Aloke - Riga 7, Riga 13
+6
indrek06
oldmoped
urmet48
tumbleweed
Kevin68
Aloke
10 posters
Lehekülg 2, lehekülgi kokku 3
Lehekülg 2, lehekülgi kokku 3 • 1, 2, 3
Re: Aloke - Riga 7, Riga 13
Ei ole mingit erinevust, täpselt sama, kolb sliigub ikka ühtemoodi ja sama kiirelt, nii et hääl ei saa muutuda. Nagu OldMoped ütles: Ega paarkorda tehnikaringis käimist ei tee sind tegijaks. Järgi seda mõtet enne kui postitad.
Re: Aloke - Riga 7, Riga 13
Kes ütles et ma omast arust ilge tegija olen? Mulle selline keskkond ei meeldi, kus on ühesugused "sõnanärijad" koos. Eks kustutage see teema siis ära kui ei meeldi, ega ma teid keelama ei hakka. Adios seljuhul.
Aloke- Kasutaja
- Postituste arv : 75
Age : 27
Registration date : 10/01/2011
Re: Aloke - Riga 7, Riga 13
Hmm, huvitav... Millisena kõlab 1000Rpm töötav mootor ja millisena kõlab 8000Rpm töötav mootor? Kas ikka töötab samal toonil? Olenemata sellest, et igas silindris on täpselt see sama kolb, mis oli 1000 pöördel ja 8000 pöördel, on hääl sootuks erinev...Raiks kirjutas:Ei ole mingit erinevust, täpselt sama, kolb sliigub ikka ühtemoodi ja sama kiirelt, nii et hääl ei saa muutuda. Nagu OldMoped ütles: Ega paarkorda tehnikaringis käimist ei tee sind tegijaks. Järgi seda mõtet enne kui postitad.
Selles on sul õigus, et kolb ikka ühtemoodi liigub, aga samal kiirusel?....
Kolvist küll võib asi vähe oleneda, hääle erinevust, ehk pöörde tõusu võib tõesti kolvi enda kaal ja rõngaste arv natuke mõjutada. Rollerimeeste poolt on välja öeldud, et ka õhufilter pidi häält muutma (mina tean seda kui külanaised saunas rääkisid, niiet minu pihta pole mõtet kaigast visata)
Re: Aloke - Riga 7, Riga 13
muidu ok masin aga
nu krt mida see pikem sumps annab, peale kinnituste keevitamise?
puhtana oli ratas kenam!
igaljuhul edu nokitsemisel!
nu krt mida see pikem sumps annab, peale kinnituste keevitamise?
puhtana oli ratas kenam!
igaljuhul edu nokitsemisel!
suslik83- Kasutaja
- Postituste arv : 19
Registration date : 21/11/2009
Re: Aloke - Riga 7, Riga 13
Pole küll teemasse, kuid ikkagi. Võtke natuke rahulikumalt, ei maksa kohe noomima hakata, et nii ei tehta ja naa ei tehta. Ma usun, et nii mõnedki kasutajad, kes siin oma rinni kummi on ajanud ja ennast "tegijaks" nimetavad esimesed teemad on sellised olnud kui mitte isegi hullemad. Eks muidugi ole nii mõnelgi korral põhjust laitmiseks ja konstruktiivne kriitika on alati oodatud, kuid sellegi poolest võiks siin näha natuke mõistvamat suhtumist. Isegi vanasõna ütleb - esimene vasikas, see läheb ikka aia taha.
Kauri- Moderaator
- Postituste arv : 141
Registration date : 04/11/2008
Re: Aloke - Riga 7, Riga 13
Tänan, edu on ikka vaja. Minuteada peaks pikema sumpsiga olema rohkem jõudu, kui selle pisikese D4 sumpsiga. Pole küll kindel selles, aga peaks nii olema.suslik83 kirjutas:muidu ok masin aga
nu krt mida see pikem sumps annab, peale kinnituste keevitamise?
puhtana oli ratas kenam!
igaljuhul edu nokitsemisel!
