Vanaisa Vokk
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Minu V-50 ja Š-62 sidurite erinevused

2 posters

Go down

Minu V-50 ja Š-62 sidurite erinevused Empty Minu V-50 ja Š-62 sidurite erinevused

Postitamine by totsent Reede Nov 02, 2012 12:44 pm

Kuna mul on mõlemad mootorid parajasti lahti võetud, siis saab teha väikse hariva pildiseeria nende mootorite sidurite erinevusest.


Minu V-50 ja Š-62 sidurite erinevused Img7817p
Ülemine siis V-50 sidur 3 vahekettaga ja alumine Š-62 sidur 2 vahekettaga. Progress on märgatav.

Minu V-50 ja Š-62 sidurite erinevused Img7819
Väntvõlli otsa minev osa ja hammasratas on täpselt samas mõõdus. sisemine läbimõõt 15mm. ja pikkus 12mm. Ainult õlitussooned sees on erinevad. Š-62 sooned on sees spiraalis. V-50 omad sirged piki telge.

Minu V-50 ja Š-62 sidurite erinevused Img7820nc
Pealtvaates. See alumine, sissepoole muljutud kaanega on Š-62 sidur.


Minu V-50 ja Š-62 sidurite erinevused Img7821k
Alumine on Š-62 sidur. Peale plastikust vaheketaste ei ole ükski muu detail V-50 ja Š-62 siduri vahel vahetatav.

Minu V-50 ja Š-62 sidurite erinevused Img7824h
Minu Š-62'l on see jupp katki. Et kas kellelgi on see jupp kusagil üleliigsena vedelemas? Või on seda võimalik parandada?
totsent
totsent
Kasutaja
Kasutaja

Postituste arv : 192
Age : 55
Registration date : 17/06/2012

Tagasi üles Go down

Minu V-50 ja Š-62 sidurite erinevused Empty Re: Minu V-50 ja Š-62 sidurite erinevused

Postitamine by totsent Reede Nov 02, 2012 12:54 pm

Ahjaa, veel see et Š-62 võntõlli otsa ei saa panna V-50 sidurit. Väntvõllid on erinevad. V-50 soonte osa on pikem, kuhu sidur otsa käib.
totsent
totsent
Kasutaja
Kasutaja

Postituste arv : 192
Age : 55
Registration date : 17/06/2012

Tagasi üles Go down

Minu V-50 ja Š-62 sidurite erinevused Empty Re: Minu V-50 ja Š-62 sidurite erinevused

Postitamine by totsent Reede Nov 02, 2012 2:07 pm

Võrdluseks siis kolbide erinevused ka. Põhiliselt erineb sõrm. Š-62 sõrm on 10mm ja V-50 sõrm on 12mm.
Minu V-50 ja Š-62 sidurite erinevused Img7825z
Vasakul on tutikas Š-62 kolb ja vasakul pruugitud V-50 kolb. Tundub justkui V-50 kolb on lühem, kuid see on optiline petekas. Pikkuse erinevus on vaid 0,5mm.
totsent
totsent
Kasutaja
Kasutaja

Postituste arv : 192
Age : 55
Registration date : 17/06/2012

Tagasi üles Go down

Minu V-50 ja Š-62 sidurite erinevused Empty Re: Minu V-50 ja Š-62 sidurite erinevused

Postitamine by totsent Laup Nov 03, 2012 8:07 am

Kui kolvid sai võrdluseks väljapandud, siis võrdleme silindreid ka.
Kas keegi oskab kommenteeridamiks sisselaske avad on erinevatel kõrgustel? Silindri sees on näha, et sisselaske avad on pisut erineva kujuga. V-50 sisselaske avad on kergelt kaldus. Lisaks on jahutusribisid uuemal V-50 üks vähem
Minu V-50 ja Š-62 sidurite erinevused Img7834c
Vasakul V-50 ja paremal Š-62.
Kusjuures vanemad V-50 silindrid väliselt ei erine Š-62 omast. Aga Deltadel vist juba on uuemat tüüpi silindrid, mis väliselt ka erinevad.
totsent
totsent
Kasutaja
Kasutaja

Postituste arv : 192
Age : 55
Registration date : 17/06/2012

Tagasi üles Go down

Minu V-50 ja Š-62 sidurite erinevused Empty Re: Minu V-50 ja Š-62 sidurite erinevused

Postitamine by totsent Esm Nov 12, 2012 1:44 pm

Nii, kui läks juba Š-62 ja V-50 võrdlemiseks, siis lähme edasi.

