canyondrift: Riga 13
+4
Extinction
urmet48
Kevin68
canyondrift
8 posters
Lehekülg 2, lehekülgi kokku 3
Lehekülg 2, lehekülgi kokku 3 • 1, 2, 3
Re: canyondrift: Riga 13
http://fotoalbum.ee/photos/canyondrift/sets/817579
Sai tänagi natuke ringi sõidetud, tavapärasesse kohta kus ma oma võrri üles tegin ja selle kokku panin. Igatahes sõitsin täna sinna kindla plaaniga niisama seal abiks olla ja tühja passida, sest ega kodus ka ei viitsi koguaeg arvuti taga olla ja sõpra ka pole kelle juurde minna. Niisiis seal tekkis meil küsimus minu võrri esiporika pärast, et kas ta peab nii kõrgel olema.. Tuli välja, et ma olin kokku panemisel teleskoobid vahtusse ajanud, nüüd siis kakkusin asja lahti ja panin õigesti kokku. Juurde panin ka teleskoobi kummid, ning sättisin natuke suunatulede juhtmeid, mida on tõesti palju.
Üleeile, päiksepaistelise ilmaga sai ka mõned pildid tehtud silopallide taustal, lihtsalt eputamiseks.
Enne seda tegin ka magnetole uue kaane tsinkplekist, nüüd on asjal olemas korralik kaas ja tihend seal vahel, niiet vett ei tohiks ma enam magneto vahelt leida.
Kui keegi küsib, et mis asi see must seal süütepooli koha peal on, siis vastus on lihtne.. Seal sees on 555 kivi, ehk suunatulederelee ja nende toide.
Sai tänagi natuke ringi sõidetud, tavapärasesse kohta kus ma oma võrri üles tegin ja selle kokku panin. Igatahes sõitsin täna sinna kindla plaaniga niisama seal abiks olla ja tühja passida, sest ega kodus ka ei viitsi koguaeg arvuti taga olla ja sõpra ka pole kelle juurde minna. Niisiis seal tekkis meil küsimus minu võrri esiporika pärast, et kas ta peab nii kõrgel olema.. Tuli välja, et ma olin kokku panemisel teleskoobid vahtusse ajanud, nüüd siis kakkusin asja lahti ja panin õigesti kokku. Juurde panin ka teleskoobi kummid, ning sättisin natuke suunatulede juhtmeid, mida on tõesti palju.
Üleeile, päiksepaistelise ilmaga sai ka mõned pildid tehtud silopallide taustal, lihtsalt eputamiseks.
Enne seda tegin ka magnetole uue kaane tsinkplekist, nüüd on asjal olemas korralik kaas ja tihend seal vahel, niiet vett ei tohiks ma enam magneto vahelt leida.
Kui keegi küsib, et mis asi see must seal süütepooli koha peal on, siis vastus on lihtne.. Seal sees on 555 kivi, ehk suunatulederelee ja nende toide.
Re: canyondrift: Riga 13
Täna siis lõpuks pika pusimise ja aeganõudva eeltöö tulemus on käes.
http://fotoalbum.ee/photos/canyondrift/56367635
Juurde vaja veel lisada alune värv, milleks tuleb lihtsalt krunt. Ära värvida sangad ja sangad neetida uuesti.
Lisaks sai ära ostetud ka vana mootor tagasi koos paari vidinaga (karburaator, süüde) ja sellest tuleb nüüd hakata lennukit aretama. Elektronsüüte jupid on kokku aetud, ootavad tellimist ja kokku jootmist, eks siis ole näha kas funkab või mitte.
http://fotoalbum.ee/photos/canyondrift/56367635
Juurde vaja veel lisada alune värv, milleks tuleb lihtsalt krunt. Ära värvida sangad ja sangad neetida uuesti.
Lisaks sai ära ostetud ka vana mootor tagasi koos paari vidinaga (karburaator, süüde) ja sellest tuleb nüüd hakata lennukit aretama. Elektronsüüte jupid on kokku aetud, ootavad tellimist ja kokku jootmist, eks siis ole näha kas funkab või mitte.
Re: canyondrift: Riga 13
Elektronsüüte jupid käes. Saabus mõni päev tagasi karp, milles oli hunnik roosasid kilekotte ja valgeid ELFA märgistusega karpe.
Peale juppide saabumist uurisin veelkord põhjalikult skeemi ja järgmine päev hakkas tinaga möllamine pihta. Kuna endal trükkplaati kodus polnud ja ei tulnud ka selle peale, et ELFA'st tellida, siis pidin seekord teistmoodi läbi ajama. Võtsin vana lõhutud videomaki toiteplokidkeemi ja käiasin igasugusest vasest ja asjadest puhtaks. Lihvisin ka pealmist pinda, sest seal oli igast kirju mis mind segaksid.
Saigi siis kätte võetud jupid, vaadatud skeemi, enamvähem ühest otsast algust tehtud ja valmis ta paari tunni pärast oligi. Seekord on tegu proovivariandiga, seega on kõik jupid nii ka kokku laotud, et lihtsalt otsad omavahel kokku keeratud ja tinaga kokku joodetud.
Kui võimalik ja ma kuskilt odavalt trükkplaati ja hapet saan, siis tuleb järgmine ikka radadega ja korralik skeem mille varem paberile ilusti maha joonistan.
Ära sai märgitud ka simmeriplaadi augud ja nurk maha käiatud.
