Minu V-50 ja Š-62 sidurite erinevused
2 posters
Lehekülg 1, lehekülgi kokku 1
Minu V-50 ja Š-62 sidurite erinevused
Kuna mul on mõlemad mootorid parajasti lahti võetud, siis saab teha väikse hariva pildiseeria nende mootorite sidurite erinevusest.
Ülemine siis V-50 sidur 3 vahekettaga ja alumine Š-62 sidur 2 vahekettaga. Progress on märgatav.
Väntvõlli otsa minev osa ja hammasratas on täpselt samas mõõdus. sisemine läbimõõt 15mm. ja pikkus 12mm. Ainult õlitussooned sees on erinevad. Š-62 sooned on sees spiraalis. V-50 omad sirged piki telge.
Pealtvaates. See alumine, sissepoole muljutud kaanega on Š-62 sidur.
Alumine on Š-62 sidur. Peale plastikust vaheketaste ei ole ükski muu detail V-50 ja Š-62 siduri vahel vahetatav.
Minu Š-62'l on see jupp katki. Et kas kellelgi on see jupp kusagil üleliigsena vedelemas? Või on seda võimalik parandada?
Ülemine siis V-50 sidur 3 vahekettaga ja alumine Š-62 sidur 2 vahekettaga. Progress on märgatav.
Väntvõlli otsa minev osa ja hammasratas on täpselt samas mõõdus. sisemine läbimõõt 15mm. ja pikkus 12mm. Ainult õlitussooned sees on erinevad. Š-62 sooned on sees spiraalis. V-50 omad sirged piki telge.
Pealtvaates. See alumine, sissepoole muljutud kaanega on Š-62 sidur.
Alumine on Š-62 sidur. Peale plastikust vaheketaste ei ole ükski muu detail V-50 ja Š-62 siduri vahel vahetatav.
Minu Š-62'l on see jupp katki. Et kas kellelgi on see jupp kusagil üleliigsena vedelemas? Või on seda võimalik parandada?
totsent- Kasutaja
- Postituste arv : 192
Age : 55
Registration date : 17/06/2012
Re: Minu V-50 ja Š-62 sidurite erinevused
Ahjaa, veel see et Š-62 võntõlli otsa ei saa panna V-50 sidurit. Väntvõllid on erinevad. V-50 soonte osa on pikem, kuhu sidur otsa käib.
totsent- Kasutaja
- Postituste arv : 192
Age : 55
Registration date : 17/06/2012
Re: Minu V-50 ja Š-62 sidurite erinevused
Võrdluseks siis kolbide erinevused ka. Põhiliselt erineb sõrm. Š-62 sõrm on 10mm ja V-50 sõrm on 12mm.
Vasakul on tutikas Š-62 kolb ja vasakul pruugitud V-50 kolb. Tundub justkui V-50 kolb on lühem, kuid see on optiline petekas. Pikkuse erinevus on vaid 0,5mm.
Vasakul on tutikas Š-62 kolb ja vasakul pruugitud V-50 kolb. Tundub justkui V-50 kolb on lühem, kuid see on optiline petekas. Pikkuse erinevus on vaid 0,5mm.
totsent- Kasutaja
- Postituste arv : 192
Age : 55
Registration date : 17/06/2012
Re: Minu V-50 ja Š-62 sidurite erinevused
Kui kolvid sai võrdluseks väljapandud, siis võrdleme silindreid ka.
Kas keegi oskab kommenteeridamiks sisselaske avad on erinevatel kõrgustel? Silindri sees on näha, et sisselaske avad on pisut erineva kujuga. V-50 sisselaske avad on kergelt kaldus. Lisaks on jahutusribisid uuemal V-50 üks vähem
Vasakul V-50 ja paremal Š-62.
Kusjuures vanemad V-50 silindrid väliselt ei erine Š-62 omast. Aga Deltadel vist juba on uuemat tüüpi silindrid, mis väliselt ka erinevad.
Kas keegi oskab kommenteeridamiks sisselaske avad on erinevatel kõrgustel? Silindri sees on näha, et sisselaske avad on pisut erineva kujuga. V-50 sisselaske avad on kergelt kaldus. Lisaks on jahutusribisid uuemal V-50 üks vähem
Vasakul V-50 ja paremal Š-62.
