Kevin68: kokkupandav ММВЗ Аист, 19xx
+4
reymo1995
kuivati
viskoossus
Kevin68
8 posters
Lehekülg 2, lehekülgi kokku 2
Lehekülg 2, lehekülgi kokku 2 • 1, 2
Re: Kevin68: kokkupandav ММВЗ Аист, 19xx
Käisin täna Kaurile tööriistu ära viimas ning pidurdades käis kerge raks ning pidurid eriti ei toimunud, siis leidsin, et see klamber on sealt ära tulnud. Õnneks see oli seal lähedal maas ning sain selle kohe korda. Seejärel läksin koju ning panin leistangi kõrgemale ning tegin pedaali korda - lisasin sinna veidi laagrikuule ning natukene traati. Paigaldasin korvile ka ühe suure helkuri, mis mul kunagi oli ühe pika istme küljes. Siis läksin Reymo käest akutrelli ära tooma ning tegime raami numbri värvist puhtaks ( arvatavasti nii ka jääb ) kuid mina sealt aastaarvu kätte ei saa..
Kui keegi siit aasta arvu tuvastab, oleksin tänulik.
Seltsimees Reymo sõiduriista testimas.
Kevin.
Kui keegi siit aasta arvu tuvastab, oleksin tänulik.
Seltsimees Reymo sõiduriista testimas.
Kevin.
Re: Kevin68: kokkupandav ММВЗ Аист, 19xx
numbri lõpus selle 8 järel võib aimata justkui 7 ülemist horisontaalkriipsu. mis numbril veel selline kriips seal on? 5? aga 5-el võikd midagi vasakul 8 kõrval veel aimatavat olla.
Soobel- Kasutaja
- Postituste arv : 120
Registration date : 12/05/2009
Re: Kevin68: kokkupandav ММВЗ Аист, 19xx
Nende /_ kriipsude järgi võiks jällegi arvata, et on number 4
wex- Kasutaja
- Postituste arv : 115
Age : 31
Registration date : 13/06/2009
Re: Kevin68: kokkupandav ММВЗ Аист, 19xx
Vahepeal sai üks polt vahetatud esiporilauas, kuna vana käis üle vindi. Sai ka võetud täna keevitusse kaasa ketiratas, kuna sellel oli loks sees. Punktiti kinni ning käiati maha, mina tulemusega rahul. Ketiratas ei jäänud õnneks viltu ka ning keldris sai väike prooviring tehtud, kõik toimib.
Kevin.
Kevin.
Re: Kevin68: kokkupandav ММВЗ Аист, 19xx
Ratas nüüd vahepealse aja seisnud. Sest vahepeal ajasin hirmsasti taga orginaal pedaale taga, ketiratta poolne õnnestus hankida ka kuid teise vända oma jäi leidmata. Vahepeal on ka ratta seismise ning mitte kasutuse leidmise tõttu ka seal omajagu juppe küljest ära võetud. ( korv, korvihelkur, käsipump ning muud pisemat pudi-padi ) Täna sain aga Erki käest kätte korvi, mis on eelmisest väiksem ning minumeelest ka ilusam ja sobib sellele rattale see paremini. Sai see külge pandud ning ajutiselt ka üks mitte orginaalne vänt kuna soov on sõitma minna. Tõstsin ka ratta boksist välja ning hoian teda keldris teises ruumis kuna tavaliselt seisis ta kolme ratta taga ning, et teda kätte saada peabki kolm ratast eest ära võtma. Arvatavasti hakkan teda nüüd aktiivselt väikeotste tegemistel kasutama!
Üritan rattast mingi päev pildid ka teha, eriti muidugi muutunud pole, pigem juppe vähemaks jäänud aga minule meeldib nii isegi rohkem, kui seda käsipumpa ning helkurit seal korvil pole. Pumba ma otsin uue, aga seekord orginaali.
Kevin.
Üritan rattast mingi päev pildid ka teha, eriti muidugi muutunud pole, pigem juppe vähemaks jäänud aga minule meeldib nii isegi rohkem, kui seda käsipumpa ning helkurit seal korvil pole. Pumba ma otsin uue, aga seekord orginaali.
Kevin.