Süsteem läheb teisele mootorile peale, mis oli minu teise Riga13 veoallikaks. Hetkel seda kohe teha ei saa, sest praegu puudub vaja minev süüte mähis.
http://fotoalbum.ee/photos/canyondrift/57194007
Eks kunagi tuleb siis ka see süütemähis otsida ja testima hakata, et kas see asi ikka funkab või mitte...
Peale juppide saabumist uurisin veelkord põhjalikult skeemi ja järgmine päev hakkas tinaga möllamine pihta. Kuna endal trükkplaati kodus polnud ja ei tulnud ka selle peale, et ELFA'st tellida, siis pidin seekord teistmoodi läbi ajama. Võtsin vana lõhutud videomaki toiteplokidkeemi ja käiasin igasugusest vasest ja asjadest puhtaks. Lihvisin ka pealmist pinda, sest seal oli igast kirju mis mind segaksid.
Saigi siis kätte võetud jupid, vaadatud skeemi, enamvähem ühest otsast algust tehtud ja valmis ta paari tunni pärast oligi. Seekord on tegu proovivariandiga, seega on kõik jupid nii ka kokku laotud, et lihtsalt otsad omavahel kokku keeratud ja tinaga kokku joodetud.
Kui võimalik ja ma kuskilt odavalt trükkplaati ja hapet saan, siis tuleb järgmine ikka radadega ja korralik skeem mille varem paberile ilusti maha joonistan.
Ära sai märgitud ka simmeriplaadi augud ja nurk maha käiatud.
Süsteem läheb teisele mootorile peale, mis oli minu teise Riga13 veoallikaks. Hetkel seda kohe teha ei saa, sest praegu puudub vaja minev süüte mähis.
http://fotoalbum.ee/photos/canyondrift/57194007
Eks kunagi tuleb siis ka see süütemähis otsida ja testima hakata, et kas see asi ikka funkab või mitte...
Re: canyondrift: Riga 13
Nüüdseks olen jõudnud ka hankida D6 süütemähise, selle sain Reymo käest väikese postivahetuse teel. Nimelt sai talle antud teleskoopvardad ja endale sai süütemähis.
Igatahes katsetada veel pole jõudnud, tegemist on kõvasti olnud ja võrr ka samamoodi terve aeg koguaeg liikvel, et ei saa mootorit maha tõsta.
Kui ma asja ükskord siiski tööle saan, siis loodan parimat, et masin liiguks samamoodi nagu taon seda koguaeg teinud ja võibolla isegi paremini ja et see ebameeldiv kõrin ära kaoks. Tuleb ka sõita hästi kaua, et teada saada kas see asi ka sõitmist kannatab ja läbi ei kõrbe.
Kui ei hakka paremini liikuma (isegi natuke korrigeeritud silindriga) siis läheb vana süsteem täies mahus ikka tagasi ja läristan selle kontaktsüütega ringi.
Muidu on nagu ikka läbitud muretuid kilomeetreid küll nagu tavaliselt, vahepeal sai huvi pärast säetud kontaktivahet mis masina isegi natuke paremini liikuma pani, aga tajusin ka seda et madalatel pööretel on jõudu vähe, kuigi eile oli natuke halvematsorti päev mis lõpes öösel kuskil 9 paiku tagaratta ventiili kadumisega. Sõitsin siis ~2km tühja rehviga koju. Nüüd tuleb kuskilt uus rehv vaadata, aga seegi peaks olemas olema niiet midagi kadunud pole veel.
Igatahes katsetada veel pole jõudnud, tegemist on kõvasti olnud ja võrr ka samamoodi terve aeg koguaeg liikvel, et ei saa mootorit maha tõsta.
Kui ma asja ükskord siiski tööle saan, siis loodan parimat, et masin liiguks samamoodi nagu taon seda koguaeg teinud ja võibolla isegi paremini ja et see ebameeldiv kõrin ära kaoks. Tuleb ka sõita hästi kaua, et teada saada kas see asi ka sõitmist kannatab ja läbi ei kõrbe.
Kui ei hakka paremini liikuma (isegi natuke korrigeeritud silindriga) siis läheb vana süsteem täies mahus ikka tagasi ja läristan selle kontaktsüütega ringi.
Muidu on nagu ikka läbitud muretuid kilomeetreid küll nagu tavaliselt, vahepeal sai huvi pärast säetud kontaktivahet mis masina isegi natuke paremini liikuma pani, aga tajusin ka seda et madalatel pööretel on jõudu vähe, kuigi eile oli natuke halvematsorti päev mis lõpes öösel kuskil 9 paiku tagaratta ventiili kadumisega. Sõitsin siis ~2km tühja rehviga koju. Nüüd tuleb kuskilt uus rehv vaadata, aga seegi peaks olemas olema niiet midagi kadunud pole veel.
Re: canyondrift: Riga 13
On minugi ratsu natuke jälle liigutada saanud. Varsti peaks külge rändama minu "kroomporikas", sangad said täna just omale selle sama aialipivärvi selga, millega võrri raam tehtud on ja nüüd tahenevad nädala, siis needin asjad ära ja panen külge.
Ehitanud olen ka seda elektronsüüte asja, siiamaani on asi natuke tulutult kulgenud, mingi sädeme sain kätte, kuid see toimus kuidagi väga vaevaliset. Vahepeal arvasin, et olen ühe mähise ära lõpetanud ja ostsin uue, alles kui uue ostsin, siis sain aru, et see teine on ka tegelikult terve. Mähisest voolu edasi tuleb, aga ma ei tea miks ta ei taha edasi liikuda, muidu kui mingi surakas käib, siis omajagu suur ja võtab värisema ka. Võib ka olla, et ma ei ajanud mootorit piisavalt kiirelt ringi, et see saaks vajaliku valu kätte ja vajalikud pöörded töötamiseks.