Veel väike küsimus teile: Võrril on peal D6 mootor. Kas D8e,D8 ja D6 mootoritel on samad kontaktid? Küsin seda seepärast, et on plaan osta viljandi rattapoest uued kontaktid, kuna vanadel on kontaktihaamer kulunud ja uute kontaktidega hakkaks ilmselt asi paremini käima.
canyondrift kirjutas:
Hmm, huvitav... Millisena kõlab 1000Rpm töötav mootor ja millisena kõlab 8000Rpm töötav mootor? Kas ikka töötab samal toonil? Olenemata sellest, et igas silindris on täpselt see sama kolb, mis oli 1000 pöördel ja 8000 pöördel, on hääl sootuks erinev...
Selles on sul õigus, et kolb ikka ühtemoodi liigub, aga samal kiirusel?....
Kolvist küll võib asi vähe oleneda, hääle erinevust, ehk pöörde tõusu võib tõesti kolvi enda kaal ja rõngaste arv natuke mõjutada. Rollerimeeste poolt on välja öeldud, et ka õhufilter pidi häält muutma (mina tean seda kui külanaised saunas rääkisid, niiet minu pihta pole mõtet kaigast visata)
Türikolb ongi kergem kui tavaline kolb, tehtud minuteada teisest materjalist (pole küll kindel, millisest materjalist). Ühe rõngaline türikolb on mul peal.
Aloke- Kasutaja
- Postituste arv : 75
Age : 27
Registration date : 10/01/2011
Re: Aloke - Riga 7, Riga 13
Tervist. Pole siis tükk aega kirjutanud ja seda omadel põhjustel. Igatahes võrriga olen pidevalt tegelenud ja huvi on veel endiselt alles. Muudetud siis küttesegu.
Nüüdne segu:
Bensiin 98
Putoline 2 taktilise kastoorõli
Putoline Octane Booster (küttelisand, 2-6%)
Veel vahetasin sumpa ära, isetehtud open sumpa peale. Käib mis mühiseb:D kui lõpupoole vajutad siis hakkab juba kõrvus vaikselt kumisema.
Jama on muidugi see, et süütekaane all lähevad 3 juhet selle kruvi alla kontaktide küljes, mis on üliväike. Hiljem ehk tuleks katsetada seda, kas tinutada need 3 ühe jupi külge ja see jupp ühendada sinna.
Neljapäeval siis hakkas lampi potsuma ja säde kadus ära, kahtlustasin kohe et jälle juhtmed lahti. Tiba olid lahti, keerasin kinni, kuid säde oli ikka täiesti kutu. Mina näen siin ainult nelja võimalust:
a)kontaktid
b)kondekas
c)küünal
d)süütepool
Potsumine võib olla ju minuteada põhjustatud ükskõik millise poolt neist. Esialgu ma proovin ilmselt vahetada välja küünla, äkki see aja ära elanud. Motoklubis on veel üks NGK mul, mis sai ostetud koos vene küünlaga mõned nädalad tagasi. Kui mul õigus on, siis peaks vene küünlad minema kergemini, kui teised. (ei anna pead, niiet palun mitte tulla tarka mängima ja mõlema pead vaevama..)
Taha sai ka pandud õige võrri velg koos kummiga ja sadul on ammu ära vahetatud. Nüüd ette ka veel suur ja on juba täitsa ilus masin Vähemalt teiste väitel on see ilusamaks läinud, tunduvalt.
Igatahes ma ilmselt teen eeltuleva nädala lõpupoole mõned klõpsud.
Edu oma masinatega!
Nüüdne segu:
Bensiin 98
Putoline 2 taktilise kastoorõli
Putoline Octane Booster (küttelisand, 2-6%)
Veel vahetasin sumpa ära, isetehtud open sumpa peale. Käib mis mühiseb:D kui lõpupoole vajutad siis hakkab juba kõrvus vaikselt kumisema.
Jama on muidugi see, et süütekaane all lähevad 3 juhet selle kruvi alla kontaktide küljes, mis on üliväike. Hiljem ehk tuleks katsetada seda, kas tinutada need 3 ühe jupi külge ja see jupp ühendada sinna.
