Kuivati: Ereliukas.
4 posters
Lehekülg 1, lehekülgi kokku 1
Kuivati: Ereliukas.
Selle ratta ma sain ühelt tüübilt GTA 1 vastu. Ratas vedeles tal keldris. Alguses oli vist tagumine velg kõver, kummid katki ja mõned muud vead küljes. Ratas sai oma keldrisse veetud ja korda tehtud. Palju jamamist oli väntadega, kuna kiilud ei tahtnud kuidagi kinni jääda. Varem oli sõidetud lahtiste kiiludega ja mul tuli kulunud keskjooksu võll ära vahetada. Hiljem ma vahetasin vändad pikemate vastu välja kuna lühikestega oli halb sõita. Pikkade väntadega tekkis selline jama, et vändad ulatusid esimese porilauani välja ja keerata oli halb. Nüüdseks ma olen sellega harjunud ja see lisab rattale mõnusat väärtust juurde .
Järgmine probleemne koht oli lenkstang. Lenks liikus ja see tekitas ebameeldivusi. Lenksu kinnihoidva koha vahele sai pandud mingi plekijupp, mis ei lasknud enam lenksul liikuda.
Peale kordategemist sai selle rattaga suht palju sõidetud. Algul oli ta mul igapäevases kasutuses aga kuna tagumine porilaud oli keskelt pooleks, siis ei kasutanud ma seda ratast porise ilmaga. Ükskord sai mingist plekist sinna porilaud tehutd. See aga ei aidanud pori vastu ja oli kole. Kuna see porikas oli lohakalt tehtud, siis lagunes see lõpuks laiali. Peale seda ma kasutasin seda ratast ainult hea ilmaga. Ratas sai uue koti ja ma puhastasin ratta ilusti ära. Kusagilt ma sain ka uue ja mugava sadula mis läks kohe kasutusse kuna eelmine oli halvas seisus. Ma puhastasin ratta peale igat sõitu ära, isegi tolmust .
Vahepeal oli mul sadula toruga palju jamamist. Originaaltoru oli väga nõrk ja see paindus koguaeg. Lõpuks murdus üldse pooleks. Siis sai toru läbimõõt võetud ja keldrist uus toru otsitud. Otsing lõppes suurepäraselt, kuna ma sain tugeva toru, millel oli ka kroom peal. Peale seda pole sadulaga enam probleeme ei olnud.
Ühel kevadel läks tagumine velg väga kõveraks ja ratas seisis augustini. Suvel sai tõõl käidud ja tõõandjal vedeles garaasis õnneks üks velg, mis sobis minu rattale. Siis sai ratas jälle korda.
Umbes aasta peale seda juhtumit läks ülemine raami toru kahvli juurest katki. Tänu heale naabrimehele sai raam juba mõne nädala pärast kokku tagasi keevitatud. Peale seda ma pole rattaga midagi erilist ette võtnud. Suvel on natuke sõidetud selle rattaga aga enamasti on see niisama seisnud.
Ja nagu alati, tuleb juurde ka fotoseeria.
Need on vist esimesed pildid rattast.
Ja siin on juba edaspidi tehtud pildid.
Siin on veel kõver sadulatoru.
Järgmine probleemne koht oli lenkstang. Lenks liikus ja see tekitas ebameeldivusi. Lenksu kinnihoidva koha vahele sai pandud mingi plekijupp, mis ei lasknud enam lenksul liikuda.
Peale kordategemist sai selle rattaga suht palju sõidetud. Algul oli ta mul igapäevases kasutuses aga kuna tagumine porilaud oli keskelt pooleks, siis ei kasutanud ma seda ratast porise ilmaga. Ükskord sai mingist plekist sinna porilaud tehutd. See aga ei aidanud pori vastu ja oli kole. Kuna see porikas oli lohakalt tehtud, siis lagunes see lõpuks laiali. Peale seda ma kasutasin seda ratast ainult hea ilmaga. Ratas sai uue koti ja ma puhastasin ratta ilusti ära. Kusagilt ma sain ka uue ja mugava sadula mis läks kohe kasutusse kuna eelmine oli halvas seisus. Ma puhastasin ratta peale igat sõitu ära, isegi tolmust .