Muidugi ma pole ka eriti sellega tegelenud, kuna aega on tõsiselt vähe üldse millegiga tegeleda. Kool võtab enamus aja ära, peale seda oled väsinud ja kurnatud ja siis ei taha garaazi poole minnagi. Muidu ma vahepeal seda el süüdet ikka näppisin, aga siis ka erilist viitsimist polnud ja nädalavahetused on ka maru kiirelt mööda läinud.
Muidu võrr ikka omas heas hiilguses, liigub, pidurdab, sidurdab ja põletab vajalikul kogusel kütet ka. Ilmad hakkavad juba külmemaks minema ja ega seegi aeg kaugel ei ole kui lumi maha tuleb ja võrriga sõitmine suhteliselt võimatuks muutub. Seni aga proovin veel viimast võtta ja omad toimingud ära teha, kõik mis vaja ja oma libakroomi proovin ka lähiajal ette saada, et ikka õige välimuse ette saaks.
Seniks aga parimat, Jaanus.
Ehitanud olen ka seda elektronsüüte asja, siiamaani on asi natuke tulutult kulgenud, mingi sädeme sain kätte, kuid see toimus kuidagi väga vaevaliset. Vahepeal arvasin, et olen ühe mähise ära lõpetanud ja ostsin uue, alles kui uue ostsin, siis sain aru, et see teine on ka tegelikult terve. Mähisest voolu edasi tuleb, aga ma ei tea miks ta ei taha edasi liikuda, muidu kui mingi surakas käib, siis omajagu suur ja võtab värisema ka. Võib ka olla, et ma ei ajanud mootorit piisavalt kiirelt ringi, et see saaks vajaliku valu kätte ja vajalikud pöörded töötamiseks.
Muidugi ma pole ka eriti sellega tegelenud, kuna aega on tõsiselt vähe üldse millegiga tegeleda. Kool võtab enamus aja ära, peale seda oled väsinud ja kurnatud ja siis ei taha garaazi poole minnagi. Muidu ma vahepeal seda el süüdet ikka näppisin, aga siis ka erilist viitsimist polnud ja nädalavahetused on ka maru kiirelt mööda läinud.
Muidu võrr ikka omas heas hiilguses, liigub, pidurdab, sidurdab ja põletab vajalikul kogusel kütet ka. Ilmad hakkavad juba külmemaks minema ja ega seegi aeg kaugel ei ole kui lumi maha tuleb ja võrriga sõitmine suhteliselt võimatuks muutub. Seni aga proovin veel viimast võtta ja omad toimingud ära teha, kõik mis vaja ja oma libakroomi proovin ka lähiajal ette saada, et ikka õige välimuse ette saaks.
Seniks aga parimat, Jaanus.
Re: canyondrift: Riga 13
Sa pedaalide peale pole mõelnud? Mul peaks täitsa olemas olema ühed üleliigsed.
urmet48- Moderaator
- Postituste arv : 539
Age : 41
Registration date : 24/03/2009
Re: canyondrift: Riga 13
Ei ole, pedaalidega kaasneb ka see pidurdussüsteem, mida ma ei usalda ja võllikausid on juba keevisega rikutud.
Re: canyondrift: Riga 13
Käes on külmemad ilmad, sõitmine on muutunud raskemaks ja kool pressib peale, lähen kooli pimedaga ja jõuan samamoodi pimedas.
Vahepeal on saanud jälle reisida igatepidi, sõitnud on ta vihmaga, lörtsis ja poris. Hirmus must näeb välja hetkel.
Igatahes, võrrist nii palju, et katki oli.. Käima ei tahtnud minna, tee mis tahad, eile lihtsalt ei nõustu minuga ja käima ka ei lähe. Selge, magneto maha terve pasaga ja tuppa. Lammutasin laiali, puhastasin, ehitasin natuke, mähis soojale pliidile. Järgmine päev ladusin asja kokku, puhastasin magneto vooluülemineku (jagaja?)ja säde nagu on, nagu ei ole ka... Selge, piip läbi. Piibu takisti, mis nägi minul välja nagu söepuru sai asendatud paraja raudnaela jupiga ja säde missugune. Magnet peale, süüde paika ja juba esimesest meetrist käis.
Jällekuulmiseni, Jaanus
Vahepeal on saanud jälle reisida igatepidi, sõitnud on ta vihmaga, lörtsis ja poris. Hirmus must näeb välja hetkel.
Igatahes, võrrist nii palju, et katki oli.. Käima ei tahtnud minna, tee mis tahad, eile lihtsalt ei nõustu minuga ja käima ka ei lähe. Selge, magneto maha terve pasaga ja tuppa. Lammutasin laiali, puhastasin, ehitasin natuke, mähis soojale pliidile. Järgmine päev ladusin asja kokku, puhastasin magneto vooluülemineku (jagaja?)ja säde nagu on, nagu ei ole ka... Selge, piip läbi. Piibu takisti, mis nägi minul välja nagu söepuru sai asendatud paraja raudnaela jupiga ja säde missugune. Magnet peale, süüde paika ja juba esimesest meetrist käis.