Neljapäeval siis hakkas lampi potsuma ja säde kadus ära, kahtlustasin kohe et jälle juhtmed lahti. Tiba olid lahti, keerasin kinni, kuid säde oli ikka täiesti kutu. Mina näen siin ainult nelja võimalust:
a)kontaktid
b)kondekas
c)küünal
d)süütepool
Potsumine võib olla ju minuteada põhjustatud ükskõik millise poolt neist. Esialgu ma proovin ilmselt vahetada välja küünla, äkki see aja ära elanud. Motoklubis on veel üks NGK mul, mis sai ostetud koos vene küünlaga mõned nädalad tagasi. Kui mul õigus on, siis peaks vene küünlad minema kergemini, kui teised. (ei anna pead, niiet palun mitte tulla tarka mängima ja mõlema pead vaevama..)
Taha sai ka pandud õige võrri velg koos kummiga ja sadul on ammu ära vahetatud. Nüüd ette ka veel suur ja on juba täitsa ilus masin Vähemalt teiste väitel on see ilusamaks läinud, tunduvalt.
Igatahes ma ilmselt teen eeltuleva nädala lõpupoole mõned klõpsud.
Edu oma masinatega!
Aloke- Kasutaja
- Postituste arv : 75
Age : 27
Registration date : 10/01/2011
Re: Aloke - Riga 7, Riga 13
Seleta väheke lähemalt, mida sa selle "potsumise" all mõtled? Üksikud popsud mootori töös? Või mootor läheb käib aga hakkab lärisema kõrgetel põõretel? Masin töötab natuke, kuid sureb välja ja seejärel käivitub uuesti? Ei õelutse, kuid natuke raske on praegu su kirjutisest aru saada.
Soovitan esimese sammuna küünalt vahetada ja kui see ei aita kontrollida üle süütehetk ja kogu süütekarbi toimimine. Muidugi kasulik on proovida ka segukruvi asendi muutmist.
Soovitan esimese sammuna küünalt vahetada ja kui see ei aita kontrollida üle süütehetk ja kogu süütekarbi toimimine. Muidugi kasulik on proovida ka segukruvi asendi muutmist.
Kauri- Moderaator
- Postituste arv : 141
Registration date : 04/11/2008
Re: Aloke - Riga 7, Riga 13
selle segukruvi asendiga on juba pikemat aega sõidetud ja alati on töödanud. Sedasi töötas, et vahepeal hakkas vahele jätma, siis lõpuks kui näiteks gaasi põhjas hoiad siis vahepeal nagu annaks voolu ja vahepeal mitte... midagi sellist.
Lõpuks ei teind enam potsugi.
Lõpuks ei teind enam potsugi.
Aloke- Kasutaja
- Postituste arv : 75
Age : 27
Registration date : 10/01/2011
Re: Aloke - Riga 7, Riga 13
Enne kui midagi vahetama hakkad käi ikka süüte hetk ja kontaktid üle.
Kauri- Moderaator
- Postituste arv : 141
Registration date : 04/11/2008
Re: Aloke - Riga 7, Riga 13
Saab kolmap. üle vaadatud, koduste abivahenditega pole seda kõige parem teha.
Aloke- Kasutaja
- Postituste arv : 75
Age : 27
Registration date : 10/01/2011
Re: Aloke - Riga 7, Riga 13
Nii. Jälle pole tükk aega uuendanud postitust:D Sinisel otsustas vahepeal türikolb üles öelda, pandud sai mingi teine sisse ja valitud rõngad mis sobisid silindrile kõige paremini, et lihtsalt proovimise jaoks sõita. Kuna asi ikka ei toiminud, sai pandud see pill nurka, kuni saan omale türikolvi sisse. Mootor tuleb ka hiljem lahti võtta, et vaadata üle, kas väntvõll või mingi teine osa käib kuhugi vastu, sest jõle ruttu läheb liiga kuumaks ja jõudu ka eriti pole.
See selleks. Vahepeal sain omale motoklubist Riga - 13. Esialgu tööle ei läinud. Pool tundi tuli igast vigu parandada. Küll ei saanud bensu kätte, kontaktivahe oli paigast jne jne. Lõpuks sain käima ja oh imet, kuidas masin lendama hakkas! Nii jõudsin ma ka muhu võistlustele, kus sõitsin välja viienda koha seitsmest, aga kolm tükki eestpoolt olid petturid, kes olid mahutanud standard klassis süütekaane alla ära hiinaka süüte.
