Abimootoriga jalgratas Minsk, 1971
4 posters
Lehekülg 1, lehekülgi kokku 1
Abimootoriga jalgratas Minsk, 1971
Tere! Sai mõningat aega tagasi toodud endale vahetuskaubana abimootoriga jalgratas. Esialgu oli ratas eelnevalt ehitatud 1974 aasta Minski peale, kuid see oli üsna kehvas seisus ning raam oli kõver mistõttu mootorikett vastu raami ennast nühkis. Kuna mul aga seisis keldris üsna pikka aega 1971nda aasta Minsk, mis oli ka plaanis ehitada abimootoriga jalgrattaks nii või teisiti, otsustasin tehnika selle ratta peale ümber tõsta. Vahetatud sai siis raam, esihark, tagumine porilaud, pakiraam, vändad, pedaalid ja nipet-näpet veel, rattad, leistand jms jäid vanad, kuna need olid oluliselt paremas seisuskorras. Vahetatud sai ka segukruvi, ujukikaan ning ujukikaane all käiv tihend, samuti sai bensiinivoolik asendatud uuega. Hetkel on masin sõidukorras kui teha on veel palju, sõita on ülimõnus ning seniks on läbitud ligikaudu 10 kilomeetrit, fakt on muidugi see, et kruusateid sellega eriti sõita ei kannata. Jõuallikaks on muidu D5 mootor, millel on uued väntvõlli ja sidurilaagrid, muud nagu lisada polegi, kostitan mõne pildiga ka.
PS: Kellel siduritrossi pakkuda võib julgelt teada anda!
Minu kätte jõudes nägi masin välja selline
Raamivahetus, vasakul uus raam
Hetkeseis
PS: Kellel siduritrossi pakkuda võib julgelt teada anda!
Minu kätte jõudes nägi masin välja selline
Raamivahetus, vasakul uus raam
Hetkeseis
Re: Abimootoriga jalgratas Minsk, 1971
Võin sulle siduritrossi anda, kui maale satun.
urmet48- Moderaator
- Postituste arv : 539
Age : 41
Registration date : 24/03/2009
Re: Abimootoriga jalgratas Minsk, 1971
Tee pilti kuhu pentsu voolik läheb,MUl see sama karpa ja pole ühtki toru kuhu otsa voolik panna,või peab ise lisama?
puch e50- Kasutaja
- Postituste arv : 27
Registration date : 10/09/2010
Re: Abimootoriga jalgratas Minsk, 1971
Ei oska Sind aidata, tee parem enda karpast pilti ja tee eraldi teema, võibolla Sul ots ära murdunud.
Aga teemasse.. vahepeal sai Tondi motopoest uued kolvirõngad tellitud (Tänud siinkohal Kaarlile kes need minuni aitas toimetada), kuna silinder niikuinii maas on siis sai ostetud ka uut tihendi materjali, vana silindri tihend ajas läbi ning oli suht kehvas seisukorras. Bensiinivoolikule sai veel teiselt poolt ka klambriga kinni pandud ning karteripoolest sai üks silindrit kinni hoidev tikkpolt vahetatud. Nüüd on ainult vaja silindri uus tihend välja lõigata ning saab mootori kokku tagasi panna.
Aga teemasse.. vahepeal sai Tondi motopoest uued kolvirõngad tellitud (Tänud siinkohal Kaarlile kes need minuni aitas toimetada), kuna silinder niikuinii maas on siis sai ostetud ka uut tihendi materjali, vana silindri tihend ajas läbi ning oli suht kehvas seisukorras. Bensiinivoolikule sai veel teiselt poolt ka klambriga kinni pandud ning karteripoolest sai üks silindrit kinni hoidev tikkpolt vahetatud. Nüüd on ainult vaja silindri uus tihend välja lõigata ning saab mootori kokku tagasi panna.
Re: Abimootoriga jalgratas Minsk, 1971
Mul hoopis see D4 origiinaal karpuss... vaatasin pildi pealt uniselt ,et sama aga pole..
puch e50- Kasutaja
- Postituste arv : 27
Registration date : 10/09/2010
Re: Abimootoriga jalgratas Minsk, 1971
Sai uus tihend valmis tehtud (tänud Kaurile) ning mootor tagasi kokku pandud. Kompressioon on tunduvalt parem ning enam ei leki silindri vahelt õli, samuti saab nüüd sõita lahtise õhupuhastiga ning jõudu tunduvalt rohkem - mina väga rahul masinaga! Nüüd vaja veel esituli korda teha, uus siduritross osta ning nipet-näpet veel ja saabki rahulikult sõidurõõme nautida kuniks veel ilmasi on.
Re: Abimootoriga jalgratas Minsk, 1971
Muidu täitsa sümpaatne ja ajastutruu väljanägev masin, aga see hirmus radikalõdviku või kastmisvoolikuklamber pensuvoolikul on
Õiged paagi kinnitusklambrid sul ka vist puudu, või lihtsalt tundub mulle, et paak on ise plekitükist tehtud asjadega raamiküljes.
