canyondrift: Riga 13
+4
Extinction
urmet48
Kevin68
canyondrift
8 posters
Lehekülg 3, lehekülgi kokku 3
Lehekülg 3, lehekülgi kokku 3 • 1, 2, 3
Re: canyondrift: Riga 13
jukuftw kirjutas:Tekkis huvi, mille jaoks need 2 auku tagumisel porilaual on, porilipaka kohal?
Numbrialus, tööriista tasku... Pagan seda teab, milleks need seal on. Pigem kalduks numbrialuse poole
urmet48- Moderaator
- Postituste arv : 539
Age : 41
Registration date : 24/03/2009
Re: canyondrift: Riga 13
Vaheaeg, igast lollid mõtted uitamas ja suur töötahe.
Võrri raam tühja kohta ei salli, mootor on maas, kett ripakil ja sumpa loogus. Võtsin siis kätte ja hakkasin esiharki vahetama, mis mul nagunii vahetamist tahtis kuna vana oli paras lambajalg tee peal, ei julenud sõitagi enam kuna üks puks lihtsalt keeldub esihargi sees olemast. Mõeldud, tegema hakatud ja kui suunatuled olin juba maha keeranud ja tagatuli niisama ripendas, siis otsustasin elektrisüsteemi täiesti ümber teha. Võtsin sellegi maha. Jäi järele ainult paljas raam kus olid mõned plekkdetailid... Ja siis järsku plahvatas ajus pomm, võtmed uuesti kätte ja muterdama. Kiskusin võrri täiesti pulkadeks, puhastasin ära ja mitte ei pand kokku tagasi vaid peas mõlkusid üle värvimise mõtted. Raam laiali, tööriistad kätte ja tegudele. Tänaseks päevaks, (eile alustasin) on mul värvitud valged detailid. Minu olematu maalrikogemuse juures ja püstoli testimise juures jäi päris normaalne. Teen lohakalt küll, kiirelt ja parajalt mitte täpsust vaatamata, aga uuendan masina ära enne selle eelmisele omanikule tagasi andmist.
Pilte igatahes:
Võrri raam tühja kohta ei salli, mootor on maas, kett ripakil ja sumpa loogus. Võtsin siis kätte ja hakkasin esiharki vahetama, mis mul nagunii vahetamist tahtis kuna vana oli paras lambajalg tee peal, ei julenud sõitagi enam kuna üks puks lihtsalt keeldub esihargi sees olemast. Mõeldud, tegema hakatud ja kui suunatuled olin juba maha keeranud ja tagatuli niisama ripendas, siis otsustasin elektrisüsteemi täiesti ümber teha. Võtsin sellegi maha. Jäi järele ainult paljas raam kus olid mõned plekkdetailid... Ja siis järsku plahvatas ajus pomm, võtmed uuesti kätte ja muterdama. Kiskusin võrri täiesti pulkadeks, puhastasin ära ja mitte ei pand kokku tagasi vaid peas mõlkusid üle värvimise mõtted. Raam laiali, tööriistad kätte ja tegudele. Tänaseks päevaks, (eile alustasin) on mul värvitud valged detailid. Minu olematu maalrikogemuse juures ja püstoli testimise juures jäi päris normaalne. Teen lohakalt küll, kiirelt ja parajalt mitte täpsust vaatamata, aga uuendan masina ära enne selle eelmisele omanikule tagasi andmist.
Pilte igatahes:
Re: canyondrift: Riga 13
Võrrimeeste anomaalia.
Kätte jõudnud ka minu ohvriks olemise aeg. Võrr on jälle ilma mootorita tuttavas garaažis. Mootor on pulkadeks ja pooleks. On tekkinud mingisugune üliviga, mis maksab mulle hetkel jalameheks olemise. Alul sõitis masin viimasepeal, uute rõngastega oli kohe vahet tunda, aga nüüd oleks nagu jälle midagi juhtunud. Rõngad on iseenesest terved. Igatahes võtsin asja lahti ja kahtlustasin simmerit, sest küünal oli väga helepruun ja ilma igasuguse bensiini jäägita. Järeldasin et ehk saab kuskilt õhku ja kuna kunagi avastasin, et mootori tihendi vahelt vähe mullitab, siis tuleb uus tihend teha. Simmer ka teine vaadata ja tihendid silikoniga üle käia. Vändal on ka loks sees, kepsul kui ka sõrmepuksil. Läheb seegi vana D8e oma. Kui nüüd, peale sellist remonti ka masinat korralikult käima ei saa siis ma ei tea mis saama hakkab. Karburaatori kaas on ka kannatada saanud ja mingi tihend on lolliks läinud ja ajab kütet läbi. Kraan ka tegelikult tilgub natukene, aga see on vähe õnneks.
