re: Rigav6rr: Riga 13, 1990
Eks ikka leiab, lihtsalt praegu panin need 6lid sisse mis olid - peaasi et vana 6li sisse ei pand
EDIT: Pesin survekaga v6rri rattaid ja vesi laks piduritele vahele, hakkan pidurdama kuigi alles keerasin pidureid k6vemaks, libiseb nagu kelk suicide, mingi probleem on tuledega, kui panen tuled toole tyhikaigul siis mootor sureb valja tavaliselt, kui kiirendusel siis v6tab mingi 2sek tuure maha ja siis alles laheb... Aga vahest on k6ik OK.
EDIT: Pesin survekaga v6rri rattaid ja vesi laks piduritele vahele, hakkan pidurdama kuigi alles keerasin pidureid k6vemaks, libiseb nagu kelk suicide, mingi probleem on tuledega, kui panen tuled toole tyhikaigul siis mootor sureb valja tavaliselt, kui kiirendusel siis v6tab mingi 2sek tuure maha ja siis alles laheb... Aga vahest on k6ik OK.
Re: Rigav6rr: Riga 13, 1990
Võta ratas alt. Võta piduri klotsid trumlist välja. Tee kalts bensiisniseks. Ja puhasta trummel selle kalusuga ära. Tõmba ka klotsid bensiinise kaltsuga üle. Peale seda tegevust peaksid pidurid isegi paremini võtma, kui ennem.
kuivati- Moderaator
- Postituste arv : 258
Registration date : 15/11/2008
Re: Rigav6rr: Riga 13, 1990
Mjah, aga noh ikka ma olen pro motika s6itmisel... Lykkasin kaima, aga ei lannud, panin siis gaasi p6hja ja lykkasin, ning siis vedelesin maas p6lv verine ja veidi uimane...
Kas keegi teab kust osta mingit odavat kiivrit sellele u. 800kr, peaks olema motokiiver, mitte kaitsekiiver.
Kas keegi teab kust osta mingit odavat kiivrit sellele u. 800kr, peaks olema motokiiver, mitte kaitsekiiver.
Re: Rigav6rr: Riga 13, 1990
Kiivri saad odavalt www.biker.ee foorumist, seal liigub neid odavalt.
Muidugi on võimalik osta ka endale Tornado kiiver, aga noh palju ta ikka kaitseb, endal on V-Can ja rahul, vähemalt võrriga.
Muidugi on võimalik osta ka endale Tornado kiiver, aga noh palju ta ikka kaitseb, endal on V-Can ja rahul, vähemalt võrriga.
Re: Rigav6rr: Riga 13, 1990
Pidurid bensiinise kaltsuga yle ja veel paremini libises... Eks proovin asja uurida muidu ei saa 30m pidama, ennem 15m
Re: Rigav6rr: Riga 13, 1990
Kindlasti võtsid paagist bensiini ja tegid sellega lapi kokku.. See ju õliga segi
Paned piduriklotsideotsadesse õhukesed seibid või midagi sinna plekist karpide sisse, et klots ennast kaugemale hoiaks, siis jõuab hoob teda rohkem suruda vastu trumlit.
Paned piduriklotsideotsadesse õhukesed seibid või midagi sinna plekist karpide sisse, et klots ennast kaugemale hoiaks, siis jõuab hoob teda rohkem suruda vastu trumlit.
Re: Rigav6rr: Riga 13, 1990
See kuumakas minemine ja vee peale viskamine ,Külma vett ei tohi visata .Väike soovitus kudas tehti ,kusti peale mootorile ,kusi on umbes 37 Kraadi see on täpselt paras !
GauyaHull- Kasutaja
- Postituste arv : 19
Registration date : 08/08/2009
Re: Rigav6rr: Riga 13, 1990
Rõve... Kui tahad näha kas ''keeb'' siis sülita silindri peale. Kui tahad maha jahutada siis lase ca 15 minutit seista.
