Corpy's, Rīga 7
+16
WaZ
Raiks
Extinction
minaise
oldmoped
koppel
GauyaHull
reymo1995
Andre
wex
canyondrift
Kauri
Kevin68
PisikePoiss
kuivati
Corpy
20 posters
Lehekülg 1, lehekülgi kokku 4
Lehekülg 1, lehekülgi kokku 4 • 1, 2, 3, 4
Corpy's, Rīga 7
Niisiis kirjutan enda masinast ka veidi.
Masin sai see suvi välja taritud kuna tuli räige kadedushook sõbra uue võrri peale, nimelt tüüp ostis endale võrriraami ja sellele peale hiina mootori. Sõitsin siis sõbra masinaga ja kohe oli mõte et tarin enda masina ka välja ja niisiis võtsin 6 aastat vanas aidas seisnud masina muu jalgratta/mootoratta/mopeedi kola alt välja. Esimesel päeval (sama päev kui tuli mõte) vaatasin ma mis ette võtta rehvidega. Probleem oli nimelt selles et rehvid olid seismisega praguliseks läinud. Võtsin siis enda vana maastikuratta lohvid ja rehvid maha ja panin sellele. Mõõtudelt igatahes asi sobis ja siiamaani peavad vastu.
Järgmisel päeval hakkasin vaatama mootori poolt säde oli olemas ja väga ilus. Kontrollisin kontaktivahe ka ära ja see oli puhas ning sädet seal eriti näha ei olnud. Niisiis puhastasin paagi ära ja panin sinna bensiiniõli segu sisse pumpasin karbussi täis. Valmistusin kõvaks lükkamiseks. Ja seda tuli ka kõvasti lükata. Mootor käima ei lähe, tegin "dopkat" (eitea kuidas seda kirjutatakse) Mootor läks niikauaks käima kuni dopka ära põles. Võtsin karbussi maha ja puhastasin ära. Keerasin segukruvi ka rohkem lahti ning panin karbussi peale tagasi. Pumpasin karbussi uuesti bensiini täis ja lükkasin, lükkasin oma kümme meetrit ja mootor käivitus. Hüppasin peale ja sõitsin kuni naabrite majani, seejärel suretasin masina välja ja proovisin uuesti lükata. Masin käivitus koheselt. Tagasi sõites keerasin segkruvi paika ja jõudsin koduni. Õhtuks tuli ka sõber oma hiinakaga. Läksime siis sirgemale kruusatee otsale ja tegime nn. kiirendusvõistlust (jah ma soovitasin tal mootor sissesõita aga mis teha inimene on loll et seda ei tee) ja sõitsime siis selle pika sirge peal, ma antsin poole gaasiga ja tegin lõdvalt hiina mootorile ja vene raamile ära . Tegelikult ma pole mingi kiirendaja tüüp. Mul lihtsalt meeldib niisama sõita ja nautida võrri mootori plärinat ja külakoerte haukumist ning inimeste vaatamist järel õrn sinine toss .
Tulevikus kavas (sügise, talve ajal siseruumides korrastada) masin korda täielikult saada. Ütlen kohe et ei kavatse originaalseks teha. Soov masin üle värvida ja uus mootor peale panna. Mootoril pole viga eriti midagi aga sidur ei tööta õigesti enam ja mootoril on ketipoolne mootoriplokikaan (vist) puruks ja siduri korrasolekul seda kasutada ei saaks.
Viimane asi mida nn. parandasin oli elektrisüsteem. Koos uue esitulega .
Niisiis pildid
Video
See võrr millega 360 tehakse on sõbra oma.
Mina oma võrri ei retsi nii. Las ta retsib oma hiina mootorit.
EDIT:
Panin piltidele spoiler Tagid. Aeglasematel ühendustel laeb muidu kaua.
Masin sai see suvi välja taritud kuna tuli räige kadedushook sõbra uue võrri peale, nimelt tüüp ostis endale võrriraami ja sellele peale hiina mootori. Sõitsin siis sõbra masinaga ja kohe oli mõte et tarin enda masina ka välja ja niisiis võtsin 6 aastat vanas aidas seisnud masina muu jalgratta/mootoratta/mopeedi kola alt välja. Esimesel päeval (sama päev kui tuli mõte) vaatasin ma mis ette võtta rehvidega. Probleem oli nimelt selles et rehvid olid seismisega praguliseks läinud. Võtsin siis enda vana maastikuratta lohvid ja rehvid maha ja panin sellele. Mõõtudelt igatahes asi sobis ja siiamaani peavad vastu.