Igatahes, siin ka üks pilt masinast ja siis võistlustelt ka pilt.
See selleks. Vahepeal sain omale motoklubist Riga - 13. Esialgu tööle ei läinud. Pool tundi tuli igast vigu parandada. Küll ei saanud bensu kätte, kontaktivahe oli paigast jne jne. Lõpuks sain käima ja oh imet, kuidas masin lendama hakkas! Nii jõudsin ma ka muhu võistlustele, kus sõitsin välja viienda koha seitsmest, aga kolm tükki eestpoolt olid petturid, kes olid mahutanud standard klassis süütekaane alla ära hiinaka süüte.
Igatahes, siin ka üks pilt masinast ja siis võistlustelt ka pilt.
Aloke- Kasutaja
- Postituste arv : 75
Age : 27
Registration date : 10/01/2011
Re: Aloke - Riga 7, Riga 13
Kui oleks võimalik, siis tee pilt, kus on türikolb ja tavaline võrri kolb kõrvuti. Aitäh
Re: Aloke - Riga 7, Riga 13
türikolb on juba omadega sant, mõrad sees, lihvitud tavarõnga jaoks mõõtu jne. kasu sellest ei oleks, sest rõngad on ju türikolvil teised. ja ma ei viitsi küll hakata maha kiskuma praegu silindrit võistluspillilt et teha tavakolvist pilti, mul jookseb see praegu isegi hästi, ei taha et kokkupannese pingutan võibolla tiba ebaühtlaselt ja jälle ei jookse.
Aloke- Kasutaja
- Postituste arv : 75
Age : 27
Registration date : 10/01/2011
Re: Aloke - Riga 7, Riga 13
Aloke kirjutas:sõitsin välja viienda koha seitsmest, aga kolm tükki eestpoolt olid petturid, kes olid mahutanud standard klassis süütekaane alla ära hiinaka süüte.
Kas see süüde mõjutab kuidagi mootori võimsust või juhi sõiduoskusi?
oldmoped- Moderaator
- Postituste arv : 428
Age : 54
Registration date : 05/07/2009
Re: Aloke - Riga 7, Riga 13
süüde mõjutab mootori võimsust küll. palun mitte ilma kogemusteta hakata tarka mängima, ma tean lihtsalt. pöördesse läheb juba paremini. proovi ise ära. pane hiinaka väntvõll, tee puksid korralikud et laagrid jne kõik istuksid, pane hiinaka süüde peale ja hiinaka süütepool. jõu vahe on ikka tunnetatav.
EDIT:väike küsimus. kas on võimalik, et mul läks 7'l mootor sellepärast poole tulisemaks kui 13'l, et väntvõll ei pruugi mootoris hästi ringi käia? puhtalt küsimus, pole veel saanud aega lahti võtta olukorra kontrollimiseks.
EDIT:väike küsimus. kas on võimalik, et mul läks 7'l mootor sellepärast poole tulisemaks kui 13'l, et väntvõll ei pruugi mootoris hästi ringi käia? puhtalt küsimus, pole veel saanud aega lahti võtta olukorra kontrollimiseks.
Aloke- Kasutaja
- Postituste arv : 75
Age : 27
Registration date : 10/01/2011
Re: Aloke - Riga 7, Riga 13
Aloke kirjutas:proovi ise ära. pane hiinaka väntvõll, tee puksid korralikud et laagrid jne kõik istuksid, pane hiinaka süüde peale ja hiinaka süütepool. jõu vahe on ikka tunnetatav.
Jutt oli ainult süütemähisest, mitte kogu mootori ümberehitusest! Kes sul keelab väntvõlli ära tasakaalustada, korralikke laagreid paigaldada jne? Hiinaka väntvõlli vene mootorisse paigaldada ei ole mõtet - sellel puudub kütuse sisselaskekanal.