Re: Rigav6rr: Riga 13, 1990
Tegin liivapaberiga klotsi ja trumli puhtaks, pesin piirituse 15% lahusega, siis bensiiniga ja suru6huga puhtaks - algul libises veel paremini, aga laks paremaks, tagupidur on ka parem. Keerasin peale ja oligi k6ik, esipidurit keerasin ka ning laks paremaks, aga siis laks vesi vahele ja Ega mina ei viskand vett sumpsile, minu 7a vend. Kuradi lahe on s6ita kivi6li kuulsal krossirajal, juba 4x tana. Kahjuks on mootor veidi n6rk ja ikka ylesmage minnes peab olema flat out!
Re: Rigav6rr: Riga 13, 1990
Kusemine aitab kuumale mootorile Siis saab kohe edasi minna !
GauyaHull- Kasutaja
- Postituste arv : 19
Registration date : 08/08/2009
Re: Rigav6rr: Riga 13, 1990
Masin on vägev. Oleks su kirjutamisoskused ka sama vägevad. Lihtsalt see tähenumbri kirjutamine on nõme.
Muidu edu.
EDIT:
See trikk on jah üsnagi vana. Ise pole veel proovinud, ja ei kavatse ka
Muidu edu.
EDIT:
kusti peale mootorile
See trikk on jah üsnagi vana. Ise pole veel proovinud, ja ei kavatse ka
Re: Rigav6rr: Riga 13, 1990
Minu võrri mootor peab vastu 40km ilma probleemideta ja mitte ühegi jahutamiseta. Kiirus jääb 40 kanti.
Re: Rigav6rr: Riga 13, 1990
LED tuli ei saa mitte kunagi palju voolu võtta kui just väga suuri LEDe ei kasutata.
Võrri originaal esitulepirn on 10W ja see tarbib 6V pinget, väikese matemaatikaga saab, et selleks et seda esituld korralikult toita peab olema vool vähemalt 1,6A
Sinu tagatuli võtab enamvähem 150mA, niiet neid saad sa ühendada koguni 10 tükki ja nad kõik töötaksid.
Pingeks sellel sinu antud isendil on 3V, kuna see töötab kahe patareiga (LED'i enda pinge on 2,1 kui just sisese takistiga LED pole), seega et seda 6V pealt tööle panna pead vahele panema takisti 22ohmise. LED'id on nagu tavalised dioodid, nende ülesanne on voolu juhtida ainult ühes suunas, niiet pead jälgima kuhu see + ja - siis käivad.
Kui sa seda karpi jooksutasid 6V pealt, siis see tuli peaks sekunditega läbi põlenud olema.
Võrri originaal esitulepirn on 10W ja see tarbib 6V pinget, väikese matemaatikaga saab, et selleks et seda esituld korralikult toita peab olema vool vähemalt 1,6A
Sinu tagatuli võtab enamvähem 150mA, niiet neid saad sa ühendada koguni 10 tükki ja nad kõik töötaksid.
Pingeks sellel sinu antud isendil on 3V, kuna see töötab kahe patareiga (LED'i enda pinge on 2,1 kui just sisese takistiga LED pole), seega et seda 6V pealt tööle panna pead vahele panema takisti 22ohmise. LED'id on nagu tavalised dioodid, nende ülesanne on voolu juhtida ainult ühes suunas, niiet pead jälgima kuhu see + ja - siis käivad.
Kui sa seda karpi jooksutasid 6V pealt, siis see tuli peaks sekunditega läbi põlenud olema.
Re: Rigav6rr: Riga 13, 1990
canyondrift kirjutas:Minu võrri mootor peab vastu 40km ilma probleemideta ja mitte ühegi jahutamiseta. Kiirus jääb 40 kanti.
