Kauri: Masinad (Riga-11 1977, Riga-12 1974, Riga-13 1987, Stella 1991)
+2
Qubik
Kauri
6 posters
Lehekülg 2, lehekülgi kokku 2
Lehekülg 2, lehekülgi kokku 2 • 1, 2
riGa13- Kasutaja
- Postituste arv : 25
Registration date : 06/06/2010
Re: Kauri: Masinad (Riga-11 1977, Riga-12 1974, Riga-13 1987, Stella 1991)
riGa13 kirjutas:https://www.youtube.com/watch?v=Av8ZW895qfc
Ja selle videosõnumi mõte on...? Otsene/kaudne solvang?
urmet48- Moderaator
- Postituste arv : 539
Age : 41
Registration date : 24/03/2009
Re: Kauri: Masinad (Riga-11 1977, Riga-12 1974, Riga-13 1987, Stella 1991)
Sain endale K-121 rehvid ja ka laagrid, mis ratastes käivad on uued. Kaua otsitud link on ka leitud (kahjuks pole see "täiesti õige" , vaid kunagi võrri peal olnud parema poole oma, mille valetpidi peale monteerin (teine võimalus oleks kasutada mopeedi käsikäiguvahetit, mida hetkel olemas pole). Peale viimast postitust olen pannud masinale keti peale (täiesti uus muidugi).
Kauri- Moderaator
- Postituste arv : 141
Registration date : 04/11/2008
Kauri- Moderaator
- Postituste arv : 141
Registration date : 04/11/2008
Re: Kauri: Masinad (Riga-11 1977, Riga-12 1974, Riga-13 1987, Stella 1991)
On kellegil kokkupuudet V-501 mootoriga, millel puudub vabakäik (esimene ja teine on aga olemas)? Milles võiks viga olla?
Kauri- Moderaator
- Postituste arv : 141
Registration date : 04/11/2008
Re: Kauri: Masinad (Riga-11 1977, Riga-12 1974, Riga-13 1987, Stella 1991)
Eile sai jälle natuke aega garaažis mõllatud ja ka kadunud käigud taas üles leitud. Ka sai ostetud karburaatori remontkomplekt, mis peale pühi kohale jõudma, vana karpa sai neljapäeva õhtul laiali võetud. Veel oleks vaja spido trossi ja kõik võimalikke kummidetaile (lenksule ja kick-starterile). Kahjuks käivitus vänt ja summuti kate siiani hästi läbi ei saa. Igal-juhul võib seni enam-vähem rahule jääda.
Küsimus laiale ringile: miks spidomeetri ajam oma vahel kaane sees hambuma ei hakka (probleem siis idee poolest selline, et ülevalt sisse käiv plastik hammakas ei liigu piisavalt sügavale, et hakata hambuma keti hammasratta taga oleva hammasrattaga? Lahtiselt proovides kõik toimib, ka on kogu see koda suht puhas).
Riga-11 sai endale nüüd lõpuks ka esimese ratta alla ja nüüd on ka kõik trossid küljes. Esipidurid töötavad väga hästi, kahjuks seda siduri kohta õelda ei saa. Enne kevadet ma ilmselt seda masinat välja ajama ei hakka. Kui just väga külmaks ei lähe üritan ka tule juhtmed ära vedada. Loodetavasti teen ka paar pilti homme.
Riga-13 tahab pisikest remonti. Suvel sai masinaga üsna mehiselt sõidetud. Üks mootori tikkpolt on pooleks murdunud ja tahab vahetamist. Ka summuti ja leegitoru tahavad uuesti tihendamist saada. Ka üks pedaal nõuab vahetust. Muid suuremaid muresi suve jooksul ilmsiks ei tulnud. Kui veel ainult see, et mootor ja tuled ei taha just kõige parimini koostööd teha.
Riga-12nest saab siis mu järgmine "suurem" ettevõtmine peale Stella lõpetamist kuigi vaikselt juba praegu nokitsen. Õnneks on enamik juppe olemas ja vaev peitub vaid selles, et on vaja nad kõik kokku panna. Kontrollisin ja käigu töötavad ilust...
Küsimus laiale ringile: miks spidomeetri ajam oma vahel kaane sees hambuma ei hakka (probleem siis idee poolest selline, et ülevalt sisse käiv plastik hammakas ei liigu piisavalt sügavale, et hakata hambuma keti hammasratta taga oleva hammasrattaga? Lahtiselt proovides kõik toimib, ka on kogu see koda suht puhas).
