Kevin68: kokkupandav ММВЗ Аист, 19xx
+4
reymo1995
kuivati
viskoossus
Kevin68
8 posters
Lehekülg 1, lehekülgi kokku 2
Lehekülg 1, lehekülgi kokku 2 • 1, 2
Kevin68: kokkupandav ММВЗ Аист, 19xx
Hei!
Eile küsis sõber, kas tahan vahetada? Tahan küll! Nii ta minu omaks saigi, selleks pidin kahjuks loovutama ka enda abimootoriga jalgratta tooriku. Olen sellist rahva keeles kokukat juba pikka aega tahtnud, vigu küll leidub kuid iseenesest on tegu korraliku jalgrattaga. Tegemist tahab keskjooks, värv, porilauad jm. Porilauad nimelt suhteliselt nutuses seisus, näiteks tagumine porilaud otsast ca 5cm enne ära murdunud, esimene porilaud lõpu poolt kinni needitud. Vändad on värvitud üle mustaga ning ei jookse paralleelselt, sama asi mis ka minu tumesinise Pensa tehase jalgrattaga oli. Kui ma teda tooma läksin, oli ta kokkupandud asendis ning nüüd jäi asi pooleldi lahti - ca 1-2 cm liigub keskelt, kuna polti ei saanud täitsa kinni sest 17" võti läks pooleks. Kummid pumpasime täis, panime puuduva pedaali otsa ning sõit algaski Käina poole. Esialgu oli ikka jube harjumatu sõita sellise asjaga, ise istud nagu puki otsas samas kui rattad on pea olematud. Vändata on tunduvalt kergem kui nende Pensa tehase jalgratastega ning sellega ei saa eriti kiirelt samuti sõita. Käinas jõudes, sõitsin ühest vanemast mehest mõõda, kellel oli samamoodi kokkupandav - vaatas too siis jube imeliku näoga. Koju jõudes lisasin jalgrattale tööriista koti ning põrutasin Nõmmekülla, täpsemalt siis sinna kus on see teine kokkupandav vanaraua hunnikus. Kahjuks selle ratta küljest suurt midagi ei saanud, kuna see oli vanem "kokukas" ning paljud jupid olid erinevad. ( porilauad, pakiraam, tehase embleem jne. ) Lõpuks leidsin sealt siiski ühe sisemise kummi ning 3-4 ventiili. Omaniku lahkel loal võisin ka need sealt ära viia. Üldiselt on ratas praegu üsna hästi vastu pidanud ning suuri vigu pole välja näidanud. Esialgne plaan teha jalgratas tehniliselt poolelt võimalikult heasse korda ning siis ehk hakkab välimust ka paremaks muutma.
Kevin.
Eile küsis sõber, kas tahan vahetada? Tahan küll! Nii ta minu omaks saigi, selleks pidin kahjuks loovutama ka enda abimootoriga jalgratta tooriku. Olen sellist rahva keeles kokukat juba pikka aega tahtnud, vigu küll leidub kuid iseenesest on tegu korraliku jalgrattaga. Tegemist tahab keskjooks, värv, porilauad jm. Porilauad nimelt suhteliselt nutuses seisus, näiteks tagumine porilaud otsast ca 5cm enne ära murdunud, esimene porilaud lõpu poolt kinni needitud. Vändad on värvitud üle mustaga ning ei jookse paralleelselt, sama asi mis ka minu tumesinise Pensa tehase jalgrattaga oli. Kui ma teda tooma läksin, oli ta kokkupandud asendis ning nüüd jäi asi pooleldi lahti - ca 1-2 cm liigub keskelt, kuna polti ei saanud täitsa kinni sest 17" võti läks pooleks. Kummid pumpasime täis, panime puuduva pedaali otsa ning sõit algaski Käina poole. Esialgu oli ikka jube harjumatu sõita sellise asjaga, ise istud nagu puki otsas samas kui rattad on pea olematud. Vändata on tunduvalt kergem kui nende Pensa tehase jalgratastega ning sellega ei saa eriti kiirelt samuti sõita. Käinas jõudes, sõitsin ühest vanemast mehest mõõda, kellel oli samamoodi kokkupandav - vaatas too siis jube imeliku näoga. Koju jõudes lisasin jalgrattale tööriista koti ning põrutasin Nõmmekülla, täpsemalt siis sinna kus on see teine kokkupandav vanaraua hunnikus. Kahjuks selle ratta küljest suurt midagi ei saanud, kuna see oli vanem "kokukas" ning paljud jupid olid erinevad. ( porilauad, pakiraam, tehase embleem jne. ) Lõpuks leidsin sealt siiski ühe sisemise kummi ning 3-4 ventiili. Omaniku lahkel loal võisin ka need sealt ära viia. Üldiselt on ratas praegu üsna hästi vastu pidanud ning suuri vigu pole välja näidanud. Esialgne plaan teha jalgratas tehniliselt poolelt võimalikult heasse korda ning siis ehk hakkab välimust ka paremaks muutma.