Õiged paagi kinnitusklambrid sul ka vist puudu, või lihtsalt tundub mulle, et paak on ise plekitükist tehtud asjadega raamiküljes.
oldmoped- Moderaator
- Postituste arv : 428
Age : 54
Registration date : 05/07/2009
Re: Abimootoriga jalgratas Minsk, 1971
Täitsa hea masin paistab kuidas tal muidu kiirus on?Mul üks D4 seisab ja ka selline plaan aga mõtlesin taha panna võrri rata ,või see väga halb mõte?Või ei mahu ültse ära?
Peab ka tartust sellise raami vaatama,ega keegi ei tea kust leida võib sellise?
Sellise sumbuti ka ja mootori klambrid.
Peab ka tartust sellise raami vaatama,ega keegi ei tea kust leida võib sellise?
Sellise sumbuti ka ja mootori klambrid.
puch e50- Kasutaja
- Postituste arv : 27
Registration date : 10/09/2010
Re: Abimootoriga jalgratas Minsk, 1971
Eks on jah mõni pisike asi, mis ei käi selle ajastuga kaasa, aga talve jooksul katsun need pisivead likvideerida. Läbipaistva vooliku tahaks samuti asendada mustaga tulevikus.
Olgem ausad, ei ole tõesti masin millest nüüd kiirust taga ajada, ega ei ole mõõtnud ega vist ei mõõda ka millegagi.. aga eks ta liigub nagu tavaline sääreväristaja ikka, minu oma ehk kuskil 30-35 km/h ringis, kuna pole hetkel õiget segukruvi ning segu reguleerida ei saa mistõttu lärisema hakkab, kuid praegu sõidan tavaliselt umbes 25 km/h, täitsa täis gaasiga ringi ei sõida, pole mul kiiret kuskile.
Olgem ausad, ei ole tõesti masin millest nüüd kiirust taga ajada, ega ei ole mõõtnud ega vist ei mõõda ka millegagi.. aga eks ta liigub nagu tavaline sääreväristaja ikka, minu oma ehk kuskil 30-35 km/h ringis, kuna pole hetkel õiget segukruvi ning segu reguleerida ei saa mistõttu lärisema hakkab, kuid praegu sõidan tavaliselt umbes 25 km/h, täitsa täis gaasiga ringi ei sõida, pole mul kiiret kuskile.
Re: Abimootoriga jalgratas Minsk, 1971
Mida tähendab "pole õiget segukruvi"?
K34B on seal kõige tavalisem kruvi kus lihtsalt vedru kaelas, et vibaratsiooniga paigast ei läheks. Mittemingeid koonusotsi neil kruvidel olema ei pea.
K34B on seal kõige tavalisem kruvi kus lihtsalt vedru kaelas, et vibaratsiooniga paigast ei läheks. Mittemingeid koonusotsi neil kruvidel olema ei pea.
oldmoped- Moderaator
- Postituste arv : 428
Age : 54
Registration date : 05/07/2009
Re: Abimootoriga jalgratas Minsk, 1971
Mul oli 90-te keskel selline igiliikur Mopimehed nägid mind ainult seljatagant. Tippkiirus oli ikka üle 50km/h.
urmet48- Moderaator
- Postituste arv : 539
Age : 41
Registration date : 24/03/2009
Re: Abimootoriga jalgratas Minsk, 1971
Oldmopedile selgituseks, et peal on seal tavaline K34 karburaator. Täna sai üle 10 kilomeetri vuratud ringi ning peale selle, et kett ühe korra maha tuli ei juhtunud suurt midagi. Simmerling on vist natukene väsinud, sest käivitamiseks peab 10 meetrit vähemalt jooksma esialgu, sooja mootoriga seda muret pole.
Üks pilt ka tänasest
Üks pilt ka tänasest
Viimati muutis seda Kevin68 (Nelj Sept 23, 2010 8:54 am). Kokku muudetud 1 kord
Re: Abimootoriga jalgratas Minsk, 1971
K34 on mõeldud d4 mootorile ja selle lõõrimõõt on tunduvalt väiksem kui d5, d6, d8 mootorite segukanal, mis mõeldud karburaatorile K34B (või siis 90ndate aastate selle edasiarendus K3D, mis on koonusotsalise segukruviga)
oldmoped- Moderaator
- Postituste arv : 428
Age : 54
Registration date : 05/07/2009
Similar topics
» Reymo1995: Abimootoriga jalgratas Minsk 1974
» puch e50> D4 Abimootoriga jalgratas.
» Kevin68, abimootoriga jalgratas
» Abimootoriga jalgratas.
» M: abimootoriga jalgratas
» puch e50> D4 Abimootoriga jalgratas.
» Kevin68, abimootoriga jalgratas
» Abimootoriga jalgratas.
» M: abimootoriga jalgratas
Lehekülg 1, lehekülgi kokku 1
Permissions in this forum:
Sa ei saa vastata siinsetele teemadele