Kevin68: Riga-11, 1979
+6
canyondrift
wex
urmet48
Raiks
GauyaHull
Kevin68
10 posters
Lehekülg 1, lehekülgi kokku 2
Lehekülg 1, lehekülgi kokku 2 • 1, 2
Kevin68: Riga-11, 1979
Kuna eelmine Riga-11 jäi mulle hinge, tahtsin uut konkreetset isendit. Üritasin ka enda eelmise Riga-11'ne uue omanikuga mitmeid kordasi seda tagasi osta, kuid see kahjuks ebaõnnestus. Oli kaheksas august, ilus hommikune tund mina oma Riga-13'nega kila-kola laadal. Rääkisime Reymoga juttu ja järsku märkasin mina laadaplatsil Riga-11't. Kohe põrrile hääled sisse ning vurasin sinna, sai vaadatud ja näpitud seda veits, omaniku sõnul pidavat ka käima. Kuna mul kohe raha kaasas polnud ning teine võrr oli ka veel Kärdlas siis küsisin omaniku kontaktandmed, juhuks kui sääreväristaja peaks müümata jääma. Umbes 15 minuti pärast nägingi juba neid asju kokku pakkimas ning omanik põrutas sääreväristajaga minema. Eile õhtul helistasin talle ning leppisime tänaseks aja kokku, 12:40 bussiga sai Kärdla mindud ning leidsin ka üsna koha omaniku ülesse. Raha üle antud lükkasin masina ühe sõbra juurde, sai seal juttu räägitud ning siis panin ka pool liitrit bensiini ( rohkem polnud kaasas ) ning sai Käina poole sõitma hakatud. Masin pidas väga hästi vastu, kuid lõpus hakkas veidi karburaator jamama ning ei saanud bensiini kätte ja ühtlasi oli ka bensiin otsas, kutsusin siis Reymo kohale koos bensiiniga. Uus bensiin sisse tangitud sai koju ära sõidetud.
Masinast endast siis, nagu pealkirjas õeldud on tegu 1979'nda aasta Riga-11'nega. Vahetust tahab ehk mootor kuna praegune on traktorimagnetoga ning süütekarbi poolne väntvõlli ots kinni keevitatud. Taha on pistetud tavaline lääne ratta tuli ( alus on orginaal ) . Samuti on gaas ehitatud ümber lingi peale kuna eelmise omaniku juttu järgi olevat rutska katki läinud. Pedaalajam hetkel ei tõõta kuna tagurattast on see vasest/plekist vedru kadunud mis tõttu tagumine hammakas ei haaku. Lüliti ei toimi. Paak, kraan või voolik lekib.. täpselt ei tea veel, aga igastahes eelmine omanik rääkis et ööga tilgutab üle liitri välja. Eks pisemaid vigu on veel, kuid remondirõõm käib asja juurde! Hetkel on peal Riga-13'ne summuti, kuid sain ka orginaali kaasa ning ketikaitsme koos kinnitusega samuti. Värv on orginaal - kuldne. Paak on vahetatud kuna vana olevat liiga roostes.
-----------------------------------------------------------------------------------
Kogu masina maksumus (täienev):
uus mootor d8e - 500 krooni
uus tagumine õhukumm - 90 krooni
siduritross - 50 krooni
kokku: 640 krooni
-----------------------------------------------------------------------------------
Eks räägin kunagi veel miskit, hetkel olen masina omanik paar tundi alles olnud, las ma seedin seda nüüd natukene.
Kevin.
Masinast endast siis, nagu pealkirjas õeldud on tegu 1979'nda aasta Riga-11'nega. Vahetust tahab ehk mootor kuna praegune on traktorimagnetoga ning süütekarbi poolne väntvõlli ots kinni keevitatud. Taha on pistetud tavaline lääne ratta tuli ( alus on orginaal ) . Samuti on gaas ehitatud ümber lingi peale kuna eelmise omaniku juttu järgi olevat rutska katki läinud. Pedaalajam hetkel ei tõõta kuna tagurattast on see vasest/plekist vedru kadunud mis tõttu tagumine hammakas ei haaku. Lüliti ei toimi. Paak, kraan või voolik lekib.. täpselt ei tea veel, aga igastahes eelmine omanik rääkis et ööga tilgutab üle liitri välja. Eks pisemaid vigu on veel, kuid remondirõõm käib asja juurde! Hetkel on peal Riga-13'ne summuti, kuid sain ka orginaali kaasa ning ketikaitsme koos kinnitusega samuti. Värv on orginaal - kuldne. Paak on vahetatud kuna vana olevat liiga roostes.
-----------------------------------------------------------------------------------
Kogu masina maksumus (täienev):
uus mootor d8e - 500 krooni
uus tagumine õhukumm - 90 krooni
siduritross - 50 krooni
kokku: 640 krooni
-----------------------------------------------------------------------------------
Eks räägin kunagi veel miskit, hetkel olen masina omanik paar tundi alles olnud, las ma seedin seda nüüd natukene.