See hiinaka süüde lihtsalt mugavuse ja töökindluse pärast tõenäoliselt pandud või sellepärast, et muud polnud võtta. Tegu ei ole sõltuvalt pööretele süütenurka muutva inteligentse jubinaga ja selle tekitatav säde on täpselt samasugune ja sama ajastusega, kui kontaktsüüte oma. Oma kesist võistlustulemust sellega hakata põhjendama on lihtsalt lapsik tegevus. Tuleb leppida paratamatusega, et osad inimesed lihtsalt on paremad mehaanikud ja ka sellega, et osad inimesed oskavad ka paremini sõita.
Teades päris mitut standardklassi esiotsas sõitva masina omaniku, võin väita, et enamus neist mootoritest on lihtsalt ideaalselt täpselt selliseks viimistletud ja ka kokku pandud nii, nagu see mootor oli enamvähem inseneride poolt mõeldud, mitte nii, nagu need lohakalt masstoodangu ülejala tootmisest tulid. Ja ainult masin ei sõida ka kuhugi - enamus on ikkagi juhis kinni.
Tekkis ka küsimus, et mis ajast on standardi reeglites tehtud muutus ja on lubatud resonaatorsummutid?
oldmoped- Moderaator
- Postituste arv : 428
Age : 54
Registration date : 05/07/2009
Re: Aloke - Riga 7, Riga 13
See sinuga vaidlemine on siin puhas aja ja närvide raiskamine. me kõik siin teame et hiinaka süütega läheb paremini pöördesse, seda on ka PROOVITUD.
Resonaatorsummutite kohta pole ma küll midagi kuulnud.
Standard klassi tingimused.
Standard/ Riga klass:
mootor d4, d5, d6, d8 ja nende (vene päritolu) modifikatsioonid.
Nõutav - tehase karter, silinder ja silindripea, karburaator koos originaal õhupuhastajaga, leegitoru koos summutiga.
Forseering - vaba, lubatud on mootori sisene forseerimine, (kolvi läbimõõt peab jääma 38,5 mm-ni, seda kontrollitakse tehnilises boksis teatud asjaga). Kolvikäiku muuta ei tohi.
Karburaator - peab kuuluma eelpool nimetatud markidele või nende modifikatsioonidele. Tehase õhufilter kohustuslik, lubatud õhufiltri sisene metallvõrk asendada porolooniga.
Väljalase - Tehase leegitoru pikkust muuta ei tohi ( mõlemas leegitoru otsas originaal kinnitusmutter). Summuti peab olema originaal ehk peab vastama võrri modifikatsioonide D seeriatele, võrri originaal summuteid, ei tohi ära olla lõigutud, lühemaks tehtud, sõelad eemaldatud, keevitusjäljed, igasugused torud, pasunad ja j.n.e. Eeltoodud variandid on keelatud summuti peal, lõpus ja sees.
Süüde - peab kuuluma eelpool nimetatud markidele või nende modifikatsioonidele( kontaktsüüde) võib kasutada välist süütepooli, kuna mõnel modifikatsioonil oli see standardina küljes ( vajadusel kontrollitakse tehnilise boksi inimeste poolt).
Ülekanne - fikseeritud ülekandesuhe(kett).
Raam, rattad - nõutav D4, D5, D6, D8( Riga) originaal raamid(võrri raam), originaal paak( plekist), veljed, porikad originaal modifikatsioonide omad, sadul vaba( erineva pikkusega võistlejatel ei ulatu jalad maha. Tuled, pakiraam vaba. Soovituslikult leistang originaal. Pedaalid, võib ka toru läbi raami(toru otsad peavad olema turvalised).
Numbrialus ees u. 200 x 200mm. (kas valge alus ja must number, või must alus ja valge number) Number peab olema loetav ja arusaadav.
Kummid - vaba, naelad, ketid ja muu välja ulatuv metall on keelatud.
Pidurid - nõutav mõlemale rattale mõjuv pidur ( korrasolekut kontrollitakse tehnilises boksis).
Sõitja varustus – Kaitsekiiver(E märki omav ja lõuakaitsmega), põlvekaitsmed,küünarnukikaitsmed kohustuslik, ja saapad mis on üle pahkluu ( võib kasutada talve saapaid) kohustuslik.