Kätte jõudnud ka minu ohvriks olemise aeg. Võrr on jälle ilma mootorita tuttavas garaažis. Mootor on pulkadeks ja pooleks. On tekkinud mingisugune üliviga, mis maksab mulle hetkel jalameheks olemise. Alul sõitis masin viimasepeal, uute rõngastega oli kohe vahet tunda, aga nüüd oleks nagu jälle midagi juhtunud. Rõngad on iseenesest terved. Igatahes võtsin asja lahti ja kahtlustasin simmerit, sest küünal oli väga helepruun ja ilma igasuguse bensiini jäägita. Järeldasin et ehk saab kuskilt õhku ja kuna kunagi avastasin, et mootori tihendi vahelt vähe mullitab, siis tuleb uus tihend teha. Simmer ka teine vaadata ja tihendid silikoniga üle käia. Vändal on ka loks sees, kepsul kui ka sõrmepuksil. Läheb seegi vana D8e oma. Kui nüüd, peale sellist remonti ka masinat korralikult käima ei saa siis ma ei tea mis saama hakkab. Karburaatori kaas on ka kannatada saanud ja mingi tihend on lolliks läinud ja ajab kütet läbi. Kraan ka tegelikult tilgub natukene, aga see on vähe õnneks.
Re: canyondrift: Riga 13
Neeed kaks aukku peaks olema numbrimärgi jaoks kuna endal soomes teine mopeed siis sellel sama augu vahega numbri märk ja leidsin müügist soomes registris oleva riga kah http://www.nettimoto.com/muu-merkki/muu-malli/1005191 sorry ot pärast
viljovalk- Kasutaja
- Postituste arv : 90
Age : 29
Registration date : 24/07/2010
Re: canyondrift: Riga 13
Võrr on minu jaoks ajalooraamatus. Nüüdsest olen jõudnud juba Mercedese sisuliselt kokku panna, jäänud veel mõned asjad üle käia ja mõned nädalavahetused tööd.
Hetkel seisab punavalgukese raam garaaži ninaosas mercedese ees ja ootab oma aega kuna ma võtan kätte lapi ja mõningad puhastusained ning paar mutrivõtit ja selle mootori ükskord kokku keeran. Edasine teekond on puhastatuna ja töötavana oma uue omanikuni.
Homsest olen ka legaalne B-kat iseseisev juht.
Punnvõrrist see kõik alguse saigi. Teeninud on ta mind ülimalt hästi, enamjaolt vedanud punktist A punkti B, tekitanud tehnikahuvi ja arendanud seda selleni, et kaks kätt on mul endal küljes, mitte rahakott sauaga seljas. Toetan kahe käega seda, et iga tehnikahuviline saaks võimaluse proovida ja katsetada. Vene/Läti tehnika on selle jaoks just ideaalsed.
Viimased pildid tulevad ka ehk kunagi, siis kui asi käru peal on ja ära viimise konditsioonis.
Hetkel seisab punavalgukese raam garaaži ninaosas mercedese ees ja ootab oma aega kuna ma võtan kätte lapi ja mõningad puhastusained ning paar mutrivõtit ja selle mootori ükskord kokku keeran. Edasine teekond on puhastatuna ja töötavana oma uue omanikuni.
Homsest olen ka legaalne B-kat iseseisev juht.
Punnvõrrist see kõik alguse saigi. Teeninud on ta mind ülimalt hästi, enamjaolt vedanud punktist A punkti B, tekitanud tehnikahuvi ja arendanud seda selleni, et kaks kätt on mul endal küljes, mitte rahakott sauaga seljas. Toetan kahe käega seda, et iga tehnikahuviline saaks võimaluse proovida ja katsetada. Vene/Läti tehnika on selle jaoks just ideaalsed.
Viimased pildid tulevad ka ehk kunagi, siis kui asi käru peal on ja ära viimise konditsioonis.
Lehekülg 3, lehekülgi kokku 3 • 1, 2, 3
Similar topics
» Kauri: Masinad (Riga-11 1977, Riga-12 1974, Riga-13 1987, Stella 1991)
» minaise, riga 7,4xriga 13,riga 11,, riga 5,
» Riga 13 1990a ja Riga 11
» antsus1000 Riga 13 ja Riga 11
» Aloke - Riga 7, Riga 13
» minaise, riga 7,4xriga 13,riga 11,, riga 5,
» Riga 13 1990a ja Riga 11
» antsus1000 Riga 13 ja Riga 11
» Aloke - Riga 7, Riga 13
Lehekülg 3, lehekülgi kokku 3
Permissions in this forum:
Sa ei saa vastata siinsetele teemadele