Riga-11 sai endale nüüd lõpuks ka esimese ratta alla ja nüüd on ka kõik trossid küljes. Esipidurid töötavad väga hästi, kahjuks seda siduri kohta õelda ei saa. Enne kevadet ma ilmselt seda masinat välja ajama ei hakka. Kui just väga külmaks ei lähe üritan ka tule juhtmed ära vedada. Loodetavasti teen ka paar pilti homme.
Riga-13 tahab pisikest remonti. Suvel sai masinaga üsna mehiselt sõidetud. Üks mootori tikkpolt on pooleks murdunud ja tahab vahetamist. Ka summuti ja leegitoru tahavad uuesti tihendamist saada. Ka üks pedaal nõuab vahetust. Muid suuremaid muresi suve jooksul ilmsiks ei tulnud. Kui veel ainult see, et mootor ja tuled ei taha just kõige parimini koostööd teha.
Riga-12nest saab siis mu järgmine "suurem" ettevõtmine peale Stella lõpetamist kuigi vaikselt juba praegu nokitsen. Õnneks on enamik juppe olemas ja vaev peitub vaid selles, et on vaja nad kõik kokku panna. Kontrollisin ja käigu töötavad ilust...
Kauri- Moderaator
- Postituste arv : 141
Registration date : 04/11/2008
Kauri- Moderaator
- Postituste arv : 141
Registration date : 04/11/2008
Re: Kauri: Masinad (Riga-11 1977, Riga-12 1974, Riga-13 1987, Stella 1991)
Palju vett on viimasest postitusest on jälle merre voolanud, aga pole siiski veel püssi põõsa visanud. Stella on nüüd põhimõtteliselt valmis. Vaja oleks veel spidomeetri ajamit, mida ma senini veel leidnud pole. Siiski otsingud käivad. Ka ootan veel käivitamisega veidi soojemaid ilmu. Ei imesta kui käivitamiseni enne suve algust ei jõuagi, sest seoses kooliga pole ka eriti aega.
Kuna Stella juures eriti midagi teha pole ja Riga-12 on tööks sobiva temperatuuriga keldris, siis olen selle kallal veidike tööd teinud. Detsembris panin tööle käigud. Käikude tross oli uus, aga minu üllatuseks see kaua vastu ei pidanud. Eelmisel nädalal proovisin kõige pealt ise trossi otsa kinni saada, mis aga ebaõnnestus. Õnneks Reymo aitas hädast välja, siinkohal tänud talle. Juhtmed said nüüd lõpuni veetud ja seni "pooleli" olnud kraam lõpetatud. (Gaas, sidur ja esipidurid toimivad, lingid õigete vastu vahetatud, leegitoru ja silindri vahele tihend tehtud jne). Tagaratast ja sumpsi hetkel all pole. Tagaratta juures ootan sõbra käes oleva distantspuksi järgi, mille peaksin varsti saama. Summutiga on asi veidike halvem. Nimelt on minu eksemplar üsna niru. Ei ole mitte kumbagi kinnitust ja ka kroom on suhtelised riknenud. Ostaksin hea meelega parema versiooni sellest. Ka pole spidomeetri ajamit (vaja oleks ainult seda väiksemat ajami hammakat), seisuhargi jaoks sobilikku vedrut ja sutsklapi linki ja trossi (ilmselt teen need ise). Ka pole hetkel tulede sees pirne, aga see on juba poe teema. Mootoril pole hetkel ühte kaant ja magneetot küljes, kuna ei leia sobivat mutrit sinna (M8 ja tiheda keermega). Selles on süüdi juba puhtalt oma laiskus. Hiiumaal seda mu kodukoha rauakaupluses saada polnud ja linnas pole seda otsida viitsinud aga usun, et peagi saab see viga parandatud.
Kuna Stella juures eriti midagi teha pole ja Riga-12 on tööks sobiva temperatuuriga keldris, siis olen selle kallal veidike tööd teinud. Detsembris panin tööle käigud. Käikude tross oli uus, aga minu üllatuseks see kaua vastu ei pidanud. Eelmisel nädalal proovisin kõige pealt ise trossi otsa kinni saada, mis aga ebaõnnestus. Õnneks Reymo aitas hädast välja, siinkohal tänud talle. Juhtmed said nüüd lõpuni veetud ja seni "pooleli" olnud kraam lõpetatud. (Gaas, sidur ja esipidurid toimivad, lingid õigete vastu vahetatud, leegitoru ja silindri vahele tihend tehtud jne). Tagaratast ja sumpsi hetkel all pole. Tagaratta juures ootan sõbra käes oleva distantspuksi järgi, mille peaksin varsti saama. Summutiga on asi veidike halvem. Nimelt on minu eksemplar üsna niru. Ei ole mitte kumbagi kinnitust ja ka kroom on suhtelised riknenud. Ostaksin hea meelega parema versiooni sellest. Ka pole spidomeetri ajamit (vaja oleks ainult seda väiksemat ajami hammakat), seisuhargi jaoks sobilikku vedrut ja sutsklapi linki ja trossi (ilmselt teen need ise). Ka pole hetkel tulede sees pirne, aga see on juba poe teema. Mootoril pole hetkel ühte kaant ja magneetot küljes, kuna ei leia sobivat mutrit sinna (M8 ja tiheda keermega). Selles on süüdi juba puhtalt oma laiskus. Hiiumaal seda mu kodukoha rauakaupluses saada polnud ja linnas pole seda otsida viitsinud aga usun, et peagi saab see viga parandatud.