Resonaatorsummuti kohta midagi kirjas pole
EDIT:Ja kui ma oleks samasugune sõnanärija, siis ma märgiks quotes suurelt ära su sõna "tõenäoliselt". Kui sa ise ei ole proovinud siis ära kommenteeri, OK?[b]
Resonaatorsummutite kohta pole ma küll midagi kuulnud.
Standard klassi tingimused.
Standard/ Riga klass:
mootor d4, d5, d6, d8 ja nende (vene päritolu) modifikatsioonid.
Nõutav - tehase karter, silinder ja silindripea, karburaator koos originaal õhupuhastajaga, leegitoru koos summutiga.
Forseering - vaba, lubatud on mootori sisene forseerimine, (kolvi läbimõõt peab jääma 38,5 mm-ni, seda kontrollitakse tehnilises boksis teatud asjaga). Kolvikäiku muuta ei tohi.
Karburaator - peab kuuluma eelpool nimetatud markidele või nende modifikatsioonidele. Tehase õhufilter kohustuslik, lubatud õhufiltri sisene metallvõrk asendada porolooniga.
Väljalase - Tehase leegitoru pikkust muuta ei tohi ( mõlemas leegitoru otsas originaal kinnitusmutter). Summuti peab olema originaal ehk peab vastama võrri modifikatsioonide D seeriatele, võrri originaal summuteid, ei tohi ära olla lõigutud, lühemaks tehtud, sõelad eemaldatud, keevitusjäljed, igasugused torud, pasunad ja j.n.e. Eeltoodud variandid on keelatud summuti peal, lõpus ja sees.
Süüde - peab kuuluma eelpool nimetatud markidele või nende modifikatsioonidele( kontaktsüüde) võib kasutada välist süütepooli, kuna mõnel modifikatsioonil oli see standardina küljes ( vajadusel kontrollitakse tehnilise boksi inimeste poolt).
Ülekanne - fikseeritud ülekandesuhe(kett).
Raam, rattad - nõutav D4, D5, D6, D8( Riga) originaal raamid(võrri raam), originaal paak( plekist), veljed, porikad originaal modifikatsioonide omad, sadul vaba( erineva pikkusega võistlejatel ei ulatu jalad maha. Tuled, pakiraam vaba. Soovituslikult leistang originaal. Pedaalid, võib ka toru läbi raami(toru otsad peavad olema turvalised).
Numbrialus ees u. 200 x 200mm. (kas valge alus ja must number, või must alus ja valge number) Number peab olema loetav ja arusaadav.
Kummid - vaba, naelad, ketid ja muu välja ulatuv metall on keelatud.
Pidurid - nõutav mõlemale rattale mõjuv pidur ( korrasolekut kontrollitakse tehnilises boksis).
Sõitja varustus – Kaitsekiiver(E märki omav ja lõuakaitsmega), põlvekaitsmed,küünarnukikaitsmed kohustuslik, ja saapad mis on üle pahkluu ( võib kasutada talve saapaid) kohustuslik.
Resonaatorsummuti kohta midagi kirjas pole
EDIT:Ja kui ma oleks samasugune sõnanärija, siis ma märgiks quotes suurelt ära su sõna "tõenäoliselt". Kui sa ise ei ole proovinud siis ära kommenteeri, OK?[b]
Aloke- Kasutaja
- Postituste arv : 75
Age : 27
Registration date : 10/01/2011
Re: Aloke - Riga 7, Riga 13
Aloke kirjutas:Nii jõudsin ma ka muhu võistlustele, kus sõitsin välja viienda koha seitsmest, aga kolm tükki eestpoolt olid petturid, kes olid mahutanud standard klassis süütekaane alla ära hiinaka süüte.
Aloke kirjutas:
Standard/ Riga klass:
...
Väljalase - Tehase leegitoru pikkust muuta ei tohi ( mõlemas leegitoru otsas originaal kinnitusmutter). Summuti peab olema originaal ehk peab vastama võrri modifikatsioonide D seeriatele, võrri originaal summuteid, ei tohi ära olla lõigutud, lühemaks tehtud, sõelad eemaldatud, keevitusjäljed, igasugused torud, pasunad ja j.n.e. Eeltoodud variandid on keelatud summuti peal, lõpus ja sees.