Järgmisel päeval hakkasin vaatama mootori poolt säde oli olemas ja väga ilus. Kontrollisin kontaktivahe ka ära ja see oli puhas ning sädet seal eriti näha ei olnud. Niisiis puhastasin paagi ära ja panin sinna bensiiniõli segu sisse pumpasin karbussi täis. Valmistusin kõvaks lükkamiseks. Ja seda tuli ka kõvasti lükata. Mootor käima ei lähe, tegin "dopkat" (eitea kuidas seda kirjutatakse) Mootor läks niikauaks käima kuni dopka ära põles. Võtsin karbussi maha ja puhastasin ära. Keerasin segukruvi ka rohkem lahti ning panin karbussi peale tagasi. Pumpasin karbussi uuesti bensiini täis ja lükkasin, lükkasin oma kümme meetrit ja mootor käivitus. Hüppasin peale ja sõitsin kuni naabrite majani, seejärel suretasin masina välja ja proovisin uuesti lükata. Masin käivitus koheselt. Tagasi sõites keerasin segkruvi paika ja jõudsin koduni. Õhtuks tuli ka sõber oma hiinakaga. Läksime siis sirgemale kruusatee otsale ja tegime nn. kiirendusvõistlust (jah ma soovitasin tal mootor sissesõita aga mis teha inimene on loll et seda ei tee) ja sõitsime siis selle pika sirge peal, ma antsin poole gaasiga ja tegin lõdvalt hiina mootorile ja vene raamile ära . Tegelikult ma pole mingi kiirendaja tüüp. Mul lihtsalt meeldib niisama sõita ja nautida võrri mootori plärinat ja külakoerte haukumist ning inimeste vaatamist järel õrn sinine toss .
Tulevikus kavas (sügise, talve ajal siseruumides korrastada) masin korda täielikult saada. Ütlen kohe et ei kavatse originaalseks teha. Soov masin üle värvida ja uus mootor peale panna. Mootoril pole viga eriti midagi aga sidur ei tööta õigesti enam ja mootoril on ketipoolne mootoriplokikaan (vist) puruks ja siduri korrasolekul seda kasutada ei saaks.
Viimane asi mida nn. parandasin oli elektrisüsteem. Koos uue esitulega .
Niisiis pildid
- Spoiler:
(unustasin mõned ringi põõrata enne üleslaadimist):
Paak on roostes pealt:
Ja Võrr minu teise masina kõrval:
Video
See võrr millega 360 tehakse on sõbra oma.
Mina oma võrri ei retsi nii. Las ta retsib oma hiina mootorit.
EDIT:
Panin piltidele spoiler Tagid. Aeglasematel ühendustel laeb muidu kaua.
Viimati muutis seda Corpy (Püh Aug 30, 2009 7:09 am). Kokku muudetud 1 kord
Re: Corpy's, Rīga 7
Väga viimase peal võrr.
Mina sinu asemel seda ei värviks. Sa rikud sellega võrri välimuse ära. Praegu on see tõeline võrr.
Muidu pilte vaadates tundub, et võrri värvikiht on täitsa korralik. Ainult pori tundub palju olema. Äkki sa puhastaksid masina hoopis porist.
Minul olid ka porikad ja raam väga mustad. Üks päev võtsin asja kätte ja hakkasin raami puhastama. Tegin kaltsu bensiiniseks ja alustasin nühkimist. Maha tuli pori ja ka muu tihkem mustus. Võrr oli peale puhastamist hoopis teist nägu.
Mina sinu asemel seda ei värviks. Sa rikud sellega võrri välimuse ära. Praegu on see tõeline võrr.
Muidu pilte vaadates tundub, et võrri värvikiht on täitsa korralik. Ainult pori tundub palju olema. Äkki sa puhastaksid masina hoopis porist.
Minul olid ka porikad ja raam väga mustad. Üks päev võtsin asja kätte ja hakkasin raami puhastama. Tegin kaltsu bensiiniseks ja alustasin nühkimist. Maha tuli pori ja ka muu tihkem mustus. Võrr oli peale puhastamist hoopis teist nägu.
kuivati- Moderaator
- Postituste arv : 258
Registration date : 15/11/2008
Re: Corpy's, Rīga 7
TänudVäga viimase peal võrr.