Järgnevaks võrdleme ketti vedavaid hammakaid:
Minu V-50 ja Š-62 sidurite erinevused Img8002q
Vasakul V-50 hammakas (15 hammast) ja paremal Š-62 kulunud hammakas (13 hammast)
totsent
totsent
Kasutaja
Kasutaja

Postituste arv : 192
Age : 55
Registration date : 17/06/2012

Tagasi üles Go down

Minu V-50 ja Š-62 sidurite erinevused Empty Re: Minu V-50 ja Š-62 sidurite erinevused

Postitamine by totsent Esm Nov 12, 2012 1:46 pm

Lisaks eelnevale veel nii palju, et Š-62 võll on peenem, ning sinna otsa jääb V-50 hammakas tühjalt ringi käima.
totsent
totsent
Kasutaja
Kasutaja

Postituste arv : 192
Age : 55
Registration date : 17/06/2012

Tagasi üles Go down

Minu V-50 ja Š-62 sidurite erinevused Empty Re: Minu V-50 ja Š-62 sidurite erinevused

Postitamine by totsent Esm Nov 12, 2012 1:54 pm

Välisel vaatlusel võib tunduda, et Š-62 ja V-50 erinevad ainult kirjade poolest, kuid nii see pole. Väliskuju sarnasusega üldiselt kõik piirdubki. 80-90% detailidest ei ole omavahel vahetatavad.

Mida vast saaks teha, on vahetada Š-62 kolb koos silindri, väntvõlli ja siduriga V-50 oma vastu. Pole proovinud, aga teoorias võiks toimida. Kui Š-62 jubinaid enam kusagilt ei leia.

Väntvõllid erinevad otste pikkuste poolest:
Minu V-50 ja Š-62 sidurite erinevused Img8001z
Š-62 väntvõlli ots.

Minu V-50 ja Š-62 sidurite erinevused Img8000az
V-50 väntvõlli ots. Nuutide osa on pikem ja kontakt seevõrra parem.
totsent
totsent
Kasutaja
Kasutaja

Postituste arv : 192
Age : 55
Registration date : 17/06/2012

Tagasi üles Go down

Minu V-50 ja Š-62 sidurite erinevused Empty Re: Minu V-50 ja Š-62 sidurite erinevused

Postitamine by totsent Esm Nov 12, 2012 2:11 pm

Magneeto poole peal on samuti näha erinevusi. Magnet ise sisuliselt ei erine. Välimus on natuke teistsugune. Magneto mähised on üsna identsed ja omavahel vahetatavad. Muus osas on V-50'l on ruumi tehtud suurema keti hammaka jaoks ning magneeto on paremini eraldatud räpasest ketihammasrata kambrist.

Minu V-50 ja Š-62 sidurite erinevused Img7995f
Vasakul V-50 ja paremal Š-62
V-50 simmer on parajasti puudu. Ning on näha, et lapitud on Š-62'l seda kohta, kuhu toetub käigukasti üks hõõrdlaagritest. Sinna on Epoga liimitud üks 15 kopikaline. Ning tundub, et materjalid on samuti erinevad. Ühel AK-7 ja teisel AL9V Kas keegi oskab kommenteerida?
totsent
totsent
Kasutaja
Kasutaja

Postituste arv : 192
Age : 55
Registration date : 17/06/2012

Tagasi üles Go down

Minu V-50 ja Š-62 sidurite erinevused Empty Re: Minu V-50 ja Š-62 sidurite erinevused

Postitamine by totsent Esm Nov 12, 2012 2:15 pm

Lisaks juhiksin tähelepanu veel sidurikangi ehitusele. Pingestamata olekus on alati sees 2. käik. Mõlemal mootoril. Kui V-50 vajutatakse käigu kang 1. käigu jaoks alla. Siis Š-62's tõmmatakse kang välja.
totsent
totsent
Kasutaja
Kasutaja

Postituste arv : 192
Age : 55
Registration date : 17/06/2012

Tagasi üles Go down

Minu V-50 ja Š-62 sidurite erinevused Empty Re: Minu V-50 ja Š-62 sidurite erinevused

Postitamine by totsent Esm Nov 12, 2012 2:21 pm

Ja nüüd kõige suurem erinevus - Käigukast. See on V-50 jaoks täiesti ümber disainutud. Mitte ükski liikuv detail pole erinev. Ükski ei sobi teisele. Kõik võllid on erinevad ja hammasrattad samuti.