Vahepeal oli mul sadula toruga palju jamamist. Originaaltoru oli väga nõrk ja see paindus koguaeg. Lõpuks murdus üldse pooleks. Siis sai toru läbimõõt võetud ja keldrist uus toru otsitud. Otsing lõppes suurepäraselt, kuna ma sain tugeva toru, millel oli ka kroom peal. Peale seda pole sadulaga enam probleeme ei olnud.
Ühel kevadel läks tagumine velg väga kõveraks ja ratas seisis augustini. Suvel sai tõõl käidud ja tõõandjal vedeles garaasis õnneks üks velg, mis sobis minu rattale. Siis sai ratas jälle korda.
Umbes aasta peale seda juhtumit läks ülemine raami toru kahvli juurest katki. Tänu heale naabrimehele sai raam juba mõne nädala pärast kokku tagasi keevitatud. Peale seda ma pole rattaga midagi erilist ette võtnud. Suvel on natuke sõidetud selle rattaga aga enamasti on see niisama seisnud.
Ja nagu alati, tuleb juurde ka fotoseeria.
Need on vist esimesed pildid rattast.
Ja siin on juba edaspidi tehtud pildid.
Siin on veel kõver sadulatoru.
kuivati- Moderaator
- Postituste arv : 258
Registration date : 15/11/2008
Re: Kuivati: Ereliukas.
Ratas on väga ilus, kuid silma riivab see poolik porilaud ning mitte orginaalne sadul. Aga edu!
Kevin.
Kevin.
Re: Kuivati: Ereliukas.
Ma hoian kõik selle ratta originaal jupid alles. Ei raatsi seda porikat maha ka võtta. Ereliukase originaal sadulat mul kahjuks pole. Aga praeguseks on see lõhkine sadul terve vastu välja vahetatud.
kuivati- Moderaator
- Postituste arv : 258
Registration date : 15/11/2008
Re: Kuivati: Ereliukas.
Jaaa..päris ilusa rattaga on tegemist. 3, 4, 5 pildid on ka väga head Edu ka minu poolt!
Re: Kuivati: Ereliukas.
Ei tea palju hambaid on esimesel hammasrattal? Vanasti kasutasid posikesed sellised hammasrattaid võrride peal, et jõudu palju oleks. Nimelt pandi sellised umbes 60'ne hambaga hammakad tagaratta otsa ja jõudu oli nii palju, et sai isegi tagarattal sõita.
Re: Kuivati: Ereliukas.
Ma peast ei oska õelda. 47 või 48 oli vist. Peab üle lugema. 60 hamabaga on vist võiduka Hammasrattad või hoopis isetehtud.
kuivati- Moderaator
- Postituste arv : 258
Registration date : 15/11/2008
Re: Kuivati: Ereliukas.
Nonii. Ma sain oma ereliukase margi kohta natukene informatsiooni. Tegemist on ereliukas 9-ga. Ereliukas 8 on ka peaaegu samasugune aga ereliukas 9-l pidi ülemine raamitoru kahvli juurest kergelt katki minema ja minul juhtus just see asi.
kuivati- Moderaator
- Postituste arv : 258
Registration date : 15/11/2008
Similar topics
» Uusi rattaid:Käigukas,Tair,Ereliukas,Ereliukas 8,Vela
» Ereliukas-8
» Ereliukas-8, 1988
» Kuivati: retro Ukraina
» Kuivati: Minski meestekas 1964a.
» Ereliukas-8
» Ereliukas-8, 1988
» Kuivati: retro Ukraina
» Kuivati: Minski meestekas 1964a.
Lehekülg 1, lehekülgi kokku 1
Permissions in this forum:
Sa ei saa vastata siinsetele teemadele