Re: Kevin68: kokkupandav ММВЗ Аист, 19xx
Ratas jäi täna taaskord ühe asja võrra vaesemaks. Nimelt, sõitsin Reymo juurde kokukaga ning seejärel märkasin, et tööriistakott ripub otsapidi. Esialgu mõtlesin, et üks kinnitus lahti tulnud - kuid ei, pooleks oli. Samas, teadsin et need kinnitused kaua vastu ei pea, sest teine oli ka kohe-kohe mineku äärel. Ratas näeb üsna tühi välja praegu, tunnen käsipumbast puudust, kuid tahaksin seda orginaali sinna peale.
Eriti aru pole küll saada, kuid korv on vanast tunduvalt väiksem, sest see korv mahub vanasse korvi suht vabalt ära.
Eriti aru pole küll saada, kuid korv on vanast tunduvalt väiksem, sest see korv mahub vanasse korvi suht vabalt ära.
Viimati muutis seda Kevin68 (Laup Nov 28, 2009 4:55 am). Kokku muudetud 1 kord
Re: Kevin68: kokkupandav ММВЗ Аист, 19xx
Sain täna Reymo käest juhuslikult uued laagrid, siis otsustasingi kokukaga veidi tegeleda. Esmalt sai sõidetud ka umbes kilomeetrine ots kokku majade vahel, enne esihargi ära võtmist otsustasin ka kodus sõõmas käia. Siis pakkus Tiit mulle msnis peaaegu, et kasutamata käsipumpa. Ega siis midagi, ajasin sääreväristajale hääled sisse ning põrutasin Ristiväljale. Pumbal oli ka hind küljes, 1 rubla ja 30 kopikat. Tavaliselt on sellised pumbad suhteliselt halva kvaliteediga ning lagunevad kiiresti ära, see aga toimib perfektselt. Käina jõudes vahetasin laagrid ära, määrisin sisse ning uuesti kokku tagasi. Käsipump sai ka külge ning tulemusega võib rahul olla. Siiski tahtsin midagi veel nokitseda, kuna esimene porilaud tuleb niikuinii tulevikus välja vahetada ( needitud ning praguline ) , siis sai natukene kätt harjutatud ja meisterdasin ka esimese helkuri kinnituse valmis. Kõigepealt puurisin esimesest porilauast augu läbi, seejärel sobitasin kinnituse paika, natukene klobimist ning et asi ilusam välja näeks, värvisin kinnituse ka rattaga ühte värvi ( mustaks ). Ainus probleem on see, et esimest helkurit mul hetkel pole.
Pumbast ka pilt,
Kevin.
Pumbast ka pilt,
Kevin.
Re: Kevin68: kokkupandav ММВЗ Аист, 19xx
Sain täna Kauri käest ühe suht halvas seisus esimese helkuri ( tänud talle siiski ) ning, et roostet varjata värvisin helkuri taguse mustaks. Kui enne oli tagumine helkur lishalt porilaua külge pandud, siis nüüd panin sinna ka õige kinnituse.
Kett sai vist liiga lõtv ning ratas natukene viltu alla, ragiseb ning loobib ketti maha.
Kevin.
Kett sai vist liiga lõtv ning ratas natukene viltu alla, ragiseb ning loobib ketti maha.
Kevin.
Re: Kevin68: kokkupandav ММВЗ Аист, 19xx
Kuidas julged üldse nii lõdva ketiga sõita?
Kui kett ilusti pingul siis ju hulka mugavam sõita.
Kui kett ilusti pingul siis ju hulka mugavam sõita.
wex- Kasutaja
- Postituste arv : 115
Age : 31
Registration date : 13/06/2009
Re: Kevin68: kokkupandav ММВЗ Аист, 19xx
Sellise ketiga polegi tegelikult sõitnud rohkem kui 50 meetrit. Vahepeal suuri muutusi pole toimunud.. olen jõudnud keti ära pingutada ning kuna sain endale väga korraliku punast värvi helkuri siis vahetasin selle orantži vastu ära. Täna tegin ka umbes 4-5 kilomeetrise otsa ning peab tõdema et väga mõnus oli sõita sellise sooja ilmaga koos kokukaga mõõda küla teid!
Kevin.
Kevin.