Jällekuulmiseni, Jaanus
Re: canyondrift: Riga 13
Pagana ilus masin tegelikult sul. Mul endal on algosadena veel selline riga-13. Järgmine aasta vast hakkan sellega tegelema.
urmet48- Moderaator
- Postituste arv : 539
Age : 41
Registration date : 24/03/2009
Re: canyondrift: Riga 13
urmet48 kirjutas:Pagana ilus masin tegelikult sul. Mul endal on algosadena veel selline riga-13. Järgmine aasta vast hakkan sellega tegelema.
Tänan, ega järgmine aasta kaugel ole. Edu!
Re: canyondrift: Riga 13
Kui suunatulesid võrri peal näen tuleb ikka meelde, et kuus aastat tagasi oli endalgi miskit sellist.
Noore tehnikahuvilisena sai ise koostatud transistoritega suunatulerelee, mis toimis 4,5V lapiku patarei pealt. Lenksu külge käis elektrikuteibiga suur tumbler, kust siis suunda näidati. Ees olid mul mingid nõukaaegsed universaalsuunad ja taga GAZ-i numbrihoidja otstesse pandud VAZ-2101 nööbid. Jawa 360 tagatuli ja MTZ esituli, mis töötasid käivitusmootori magneto pealt, olid omaette klass. Meelde tuleb veel paak, mis oli oma käega täis maalitud ja mille küljel ilutses suur vabakäega joonistatud YAMAHA.
Oma esimese päris Yamu sain endale eelmise aasta oktoobris.
Noore tehnikahuvilisena sai ise koostatud transistoritega suunatulerelee, mis toimis 4,5V lapiku patarei pealt. Lenksu külge käis elektrikuteibiga suur tumbler, kust siis suunda näidati. Ees olid mul mingid nõukaaegsed universaalsuunad ja taga GAZ-i numbrihoidja otstesse pandud VAZ-2101 nööbid. Jawa 360 tagatuli ja MTZ esituli, mis töötasid käivitusmootori magneto pealt, olid omaette klass. Meelde tuleb veel paak, mis oli oma käega täis maalitud ja mille küljel ilutses suur vabakäega joonistatud YAMAHA.
Oma esimese päris Yamu sain endale eelmise aasta oktoobris.
Extinction- Kasutaja
- Postituste arv : 31
Registration date : 03/11/2009
Re: canyondrift: Riga 13
Viimasel ajal on mul võrr ainult küünalde pealt sõitnud.. Viimased kolm on juba peeti läinud, peab vist uue ostma. Muidu põrra töötab ja sõidab nagu tavaliselt.
Hetkel on lahe linnavahel liikuda, igalpool on veetrassitöömehi ja traktoreid nii et tapab ja nendest on hea mööda põigata, oleks veelgi parem kui jõudu ka oleks.
Hetkel on lahe linnavahel liikuda, igalpool on veetrassitöömehi ja traktoreid nii et tapab ja nendest on hea mööda põigata, oleks veelgi parem kui jõudu ka oleks.
Re: canyondrift: Riga 13
Nii, kolmas katse elektronsüüteskeemi kokku panna.
Kontrollides nagu hull, kuulates targemate juttu ja helistades inimesele kes on selle skeemi juba kokku pand sain vistist viimaks sotti, et mis on viga.
Praegu on seis selline, et valmimas on kaks süüteskeemi, üks on natuke suurem, kuna on tehtud suhteliselt robustselt, aga teine on kompaktsem ja mahub imlselt 4*4*10 karpi ära.
Avastasin siis vea, türistoris. Türistor, mis mulle soovitati C106M on küll kõva vooluga st kannatab palju voolu, aga avanemisvool on liialt suur ja kondekas ei suuda seda üle toita. Otsisin siis originaali KU201K ja on teel minu poole, loodetavasti saan homme asja kätte.
Säde on igatahes ka selle vale türistoriga suhteliselt hea, ~cm kui pöörded head on, aga seda sädet pole koguaeg. Nn peab kondekas olema täiesti täis laetud ja sellele peab veel natuke voolu üle väänama, et see türistori jõuaks kokku tõmmata.
Võrrist nii palju, et küünla vahetusega kadus ära jõuprobleem, sõidab nagu muistse ja veab mind punktist A-B, kui väga hästi läheb, siis jääbki võrr edasi mind teenima, seda ainult ajaks kuna ma oma helesinise iluduse ära toon, kui nii hästi läheb ja seda varem ära ei osteta.
Kasuisa oli nõus mulle ka 500,- andma kui ma võrri tema nähes -18C käima saan (peaks proovima)
Kontrollides nagu hull, kuulates targemate juttu ja helistades inimesele kes on selle skeemi juba kokku pand sain vistist viimaks sotti, et mis on viga.
Praegu on seis selline, et valmimas on kaks süüteskeemi, üks on natuke suurem, kuna on tehtud suhteliselt robustselt, aga teine on kompaktsem ja mahub imlselt 4*4*10 karpi ära.
Avastasin siis vea, türistoris. Türistor, mis mulle soovitati C106M on küll kõva vooluga st kannatab palju voolu, aga avanemisvool on liialt suur ja kondekas ei suuda seda üle toita. Otsisin siis originaali KU201K ja on teel minu poole, loodetavasti saan homme asja kätte.
Säde on igatahes ka selle vale türistoriga suhteliselt hea, ~cm kui pöörded head on, aga seda sädet pole koguaeg. Nn peab kondekas olema täiesti täis laetud ja sellele peab veel natuke voolu üle väänama, et see türistori jõuaks kokku tõmmata.