Kevin.
Viimati muutis seda Kevin68 (Kolm Juun 16, 2010 9:49 am). Kokku muudetud 2 korda
Re: Kevin68: kokkupandav ММВЗ Аист, 19xx
Hei taas,
täna otsustasin korrastada vähekene tehnilist poolt. Keldrisse minnes avastasin, et rattal on tagumine kumm kohe hulga tühjem kui seisma pannes. Siis otsustasingi tagumise sisekummi ära vahetada selle vastu, mille ma eile toonud olin. Mõeldud, tehtud ning asusin teisi asju üle vaatama, järgmisena puhastasin tagumist velge natukene ning panin ka lakki sinna ajutiselt peale. Siis läksin esiratta kallale ning määrisin laagrid ära. Veel sai vändad sirgeks pandud, üks kiil vahetatud, raam keskelt korralikult kinni pandud ning esimest porilauda veidi kohendatud. Veel lisasin kodarate külge ning tagumise porilaua külge helkurid.
Teha on jäänud veel esihark, see polt mis seda kinni hoiab käib tühja ning liigub ülesse ja alla, minul kahjuks ideid ei ole kuidas seda avada.
Hetke seis siis selline,
Kevin.
täna otsustasin korrastada vähekene tehnilist poolt. Keldrisse minnes avastasin, et rattal on tagumine kumm kohe hulga tühjem kui seisma pannes. Siis otsustasingi tagumise sisekummi ära vahetada selle vastu, mille ma eile toonud olin. Mõeldud, tehtud ning asusin teisi asju üle vaatama, järgmisena puhastasin tagumist velge natukene ning panin ka lakki sinna ajutiselt peale. Siis läksin esiratta kallale ning määrisin laagrid ära. Veel sai vändad sirgeks pandud, üks kiil vahetatud, raam keskelt korralikult kinni pandud ning esimest porilauda veidi kohendatud. Veel lisasin kodarate külge ning tagumise porilaua külge helkurid.
Teha on jäänud veel esihark, see polt mis seda kinni hoiab käib tühja ning liigub ülesse ja alla, minul kahjuks ideid ei ole kuidas seda avada.
Hetke seis siis selline,
Kevin.
Re: Kevin68: kokkupandav ММВЗ Аист, 19xx
Keskjooksu võll nõuab tõenäoliselt vahetust. Võta ratas täitsa lahti ja määri korralikult korraliku lääne määrdega ära. Lahtimonteerimise käigus näed ka seda, mis seisukorras laagrid on ja võib-olla on neid vaja vahetada.
viskoossus- Kasutaja
- Postituste arv : 113
Age : 33
Registration date : 10/12/2008
Re: Kevin68: kokkupandav ММВЗ Аист, 19xx
Kahjuks ei taha ketiratta poolne kiil välja tulla, klopsisin päris kaua seda lootes et tuleb välja kuid tulutult. Proovisin nii, et asetasin puuklotsi vastu ning lõin haamriga pihta, vahepeal proovisin ka ilma, kuid midagi ei aita.