Aga pilt räägib ise:
Minu V-50 ja Š-62 sidurite erinevused Img8006
Š-62 vasakul ja V-50 paremal.
Kick starterit lüües peaks Š-62'l kõrgemad pöörded välja andma.
totsent
totsent
Kasutaja
Kasutaja

Postituste arv : 192
Age : 55
Registration date : 17/06/2012

Tagasi üles Go down

Minu V-50 ja Š-62 sidurite erinevused Empty Re: Minu V-50 ja Š-62 sidurite erinevused

Postitamine by totsent Esm Nov 12, 2012 2:30 pm

Veel paremini on käigukasti erinevused näha pealtvaates. Tõesti, mitte ükski võll, ega hammasratas ei ole sarnane. Isegi suur hammasratas, mis kannab jõu üle sidurilt käigukastile on Š-62'l peenema võlli otsas ja on millimeetri jagu õhem. Hõõrdlaagritest rääkimata.
Minu V-50 ja Š-62 sidurite erinevused Img8005j
Allpool kolviga on Š-62.
Samuti on Esimese käigu ja teise käigu hammasrattad oma kohad ära vahetanud. Š-62'l on teine käik üleval ja esimene allpool. V-50 on täpselt vastupidi. Seetõttu on ka kangi vedrude asukohad ja jõusuunad vastupidised.
totsent
totsent
Kasutaja
Kasutaja

Postituste arv : 192
Age : 55
Registration date : 17/06/2012

Tagasi üles Go down

Minu V-50 ja Š-62 sidurite erinevused Empty Re: Minu V-50 ja Š-62 sidurite erinevused

Postitamine by totsent Esm Nov 12, 2012 2:35 pm

Vel üks pilt käigukastidest:
Minu V-50 ja Š-62 sidurite erinevused Img8003m
Eespool siis V-50
totsent
totsent
Kasutaja
Kasutaja

Postituste arv : 192
Age : 55
Registration date : 17/06/2012

Tagasi üles Go down

Minu V-50 ja Š-62 sidurite erinevused Empty Re: Minu V-50 ja Š-62 sidurite erinevused

Postitamine by totsent Teis Nov 13, 2012 8:39 am

Harimiseks veel üks võrdlev pilt siduri poolelt. Š-62 on ülemine.
Näha on kuidas starteri tagasilöögi pehmendi on erinevalt lahendatud ning V-50'l tugevdatud. Š-62 korpuses oligi pragu, mis on kinni keevitatud. See tundub olevat tüüpviga, sest teises samasuguses korpuses oli pragu täpselt samas kohas.
Minu V-50 ja Š-62 sidurite erinevused Img8009hl
totsent
totsent
Kasutaja
Kasutaja

Postituste arv : 192
Age : 55
Registration date : 17/06/2012

Tagasi üles Go down

Minu V-50 ja Š-62 sidurite erinevused Empty Re: Minu V-50 ja Š-62 sidurite erinevused

Postitamine by totsent Kolm Nov 14, 2012 11:03 am

Veel üks väga oluline kuid peaaegu märkamatu erinevus. Nimelt ostsin Š-62 jaoks uued poldid, sest vanade poltide pead olid suht lõhutud ja rõvedad. Mõõtsin ära ja lippasin poodi. Võtsin kohe 3 mootori jagu. Pärast selgus muidugi, et Š-62 mootori poldid on 5mm ja V-50 mootori poldid on 6mm. Täielik ämber, ja nüüd on kogu eluks mul 5mm polte.
Minu V-50 ja Š-62 sidurite erinevused Img8013m
totsent
totsent
Kasutaja
Kasutaja

Postituste arv : 192
Age : 55
Registration date : 17/06/2012

Tagasi üles Go down

Minu V-50 ja Š-62 sidurite erinevused Empty Re: Minu V-50 ja Š-62 sidurite erinevused

Postitamine by urmet48 Nelj Nov 15, 2012 6:21 am

Sa võid ühe mootori jagu neid polte mulle anda Razz Mul ootab ees š-62 mootori poolitamine.
urmet48
urmet48
Moderaator
Moderaator

Postituste arv : 539
Age : 41
Registration date : 24/03/2009

Tagasi üles Go down

Minu V-50 ja Š-62 sidurite erinevused Empty Re: Minu V-50 ja Š-62 sidurite erinevused

Postitamine by Sponsored content


Sponsored content


Tagasi üles Go down

Tagasi üles

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
Sa ei saa vastata siinsetele teemadele