Värvimisega on nii et seal on paar koledat kohta mis mind nn. segavad Porine on ta jah kahjuks, muudmoodi lihtsalt külavahel sõita ei saa. Paagi tahaks ära värvida või ära vahetada aga seda teen talvel. Vaja uut mootorit siiski peale. Tahaks tõõtava siduriga mootorit. Praegust korda teha ei saa mootoriplokikaane pärast.
Teen ta puhtaks täna ja viskan pildid üles. Muideks kellegil D6 mootorit müüa ei ole? Ma ei tea mitmendat korda ma seda küsin juba Lihtsalt tahaks oma masina mootori korda saada.
Sõber kade ka ei müü oma mootorit maha. (seisab niisama peale hiina mootori peale panemist)
Võrr mul siis nats "Teiptuunitud" Vihkan sõna tuunitud ausaltõeldes -_-
Mõned asjad Kiiresti kokku pannes isoleeriga kokku tõmmatud. Sügisepoole kui uue mootori saan võtan teen masina täielikult juppideks. ning Värvin OSAD jupid üle. Näiteks taga pakiraam on roostes veidi.
Muideks oskaksite õelda kus ma saaksin originaalse suurusega võrri keti? Mu paps rääkis, et originaal võrri kett olevat olnud paksem... Praegu peal mu enda kokku needitud vana vene jalgratta kett. Siiamaani ei kurda ausaltõeldes esimesel korral viskas kaks korda maha kuna venis. Nüüd enam seda ta ei tee ja töötab.
Porine on ta arvatavasti seepärast ka et ma tegin lollust temaga.
Nimelt läksin sõitsin seal kus temaga sõitmine ei ole just kõige ilusam. Tahtsin näha ta läbivusvõimet ning läksin sõitsin krossirajal...
Ärge maha lõõge. Tean, et võrriga nii ei tehta.
Enivey läbivusvõimsus on tal hea. Mootor on väga hea kahju ainult et see pool katki on. vb saan ainult mootoripoole ära vahetada aga soov oleks uus mootor saada.
Re: Corpy's, Rīga 7
keegi ei hakka maha lööma , ma arvan . ise tead mis oma võrriga teed . Enda riga 7mel puudu ainult kett siis saaks juba sõita . muideks VÄGA HÄSTI säilinud riga 7 .
Edu .
Edu .
PisikePoiss- Kasutaja
- Postituste arv : 9
Registration date : 03/08/2009
Re: Corpy's, Rīga 7
Värvida ma ei soovitaks Sul seda sellegipoolest, orginaalvärv püsib kordades ja kordades paremini peal kui näiteks mõni odav 100 krooni aerosool värv, pintslivärv annab seal juures päris hästi tunda ning jääb "rööpaline". Mina ka värvisin suures tuhinas enda Riga-13'ne üle, kuigi nüüd kahetsen seda, sest raam oli orginaal värvi all ning oleksin võinud piirduda ainult porilaudade, pakiraami ja bensiinipaagi värvimisega ( need olid eelmise omaniku poolt üle värvitud ) . Hoiaksin selle Sinu asemel ka orginaal, nagu näha on sul ka olemas roller millega "kiiremaid" teha. Riga-7 pole selle jaoks päris mõeldud, lagunevad nad üsna kiiresti ning kuna veljed on ka suuremad kui tavalistel võrridel ning mõnest august suurema kiirusega läbi sõites lähevad need üsna kiirelt kõveraks.. aga eks see ole omaniku otsus.
Kevin.
Kevin.
Re: Corpy's, Rīga 7
Ma ei tee seda värvimist kui arvate, et nii on parem.
Olen näinud kuidas üks tüüp oma auto pintsliga üle värvis ja tean et tulemus just väga tore polnud
Oleks ise grundi, värvi ja seejärel lakiga üle teinud aga las ta olla niikaua kuni ta on selline.
Ma uurin netis praegu kas kuskil müüakse võrre. Soov oleks osta endale selle kärvale veel mille lõõks ilusti korda ja laseks oma lemmik värviga üle. Ning putitaks ning investeeriks sellesse veelgi.
Mul muideks üks väike loll mõte. Ma arvan et see ei ole teostatav aga räägin siiski sellest.
Nimelt mul on üle rollerist jäänud igast juppe. Mõte oli ehitada rolleri elektrikäivitus starter võrri mootori külge umbes samasse kohta kus tavaliselt pannakse traktori magneto, ainult teistpidi. Ning keevitaks sellele katte peale.