See oleneb, kui uued on Sinu kolvirõngad. Minu Riga-11'nega sai maksimaalselt 10 kilomeetrit stabiilselt 35-40 km/h sõita ja siis jooksis mootor kinni. Samas enda Riga-13'nega millel on uus kolb ja rõngad sõidan 20 kilomeetrit poole gaasiga vabalt ära, sõidaks rohkem ka aga siis hakkab juba masinast kahju. Pole gaas põhjas proovinud sõita nii pikka maad, mootor teeb siis küll sellist häält et kahju hakkab lausa.. aga Käina vahel lasen küll vahetevahel gaas põhjas, hea politseid mõnitada, läheb täpselt 50'ne alla
Kevin.
Re: Rigav6rr: Riga 13, 1990
Seda saab settingute all muuta, ok ma ei lähe OT'iks.Kahjuks pole Windowsil tapitahti, peaks jargmine nadal installima uue.
Võid patareidega selle külge ühendada. Kui tahad aga võrri elektrisüsteemiga ühendada siis on mitu probleemi miks sa seda teha ei saa.Kas seda 3lediga lampi ei saa kuidagi monteerida 6v
Esiteks sa ei saa seda vilkuvat jalgratta tulukest sisse lülitada kui sa kohapeal seisad. Saad ainult siis kui vool järgi on ehk siis sõidu ajal.
Teiseks ma ei kujuta ette kuidas sa seda sõidu ajal teed
Üks võimalus siiski oleks. Võta tee eraldi kaks juhet nende ledidega nagu Siin pildil ma tõmbasin sul punased jooned. Need jooned kujutavad juhet mille ühendad elektrisüsteemiga. Enne pead vaatama muidugi kumb on + ja - . Võrril on - Mass ehk ühendad võrri raami külge kuhugile.
[quote]hea politseid mõnitada, läheb täpselt 50'ne alla/quote]
Irw.
Re: Rigav6rr: Riga 13, 1990
Vilkuvad LED'id on nad küll, kuid + seda skeemi ei pea nüüd hakkama laiali lõhkuma ja sinna alla uusi juhtmeid jootma vaid pead lihtsalt mõlemale patareiklemmile juhtme peale jootma.Corpy kirjutas:Võta tee eraldi kaks juhet nende ledidega nagu Siin pildil ma tõmbasin sul punased jooned.
Lülitus hakkaks toimima nt lülitist mis on kuskile lenksu lähedale veetud, ei näe selles probleemi.
Kui väitsid, et esituli ei hakka tööle koos tagatulega, siis kui võimas sul see esitulepirn siis on? Kui see ka LED'ide pealt on, siis on midagi tõsiselt mäda, sest valgusdiood tarbib ülivähe voolu (Minu Power led tarbib kuskil 350mA ja tuli mis mul enne oli 10mm ledidega, see tarbis 500ma)
Re: Rigav6rr: Riga 13, 1990
Kujutan seda lebra ette, mis kaasneb.GauyaHull kirjutas:Kusemine aitab kuumale mootorile Siis saab kohe edasi minna !
regardman- Kasutaja
- Postituste arv : 39
Registration date : 13/03/2009
Re: Rigav6rr: Riga 13, 1990
Tana on siis tore paev , V6rr laks alles 500m peale kaima, arvatasti selle viga kuna bensiini voolikust immitseb labi ja 6hk laheb vahele, lasin siis poti bensu tais, lykkasin aga laks kaima, aga sureb ara, nii mitu kyynalt proovisin, sain s6ita 200m ja tuuritada kohapeal ning mootor kuum Ok v6tsin tagatule lahti, kas on vaja k6ikidesse
panna juhtmed. Ma ei saa aru miks kusti mootori peale, ikka kyynlapiibu peale kui mootor veel kaib.
http://www.upload.ee/image/173766/dsc00351ber.jpg
Mis te arvate 2 v6i 3 kaigulise vene mopeedi kasti yle, kas need on haruldased, kallid ja katkiminejad
Proovisin samde juhtmetega mis olid tagatulel 2 mingit vana massi juhet ja 1 + juhe tegin pooleks ja panin m6llemasse, aga ei midagi, eks vist mingi jura, aga noh selle peab ikka tinutama, mitte, et t6mbad ymber ja kaib aga see selleks.
