Kuivati: D4 mootor
3 posters
Lehekülg 1, lehekülgi kokku 1
Kuivati: D4 mootor
Kõik algas 2008 aasta juulis, kui ma olin tartu maantee 45. km juures tõõd tegemas. Oli siis vaja üks vana küün maha lammutada. Tõõ käigus tuli ühest suhteliselt salajasest ruumist välja vana võrr, millel oli d4 mootor peal. Seal juures vedeles ka natukene juppe (tuli, gaasirulli ja natuke muud nänni).
Kuna oli vaja maja kähku maha lammutada, siis sai asjad kiiresti kõrvale tõstetud. Päeva lõpus, kui maja oli maas, siis ma küsisin perenaise käest, et kas ma või selle võrri omale võtta. Ma sain jaatava vastuse, mis oli aga väga umbmäärane, kuna ta ise ei teadnudki, et seals elline asi on. Kuna tal oli väga kiire, siis ma igaksjuhuks ei hakanud võrri ära vedama, kuna perenaise luba oli kahtlev. Järgmine kord, kui ma sinna uuesti tõõle läksin, oli kogu võrrikola kadunud. Enam ma selle kohta midagi küsida ei julgenud. Siis ma käisin seal veel mõnda aega tõõl. Ükskord oli vaja käruga mulda ühest kohast teise vedada. Veotrajektoor viis mind mõõda ühest vanarauahunnikust. Sai siis heidetud pilk sinna hunnikusse ja imestuseks oli võrr seal. Siis ma tegin oma tõõ lõpuni ja õhtul küsisin uuesti, et kas ma võin selle võrri sealt vanarauahunnikust omale võtta. Seekord oli vastus kindel jah. Kuna võrri raam oli väga kehvas seisus, siis ma otsustasin, et ma võtan sealt ainult mootori ja teised vajalikud jupid maha.
Kodus sai kohe mootori lahkamise kallale asutud. Kõige hullem probleem oli see, et kolb oli silindrisse kinni roostetanud. Kuna mul oli ikkagi lootus kolb ja silinder tervelt eraldada, siis ma kallasin küünla august õli sisse ja jätsin mootori niimoodi mitmeks nädalaks seisma. Peale seismist ma võtsin mootori jälle ette. Sai siis kohe kang välja otsitud ja see silindri ja karteri vahele pandud. Ma pusisin sellega seal natukene aega ja lõpuks hakkaski kolb liikuma. Kolvi alumise serva ma sain täpselt silindri alumise servaga tasa. Siis edasi sai juba toore jõuga seda asja laiali harutatud. Lõpuks tuli kolb välja. Silindrist paistis vastu väga meeldiv pilt, roostet oli väga minimaalselt.
Nüüdseks on mootor laiali lammutatud ja enamik juppe on ära puhastatud.
Hetkel seisavad asjad niisama ja ma ootan ,et äkki veab ja ma saan veel d4 juppe juurde.
Mootori ma panen alles siis kokku, kui on kõik vajalikud asjad olemas. Ja kui mootor on koos, siis ma panen selle ukraina raami peale.
Kuu aega tagasi ma sain k36 karbussi, kontaktid ja mähise. Puudu on veel päris mitu juppi ja osad jupid võiksid paremas seisus olla.
Pildid:
Kuna oli vaja maja kähku maha lammutada, siis sai asjad kiiresti kõrvale tõstetud. Päeva lõpus, kui maja oli maas, siis ma küsisin perenaise käest, et kas ma või selle võrri omale võtta. Ma sain jaatava vastuse, mis oli aga väga umbmäärane, kuna ta ise ei teadnudki, et seals elline asi on. Kuna tal oli väga kiire, siis ma igaksjuhuks ei hakanud võrri ära vedama, kuna perenaise luba oli kahtlev. Järgmine kord, kui ma sinna uuesti tõõle läksin, oli kogu võrrikola kadunud. Enam ma selle kohta midagi küsida ei julgenud. Siis ma käisin seal veel mõnda aega tõõl. Ükskord oli vaja käruga mulda ühest kohast teise vedada. Veotrajektoor viis mind mõõda ühest vanarauahunnikust. Sai siis heidetud pilk sinna hunnikusse ja imestuseks oli võrr seal. Siis ma tegin oma tõõ lõpuni ja õhtul küsisin uuesti, et kas ma võin selle võrri sealt vanarauahunnikust omale võtta. Seekord oli vastus kindel jah. Kuna võrri raam oli väga kehvas seisus, siis ma otsustasin, et ma võtan sealt ainult mootori ja teised vajalikud jupid maha.