Võrrist nii palju, et küünla vahetusega kadus ära jõuprobleem, sõidab nagu muistse ja veab mind punktist A-B, kui väga hästi läheb, siis jääbki võrr edasi mind teenima, seda ainult ajaks kuna ma oma helesinise iluduse ära toon, kui nii hästi läheb ja seda varem ära ei osteta.
Kasuisa oli nõus mulle ka 500,- andma kui ma võrri tema nähes -18C käima saan (peaks proovima)
Re: canyondrift: Riga 13
Raporteerin jälle.
Success!!! Elektronsüüde töötab ja teeb särtsu ka. Aitas türistori vahetus.
Seega, nüüd on mul kaks skeemi, millest oleksin nõus vabanema, nagu ennist mainitud üks robustsem ja teine lihtsalt heas karbis olev suhteliselt väike skeem.
Aga sellest lähemalt müügiteemas.
Success!!! Elektronsüüde töötab ja teeb särtsu ka. Aitas türistori vahetus.
Seega, nüüd on mul kaks skeemi, millest oleksin nõus vabanema, nagu ennist mainitud üks robustsem ja teine lihtsalt heas karbis olev suhteliselt väike skeem.
Aga sellest lähemalt müügiteemas.
Re: canyondrift: Riga 13
Siin kohalikel "maniakkidel" käis võrrisõit -22 kraadiga. Käib siiani ja ei kurdeta - saab ju külge tõmmata ja 360 kraadi koha peal pole üldse probleemiks. Seega, originaalsüüde ei jää alla.
regardman- Kasutaja
- Postituste arv : 39
Registration date : 13/03/2009
Re: canyondrift: Riga 13
Elektronsüüdet siimaani peale kruvinud pole. -20'ga proovisin, käis nagu nalja ja sõitis ka pealekauba, kuigi siduritross ütles oma töölepingu üles (juba korras)regardman kirjutas:Siin kohalikel "maniakkidel" käis võrrisõit -22 kraadiga. Käib siiani ja ei kurdeta - saab ju külge tõmmata ja 360 kraadi koha peal pole üldse probleemiks. Seega, originaalsüüde ei jää alla.
Vistist on mul natuke pahasti, kuna sidurikaane all enam hermeetilisust ei teki, siis võrr ei taha enam hästi talviti käima minna, puks laseb ilmselt läbi suurest külmast kokkutõmbununa.
Re: canyondrift: Riga 13
Voh, mõtlesin et kirjutan oma põrr põrrist ka natuke.
Põrr põrr liigub, praegustel talvistel ilmadel, veab mind punktist A punkti B nagu tolmab, ainult et külm on natuke ja peab vastava varustuse valima ning optimaalse kiiruse ja trajektoori.
Käntsa käinud ei ole, aga olen olnud lähedal.
Põrr põrr on alati käivitunud, igasuguse limaga, muid tõrkeid pole esinenud va üks kord lõppes kodus küte.
Terve see talvehooaeg pole masin näinud lappi ega muud asja millega midagi puhastada saab, järelikult on asi hästi hästi sitane. Sool, see kõigi asjade vaenlane on täiesti ära rikkunud minu esiporika, alumine ots ilmutab igasugu värve, kollane, oranž, pruun ja isegi sinine. Samas on märku andnud ka tagumine velg, mille niplite juurest rebase värvi viskab. Tagumine ventiil on kõver, tuleb rehv tühjaks lasta ja tagasi ajada enne kui otsast ära tuleb.
Esituli näitab, valgustab. On olnud suureks abimeheks läbi talveaegade kus enamus ajast sõitsin koju kottpimedas.
Seega, siin jääb üle öelda vaid seda, et põrr põrr'iga ei tegele enam nii võimsalt kui varem ja käimas on muud projektid ning vaba aeg on enamvähem ära planeeritud juba muudele asjadele.
Värvi kohalt, mis on seisnud mul aasta, võib veel rahul olla, mõtlesin hullemat aga mis aialipi värvist ikka tahad. Üle tegema ei hakka, las jääb. Kunagi peab kätte võtma ja natuke pesuvett tegema ja kompressori tööle panema ja võrri ära pesema, esiporika maha võtma ja vana tagasi panema ning selle uuesti ära töötlema, ära värvima või midagi.
Põrra põrra jääb minuga seniks kuni valmib minu teine liikurmasin mille jõudsin osandada, seega varsti tuleb see üle pärandada parematele jahimaadele ja paremate omanike kätte.
Seniks aga kõige paremat, Jaanus
Põrr põrr liigub, praegustel talvistel ilmadel, veab mind punktist A punkti B nagu tolmab, ainult et külm on natuke ja peab vastava varustuse valima ning optimaalse kiiruse ja trajektoori.
Käntsa käinud ei ole, aga olen olnud lähedal.
Põrr põrr on alati käivitunud, igasuguse limaga, muid tõrkeid pole esinenud va üks kord lõppes kodus küte.
Terve see talvehooaeg pole masin näinud lappi ega muud asja millega midagi puhastada saab, järelikult on asi hästi hästi sitane. Sool, see kõigi asjade vaenlane on täiesti ära rikkunud minu esiporika, alumine ots ilmutab igasugu värve, kollane, oranž, pruun ja isegi sinine. Samas on märku andnud ka tagumine velg, mille niplite juurest rebase värvi viskab. Tagumine ventiil on kõver, tuleb rehv tühjaks lasta ja tagasi ajada enne kui otsast ära tuleb.
Esituli näitab, valgustab. On olnud suureks abimeheks läbi talveaegade kus enamus ajast sõitsin koju kottpimedas.