Kevin.
Kevin.
Re: Kevin68: kokkupandav ММВЗ Аист, 19xx
Kiil? Seal ei tohiks mingit kiilu olla. Mul on selline tunne, et sa tagusid hoopis koonust. Koonus võib olla kinni roostetanud. Selle kahti saamiseks tuleb sul võll võimalikult paljaks teha. Siis paned võlli kruustangide vahele ja keerad koonust torutangidega. Soovitan roosteeemaldit ka vahele lasta. Kui ei ole, siis pane kasvõi võimalikult vedelat õli.
Kui sa koonust keerad, siis ära torutange liiga tugevalt kokku suru, kuna koonud võib kergelt pooleks minna.
Kui sa koonust keerad, siis ära torutange liiga tugevalt kokku suru, kuna koonud võib kergelt pooleks minna.
kuivati- Moderaator
- Postituste arv : 258
Registration date : 15/11/2008
Re: Kevin68: kokkupandav ММВЗ Аист, 19xx
Vabandust, et ei väljendanud ennast piisavalt selgesti. Nimelt on ketiratas koos vändapedaaliga seal otsas ning vända kiil ei taha sealt välja tulla.
Re: Kevin68: kokkupandav ММВЗ Аист, 19xx
Proovi kuumutada kuumaõhupüstoli või leeklambiga ning kui korralikult kuum on, anna paar kõvemat kolakat ja küll ta välja kukub. Ainult et jalad hoia eemale, sest selle kiiluga on päris valus vastu varbaid saada.
viskoossus- Kasutaja
- Postituste arv : 113
Age : 33
Registration date : 10/12/2008
Re: Kevin68: kokkupandav ММВЗ Аист, 19xx
Vabandust, ei saanud ennem aru, millest jutt käib. Ma omaarust lugesin kuskilt, et tagimisel rattal on kiil. See tekitaski minus segagust.
Kui sa kuumutades seda lahti ei saa, siis tuleb ilmselt võtta puur ja kiil välja puurida. Mina olen kasutanud 6 mm puuri ja kiilu seest tühjaks puurinud.
Edaspidise kiilu kinni jäämise vältimiseks tuleb kiilud ära karastada. Enamasti jäävad kiilud sellepärast kinni, et nad on väga kehvast sulamist. Kõigepealt lüüakse see kiil sisse. Kuna ta on pehme, siis ta pressitakse sinna kinni. Ja välja lüües on ta nii kinni, et ei tule välja. Karastatud kiil ei jää nii kinni ja tuleb seega paremini välja.
Kui sa kuumutades seda lahti ei saa, siis tuleb ilmselt võtta puur ja kiil välja puurida. Mina olen kasutanud 6 mm puuri ja kiilu seest tühjaks puurinud.
Edaspidise kiilu kinni jäämise vältimiseks tuleb kiilud ära karastada. Enamasti jäävad kiilud sellepärast kinni, et nad on väga kehvast sulamist. Kõigepealt lüüakse see kiil sisse. Kuna ta on pehme, siis ta pressitakse sinna kinni. Ja välja lüües on ta nii kinni, et ei tule välja. Karastatud kiil ei jää nii kinni ja tuleb seega paremini välja.
kuivati- Moderaator
- Postituste arv : 258
Registration date : 15/11/2008
Re: Kevin68: kokkupandav ММВЗ Аист, 19xx
Enda kunagisel projektikal sai vändakillu välja löödud puuri otsa ja vasaraga. Paar tugevamat laksu ja juba oli kiil käes.