Akule leiab ka koha. Praegu oleks ainuke probleem selle laadimine. Ma ei tea täpselt kas rolleri starter generaatorina toimib.
Starter hakkaks toimima nupust. Sidurit all hoides peaks asi käivituma.
Jõudu rolleri starteril ometi olema peaks.
Tahaks teie arvamust oma idee kohta See samuti üks põhjus miks uut mootorit väga tahaks saada.
Pintsliga Värvitakse?pintslivärv annab seal juures päris hästi tunda
Olen näinud kuidas üks tüüp oma auto pintsliga üle värvis ja tean et tulemus just väga tore polnud
Oleks ise grundi, värvi ja seejärel lakiga üle teinud aga las ta olla niikaua kuni ta on selline.
Ma uurin netis praegu kas kuskil müüakse võrre. Soov oleks osta endale selle kärvale veel mille lõõks ilusti korda ja laseks oma lemmik värviga üle. Ning putitaks ning investeeriks sellesse veelgi.
Mul muideks üks väike loll mõte. Ma arvan et see ei ole teostatav aga räägin siiski sellest.
Nimelt mul on üle rollerist jäänud igast juppe. Mõte oli ehitada rolleri elektrikäivitus starter võrri mootori külge umbes samasse kohta kus tavaliselt pannakse traktori magneto, ainult teistpidi. Ning keevitaks sellele katte peale.
Akule leiab ka koha. Praegu oleks ainuke probleem selle laadimine. Ma ei tea täpselt kas rolleri starter generaatorina toimib.
Starter hakkaks toimima nupust. Sidurit all hoides peaks asi käivituma.
Jõudu rolleri starteril ometi olema peaks.
Tahaks teie arvamust oma idee kohta See samuti üks põhjus miks uut mootorit väga tahaks saada.
Re: Corpy's, Rīga 7
Kas äkki mitte mõistlikum, odavam ja lihtsam sidurit remontida poleks, uue mootori otsimise asemel?
Kauri- Moderaator
- Postituste arv : 141
Registration date : 04/11/2008
Re: Corpy's, Rīga 7
Uut mootorit naguinii vaja.
Ja sidur iseenesest on korras ainult mootor lõõb pukside vahelt õli sisse sidurikambrisse ning sidur hakkab seejärel libisema.
Mootoril on seal küljepealt üks jupp puudu ka. Plokikaane küljes on kett puruks lõõnud selle koha kus peaks olema pikk kruvi mis hoiab sidurihoova ning kaant.
Loodan et saate mu segasest jutust aru.
Lähen lõõngi masina läikima. Enne seda teen ühe ringi sõbra juurest läbi küsin veel mootori kohta ja tõstan hinda...
Ja sidur iseenesest on korras ainult mootor lõõb pukside vahelt õli sisse sidurikambrisse ning sidur hakkab seejärel libisema.
Mootoril on seal küljepealt üks jupp puudu ka. Plokikaane küljes on kett puruks lõõnud selle koha kus peaks olema pikk kruvi mis hoiab sidurihoova ning kaant.
Loodan et saate mu segasest jutust aru.
Lähen lõõngi masina läikima. Enne seda teen ühe ringi sõbra juurest läbi küsin veel mootori kohta ja tõstan hinda...
Re: Corpy's, Rīga 7
Miski pärast ei usu, et just see on siduri peamine viga....Corpy kirjutas:Uut mootorit naguinii vaja.
Ja sidur iseenesest on korras ainult mootor lõõb pukside vahelt õli sisse sidurikambrisse ning sidur hakkab seejärel libisema.
Mootoril on seal küljepealt üks jupp puudu ka. Plokikaane küljes on kett puruks lõõnud selle koha kus peaks olema pikk kruvi mis hoiab sidurihoova ning kaant.
Loodan et saate mu segasest jutust aru.
Lähen lõõngi masina läikima. Enne seda teen ühe ringi sõbra juurest läbi küsin veel mootori kohta ja tõstan hinda...
Kui karteri pooled juba puruks on, siis pole vahet, kas sinna panna starter või ei. Lihtsalt tavaliselt kipuvad sellised asjad poolikuks jääma, seega mina seda ei poolda. Teha oleks see kindlasti võimalik.