Kauri- Moderaator
- Postituste arv : 141
Registration date : 04/11/2008
Re: Kauri: Masinad (Riga-11 1977, Riga-12 1974, Riga-13 1987, Stella 1991)
Sai siin paar nädalat tagasi pilti tehtud. Riga 13 ketikaitse on küljest ära kuna vibreeris eelmine aasta endale prao jälle sisse. Millalgi lasen kuskil ära keevitada ja tagasi külge.
Rohkem pilte: SIIN
Kauri- Moderaator
- Postituste arv : 141
Registration date : 04/11/2008
Re: Kauri: Masinad (Riga-11 1977, Riga-12 1974, Riga-13 1987, Stella 1991)
Uhkusega võib nentida, et Stella on nüüd peaaegu sõidkõlbulik. Mootor käib ja esimesed sõidud on tehtud, kuid mootor veel väga hästi ei käi. Külmalt tahab läriseda (umbes sarnaselt nagu liiga rikka seguga võrr), kuuma mootoriga käib hästi, kuid siiski mingitel pööretel hakkab asi veidike puterdama, kuid võib peaaegu rahule jääda. Kui keegi oskab selliste sümptomite vastu rohtu leida, siis andke julgelt teada. Ka töötab kogu elektrisüsteem ja spidomeeter. Ka on masin arvel. Igal-juhul siinkohal suured tänud kaasfoorumlasele Reymole, kes on viitsinud asjaga vaeva näha. Väike illustreeriv pilt ka:
Mõned rohkemad leiate SIIT
Kui nüüd veel sellel aastal ka Riga-11ne korralikult käimas saaks võiks juba aasta kordaläinuks lugeda, kuid eks nendest seiklustest edaspidi.
Kuna eelmises postituses Riga-12nest eriti juttu pole, siis teeksin sellet juttu nüüd. Märtsist on möödas juba hulk aega, ning selle aja jooksul on ka ühtteist juhtunud. Nimelt sain treialilt tagasi vajalike mõõtudega distant puksi ketiratta ja raami vahele. Sobis nagu valatult, kui tekkis kohe ka uus probleem, milleks oli liiga lühike rattavõll. Ka see sai läbi õnneliku juhuse leitud. Sarnaselt võllile sain ka endale vajaliku summuti kinnituse. Summuti ise jäi aga vana ja kole, ning juhul kui kellegil üle siis oleksin uuest huvitatud. Imekombel oli meie kohalikku rauakauplusesse ilmunud ka M8 tiheda keermega mutter, mootor on seega ühes tükis. Kahjuks murdus ära väntadevõlli ots, mis oli minu jaoks suhteliselt müstiline. Nimelt oli vänt tollel küljes juba üle aasta, keegi masinat ei puudutanud ning siis ühel hetkel avastasin vända koos kiilu ja tükikese võlliga põrandalt. Kuna ainult selle vahetamise pärast ei taha mootorit uuesti lahti võtta, siis ilmselt keevitan selle kinni. Juhul kui avastan veel mingi probleemi, miks oleks vaja mootor lahti kiskuda vahetan ära ka võlli (vajalik detail õnneks olemas). Loodan, et saan lähemal ajal ka mõned pildid masinast.
Ka olen soetanud ühe uue raami, millest ka ehk miskit kena tuleb. Kuid sellest juba tulevikus.
Mõned rohkemad leiate SIIT
Kui nüüd veel sellel aastal ka Riga-11ne korralikult käimas saaks võiks juba aasta kordaläinuks lugeda, kuid eks nendest seiklustest edaspidi.
