Vanaisa Vokk
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Abimootoriga jalgratas Minsk, 1971

4 posters

Go down

Abimootoriga jalgratas Minsk, 1971 Empty Abimootoriga jalgratas Minsk, 1971

Postitamine by Kevin68 Püh Sept 19, 2010 4:29 am

Tere! Sai mõningat aega tagasi toodud endale vahetuskaubana abimootoriga jalgratas. Esialgu oli ratas eelnevalt ehitatud 1974 aasta Minski peale, kuid see oli üsna kehvas seisus ning raam oli kõver mistõttu mootorikett vastu raami ennast nühkis. Kuna mul aga seisis keldris üsna pikka aega 1971nda aasta Minsk, mis oli ka plaanis ehitada abimootoriga jalgrattaks nii või teisiti, otsustasin tehnika selle ratta peale ümber tõsta. Vahetatud sai siis raam, esihark, tagumine porilaud, pakiraam, vändad, pedaalid ja nipet-näpet veel, rattad, leistand jms jäid vanad, kuna need olid oluliselt paremas seisuskorras. Vahetatud sai ka segukruvi, ujukikaan ning ujukikaane all käiv tihend, samuti sai bensiinivoolik asendatud uuega. Hetkel on masin sõidukorras kui teha on veel palju, sõita on ülimõnus ning seniks on läbitud ligikaudu 10 kilomeetrit, fakt on muidugi see, et kruusateid sellega eriti sõita ei kannata. Jõuallikaks on muidu D5 mootor, millel on uued väntvõlli ja sidurilaagrid, muud nagu lisada polegi, kostitan mõne pildiga ka.

PS: Kellel siduritrossi pakkuda võib julgelt teada anda!

Minu kätte jõudes nägi masin välja selline

Abimootoriga jalgratas Minsk, 1971 076446027926ed

Raamivahetus, vasakul uus raam

Abimootoriga jalgratas Minsk, 1971 0764721777cfd8

Hetkeseis

Abimootoriga jalgratas Minsk, 1971 07658967538641

Abimootoriga jalgratas Minsk, 1971 0765896790f156

Kevin68
Kevin68
Lehekülje haldaja
Lehekülje haldaja

Postituste arv : 1084
Age : 29
Registration date : 04/11/2008

http://www.vanaisavokk.forumotion.com

Tagasi üles Go down

Abimootoriga jalgratas Minsk, 1971 Empty Re: Abimootoriga jalgratas Minsk, 1971

Postitamine by urmet48 Püh Sept 19, 2010 7:09 am

Võin sulle siduritrossi anda, kui maale satun.
urmet48
urmet48
Moderaator
Moderaator

Postituste arv : 539
Age : 41
Registration date : 24/03/2009

Tagasi üles Go down

Abimootoriga jalgratas Minsk, 1971 Empty Re: Abimootoriga jalgratas Minsk, 1971

Postitamine by puch e50 Püh Sept 19, 2010 10:53 am

Tee pilti kuhu pentsu voolik läheb,MUl see sama karpa ja pole ühtki toru kuhu otsa voolik panna,või peab ise lisama?

puch e50
Kasutaja
Kasutaja

Postituste arv : 27
Registration date : 10/09/2010

Tagasi üles Go down

Abimootoriga jalgratas Minsk, 1971 Empty Re: Abimootoriga jalgratas Minsk, 1971

Postitamine by Kevin68 Teis Sept 21, 2010 3:12 am

Ei oska Sind aidata, tee parem enda karpast pilti ja tee eraldi teema, võibolla Sul ots ära murdunud.