Kauri- Moderaator
- Postituste arv : 141
Registration date : 04/11/2008
Re: Corpy's, Rīga 7
Üheltpoolt on:Kui karteri pooled juba puruks on
- Spoiler:
Mul ei ole naguinii sügisel enam eriti midagi teha õhtutiLihtsalt tavaliselt kipuvad sellised asjad poolikuks jääma
Pesin nüüd siis masina ära ja tuli suht ilus värv alt välja . Kuigi mitte minustiilis värv.
Kuidagi hipi tunne on sõita
Veel pilte puhtast masinast
ja mitte niiväga puhtast mootorist:
- Spoiler:
Viimati muutis seda Corpy (Püh Aug 30, 2009 7:10 am). Kokku muudetud 2 korda (Muutmise põhjus : Said pildid tööle pandud)
Re: Corpy's, Rīga 7
Ütlen ka siis sõna sekka..
Värvida või mitte värvida, selles on küsimus jah?
Mina igatahes soovitan ikkagi see masin üle võõbata, korralik eeltöö mida annab teha võrri puhul isegi käsitsi (ei pea kohe liivapritsi ja muudesse kohtadesse saatma) ja roosteuss tuleb välja saada.
Seejärel krunt, krunt vesipaberiga 800+ teralisega üle lasta, pesta lakibensiiniga (nitrolahusti võtab krundi üles) ja kahekomponentne värv selga, metallik värvi puhul tuleb lasta ka lakki (kuid ehk on rekka tavavärv parem)
Võrrile läheb suhteliselt vähe värvi, umbes 500g peaks hakkama saama, sinna juurde muud kulutused nagu liivapaber, nitrolahusti, lakibensiin ja muud ning asi peaks maksma minema ümmarguselt alla 1000,-
Jutt, et tehasevärv on mingi uipo kõva, ei tundu nagu loogiline.. Vene värv, teada tuntud nitrovärv ja tehasest kasutusel olev alküüd/akrüül pole teps mitte tugevam kui hetkel müüdavad värvid.
Spreid nagu ikka ja alati laidan maha, spreipurgiotsikul pole piisavalt suur düüs, et ilusat vävilehvikut teha, sellega võid ainult aiaposte ja aknalaudu värvida kui tahad. Samamoodi on ka kohalikes naela ja ehituspoodides müüdavad nn universaalvärvid (email või misiganes), mis kõvendit ei oma ja jäävad mõneks nädalaks isegi nätskeks.
Tõsiselt oskan soovitada, et tee nagu ise tahad.. Sa ei tee seda masinat teistele, teed endale.
Muud ei midagi, jõudu jaksu, rahakotti hästi paksu...
Värvida või mitte värvida, selles on küsimus jah?
Mina igatahes soovitan ikkagi see masin üle võõbata, korralik eeltöö mida annab teha võrri puhul isegi käsitsi (ei pea kohe liivapritsi ja muudesse kohtadesse saatma) ja roosteuss tuleb välja saada.
Seejärel krunt, krunt vesipaberiga 800+ teralisega üle lasta, pesta lakibensiiniga (nitrolahusti võtab krundi üles) ja kahekomponentne värv selga, metallik värvi puhul tuleb lasta ka lakki (kuid ehk on rekka tavavärv parem)
Võrrile läheb suhteliselt vähe värvi, umbes 500g peaks hakkama saama, sinna juurde muud kulutused nagu liivapaber, nitrolahusti, lakibensiin ja muud ning asi peaks maksma minema ümmarguselt alla 1000,-
Jutt, et tehasevärv on mingi uipo kõva, ei tundu nagu loogiline.. Vene värv, teada tuntud nitrovärv ja tehasest kasutusel olev alküüd/akrüül pole teps mitte tugevam kui hetkel müüdavad värvid.
Spreid nagu ikka ja alati laidan maha, spreipurgiotsikul pole piisavalt suur düüs, et ilusat vävilehvikut teha, sellega võid ainult aiaposte ja aknalaudu värvida kui tahad. Samamoodi on ka kohalikes naela ja ehituspoodides müüdavad nn universaalvärvid (email või misiganes), mis kõvendit ei oma ja jäävad mõneks nädalaks isegi nätskeks.
Tõsiselt oskan soovitada, et tee nagu ise tahad.. Sa ei tee seda masinat teistele, teed endale.
Muud ei midagi, jõudu jaksu, rahakotti hästi paksu...
Re: Corpy's, Rīga 7
Ma veel mõtlen asja üle. Kas ültse värvin.
Canyondrift, kas sa tegid enda võrri värvimise samamoodi nagu sa soovitasid mul teha?