Re: Kevin68: kokkupandav ММВЗ Аист, 19xx
Uuendaks seda teemat ka üle pika aja.. ratas jäi umbes augusti keskel seisma ning septembri keskel avastasin, et tagumine kumm on katki läinud. Samuti miski lõi tagumise ratta vahepeal kinni, nagu pooks kuid see polnud võimalik.. kett oli parajalt lõtv ning tagurattas ka pisikene loks sees. Täna otsustasin sellel rattal õhukummi ära vahetada, mul oli umbes aasta-kaks tagasi ostetud poest uus õhukumm kui miskipärast kasutust see ei leidnud, selle panin siis praegu alla. Samuti sain naabri käest peaaegu kasutamata käsipumba mis pumpab väga edukalt ning see läks ka sellele rattale külge, nüüd on ka küljes orginaal pedaalid. Proovisin täna sõita ka, kuna õues oli praktiliselt kottpime, siis üle 2 km ei viitsinud vändata - aga pmst oligi see rohkem "testiringi" moodi. Toimib küll ja vägagi hästi! Kuna sellest rattast saab mu "talvine liiklusvahend", siis hakkab arvatavasti ka pimedas sõita saama ning vaikselt plaanin ette panna tuld. Mul on olemas 60'ndatest kaks laternat, mõlemal pirnid korras ja peaksid teoreetiselt toimima.. aga mida pole on dünamo, üks dünamo on aga see kahjuks enam elektrit ei tooda.
Teostasin ka pisikese "nõukatuuningu".
Ja rattast endast pilt.
Teostasin ka pisikese "nõukatuuningu".
Ja rattast endast pilt.
Re: Kevin68: kokkupandav ММВЗ Аист, 19xx
Rattaga nüüdseks üsna palju sõidetud, aga iga sõiduga tuli aina suurem loks sisse esiharki ning kuna esihargil vint maas, ei saanud seda enam kinni keerata. Seega ükspäev võtsin esihargi alt ära ning võtsin ühe üle oleva Pensa esihargi ning suundusin Kauri garaaži. Seal sai mõlemal esihargil saetud maha vindi osa. Siis seisis ratas umbes nädal niisama ning täna sain lõpuks keevitama. Kodus hakkasin kohe ratast kokku panema, esihark sai ilusasti alla ning enam loksu pole. Leistangi veel peale ei saanud panna, kuna keevituse ajal sai toru sissepoole ka keevitusjäljed, need tuleb nüüd maha viilida. Kui esimest ratast hakkasin alla panema, nägin ma seda pragunevat rehvi ning ma lasin kummi tühjaks, kui näppudega pigistasin tulin ühest kohast 3 suurt auku välja, üleüldse oli esimene rehv väga praguline.
Kõige hullem koht oli selline:
Kuna mul oli parasjagu korralik rehv võtta, siis sai see ka kohe vahetatud. Lisasin ka ventiilikorgi esimese rattale, kuna see eelnevalt puudus. Kuna viimati sai esiratast määritud suvel, siis võtsin täna jooksu lahti ning määrisin taaskord korralikult ära, oli teine üsna kuival. Veel olen ära jõudnud vahetada esimese helkuri, mis on natukene paremas seisus. Pumbakinnitust pole endiselt tagasi jõudnud keevitada. Üks esihargi laager sai samuti vahetatud, kuna vana lishalt lagunes käes laiali. Aga eks vaatab ükspäev edasi, teha veel natukene on.
Ja sellisena ta mul hetkel keldrisse jäi.
Kõige hullem koht oli selline:
Kuna mul oli parasjagu korralik rehv võtta, siis sai see ka kohe vahetatud. Lisasin ka ventiilikorgi esimese rattale, kuna see eelnevalt puudus. Kuna viimati sai esiratast määritud suvel, siis võtsin täna jooksu lahti ning määrisin taaskord korralikult ära, oli teine üsna kuival. Veel olen ära jõudnud vahetada esimese helkuri, mis on natukene paremas seisus. Pumbakinnitust pole endiselt tagasi jõudnud keevitada. Üks esihargi laager sai samuti vahetatud, kuna vana lishalt lagunes käes laiali. Aga eks vaatab ükspäev edasi, teha veel natukene on.
Ja sellisena ta mul hetkel keldrisse jäi.
Re: Kevin68: kokkupandav ММВЗ Аист, 19xx
Peaaegu kuu aega pole viitsinud jalgrattaga jälle midagi teha.. täna tegin üsna palju, esihargiga oli üsna palju jamasi, lõpuks suutsin sinna ühe lenksutoru kinni lüüa. Õhtul viisin esihargi Kauri garaaži ning saime kruustangide vahel lenksutoru kätte, seejärel sai kõvasti viilitud ning mindud tagasi minu keldri. Kui esiots koos mõtlesin, et võtan ka keskjooksu lahti. Keskjooks sai määritud, üks kiil vahetatud ning ketiratas sai samuti vahetatud. Nüüd on ratas enamvähem sõidetav.. peab mingipäev prooviringi ka ära tegema ning vaatab mis saab.