Aga teemasse.. vahepeal sai Tondi motopoest uued kolvirõngad tellitud (Tänud siinkohal Kaarlile kes need minuni aitas toimetada), kuna silinder niikuinii maas on siis sai ostetud ka uut tihendi materjali, vana silindri tihend ajas läbi ning oli suht kehvas seisukorras. Bensiinivoolikule sai veel teiselt poolt ka klambriga kinni pandud ning karteripoolest sai üks silindrit kinni hoidev tikkpolt vahetatud. Nüüd on ainult vaja silindri uus tihend välja lõigata ning saab mootori kokku tagasi panna. Smile

Abimootoriga jalgratas Minsk, 1971 0766771935f62a

Abimootoriga jalgratas Minsk, 1971 07667719596c9d
Kevin68
Kevin68
Lehekülje haldaja
Lehekülje haldaja

Postituste arv : 1084
Age : 29
Registration date : 04/11/2008

http://www.vanaisavokk.forumotion.com

Tagasi üles Go down

Abimootoriga jalgratas Minsk, 1971 Empty Re: Abimootoriga jalgratas Minsk, 1971

Postitamine by puch e50 Teis Sept 21, 2010 7:30 am

Mul hoopis see D4 origiinaal karpuss... vaatasin pildi pealt uniselt ,et sama aga pole..

puch e50
Kasutaja
Kasutaja

Postituste arv : 27
Registration date : 10/09/2010

Tagasi üles Go down

Abimootoriga jalgratas Minsk, 1971 Empty Re: Abimootoriga jalgratas Minsk, 1971

Postitamine by Kevin68 Teis Sept 21, 2010 8:10 am

Sai uus tihend valmis tehtud (tänud Kaurile) ning mootor tagasi kokku pandud. Kompressioon on tunduvalt parem ning enam ei leki silindri vahelt õli, samuti saab nüüd sõita lahtise õhupuhastiga ning jõudu tunduvalt rohkem - mina väga rahul masinaga! Smile Nüüd vaja veel esituli korda teha, uus siduritross osta ning nipet-näpet veel ja saabki rahulikult sõidurõõme nautida kuniks veel ilmasi on.
Kevin68
Kevin68
Lehekülje haldaja
Lehekülje haldaja

Postituste arv : 1084
Age : 29
Registration date : 04/11/2008

http://www.vanaisavokk.forumotion.com

Tagasi üles Go down

Abimootoriga jalgratas Minsk, 1971 Empty Re: Abimootoriga jalgratas Minsk, 1971

Postitamine by oldmoped Teis Sept 21, 2010 8:32 am

Muidu täitsa sümpaatne ja ajastutruu väljanägev masin, aga see hirmus radikalõdviku või kastmisvoolikuklamber pensuvoolikul on affraid

Õiged paagi kinnitusklambrid sul ka vist puudu, või lihtsalt tundub mulle, et paak on ise plekitükist tehtud asjadega raamiküljes.
oldmoped
oldmoped
Moderaator
Moderaator

Postituste arv : 428
Age : 54
Registration date : 05/07/2009

Tagasi üles Go down

Abimootoriga jalgratas Minsk, 1971 Empty Re: Abimootoriga jalgratas Minsk, 1971

Postitamine by puch e50 Teis Sept 21, 2010 8:38 am

Täitsa hea masin paistab kuidas tal muidu kiirus on?Mul üks D4 seisab ja ka selline plaan aga mõtlesin taha panna võrri rata ,või see väga halb mõte?Või ei mahu ültse ära?
Peab ka tartust sellise raami vaatama,ega keegi ei tea kust leida võib sellise?
Sellise sumbuti ka ja mootori klambrid.

puch e50
Kasutaja
Kasutaja

Postituste arv : 27
Registration date : 10/09/2010

Tagasi üles Go down

Abimootoriga jalgratas Minsk, 1971 Empty Re: Abimootoriga jalgratas Minsk, 1971

Postitamine by Kevin68 Teis Sept 21, 2010 8:48 am

Eks on jah mõni pisike asi, mis ei käi selle ajastuga kaasa, aga talve jooksul katsun need pisivead likvideerida. Läbipaistva vooliku tahaks samuti asendada mustaga tulevikus.