Kuna eelmises postituses Riga-12nest eriti juttu pole, siis teeksin sellet juttu nüüd. Märtsist on möödas juba hulk aega, ning selle aja jooksul on ka ühtteist juhtunud. Nimelt sain treialilt tagasi vajalike mõõtudega distant puksi ketiratta ja raami vahele. Sobis nagu valatult, kui tekkis kohe ka uus probleem, milleks oli liiga lühike rattavõll. Ka see sai läbi õnneliku juhuse leitud. Sarnaselt võllile sain ka endale vajaliku summuti kinnituse. Summuti ise jäi aga vana ja kole, ning juhul kui kellegil üle siis oleksin uuest huvitatud. Imekombel oli meie kohalikku rauakauplusesse ilmunud ka M8 tiheda keermega mutter, mootor on seega ühes tükis. Kahjuks murdus ära väntadevõlli ots, mis oli minu jaoks suhteliselt müstiline. Nimelt oli vänt tollel küljes juba üle aasta, keegi masinat ei puudutanud ning siis ühel hetkel avastasin vända koos kiilu ja tükikese võlliga põrandalt. Kuna ainult selle vahetamise pärast ei taha mootorit uuesti lahti võtta, siis ilmselt keevitan selle kinni. Juhul kui avastan veel mingi probleemi, miks oleks vaja mootor lahti kiskuda vahetan ära ka võlli (vajalik detail õnneks olemas). Loodan, et saan lähemal ajal ka mõned pildid masinast.
Ka olen soetanud ühe uue raami, millest ka ehk miskit kena tuleb. Kuid sellest juba tulevikus.
Kauri- Moderaator
- Postituste arv : 141
Registration date : 04/11/2008
Re: Kauri: Masinad (Riga-11 1977, Riga-12 1974, Riga-13 1987, Stella 1991)
Tõin Riga-11ne "maakodust" ära ja suur lükkamine ja häälestamine algas. Kahjuks aga positiivse tulemuseni ei jõudnud. Masin küll lubab, aga käima ei lähe. Ilmselt on probleem siduripoolses karteris olev sisselaske puksis, mis lekib oluliselt rohkem kui peaks (ajutiselt mootorisilikooniga tihendatud sidurikoda voolas mõne katsetuse järgi bensiini umbes pooles mahus täis). Tihendamine aga lähemale käivitusele ei viinud. Ilmselt lammutan mootori ja puksi vajav kaan läheb treiali kätte. Jällegi tuleb tänada Reymot, kes nii nõu, musklijõu kui ka varuosadega abiks oli.
Kuna sellel aastal roller aina saba paneb sai täna esimest korda praktilist kasutust Stella, mille mootor sai eile ideaalselt käima timmitud. Seni pole tehnilisi probleeme esinenud, kui väljaarvata spidomeetri "lolliks minek" mis väljendub selles, et spidomeetri ajam teeb imelikku häält, ning spidomeetri näidik läheb teisele ringile. Selline viga ei ole küll pidev, kuid miskit tuleb ettevõtta. Tuled ja muud elektrividinad töötavad hästi. Ilmselt on vajalik hankida ka uued piduriklotsid nii ette kui ka taha.
Kunagi kui fotoaparaadiga garaaži satun siis teen ka mõne pildi.
Kuna sellel aastal roller aina saba paneb sai täna esimest korda praktilist kasutust Stella, mille mootor sai eile ideaalselt käima timmitud. Seni pole tehnilisi probleeme esinenud, kui väljaarvata spidomeetri "lolliks minek" mis väljendub selles, et spidomeetri ajam teeb imelikku häält, ning spidomeetri näidik läheb teisele ringile. Selline viga ei ole küll pidev, kuid miskit tuleb ettevõtta. Tuled ja muud elektrividinad töötavad hästi. Ilmselt on vajalik hankida ka uued piduriklotsid nii ette kui ka taha.
Kunagi kui fotoaparaadiga garaaži satun siis teen ka mõne pildi.
Kauri- Moderaator
- Postituste arv : 141
Registration date : 04/11/2008
Re: Kauri: Masinad (Riga-11 1977, Riga-12 1974, Riga-13 1987, Stella 1991)
Riga 11ne mootor on nüüd laialivõetud ning ootab treialile saatmist, mis ilmselt lähiajal ka juhtub. Enne kui mootor uuest "aiste vahel" pole ei julge spekuleerida, millal mingi käima mineku lootus tekkida võiks. Kuna aina muidu luban pilte siis näitan hetke seisust pilti ka:
Kuna sellel suvel Stella suurema osa ajast ja rahast "omale sai" siis Riga-12ne juures suuri muudatusi toimunud pole. Piltidel tunduvad valged detailid kohati mustade laikudega, tegemist on nõega, mida keldris suurel hulgal leidub. Katlamajaga ruumi jagamise rõõmud.