Re: Kevin68: kokkupandav ММВЗ Аист, 19xx
Kuna vanad õhukummid olid jalgratta ventiiliga ning nende töökindluses ei või eales teada ja esimene õhukumm niikunii õhku ei pidanud siis otsustasin osta uued õhukummid Aure poest - 50 krooni tükk. Kuna ees on orginaal rehv siis otsustasin ka rehvid ära vahetada, panin tagumise ette ja selle siledama taha, nüüd talvel ei libise vähemalt esiratas alt ära. Vahetasin täna veel ühe vändakiilu, nüüd peaks kiiludega asi korras olema.
Esimene ratas näeb praegu üsna imelik välja.
Esimene ratas näeb praegu üsna imelik välja.
Re: Kevin68: kokkupandav ММВЗ Аист, 19xx
Kuna sellel rattal oli juba enne minu kätte jõudmist tagumisest porilauast umbes 10-15 cm tükk küljest ära murdunud, viskas ratas päris korralikult pori ülesse. Täna tõi mulle Kauri ühe vana mootoratta katkise õhukummi mille ma tarvitasin ära porilapatsi tegemiseks. Selle kinnitamiseks tuli mul porilauda kaks auku puurida, kuid niikuinii on see porilaud suhteliselt otsas omadega. Sai üsna lühike, vaatab kuidas ta oma eesmärki täidab, kui ikka ülesse loobib teen veel pikema.
Terv,
Kevin
Terv,
Kevin
Re: Kevin68: kokkupandav ММВЗ Аист, 19xx
Viimasel ajal on ratas üsna pidevas kasutuses, senimaani on ennast ilusasti ülal pidanud. Eile aga hakkas keti maha viskama ning sõitsin vaikselt koju. Täna läksin keldri asja uurima ning avastasin, et ratas üsna viltu all, mistõttu kett oli tunduvalt lõdvem kui ta peaks olema (kett on samuti üsna otsa saamas). Sai vändad pandud korralikult paika ning uus porilapats meisterdatud, kuna vana ei täitnud siiski oma eesmärki täielikult.. pärast vaadates selgus, et porilapats sai ainult 3-4 cm vanast pikem. Vahepeal sai soetatud ka esi- ja tagutuli, seoses pimedatega aegadega (ohutus siiski eelkõige ). Algul oli poest kaasa antud patareid, mis pidasid vastu kõigest ~2,5 tundi, kuid arvatavasti on need seal poes päris pikalt seisnud. Sai ostetud uued patareid ning nendega näitab tuli tunduvalt paremini. Sai ka üks prooviring täna tehtud, pidamine praktiliselt puudub, kuna kõikjal on jää, see on aga omamoodi fun .
uus ja vana porilapats,
tänasest testiringist kah üks pilt,
uus ja vana porilapats,
tänasest testiringist kah üks pilt,
Re: Kevin68: kokkupandav ММВЗ Аист, 19xx
Selle ratta elupäevad vist loetud, vähemalt minukäes.. seisis teine jaanuari kuust saati ning kuna minu elus hetkel väga keerukad ajad ning oli kaelas üks probleem, mis oleks mu elu pahupidi keeranud. See ratas päästis mingilmääral mu elu, nüüd aga kuuldavasti on külamehed selle ratta eluloole ilusa punkti pannud.
Seega lukku!
Seega lukku!
Lehekülg 2, lehekülgi kokku 2 • 1, 2
Similar topics
» Viskoossus: ММВЗ АИСТ, 1985
» Mis kokkupandav ratas see on?
» jukuftw . (Neumann) , 19xx .
» Reymo1995: Saar-19xx
» Jalgratta kogu: MAZ 19xx-1990
» Mis kokkupandav ratas see on?
» jukuftw . (Neumann) , 19xx .
» Reymo1995: Saar-19xx
» Jalgratta kogu: MAZ 19xx-1990
Lehekülg 2, lehekülgi kokku 2
Permissions in this forum:
Sa ei saa vastata siinsetele teemadele