Kiil on ju nii väike, asi, et kuidas sellega on võimalik varvastele haiget teha? Paljujalu ei ole ju keldris Iseasi muidugi kui see suure hooga peaks lendama. Kõige parem on kanda põrutuskaitsega tööjalatseid.
Ainult et jalad hoia eemale, sest selle kiiluga on päris valus vastu varbaid saada
Kiil on ju nii väike, asi, et kuidas sellega on võimalik varvastele haiget teha? Paljujalu ei ole ju keldris Iseasi muidugi kui see suure hooga peaks lendama. Kõige parem on kanda põrutuskaitsega tööjalatseid.
Re: Kevin68: kokkupandav ММВЗ Аист, 19xx
Vihjeks veel niipalju, et jalgratas rändas minu vanavanaema juurde kuna seal on tunduvalt parem värvida. Varsti asun jalgratast lammutama ning hakkan värvima. Vasaraga kiilu kallale nagu minna ei tahaks, pärast on vaja veel kiilu kasutada ka.
Kevin.
Kevin.
Re: Kevin68: kokkupandav ММВЗ Аист, 19xx
Kevin68 kirjutas:Vihjeks veel niipalju, et jalgratas rändas minu vanavanaema juurde kuna seal on tunduvalt parem värvida. Varsti asun jalgratast lammutama ning hakkan värvima. Vasaraga kiilu kallale nagu minna ei tahaks, pärast on vaja veel kiilu kasutada ka.
Kevin.
Kui sa vana kiilu kasutad, mis on juba kulunud, võid ka võlli ära rikkuda. Rikutud kiil tuleb kindlasti uuega asendada, paar aastat tagasi sai neid veel 5eeki tükk aga enam pole üldse vene päritolu ratastele juppe müügil näinud. Mul endal oleks ka Saljuti keskjooksuvõlli vaja aga kusagilt pole leidnud aga ega ma väga põhjalikult otsinud ka ei ole.
viskoossus- Kasutaja
- Postituste arv : 113
Age : 33
Registration date : 10/12/2008
Re: Kevin68: kokkupandav ММВЗ Аист, 19xx
Viljandis on kiilud täitsa olemas, ehk on mujalgi. Hind küll üsna soolane - 20 EEK tükk, mistõttu loobusin ka mõttest osta neid...noh ütleme kümmekond tükki tagavaraks.
Seda nüüd jah küll, et kulunud ja/või vigastatud kiilud tuleks igal juhul, kui vähegi võimalik, uutega asendada.
Seda nüüd jah küll, et kulunud ja/või vigastatud kiilud tuleks igal juhul, kui vähegi võimalik, uutega asendada.
Re: Kevin68: kokkupandav ММВЗ Аист, 19xx
Täna tõin ratta ära. Kuna endal pole relakat siis pumpasin tagumise kummi täis ning sõitsin Kauri garaaži - tänase õhtuga saab vist ratta raami täitsa haljaks. Lammutasime seal laiali, olukord pole sugugi nii hea kui arvasin. Vahetust tahavad kindlasti porilauad, üks vändakiil, leistangi kinni hoidev pikk toru koos selle pika poldiga, esihargi üks laager. Samuti tahab saada sadula nahk õmblemist, ratta jupid tõin koju ning raam ja esihark jäid praegu sinna.. eks õhtul kostitan võibolla piltidega ka. Pole hetkel veel selgusele jõudnud, mis värvi ratas värvida.. kui kellegil häid mõtteid siis andke tulla!
Kevin.
Kevin.
Re: Kevin68: kokkupandav ММВЗ Аист, 19xx
Proovi alustuseks poleerida. Käsitsi, mitte viltkäia peal. Neid alumiiniumporikaid ka uusi naljalt ei leia ja neidki maksab poleerimispastaga proovida nühkida. Mäletan, et kunagi ühel Turisti moodi Nishiki rattal ei olnud mul ette teist kroomitud velge panna - panin Turisti oma, käisin poleerimispastaga üle, läikis, nagu oleks kroomitud.Kevin68 kirjutas:Vahetust tahavad kindlasti porilauad, leistangi kinni hoidev pikk toru koos selle pika poldiga.