Stella on nüüd siis peaaegu valmis. Spidomeetrit on ilmselt uut vaja, kuna vana osutus praagiks/katkiseks. Muidugi oleks võimalik asi ka lahti võtta, kuid risk spidomeeter lõhkuda on suur. Ka ilmselt vahetan tagumised piduriklotsid uute vastu.
Võib-olla tuleb mõnedele teist tuttav ette üks juulis aktiivne olnud osta.ee oksjon, kus müüdi Gauja raami? Igal-juhul antud masin rändas minu valdusesse. Lisaks olen hankinud ka mootori ja sumpsi. Rohkem pole hetkel veel kahjuks kätte sattunud, kuid kui kuskilt leian siis kohe kraban. Piltidel tundub asi üsna roosiline, kuid päris nii hea see seis pole. Esihark nõuab vahetust, kuna roolikannu külge minev detail on kõver. Ka esineb raamis veel pragusi, kuid loodetavasti saab keevitusega nende vastu. Igal-juhul kui kellegil miskit pakkuda, mis pildil puudu siis ootan huviga. Neil, kes aga on midagi müünud suured tänud abi eest.
Riga-13nest ma praegu ei räägiks, kuna liigutanud selle juures pole mitte lillegi, kuid alles ta mul siiski on.
Kui on huvi piltide vastu siis neid leiab jätkuvalt SIIT.
Kuna sellel suvel Stella suurema osa ajast ja rahast "omale sai" siis Riga-12ne juures suuri muudatusi toimunud pole. Piltidel tunduvad valged detailid kohati mustade laikudega, tegemist on nõega, mida keldris suurel hulgal leidub. Katlamajaga ruumi jagamise rõõmud.
Stella on nüüd siis peaaegu valmis. Spidomeetrit on ilmselt uut vaja, kuna vana osutus praagiks/katkiseks. Muidugi oleks võimalik asi ka lahti võtta, kuid risk spidomeeter lõhkuda on suur. Ka ilmselt vahetan tagumised piduriklotsid uute vastu.
Võib-olla tuleb mõnedele teist tuttav ette üks juulis aktiivne olnud osta.ee oksjon, kus müüdi Gauja raami? Igal-juhul antud masin rändas minu valdusesse. Lisaks olen hankinud ka mootori ja sumpsi. Rohkem pole hetkel veel kahjuks kätte sattunud, kuid kui kuskilt leian siis kohe kraban. Piltidel tundub asi üsna roosiline, kuid päris nii hea see seis pole. Esihark nõuab vahetust, kuna roolikannu külge minev detail on kõver. Ka esineb raamis veel pragusi, kuid loodetavasti saab keevitusega nende vastu. Igal-juhul kui kellegil miskit pakkuda, mis pildil puudu siis ootan huviga. Neil, kes aga on midagi müünud suured tänud abi eest.
Riga-13nest ma praegu ei räägiks, kuna liigutanud selle juures pole mitte lillegi, kuid alles ta mul siiski on.
Kui on huvi piltide vastu siis neid leiab jätkuvalt SIIT.
Kauri- Moderaator
- Postituste arv : 141
Registration date : 04/11/2008
Kauri- Moderaator
- Postituste arv : 141
Registration date : 04/11/2008
Re: Kauri: Masinad (Riga-11 1977, Riga-12 1974, Riga-13 1987, Stella 1991)
Selline oli olukord kuskil novembris ja praeguseks arenguid olnud ei ole:
Kauri- Moderaator
- Postituste arv : 141
Registration date : 04/11/2008
Re: Kauri: Masinad (Riga-11 1977, Riga-12 1974, Riga-13 1987, Stella 1991)
Väga sheffid masinad sul , au ja kiitus sulle
Endal ka üks võrri project pooleli , kui valmis saan panen ka pildi ülesse
Endal juba 3 võrr restaureerimises
Endal ka üks võrri project pooleli , kui valmis saan panen ka pildi ülesse
Endal juba 3 võrr restaureerimises
monkeyboy953- Kasutaja
- Postituste arv : 49
Registration date : 23/08/2009
Lehekülg 2, lehekülgi kokku 2 • 1, 2
Similar topics
» minaise, riga 7,4xriga 13,riga 11,, riga 5,
» M: Riga-13 (1991)
» Riga-13, 1987 - Kevin68
» Kevin68, Riga-13 - 1987
» Reymo1995: Riga-13, 1987
» M: Riga-13 (1991)
» Riga-13, 1987 - Kevin68
» Kevin68, Riga-13 - 1987
» Reymo1995: Riga-13, 1987
Lehekülg 2, lehekülgi kokku 2
Permissions in this forum:
Sa ei saa vastata siinsetele teemadele