Imelik et mul on hakanud bensiinipaagist oo jooksul minema 0,5l, arvatavasti on syydlased niiske bensujuhe ja vale kork.
http://www.upload.ee/image/174049/DSC00354.JPG
Pilt esitulest: Gaas oli p6hjas.
http://www.upload.ee/image/174051/DSC00353.JPG
Eks peab poes kaima ja kyttevooliku muretsema ning pirne vaatama.
Garaazist vist leiab uue tule
-----------------
Kuskilt ei saa mingeid LEDE sinna v6i, 6v tagatulele, kas poes on neid v6i ?
Kui suur kallak on seal mopeedi juhi lubade tegemisel, ma ei tea kas minu raud sealt yles laheb kui k6rval ei jookse
Panin traadid LEDI ara, aga kuna bensu vooliku v6tsin ara siis ei saa katsetada.
panna juhtmed. Ma ei saa aru miks kusti mootori peale, ikka kyynlapiibu peale kui mootor veel kaib.
http://www.upload.ee/image/173766/dsc00351ber.jpg
Mis te arvate 2 v6i 3 kaigulise vene mopeedi kasti yle, kas need on haruldased, kallid ja katkiminejad
Proovisin samde juhtmetega mis olid tagatulel 2 mingit vana massi juhet ja 1 + juhe tegin pooleks ja panin m6llemasse, aga ei midagi, eks vist mingi jura, aga noh selle peab ikka tinutama, mitte, et t6mbad ymber ja kaib aga see selleks.
Imelik et mul on hakanud bensiinipaagist oo jooksul minema 0,5l, arvatavasti on syydlased niiske bensujuhe ja vale kork.
http://www.upload.ee/image/174049/DSC00354.JPG
Pilt esitulest: Gaas oli p6hjas.
http://www.upload.ee/image/174051/DSC00353.JPG
Eks peab poes kaima ja kyttevooliku muretsema ning pirne vaatama.
Garaazist vist leiab uue tule
-----------------
Kuskilt ei saa mingeid LEDE sinna v6i, 6v tagatulele, kas poes on neid v6i ?
Kui suur kallak on seal mopeedi juhi lubade tegemisel, ma ei tea kas minu raud sealt yles laheb kui k6rval ei jookse
Panin traadid LEDI ara, aga kuna bensu vooliku v6tsin ara siis ei saa katsetada.
Viimati muutis seda Rigav6rr (Nelj Aug 27, 2009 5:35 am). Kokku muudetud 4 korda
Re: Rigav6rr: Riga 13, 1990
mõlemale patareiklemmile juhtme peale jootma.
Lülitus hakkaks toimima nt lülitist mis on kuskile lenksu lähedale veetud, ei näe selles probleemi.
Jah üks võimalus on skeemist viia lüliti ette aga kõva juhtmemajandus tuleb. Pealegi kas vilkuvad tulukesed on ültse lubatud liikluses? Noh jah seal vist oli kolm resiimi vilgub. - aeglaselt/kiiresti/põleb. Samas kas trükiplaat peab vastu ülekoormusele?
Lehekülg 1, lehekülgi kokku 2 • 1, 2
Similar topics
» WaZ: Riga 13, 1990
» Riga-13, 1990 - MAZ
» Wex Riga 13 1990
» Riga-13, 1990 - riGa13
» Kevin68, РМЗ 1.413-6 ( Riga-13 ) 1990
» Riga-13, 1990 - MAZ
» Wex Riga 13 1990
» Riga-13, 1990 - riGa13
» Kevin68, РМЗ 1.413-6 ( Riga-13 ) 1990
Lehekülg 1, lehekülgi kokku 2
Permissions in this forum:
Sa ei saa vastata siinsetele teemadele