Kevin68 kirjutas:Pole hetkel veel selgusele jõudnud, mis värvi ratas värvida.. kui kellegil häid mõtteid siis andke tulla!
Kevin.
Originaalvärvi.
Soobel- Kasutaja
- Postituste arv : 120
Registration date : 12/05/2009
Re: Kevin68: kokkupandav ММВЗ Аист, 19xx
Orginaalvärv on sellel rattal vist kuldne. Porilauad ei ole mitte väsinud olemisega vaid keegi on neid kunagi neetinud, kuna need on murduma tahtnud hakata, tagumisel porilaual on ka jupp maha saetud või on see ära murdunud.
Kuulsin küla pealt, et mu ratas olevat juba täitsa haljaks ajatud värvist ning roostemunduriga tõõdeldud. Aga egas midagi, ajan Ukraina välja ja lähen kaen masina üle!
Kevin.
Kuulsin küla pealt, et mu ratas olevat juba täitsa haljaks ajatud värvist ning roostemunduriga tõõdeldud. Aga egas midagi, ajan Ukraina välja ja lähen kaen masina üle!
Kevin.
Re: Kevin68: kokkupandav ММВЗ Аист, 19xx
Üks nipp veel: väsinud-murdunu tagaporilauast annab edukalt esimest teha. Aga tagumisega - sellise originaali otsimine võib olla tõsine pain in the ass vahepeal ülekäinud alumiiniumivarguse maania pärast.
Muide sedalaadi kuldsed kokukad kandsid 1990.algupoolel veel sellist jaburat nime nagu "Motovelo." Ei mäleta, kas neil miskeid eripärasid ka oli, minu arust olid täpselt nagu need kokkupandavad Minskid ja Aistid: alu velgede ja sopaplekkidega, "vindid võllil" keskjooksudega, svammpolsterduse ja vedrudeta sadula ja plastmassist varrega pingutusmutritega liigendil, sadulal ja lenksul.
Muide sedalaadi kuldsed kokukad kandsid 1990.algupoolel veel sellist jaburat nime nagu "Motovelo." Ei mäleta, kas neil miskeid eripärasid ka oli, minu arust olid täpselt nagu need kokkupandavad Minskid ja Aistid: alu velgede ja sopaplekkidega, "vindid võllil" keskjooksudega, svammpolsterduse ja vedrudeta sadula ja plastmassist varrega pingutusmutritega liigendil, sadulal ja lenksul.
Soobel- Kasutaja
- Postituste arv : 120
Registration date : 12/05/2009
Re: Kevin68: kokkupandav ММВЗ Аист, 19xx
Jah, arvatavasti jäävad rattale vanad porilauad esialgu. Üritan neid natukene parem tõõtleda. Ratta juppe käis ka kaasfoorumlane Kuivati vaatamas, soovitas värvida porilauad hõbedase ära - pean seda varianti kaaluma. Üldiselt on see ratas päris mitmest erinevast kokukast kokku pandud ning erilist orginaali taga ei hakka ajama, kuid pornot ka tegema ei hakka. Raami on needitud igastahes, kuid seda altpoolt ning mind see eriti ei häiri.. teengi ratta rohkem sihiots tarbeliseks kasutamiseks korda, põhiliselt kasutan teda ikka lühikesteks otsadeks. Täna sain muidu raami kätte Kauri käest, tehtud tööga olen väga rahul - tänud temale! Käias ka esihargil oleva keevitusjälje maha. Homme krundin ratta ära ning siis otsin leistangile vajaliku toru ning siis laon ta vast kokku ka.
Kevin.
Kevin.