Kodus sai kohe mootori lahkamise kallale asutud. Kõige hullem probleem oli see, et kolb oli silindrisse kinni roostetanud. Kuna mul oli ikkagi lootus kolb ja silinder tervelt eraldada, siis ma kallasin küünla august õli sisse ja jätsin mootori niimoodi mitmeks nädalaks seisma. Peale seismist ma võtsin mootori jälle ette. Sai siis kohe kang välja otsitud ja see silindri ja karteri vahele pandud. Ma pusisin sellega seal natukene aega ja lõpuks hakkaski kolb liikuma. Kolvi alumise serva ma sain täpselt silindri alumise servaga tasa. Siis edasi sai juba toore jõuga seda asja laiali harutatud. Lõpuks tuli kolb välja. Silindrist paistis vastu väga meeldiv pilt, roostet oli väga minimaalselt.
Nüüdseks on mootor laiali lammutatud ja enamik juppe on ära puhastatud.
Hetkel seisavad asjad niisama ja ma ootan ,et äkki veab ja ma saan veel d4 juppe juurde.
Mootori ma panen alles siis kokku, kui on kõik vajalikud asjad olemas. Ja kui mootor on koos, siis ma panen selle ukraina raami peale.
Kuu aega tagasi ma sain k36 karbussi, kontaktid ja mähise. Puudu on veel päris mitu juppi ja osad jupid võiksid paremas seisus olla.
Pildid:
kuivati- Moderaator
- Postituste arv : 258
Registration date : 15/11/2008
Re: Kuivati: D4 mootor
Kuule palju sul neid masinaid ja mootoreid on?
Tormas- Kasutaja
- Postituste arv : 22
Registration date : 18/01/2009
Re: Kuivati: D4 mootor
Seda ma ei soka sulle praegu õelda. Kui hetkeliselt kõik asjad valmis saaks, siis oleks 6 mootoriga sõidukit. Aga kahjuks nii hästi kohe üldse ei lähe, et saaks kõik korraga valmis.
Neid veneaegseid jalgrattaid on umbes 10 tk. Põhilised sõidukid, mis mul on , on siin foorumis eksponeeritud. Mõned tulevad veel juurde ka. See foorum on päris hea koht, minule meenutab see päevikut.
Neid veneaegseid jalgrattaid on umbes 10 tk. Põhilised sõidukid, mis mul on , on siin foorumis eksponeeritud. Mõned tulevad veel juurde ka. See foorum on päris hea koht, minule meenutab see päevikut.
kuivati- Moderaator
- Postituste arv : 258
Registration date : 15/11/2008
Re: Kuivati: D4 mootor
Ning sul leidub see üliharuldane ketikaitse samuti, automoto foorumis vast Valdo otsis seda, kui ma nüüd õieti mäletan.
Re: Kuivati: D4 mootor
Kahjuks pole see ketikaitse müüa. Samas, kui ta selle vastu huvi tunneb, siis võib ju vahetust pakkuda. Aga lihtsalt ma seda ära ei anna. Ma ükskord nägin kedagi, kes müüs kahte sellist ketikaitset kuskil. Kahjuks pole see koht enam meeles.
Kas peaks selle ketikaitse hiljem üle värvima või jätan selle niimoodi? Või üritan hoopis värviparandusi teha?
Kas peaks selle ketikaitse hiljem üle värvima või jätan selle niimoodi? Või üritan hoopis värviparandusi teha?
kuivati- Moderaator
- Postituste arv : 258
Registration date : 15/11/2008
Re: Kuivati: D4 mootor
Mina isklikult soovitaks selle üle värvida, sest ma oletan et selle vana värvi all leidub veel roostet ning varsti on see täitsa läbi roostetanud.
Kevin.
Kevin.
Re: Kuivati: D4 mootor
Mootoriga pole vahepeal midagi toimunud.
Nüüd läheb mootor Kevini kätte. Just praegu lõpetasin pakkimise. Homme panen paki posti.
Aga teema ma jätan avatuks, kuna ma plaanin omale kusagilt teise mootori hankida.
Unistus abimootoriga jalgrattast tuleb kindlalt täide viia!!
Nüüd läheb mootor Kevini kätte. Just praegu lõpetasin pakkimise. Homme panen paki posti.
Aga teema ma jätan avatuks, kuna ma plaanin omale kusagilt teise mootori hankida.
Unistus abimootoriga jalgrattast tuleb kindlalt täide viia!!
kuivati- Moderaator
- Postituste arv : 258
Registration date : 15/11/2008
Similar topics
» D4 mootor originaal raamile ?mootor riga 11 raamile ?
» Kuivati: Ereliukas.
» Kuivati: Riga-11
» Kuivati: Riga 7
» Kuivati: Kokkupandava lugu.
» Kuivati: Ereliukas.
» Kuivati: Riga-11
» Kuivati: Riga 7
» Kuivati: Kokkupandava lugu.
Lehekülg 1, lehekülgi kokku 1
Permissions in this forum:
Sa ei saa vastata siinsetele teemadele