Seega, siin jääb üle öelda vaid seda, et põrr põrr'iga ei tegele enam nii võimsalt kui varem ja käimas on muud projektid ning vaba aeg on enamvähem ära planeeritud juba muudele asjadele.
Värvi kohalt, mis on seisnud mul aasta, võib veel rahul olla, mõtlesin hullemat aga mis aialipi värvist ikka tahad. Üle tegema ei hakka, las jääb. Kunagi peab kätte võtma ja natuke pesuvett tegema ja kompressori tööle panema ja võrri ära pesema, esiporika maha võtma ja vana tagasi panema ning selle uuesti ära töötlema, ära värvima või midagi.
Põrra põrra jääb minuga seniks kuni valmib minu teine liikurmasin mille jõudsin osandada, seega varsti tuleb see üle pärandada parematele jahimaadele ja paremate omanike kätte.
Seniks aga kõige paremat, Jaanus
Re: canyondrift: Riga 13
Üks küsimus : Millest sa tegid traktorimagneeto hammasrattale kaitse ? saaks äkki lähemalt pilti ?
monkeyboy953- Kasutaja
- Postituste arv : 49
Registration date : 23/08/2009
Re: canyondrift: Riga 13
Käivitusmootori hammasratta kaitse on tehtud pleksiklaasist ja termoplast liimist. Lõikasin parajad jupid, saagisin sisse tapid, viilisin ja lihvisin asjad sirgeks ja esinduspäraseks ning lasin mingisuguse suvalise sprei värviga üle mis parasjagu saada oli.
Alguses oli mõte teha plekist, aga ei saanud seda kuidagi vajalikul kombel painutada ja soiku ta jäi. Püksid on mul alates selle lahenduse kasutamist küllalt puhtaks jäänud.
Pilti, võib ka teha, aga natuke läheb aega ja äkki ei tule korraga asi meelde.
Alguses oli mõte teha plekist, aga ei saanud seda kuidagi vajalikul kombel painutada ja soiku ta jäi. Püksid on mul alates selle lahenduse kasutamist küllalt puhtaks jäänud.
Pilti, võib ka teha, aga natuke läheb aega ja äkki ei tule korraga asi meelde.
Re: canyondrift: Riga 13
Hõia..
Täna oli jälle üks tehnohoole päev. Vahepeal on juhtunud ainult see, et siduri pulk otsustas jälle lühikeseks saada ja vahest ka kuulilt kõrvale paiskuda, aga selle tegin jälle korda keevitades pulgale jupikese rauda otsa.
Vahepealne on olnud umbes sarnane eelnevaga, pill on näinud ainult kilomeetrit ja kütet. Vahepeal purunes ka tagarehv, millel murdus suhteliselt ventiil maha, aga selle asendasin ja pill sõidab jälle.
Masin on hästi hästi rokane, pole isegi plaanis olnud ära pesta.
Täna hooldasin karburaatorit, nüüd läheb pill väga hästi jälle käima + on jälle mingitsorti kiirust juures kuna enne oli õhupuhasti ikka väga kraami täis. Spidoka peaks uuesti tagasi installeerima, natuke parem mõttega, et kella näeb ja vahest on huvitav ka kiirust jälgida.
Asi käivitub ka igas olukorras, vahetanud pole viimasel ajal mitte midagi, kuigi on juhtunud üks väga inetu asi, nimelt ketiratta juurest on karter lõhki. Küll mitte midagi segavalt, aga ketti on nüüdsest näha. Kunagi sõites tõmbas keti sinna puntrasse ja ega see esimene hammakas ka enam kõige ägedam ei ole. Viskas vahele ja peksis jupid välja, egas midagi, laseme nii edasi, nagunii midagi sinna teha ei saa kui karterite vahetust mida ma küll ette ei tahaks eriti võtta. Aegadega on nii nagu on, lihtsalt ei viitsi/jõua, samas istub ka garaažis helesinakas mersu, mida nädalavahetuseti putitamas käin.
Esiporikas, sellega on lood säärased, et ikka ussitab nii mis hirmus, ma lihtsalt ei oma enam mingit erilist hälvet selle ära vahetamiseks. On seal ees ja kui kunagi tekib mingi tuhin siis saab selle ka ümber visatud vana valge vastu.
Seniks aga parimat. Üks üritas kohalikest ka mu võrri kunagi ära osta, mul oli vastuseks mingi hind ja võib kohe pilli kätte saada ja minema sõita.
Täna oli jälle üks tehnohoole päev. Vahepeal on juhtunud ainult see, et siduri pulk otsustas jälle lühikeseks saada ja vahest ka kuulilt kõrvale paiskuda, aga selle tegin jälle korda keevitades pulgale jupikese rauda otsa.
Vahepealne on olnud umbes sarnane eelnevaga, pill on näinud ainult kilomeetrit ja kütet. Vahepeal purunes ka tagarehv, millel murdus suhteliselt ventiil maha, aga selle asendasin ja pill sõidab jälle.
Masin on hästi hästi rokane, pole isegi plaanis olnud ära pesta.
Täna hooldasin karburaatorit, nüüd läheb pill väga hästi jälle käima + on jälle mingitsorti kiirust juures kuna enne oli õhupuhasti ikka väga kraami täis. Spidoka peaks uuesti tagasi installeerima, natuke parem mõttega, et kella näeb ja vahest on huvitav ka kiirust jälgida.