Re: Kevin68: kokkupandav ММВЗ Аист, 19xx
Ei saa jätta hoiatamata, et alu porilaudade värvimine on üks mõttetu või keeruline ettevõtmine, sest enamik värve ei taha eriti alu seljas püsida, hakkab peatselt kestendama ja kooruma jne. Selle tegevuse juurde on minu suust ikka kaunis palju roppusi lendu läinud.
Soobel- Kasutaja
- Postituste arv : 120
Registration date : 12/05/2009
Re: Kevin68: kokkupandav ММВЗ Аист, 19xx
Porilaudu vast värvima ei hakka, vähemalt praegu mitte kuna majanduskriis annab rahakotile tunda. Täna hommikul kruntisin ratta ära ning kuna krunt oli kuivanud 15 minutiga, siis otsustasin käia ka Talupoes ning ostsin ka värvi ära, värv on taaskord must, seal olid ka punane ning roheline spreina olemas, kuid toonid ei olnud päris sellised nagu ma soovisin.. ning miskipärast meeldib endale must rohkem. Ratas värvitud ning nüüdseks on ta enamvähem kuivanud ka, näppu külge pannes enam värvi ei anna kuid arvatavasti on värv veel pool "toores". Puhastasin akutrelli ning kruvikeerajaga ka vändad ära, kuna need olid mustaks värvitud eelmise omaniku poolt - alt tuli päris ilus kroomkiht välja, küll oli aga mõnes kohas kroom natukene hävinenud. Võtsin lahti ka pedaalid ning puhastasin korralikult ära ja panin uue määrde sisse, samamoodi tegin ka tagumise ratta jooksuga. Esimest ei hakkanud uuesti lahti võtma, kuna see on juba eelnevalt määritud. Külge said ka laagrikausid ning keskjooksu plastikust katted, samuti panin tagumisele rattale peale välis- ning sisekummi.
Ratta saan kokku arvatavasti teisipäev või kolmapäev, niikaua ta vast seisab.. pilte saab siis, kui ratas korralikult ühes tükkis on.
Kevin.
Ratta saan kokku arvatavasti teisipäev või kolmapäev, niikaua ta vast seisab.. pilte saab siis, kui ratas korralikult ühes tükkis on.
Kevin.
Re: Kevin68: kokkupandav ММВЗ Аист, 19xx
Ei saa ikka jalgrattast eemal olla ning tahtsin ratast ennem kokku saada, kuna keldris tõsine ruumipuudus ning juppidena jääb ta palju rohkem ette. Eile õhtul rääkisin sõbraga ning ütles, et tal laudas juba kolm aastat üks Desna vedeleb. Käisin täna sääreväristajaga seal, kaesin ratta üle, 100 krooni ja saigi käed lõõdud. Seal ratta küljest sain endale korraliku kroomiga sadulatoru, lenkstangi, lenkstangitoru ning vanamoodsa korvi. Ratta jäänused kinkisin Reymole. Ühesõnaga, ratas on tänase seisuga koos ning mina olen tulemusega rahul. Sai esimene sõit ka tehtud ning peaks mainima, et ratas liigub hoopis paremini edasi, kui ta seda ennem tegi. Oli mul võimalus võtta Desna küljest ka korralikud alumiinium veljed, kuid minuarust tundub nii ratas natukene teistsugusem kui teised kokkupandavad ning nagu ennem mainitud ei ajanud ma sellel jalgrattal taga orginaali! Lisasin ka käsipumba, kinnitusi tuli natukene tõõdelda, kui pumba külge sain. Samuti asetseb korvis vana tööriistakott. Aga ehk saab homme korralikud pildid ka, Reymo oli enda uuest rattast niivõrd vaimustuses, et tormas keldrist kohe minema ja pildid jäidki tegemata.
Kevin.
Kevin.
Re: Kevin68: kokkupandav ММВЗ Аист, 19xx
Õhtul rääkisin Reymoga msnis ning viisin talle akutrelli ära, sai siis kokkupandav ka vihma käest Reymo keldri taritud ning paar pilti tehtud, koju jõudes kuivatasin ratta kaltsuga ära ning õlitasin keti ära.