Kusjuures vanemad V-50 silindrid väliselt ei erine Š-62 omast. Aga Deltadel vist juba on uuemat tüüpi silindrid, mis väliselt ka erinevad.
totsent- Kasutaja
- Postituste arv : 192
Age : 55
Registration date : 17/06/2012
Re: Minu V-50 ja Š-62 sidurite erinevused
Nii, kui läks juba Š-62 ja V-50 võrdlemiseks, siis lähme edasi.
Järgnevaks võrdleme ketti vedavaid hammakaid:
Vasakul V-50 hammakas (15 hammast) ja paremal Š-62 kulunud hammakas (13 hammast)
Järgnevaks võrdleme ketti vedavaid hammakaid:
Vasakul V-50 hammakas (15 hammast) ja paremal Š-62 kulunud hammakas (13 hammast)
totsent- Kasutaja
- Postituste arv : 192
Age : 55
Registration date : 17/06/2012
Re: Minu V-50 ja Š-62 sidurite erinevused
Lisaks eelnevale veel nii palju, et Š-62 võll on peenem, ning sinna otsa jääb V-50 hammakas tühjalt ringi käima.
totsent- Kasutaja
- Postituste arv : 192
Age : 55
Registration date : 17/06/2012
Re: Minu V-50 ja Š-62 sidurite erinevused
Välisel vaatlusel võib tunduda, et Š-62 ja V-50 erinevad ainult kirjade poolest, kuid nii see pole. Väliskuju sarnasusega üldiselt kõik piirdubki. 80-90% detailidest ei ole omavahel vahetatavad.
Mida vast saaks teha, on vahetada Š-62 kolb koos silindri, väntvõlli ja siduriga V-50 oma vastu. Pole proovinud, aga teoorias võiks toimida. Kui Š-62 jubinaid enam kusagilt ei leia.
Väntvõllid erinevad otste pikkuste poolest:
Š-62 väntvõlli ots.
V-50 väntvõlli ots. Nuutide osa on pikem ja kontakt seevõrra parem.
Mida vast saaks teha, on vahetada Š-62 kolb koos silindri, väntvõlli ja siduriga V-50 oma vastu. Pole proovinud, aga teoorias võiks toimida. Kui Š-62 jubinaid enam kusagilt ei leia.
Väntvõllid erinevad otste pikkuste poolest:
Š-62 väntvõlli ots.
V-50 väntvõlli ots. Nuutide osa on pikem ja kontakt seevõrra parem.
totsent- Kasutaja
- Postituste arv : 192
Age : 55
Registration date : 17/06/2012
Re: Minu V-50 ja Š-62 sidurite erinevused
Magneeto poole peal on samuti näha erinevusi. Magnet ise sisuliselt ei erine. Välimus on natuke teistsugune. Magneto mähised on üsna identsed ja omavahel vahetatavad. Muus osas on V-50'l on ruumi tehtud suurema keti hammaka jaoks ning magneeto on paremini eraldatud räpasest ketihammasrata kambrist.
Vasakul V-50 ja paremal Š-62
V-50 simmer on parajasti puudu. Ning on näha, et lapitud on Š-62'l seda kohta, kuhu toetub käigukasti üks hõõrdlaagritest. Sinna on Epoga liimitud üks 15 kopikaline. Ning tundub, et materjalid on samuti erinevad. Ühel AK-7 ja teisel AL9V Kas keegi oskab kommenteerida?
Vasakul V-50 ja paremal Š-62
V-50 simmer on parajasti puudu. Ning on näha, et lapitud on Š-62'l seda kohta, kuhu toetub käigukasti üks hõõrdlaagritest. Sinna on Epoga liimitud üks 15 kopikaline. Ning tundub, et materjalid on samuti erinevad. Ühel AK-7 ja teisel AL9V Kas keegi oskab kommenteerida?
totsent- Kasutaja
- Postituste arv : 192
Age : 55
Registration date : 17/06/2012
Re: Minu V-50 ja Š-62 sidurite erinevused
Lisaks juhiksin tähelepanu veel sidurikangi ehitusele. Pingestamata olekus on alati sees 2. käik. Mõlemal mootoril. Kui V-50 vajutatakse käigu kang 1. käigu jaoks alla. Siis Š-62's tõmmatakse kang välja.
totsent- Kasutaja
- Postituste arv : 192
Age : 55
Registration date : 17/06/2012
Re: Minu V-50 ja Š-62 sidurite erinevused
Ja nüüd kõige suurem erinevus - Käigukast. See on V-50 jaoks täiesti ümber disainutud. Mitte ükski liikuv detail pole erinev. Ükski ei sobi teisele. Kõik võllid on erinevad ja hammasrattad samuti.