Igatahes seltsimehed tänud komentaaride eest ning soovituste eest samuti . Sügisel ootab mind tegevus.
Canyondrift, kas sa tegid enda võrri värvimise samamoodi nagu sa soovitasid mul teha?
Igatahes seltsimehed tänud komentaaride eest ning soovituste eest samuti . Sügisel ootab mind tegevus.
Re: Corpy's, Rīga 7
Oma võrri värvimisel sai täpselt sama tehtud, ainult viga, suur viga oli selles, et kasutasin emailakrüülvärvi, mida saingi kohalikust ehituspoest.. Värv oli nätske ja ei kannatanud lakki.
Protsess: Lammutamine, lapiga pesemine, bensiinise pintsliga pesemine, lihvimine tavalise liivapaberiga nt 240'se teraline, pesemine nitrolahustise lapiga, krunt, 1000 teraga vesipaberiga matistamine, paagi pahteldamine, lakibensiiniga kõigi juppide üle pesemine, värvi kaks kihti. Paagil on mõra, sest pahtel sai ahju kõrval seistes liialt kuuma ja kobrutas üles.
Protsess: Lammutamine, lapiga pesemine, bensiinise pintsliga pesemine, lihvimine tavalise liivapaberiga nt 240'se teraline, pesemine nitrolahustise lapiga, krunt, 1000 teraga vesipaberiga matistamine, paagi pahteldamine, lakibensiiniga kõigi juppide üle pesemine, värvi kaks kihti. Paagil on mõra, sest pahtel sai ahju kõrval seistes liialt kuuma ja kobrutas üles.
Re: Corpy's, Rīga 7
Hm. ma veel vaatan. Ma ei teagi kas hakkan otseselt seda võrri üles ehitama.
Võtan vb teise raami.
Võtan vb teise raami.
Re: Corpy's, Rīga 7
canyondrift
Ise tõmbasin ka enda võrri tavalise värviga mis on mõeldud nii puidule kui ka metallile , järgmine päev kannatas ilusti lakkida. Oli vist mingi läti värv.
Aga relekaga saab ju ilusti võrri raami haljaks, pole mingit liivapritsi vaja.
Ise tõmbasin ka enda võrri tavalise värviga mis on mõeldud nii puidule kui ka metallile , järgmine päev kannatas ilusti lakkida. Oli vist mingi läti värv.
Aga relekaga saab ju ilusti võrri raami haljaks, pole mingit liivapritsi vaja.
wex- Kasutaja
- Postituste arv : 115
Age : 31
Registration date : 13/06/2009
Re: Corpy's, Rīga 7
Aga relekaga saab ju ilusti võrri raami haljaks, pole mingit liivapritsi vaja.
Päris rets värk
ise teen arvatavasti kuumaõhupüstoliga. Peaks üsnagi nobedasti maha tulema.
aga ma lähen hoopis teise raami kallale sellega.
Re: Corpy's, Rīga 7
Aga mis sa müüd kh seda pilli w? Tahaks tegelt endale soetada midagi sellist
Sest sõpradega tuli mõte et teeks klubi mingisuguse!
Ja nüüd otsingi endale mõnusat võrri mis sõidaks ja väga palju välja ei sureks
Sest sõpradega tuli mõte et teeks klubi mingisuguse!
Ja nüüd otsingi endale mõnusat võrri mis sõidaks ja väga palju välja ei sureks
Andre- Postituste arv : 1
Registration date : 22/08/2009
Re: Corpy's, Rīga 7
Corpy ega ma ei mõelnud kettaga, relakale ju olemas need terasharjad
http://www.autoladu.ee/images/product/86XUHW_06986.jpg
(see küll trelli oma, aga on olemas ka siukseid suuremaid relakale käivaid, kallimad on veidi teistsugused )
5 minutit ja raam haljas. Kuumapuhuriga läheb sul ikka väga väga kaua aega.
http://www.autoladu.ee/images/product/86XUHW_06986.jpg
(see küll trelli oma, aga on olemas ka siukseid suuremaid relakale käivaid, kallimad on veidi teistsugused )
5 minutit ja raam haljas. Kuumapuhuriga läheb sul ikka väga väga kaua aega.
wex- Kasutaja
- Postituste arv : 115
Age : 31
Registration date : 13/06/2009
Re: Corpy's, Rīga 7
Kas raami peab just haljaks laskma? Relakaga ja traatkettaga võid suurt pinda nt auto salongipõhi jne puhtaks lasta... Võrri toruraami on selle jaoks liiga vähe ja see ei pääse kõikidesse vahedesse kuhu vaja.wex kirjutas:Corpy ega ma ei mõelnud kettaga, relakale ju olemas need terasharjad
http://www.autoladu.ee/images/product/86XUHW_06986.jpg
(see küll trelli oma, aga on olemas ka siukseid suuremaid relakale käivaid, kallimad on veidi teistsugused )
5 minutit ja raam haljas. Kuumapuhuriga läheb sul ikka väga väga kaua aega.