Sellepärast ma küsisingi, et Sinu eelnevast tekstis on aru saada, et sõitsid standardis, sest muidu poleks ju seda süüte märkust, kuna te oleksite olnud erinevates võistlusklassides.
Sinu piltidel oleva masin ei ole aga standardi reeglitele vastav - esimesel pildil on peal resonaatorväljalase, teisel pildil küll vist originaalsummuti, aga leegitoru on muudetud.
Viimati muutis seda oldmoped (Püh Juun 26, 2011 5:39 am). Kokku muudetud 1 kord
oldmoped- Moderaator
- Postituste arv : 428
Age : 54
Registration date : 05/07/2009
Re: Aloke - Riga 7, Riga 13
Asjatundjad VS asjatundmatud
Asi läheb juba huvitavaks. Pildil oleva masina liigitaks OPEN klassi
Asi läheb juba huvitavaks. Pildil oleva masina liigitaks OPEN klassi
urmet48- Moderaator
- Postituste arv : 539
Age : 41
Registration date : 24/03/2009
Re: Aloke - Riga 7, Riga 13
Päriselt mul on küll täitsa pohhui, kes kuidas oma masinat modib või millega sõidab... niikaua, kui ei hakata samas teiste peale näpuga näitama.
oldmoped- Moderaator
- Postituste arv : 428
Age : 54
Registration date : 05/07/2009
Re: Aloke - Riga 7, Riga 13
näpuga näitamine on siis, kui hakatakse nimesid nimetama. ja järelikult sa ikkagi ei teadnud, kuna pole ise proovinud? igatahes sorri et ebamugavusi tekitasin aga seekord oli puhas tõestus et ka sul pole alati õigus.
Aloke- Kasutaja
- Postituste arv : 75
Age : 27
Registration date : 10/01/2011
Re: Aloke - Riga 7, Riga 13
Hmm, te mõtlete vist kahe pildi vahet? kui te lähemalt vaatate, siis märkate ka seda, et esimesel pildil läheb sumps vasakule, teisel pildil paremale. esimesel lühem, teisel pikem. esimesel resonaatorväljalase, teisel tuletoru ja pikk originaal summuti. tehke järeldused;) esimese pildi tegemise ajal oli all isetehtud sportsumps!
Aloke- Kasutaja
- Postituste arv : 75
Age : 27
Registration date : 10/01/2011
Re: Aloke - Riga 7, Riga 13
Jutt on sellest, et Sinu võistluspildil, samal mis on Su avatariks, ei ole masinal küljes tehase algne leegitoru, nagu võistlusreeglid ette näevad (kui just pildi tegemise nurk niipalju optiliselt ei moonuta) - originaal leegitoru on teistsuguse pöördekaarega ja alt natukene pikem.
oldmoped- Moderaator
- Postituste arv : 428
Age : 54
Registration date : 05/07/2009
Re: Aloke - Riga 7, Riga 13
hmm.. ma pole küll seda lähemalt uurinud, nõustun. kui ta on teise pöördekaarega, siis võibolla oleneb see sellest, et minu silindril on keere maas ja see on seal vedruga kinni? või siis sellest, et summuti põhiosa on regullitav ja tuletoru on ehk rohkem sees? ma ainult oletan, pole kindel.
Aloke- Kasutaja
- Postituste arv : 75
Age : 27
Registration date : 10/01/2011
Lehekülg 2, lehekülgi kokku 3 • 1, 2, 3
Similar topics
» Kauri: Masinad (Riga-11 1977, Riga-12 1974, Riga-13 1987, Stella 1991)
» minaise, riga 7,4xriga 13,riga 11,, riga 5,
» antsus1000 Riga 13 ja Riga 11
» Riga 13 1990a ja Riga 11
» Riga-11
» minaise, riga 7,4xriga 13,riga 11,, riga 5,
» antsus1000 Riga 13 ja Riga 11
» Riga 13 1990a ja Riga 11
» Riga-11
Lehekülg 2, lehekülgi kokku 3
Permissions in this forum:
Sa ei saa vastata siinsetele teemadele