Aga pilt räägib ise:
Š-62 vasakul ja V-50 paremal.
Kick starterit lüües peaks Š-62'l kõrgemad pöörded välja andma.
Aga pilt räägib ise:
Š-62 vasakul ja V-50 paremal.
Kick starterit lüües peaks Š-62'l kõrgemad pöörded välja andma.
totsent- Kasutaja
- Postituste arv : 192
Age : 55
Registration date : 17/06/2012
Re: Minu V-50 ja Š-62 sidurite erinevused
Veel paremini on käigukasti erinevused näha pealtvaates. Tõesti, mitte ükski võll, ega hammasratas ei ole sarnane. Isegi suur hammasratas, mis kannab jõu üle sidurilt käigukastile on Š-62'l peenema võlli otsas ja on millimeetri jagu õhem. Hõõrdlaagritest rääkimata.
Allpool kolviga on Š-62.
Samuti on Esimese käigu ja teise käigu hammasrattad oma kohad ära vahetanud. Š-62'l on teine käik üleval ja esimene allpool. V-50 on täpselt vastupidi. Seetõttu on ka kangi vedrude asukohad ja jõusuunad vastupidised.
Allpool kolviga on Š-62.
Samuti on Esimese käigu ja teise käigu hammasrattad oma kohad ära vahetanud. Š-62'l on teine käik üleval ja esimene allpool. V-50 on täpselt vastupidi. Seetõttu on ka kangi vedrude asukohad ja jõusuunad vastupidised.
totsent- Kasutaja
- Postituste arv : 192
Age : 55
Registration date : 17/06/2012
Re: Minu V-50 ja Š-62 sidurite erinevused
Vel üks pilt käigukastidest:
Eespool siis V-50
Eespool siis V-50
totsent- Kasutaja
- Postituste arv : 192
Age : 55
Registration date : 17/06/2012
Re: Minu V-50 ja Š-62 sidurite erinevused
Harimiseks veel üks võrdlev pilt siduri poolelt. Š-62 on ülemine.
Näha on kuidas starteri tagasilöögi pehmendi on erinevalt lahendatud ning V-50'l tugevdatud. Š-62 korpuses oligi pragu, mis on kinni keevitatud. See tundub olevat tüüpviga, sest teises samasuguses korpuses oli pragu täpselt samas kohas.
Näha on kuidas starteri tagasilöögi pehmendi on erinevalt lahendatud ning V-50'l tugevdatud. Š-62 korpuses oligi pragu, mis on kinni keevitatud. See tundub olevat tüüpviga, sest teises samasuguses korpuses oli pragu täpselt samas kohas.
totsent- Kasutaja
- Postituste arv : 192
Age : 55
Registration date : 17/06/2012
Re: Minu V-50 ja Š-62 sidurite erinevused
Veel üks väga oluline kuid peaaegu märkamatu erinevus. Nimelt ostsin Š-62 jaoks uued poldid, sest vanade poltide pead olid suht lõhutud ja rõvedad. Mõõtsin ära ja lippasin poodi. Võtsin kohe 3 mootori jagu. Pärast selgus muidugi, et Š-62 mootori poldid on 5mm ja V-50 mootori poldid on 6mm. Täielik ämber, ja nüüd on kogu eluks mul 5mm polte.
totsent- Kasutaja
- Postituste arv : 192
Age : 55
Registration date : 17/06/2012
Re: Minu V-50 ja Š-62 sidurite erinevused
Sa võid ühe mootori jagu neid polte mulle anda Mul ootab ees š-62 mootori poolitamine.
urmet48- Moderaator
- Postituste arv : 539
Age : 41
Registration date : 24/03/2009
Similar topics
» Riga-13 erinevused
» Kuidas sai alguse minu hobi.
» Minu esimene isiklik võrr
» turist sport ja start sosse raami erinevused?
» Kuidas sai alguse minu hobi.
» Minu esimene isiklik võrr
» turist sport ja start sosse raami erinevused?
Lehekülg 1, lehekülgi kokku 1
Permissions in this forum:
Sa ei saa vastata siinsetele teemadele