Olgem ausad, ei ole tõesti masin millest nüüd kiirust taga ajada, ega ei ole mõõtnud ega vist ei mõõda ka millegagi.. aga eks ta liigub nagu tavaline sääreväristaja ikka, minu oma ehk kuskil 30-35 km/h ringis, kuna pole hetkel õiget segukruvi ning segu reguleerida ei saa mistõttu lärisema hakkab, kuid praegu sõidan tavaliselt umbes 25 km/h, täitsa täis gaasiga ringi ei sõida, pole mul kiiret kuskile. Smile
Kevin68
Kevin68
Lehekülje haldaja
Lehekülje haldaja

Postituste arv : 1084
Age : 29
Registration date : 04/11/2008

http://www.vanaisavokk.forumotion.com

Tagasi üles Go down

Abimootoriga jalgratas Minsk, 1971 Empty Re: Abimootoriga jalgratas Minsk, 1971

Postitamine by oldmoped Teis Sept 21, 2010 9:31 am

Mida tähendab "pole õiget segukruvi"?

K34B on seal kõige tavalisem kruvi kus lihtsalt vedru kaelas, et vibaratsiooniga paigast ei läheks. Mittemingeid koonusotsi neil kruvidel olema ei pea.
oldmoped
oldmoped
Moderaator
Moderaator

Postituste arv : 428
Age : 54
Registration date : 05/07/2009

Tagasi üles Go down

Abimootoriga jalgratas Minsk, 1971 Empty Re: Abimootoriga jalgratas Minsk, 1971

Postitamine by urmet48 Kolm Sept 22, 2010 6:37 am

Mul oli 90-te keskel selline igiliikur Very Happy Mopimehed nägid mind ainult seljatagant. Tippkiirus oli ikka üle 50km/h.
urmet48
urmet48
Moderaator
Moderaator

Postituste arv : 539
Age : 41
Registration date : 24/03/2009

Tagasi üles Go down

Abimootoriga jalgratas Minsk, 1971 Empty Re: Abimootoriga jalgratas Minsk, 1971

Postitamine by Kevin68 Nelj Sept 23, 2010 5:43 am

Oldmopedile selgituseks, et peal on seal tavaline K34 karburaator. Täna sai üle 10 kilomeetri vuratud ringi ning peale selle, et kett ühe korra maha tuli ei juhtunud suurt midagi. Simmerling on vist natukene väsinud, sest käivitamiseks peab 10 meetrit vähemalt jooksma esialgu, sooja mootoriga seda muret pole.

Üks pilt ka tänasest

Abimootoriga jalgratas Minsk, 1971 076742993a1a07


Viimati muutis seda Kevin68 (Nelj Sept 23, 2010 8:54 am). Kokku muudetud 1 kord
Kevin68
Kevin68
Lehekülje haldaja
Lehekülje haldaja

Postituste arv : 1084
Age : 29
Registration date : 04/11/2008

http://www.vanaisavokk.forumotion.com

Tagasi üles Go down

Abimootoriga jalgratas Minsk, 1971 Empty Re: Abimootoriga jalgratas Minsk, 1971

Postitamine by oldmoped Nelj Sept 23, 2010 6:47 am

K34 on mõeldud d4 mootorile ja selle lõõrimõõt on tunduvalt väiksem kui d5, d6, d8 mootorite segukanal, mis mõeldud karburaatorile K34B (või siis 90ndate aastate selle edasiarendus K3D, mis on koonusotsalise segukruviga)
oldmoped
oldmoped
Moderaator
Moderaator

Postituste arv : 428
Age : 54
Registration date : 05/07/2009

Tagasi üles Go down

Abimootoriga jalgratas Minsk, 1971 Empty Re: Abimootoriga jalgratas Minsk, 1971

Postitamine by Sponsored content


Sponsored content


Tagasi üles Go down

Tagasi üles

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
Sa ei saa vastata siinsetele teemadele