Kas keegi võiks õelda, kas selline pump võis käia sellistel ratastel? See ratas on nüüd küll segavereline, aga jah. Värvitoon on ka täitsa maitse asi, kellele meeldib, kellele mitte.. minule isklikult istub. Esiratast kohe üldse ei tahtnud ära värvida, kuna minumeelest nii omapärasem ning see on ka orginaalvärvi all.
Kevin.
Kas keegi võiks õelda, kas selline pump võis käia sellistel ratastel? See ratas on nüüd küll segavereline, aga jah. Värvitoon on ka täitsa maitse asi, kellele meeldib, kellele mitte.. minule isklikult istub. Esiratast kohe üldse ei tahtnud ära värvida, kuna minumeelest nii omapärasem ning see on ka orginaalvärvi all.
Kevin.
Re: Kevin68: kokkupandav ММВЗ Аист, 19xx
Ratas on väga ilus! Värv on ka väga hea. See pump peaks küll nendele veneaegsetele kokkupandavatele kuuluma. Mul on täitsa samasugune pump, ainult see plastmass ots on sinine, nagu mu Desnagi ja see pump kuulub Desnale ka originaali. Seega, ma arvan, et see pump peaks käima ka Sinu rattal originaalis. Aga edu Sulle selle rattaga!
Indrek.
Indrek.
Re: Kevin68: kokkupandav ММВЗ Аист, 19xx
Suured tänud!
Tänase seisuga on sadul parandatud ning mina tulemusega rahul. Nüüd vaja veel keskjooksust loks välja võtta ning mäletamist mõõda jätsin esihargi ka pool lahti, see tuleb ka kinni panna nüüd. Samuti pole ühes pedaalis ühte laagrit, mis tõttu pedaal edasi tagasi käib. Eks vigu veel miljoneid, kuid hetkel on nii halvad ilmad ning saab keldris ratast paremaks nokitseda! Unustasin veel mainida, et sain eile veel Reymo käest uued käepidemed, mis tal juba pikemat aega riiulis seisnud on, tänud temale!
Kevin.
Tänase seisuga on sadul parandatud ning mina tulemusega rahul. Nüüd vaja veel keskjooksust loks välja võtta ning mäletamist mõõda jätsin esihargi ka pool lahti, see tuleb ka kinni panna nüüd. Samuti pole ühes pedaalis ühte laagrit, mis tõttu pedaal edasi tagasi käib. Eks vigu veel miljoneid, kuid hetkel on nii halvad ilmad ning saab keldris ratast paremaks nokitseda! Unustasin veel mainida, et sain eile veel Reymo käest uued käepidemed, mis tal juba pikemat aega riiulis seisnud on, tänud temale!
Kevin.
Re: Kevin68: kokkupandav ММВЗ Аист, 19xx
Esihargist sain enamvähem loksu välja, pisikene loks veel endiselt sees, esihargil on vint ka maas ning eriti kauaks seda vast enam ei jätku. Tagumisest rattast sain samuti loksu välja. Veel on jäänud keskjooks ning see kiilu mure lahendada.
Kevin.
Kevin.
Lehekülg 1, lehekülgi kokku 2 • 1, 2
Similar topics
» Viskoossus: ММВЗ АИСТ, 1985
» Mis kokkupandav ratas see on?
» jukuftw . (Neumann) , 19xx .
» Reymo1995: Saar-19xx
» Jalgratta kogu: MAZ 19xx-1990
» Mis kokkupandav ratas see on?
» jukuftw . (Neumann) , 19xx .
» Reymo1995: Saar-19xx
» Jalgratta kogu: MAZ 19xx-1990
Lehekülg 1, lehekülgi kokku 2
Permissions in this forum:
Sa ei saa vastata siinsetele teemadele