Peale kuumapuhurit oleks ehk parem ka kui liivapaberiga asi üle käia, jääb lihtsalt aluspind karedam ja krunt haakub paremini.
Re: Corpy's, Rīga 7
Aga mis sa müüd kh seda pilli w?
Praegu plaanis ei ole. Kui muidugi väga hea pakkumine siis tasub mõelda selle üle.
Muideks mul ei ole vee plaani värvima hakata, ma leitsin ühe väikse raami täna põõningult ning sellele ka üsnagi korraliku esihargi Eks see tulebki mu teiseks võrriks.
Täna siis sai kolatud põõningul veelgi. Leitsin ühe võrri rehvi ja ühe vene ratta rehvi. Samuti leitsin veel kaks lenksu. Üks vist Stella oma, selline pikk.
Muideks kaks küsimust.
Kuidas saada raami küljest lenkstangi kätte?
Ja kuidas kroomi peale panna? Näiteks summutaja Toru tahaks ära kroomida. Ei ole ettekujutust kuidas seda tehakse.
Praegu plaanis ei ole. Kui muidugi väga hea pakkumine siis tasub mõelda selle üle.
Kusjuures ma mõtlesin peale postitamist kohe et terasharjad olemas. Endal ju karelakale ju olemas need terasharjad
Muideks mul ei ole vee plaani värvima hakata, ma leitsin ühe väikse raami täna põõningult ning sellele ka üsnagi korraliku esihargi Eks see tulebki mu teiseks võrriks.
Täna siis sai kolatud põõningul veelgi. Leitsin ühe võrri rehvi ja ühe vene ratta rehvi. Samuti leitsin veel kaks lenksu. Üks vist Stella oma, selline pikk.
Muideks kaks küsimust.
Kuidas saada raami küljest lenkstangi kätte?
Ja kuidas kroomi peale panna? Näiteks summutaja Toru tahaks ära kroomida. Ei ole ettekujutust kuidas seda tehakse.
Re: Corpy's, Rīga 7
Lenkstangi saab kätte väga lishalt, kui Riga-7'nelt tahad kätte saada siis kinnituste peale on kaks polti, need keerad lahti ja asi ongi käes. Taaskroomimise üle mõtle sada korda üle, kas on mõtet summutaja toru taas elustada või leida paremas korras summutaja. Üksnes mini leistangi üle kroomimine läheb maksma ~ 1000 krooni. Aga samas võib proovida sellist varianti nagu kaasfoorumlane Canyondrift enda võrri esimese porilauaga tegi, aga ehk ta pajatab sellest ise.
Re: Corpy's, Rīga 7
Parem otsi uus summutaja kui hakka seda vana kroomima, neid heas korras ikka leidub ja ilma mõlkideta.
Kroomimise koha pealt on eeltöö väga ränk asi. Võrril on originaalis summutaja peal nikkel (ilma vasepõhjata pind), see tuleb eemaldada, summutajat tuleb seejärel töödelda et ta hästi sile oleks, sest nikkel on hästi õhuke kiht.
Kui aga on tegemist kroomiga, siis on eeltöö isegi võibolla natuke kergem, sest sellele läikepinnale läheb veel alla vaskkate ja see ehk silub mõned kriimud ära mis eeltöö käius jäid välja lihvimata.
Kroomimine ei usu, et ta nii kallis lõbu ka on, automotos on seda teemat isegi lahatud ja osad kohadki välja toodud koos hindadega. http://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=3603&pid=22886#pid22886
Kroomimise koha pealt on eeltöö väga ränk asi. Võrril on originaalis summutaja peal nikkel (ilma vasepõhjata pind), see tuleb eemaldada, summutajat tuleb seejärel töödelda et ta hästi sile oleks, sest nikkel on hästi õhuke kiht.