Asi käivitub ka igas olukorras, vahetanud pole viimasel ajal mitte midagi, kuigi on juhtunud üks väga inetu asi, nimelt ketiratta juurest on karter lõhki. Küll mitte midagi segavalt, aga ketti on nüüdsest näha. Kunagi sõites tõmbas keti sinna puntrasse ja ega see esimene hammakas ka enam kõige ägedam ei ole. Viskas vahele ja peksis jupid välja, egas midagi, laseme nii edasi, nagunii midagi sinna teha ei saa kui karterite vahetust mida ma küll ette ei tahaks eriti võtta. Aegadega on nii nagu on, lihtsalt ei viitsi/jõua, samas istub ka garaažis helesinakas mersu, mida nädalavahetuseti putitamas käin.
Esiporikas, sellega on lood säärased, et ikka ussitab nii mis hirmus, ma lihtsalt ei oma enam mingit erilist hälvet selle ära vahetamiseks. On seal ees ja kui kunagi tekib mingi tuhin siis saab selle ka ümber visatud vana valge vastu.
Seniks aga parimat. Üks üritas kohalikest ka mu võrri kunagi ära osta, mul oli vastuseks mingi hind ja võib kohe pilli kätte saada ja minema sõita.
Re: canyondrift: Riga 13
Vot kus see käru alles liigub, ainult vala ja sõida.
Viimase aja probleemidest on nii palju, et esiporikas muutus minu jaoks talumatuks ja kakkusin selle maha, lakk ikka ei püsi peal ja eksperiment ei toonud erilist tulu. Porika all olev masteks ei jäänud ka pidama, võrril ju nii suurt hoogu ei ole, et seda koguaeg peseks. Vahetasin selle sama, vana valge vastu mis naela otsas rippus lae all. Säilinud on, pesin puhtaks ja monteerisin ette. Tagaporikas on ka viimasel ajal vähest roostet hakanud näitama, värvi on ka sealt maha tulnud, imelik, miks. Juu siis tõesti väga halb värv.
Vahepeal sõitis see pill läbi kaks tagarehvi, ühe originaali ja kaks jalgratta oma. Siis viskas mul kopa ette, et kaua ma neid vahetan, viskasin esimese velje taha ümber, et seal on korralik rehv ja õhukumm. Tagumine sai esimeseks pandud ja teda järele aidatud, parandasin rehvi ära, panin ventiili ümber suurema kummilapaka, et tühjast peast ringi ei tõmbaks ja nüüd on vast pidama jäänud.
On tekkinudl ka pikaks veninud probleem, et karburaator lekib vahetevahel, tilgub täpselt leegitoru peale, hea tuvastada. Mingi trastiline tilkumine ei ole, aga mul laseb kraan ka läbi natukene, minutis tilga jagu umbes. Nüüd sõidan alati vähese küttekogusega, et mitte palju kütet kaotsi lasta. Pikemaks tiiruks peaks minema, siis löön paagi mahla täis. Ma ei tea milles viga on, tihendid on head, kuigi nahast, mis võibki selle problemi põhi olla. Peab uued, korraikult tihendipapist tegema. Kui vahepeal karpa umbe jooksis (filter vahel, aga ikka läks, õhupuhastajast vast) siis sai kompressoriga 6 atti rõhku sisse lastud, mulistas nii, et karpa ujukikambri kaane vahelt mullitas ja filtri puhkus ka läbi.
Sõidan ka ilma esitulede vooluta, ei ole vaja lihtsalt hetkel. Öösel naistesse ei ole tarvitsenud veel minna sellega, kui minek tuleb, siis panen lambi ette.
Kaamera oli ka vahepeal kadunud pikka aega, ei saanud piltigi teha, aga ometi sain ta nüüd kätte ja tegin mõned jäädvustused.
Viimase aja probleemidest on nii palju, et esiporikas muutus minu jaoks talumatuks ja kakkusin selle maha, lakk ikka ei püsi peal ja eksperiment ei toonud erilist tulu. Porika all olev masteks ei jäänud ka pidama, võrril ju nii suurt hoogu ei ole, et seda koguaeg peseks. Vahetasin selle sama, vana valge vastu mis naela otsas rippus lae all. Säilinud on, pesin puhtaks ja monteerisin ette. Tagaporikas on ka viimasel ajal vähest roostet hakanud näitama, värvi on ka sealt maha tulnud, imelik, miks. Juu siis tõesti väga halb värv.
Vahepeal sõitis see pill läbi kaks tagarehvi, ühe originaali ja kaks jalgratta oma. Siis viskas mul kopa ette, et kaua ma neid vahetan, viskasin esimese velje taha ümber, et seal on korralik rehv ja õhukumm. Tagumine sai esimeseks pandud ja teda järele aidatud, parandasin rehvi ära, panin ventiili ümber suurema kummilapaka, et tühjast peast ringi ei tõmbaks ja nüüd on vast pidama jäänud.
On tekkinudl ka pikaks veninud probleem, et karburaator lekib vahetevahel, tilgub täpselt leegitoru peale, hea tuvastada. Mingi trastiline tilkumine ei ole, aga mul laseb kraan ka läbi natukene, minutis tilga jagu umbes. Nüüd sõidan alati vähese küttekogusega, et mitte palju kütet kaotsi lasta. Pikemaks tiiruks peaks minema, siis löön paagi mahla täis. Ma ei tea milles viga on, tihendid on head, kuigi nahast, mis võibki selle problemi põhi olla. Peab uued, korraikult tihendipapist tegema. Kui vahepeal karpa umbe jooksis (filter vahel, aga ikka läks, õhupuhastajast vast) siis sai kompressoriga 6 atti rõhku sisse lastud, mulistas nii, et karpa ujukikambri kaane vahelt mullitas ja filtri puhkus ka läbi.