Kui aga on tegemist kroomiga, siis on eeltöö isegi võibolla natuke kergem, sest sellele läikepinnale läheb veel alla vaskkate ja see ehk silub mõned kriimud ära mis eeltöö käius jäid välja lihvimata.
Kroomimine ei usu, et ta nii kallis lõbu ka on, automotos on seda teemat isegi lahatud ja osad kohadki välja toodud koos hindadega. http://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=3603&pid=22886#pid22886
Re: Corpy's, Rīga 7
Viljandi turul müüdi isegi uusi summutajat kui õieti mäletan.
wex- Kasutaja
- Postituste arv : 115
Age : 31
Registration date : 13/06/2009
Re: Corpy's, Rīga 7
Mõlke summutajal pole. Samuti värv on ilus peal, jutt käis siis summutaja torust, mitte summutajast endast. Aga vahet pole. Ma ei küsi küsimusi konkreetselt selle masina jaoks.
Lihtsalt random questions .
Tänud siis vastuste eest.
Nii et liiga OT ei oleks räägin siis tänasest õhtusest sõidust.
Nimelt sain elektrisüsteemi korda jälle ja vaja oli siis testida tulesi. Heakene küll, tuled tõõtasid almost ideaalselt. Pean ikkagi ledide jaoks boardi tegema ja tinutama hakkama. Noh pole raske ennegi selliseid asju tehtud. Nüüd siis (kella järgi) täna tallinna oomipoodi hommikul ja ostan parajad led'id. Ma arvan et 3 ledist piisab. 2v led'-e 3 tükki. Saab täpselt 6v. pingeks kui jadaühendus teha .
Lihtsalt random questions .
Tänud siis vastuste eest.
Nii et liiga OT ei oleks räägin siis tänasest õhtusest sõidust.
Nimelt sain elektrisüsteemi korda jälle ja vaja oli siis testida tulesi. Heakene küll, tuled tõõtasid almost ideaalselt. Pean ikkagi ledide jaoks boardi tegema ja tinutama hakkama. Noh pole raske ennegi selliseid asju tehtud. Nüüd siis (kella järgi) täna tallinna oomipoodi hommikul ja ostan parajad led'id. Ma arvan et 3 ledist piisab. 2v led'-e 3 tükki. Saab täpselt 6v. pingeks kui jadaühendus teha .
Re: Corpy's, Rīga 7
Lähen teen siis väikse cruisi noh umbes 30km.
Teen vb pilte ka kui fotokal akud täis on.
EDIT:
Neetud akud olid tühjad. Noh kriban siis niisama. Sõit sujus hästi. Vahetasin sõbraga paariks kilomeetriks võrrid ära. Neetud hiina mootoril on see summuti väga nõmedas kohas, nimelt kõrvetasin jala ära. Pärast seda sain oma võrri tagasi ning sõitsin rahumeeli sellega edasi. Hiljem märkasin et tagakumm oli tühjavõitu, sõitu ei seganud ja kummi ei lõhkunud, lihtsalt oli suts tühi. Kodus lasin kummi uuesti täis ja lükkasin masina kuurialla.
Teen vb pilte ka kui fotokal akud täis on.
EDIT:
Neetud akud olid tühjad. Noh kriban siis niisama. Sõit sujus hästi. Vahetasin sõbraga paariks kilomeetriks võrrid ära. Neetud hiina mootoril on see summuti väga nõmedas kohas, nimelt kõrvetasin jala ära. Pärast seda sain oma võrri tagasi ning sõitsin rahumeeli sellega edasi. Hiljem märkasin et tagakumm oli tühjavõitu, sõitu ei seganud ja kummi ei lõhkunud, lihtsalt oli suts tühi. Kodus lasin kummi uuesti täis ja lükkasin masina kuurialla.
Lehekülg 1, lehekülgi kokku 4 • 1, 2, 3, 4
Similar topics
» Kauri: Masinad (Riga-11 1977, Riga-12 1974, Riga-13 1987, Stella 1991)
» minaise, riga 7,4xriga 13,riga 11,, riga 5,
» Riga 13 1990a ja Riga 11
» antsus1000 Riga 13 ja Riga 11
» Aloke - Riga 7, Riga 13
» minaise, riga 7,4xriga 13,riga 11,, riga 5,
» Riga 13 1990a ja Riga 11
» antsus1000 Riga 13 ja Riga 11
» Aloke - Riga 7, Riga 13
Lehekülg 1, lehekülgi kokku 4
Permissions in this forum:
Sa ei saa vastata siinsetele teemadele