Sõidan ka ilma esitulede vooluta, ei ole vaja lihtsalt hetkel. Öösel naistesse ei ole tarvitsenud veel minna sellega, kui minek tuleb, siis panen lambi ette.
Kaamera oli ka vahepeal kadunud pikka aega, ei saanud piltigi teha, aga ometi sain ta nüüd kätte ja tegin mõned jäädvustused.
Re: canyondrift: Riga 13
September käes, põrra ikka sõidus. Terve suve peale oli ainult kaks või kolm karpaummistust ette tulnud, üks põletatud küünal ja kogus kütet mis siit mootorist läbi on aetud.
Teenib ta mind veel, ma ei oska prognoosida kui kauaks, aga siiamaani veel teenib, viimasel ajal on tekkinud muidugi ka probleem mida ka üleüldiselt kuidagi võtta saab. Süütesüsteem on endasse jälle vist piisavas koguses kondentsi kogunud ja masin ei taha enam käivituda ja annab sädet madalal (käima tõukamise pöördel) vähe. Rutskat ka väänata ei saa käivitamise hetkel, sest siis saaks lihtsalt liiga rikkalt kohe peale ja ei käivitugi palja õhuseguga.
Sellest süütemängu probleemist tuleneb ilmselt ka küünalde vahetus, millest mina ostsin kohalikust autopoest kaks täiesti sellele masinale mõeldut küünalt, mis ikkagi töötasid samamoodi nagu see viimane küünal, mis täiesti peeti läks. Seega tuleb jälle võtmed kätte võtta ja mähis + muud pudinad lihtsalt kuivatusse tuua ja hiljem uuesti peale toppida.
Teenib ta mind veel, ma ei oska prognoosida kui kauaks, aga siiamaani veel teenib, viimasel ajal on tekkinud muidugi ka probleem mida ka üleüldiselt kuidagi võtta saab. Süütesüsteem on endasse jälle vist piisavas koguses kondentsi kogunud ja masin ei taha enam käivituda ja annab sädet madalal (käima tõukamise pöördel) vähe. Rutskat ka väänata ei saa käivitamise hetkel, sest siis saaks lihtsalt liiga rikkalt kohe peale ja ei käivitugi palja õhuseguga.
Sellest süütemängu probleemist tuleneb ilmselt ka küünalde vahetus, millest mina ostsin kohalikust autopoest kaks täiesti sellele masinale mõeldut küünalt, mis ikkagi töötasid samamoodi nagu see viimane küünal, mis täiesti peeti läks. Seega tuleb jälle võtmed kätte võtta ja mähis + muud pudinad lihtsalt kuivatusse tuua ja hiljem uuesti peale toppida.
Re: canyondrift: Riga 13
Vot... Võib tõsimeeli lugeda esimeseks teele jäämiseks selle masinaga. Täna, sõites kodust auto juurde sain üllatuse kui pill künka peal lihtsalt korraks kirises ja siis seisma jäi. Mul oli asi selge, kolvirõngad läksid. Käekõrval töökotta, asi laiali, mootor aistelt maha ja näet, oligi kolvil sooned sees ja rõngastel mõlemil ligi cm jupp väljas. Õnneks summutisse lennanud.
Kui mul on kodus (kohe hakkan otsima) normaalset kolbi ja seal peal olevaid rõngaid, siis olen sõidumees jälle, aga kui ei ole, siis ootan et ehk saab kuskilt kolbe ja rõngad tuua.
Pole ka ime miks masinal täiesti olematu jõud oli ja fekaal käima minek. Karpa timmimine ei aidanud mitte midagi muud kui ainult vaikset liikumist, kahtlustasin küll siduri ketirattapoolset laagrit, mis palju vatti saab, aga ennäe, hoopis selline üllatus.
Kui mul on kodus (kohe hakkan otsima) normaalset kolbi ja seal peal olevaid rõngaid, siis olen sõidumees jälle, aga kui ei ole, siis ootan et ehk saab kuskilt kolbe ja rõngad tuua.
Pole ka ime miks masinal täiesti olematu jõud oli ja fekaal käima minek. Karpa timmimine ei aidanud mitte midagi muud kui ainult vaikset liikumist, kahtlustasin küll siduri ketirattapoolset laagrit, mis palju vatti saab, aga ennäe, hoopis selline üllatus.
Re: canyondrift: Riga 13
Tekkis huvi, mille jaoks need 2 auku tagumisel porilaual on, porilipaka kohal?
jukuftw- Kasutaja
- Postituste arv : 289
Age : 29
Registration date : 13/12/2009
Lehekülg 2, lehekülgi kokku 3 • 1, 2, 3
Similar topics
» Kauri: Masinad (Riga-11 1977, Riga-12 1974, Riga-13 1987, Stella 1991)
» minaise, riga 7,4xriga 13,riga 11,, riga 5,
» Riga 13 1990a ja Riga 11
» antsus1000 Riga 13 ja Riga 11
» Aloke - Riga 7, Riga 13
» minaise, riga 7,4xriga 13,riga 11,, riga 5,
» Riga 13 1990a ja Riga 11
» antsus1000 Riga 13 ja Riga 11
» Aloke - Riga 7, Riga 13
Lehekülg 2, lehekülgi kokku 3
Permissions in this forum:
Sa ei saa vastata siinsetele teemadele