Kevin.
Viimati muutis seda Kevin68 (Teis Juun 29, 2010 11:30 am). Kokku muudetud 3 korda
Re: Kevin68: Riga-11, 1979
Päris vägev polegi sellist ennem näinud !
GauyaHull- Kasutaja
- Postituste arv : 19
Registration date : 08/08/2009
Re: Kevin68: Riga-11, 1979
Tegemist tavalise tagapaagiga Riga-11'nega, mida hakati tootma peale Riga-7'ne tootmise lõpetamist. Kes võrrides miskit ikka teab, peaks ometi teadma, milline see välja näeb. Täna sai tagumine ratas alt ära võetud ning mootor maha. Tagumine ratas läbis suure puhastuse ning sai tagumine ratas ka uuesti määritud, samuti sai vahetatud tagumist hammasratast kinni hoidvad poldid uute vastu. Mootoril vaja nipet-näpet teha, karburaator vaja korda seada, uus düüs otsida ning üks tikkpolt panna. Raam vaja ka veel ära puhastada ning täna loodan veel esihargi ka alt ära võtta et laagrid ära vahetada (praegu loks sees)
Kevin.
Kevin.
Re: Kevin68: Riga-11, 1979
Mm.... Edu oskan soovida ainult:)
GauyaHull- Kasutaja
- Postituste arv : 19
Registration date : 08/08/2009
Re: Kevin68: Riga-11, 1979
Edu ikka ja alati tarvis.
Sai siis õhtul ennast ikka pika peale keldrisse venitatud ning tegelesin taaskord veidikene sääreväristajaga. Esimene ots sai lahti kisutud, esihargi laagrid olid veel täiesti olemas ja kasutuskõlbulikud, loks tulenes sellest, et esiharki kinni hoidev mutter oli lahti põrunud arvatavasti, esihark tundus et pole kunagi lahti känud. Esihargi laagrid said uue määrde ning sai esihark uuesti kokku laotud, loks on igastahes kadunud. Leistangi veel peale ei pannud kuna kavatsen homme kõik uued mutrid, poldid ja seibid osta, eks siis paneb kokku.
Pilt enne seda kui esihark sai laiali lammutatud,
Tagumine ratas sai endale ka värske olemise,
Kevin.
Sai siis õhtul ennast ikka pika peale keldrisse venitatud ning tegelesin taaskord veidikene sääreväristajaga. Esimene ots sai lahti kisutud, esihargi laagrid olid veel täiesti olemas ja kasutuskõlbulikud, loks tulenes sellest, et esiharki kinni hoidev mutter oli lahti põrunud arvatavasti, esihark tundus et pole kunagi lahti känud. Esihargi laagrid said uue määrde ning sai esihark uuesti kokku laotud, loks on igastahes kadunud. Leistangi veel peale ei pannud kuna kavatsen homme kõik uued mutrid, poldid ja seibid osta, eks siis paneb kokku.
Pilt enne seda kui esihark sai laiali lammutatud,
Tagumine ratas sai endale ka värske olemise,
Kevin.
Re: Kevin68: Riga-11, 1979
Täna sai siis ostetud uus bensiinivoolik ja uued mutrid, poldid ja seibid. Hetkel ei lähe bensiinivoolik läbi raami nagu orginaalis kuna Käinas nii õhukest voolikut lishalt ei müüda. Sai veel esiratas alt ära võetud ning puhastatud ja laagrid määritud, seejärel sai võetud lahti pedaalajam ning ka see korralikult puhastatud ja puksidele määret pandud. Raami puhastus sai ka lõpule ning otsustasin masina kokku panna. Uus summuti ning ketikaitse ka küljes ning peaks mainima et uus summuti teeb päris vägevat ja valju häält!
Ja et kõik usuksid, et see masin tõesti sõidab, siis üks video tõendusmaterjaliks.
http://toru.ee/view/0ef97ad9e373
Kevin.
Ja et kõik usuksid, et see masin tõesti sõidab, siis üks video tõendusmaterjaliks.
http://toru.ee/view/0ef97ad9e373
Kevin.
Re: Kevin68: Riga-11, 1979
Täitsa kena pill !! Kui raam oleks veel värvitud kenasti ja värki!
GauyaHull- Kasutaja
- Postituste arv : 19
Registration date : 08/08/2009
Re: Kevin68: Riga-11, 1979
Tänud! Ehk kunagi värvib ka, hetkel meeldib ta sellisena ka ja naudin see suvi mis veel alles jäänud on sõitu sellega parem! Sügis-talv-kevad veel ees ja siis jõuab teha maa ja ilm! Üldiselt, tundub et lekke sain paagist välja, vahetasin bensiinivooliku ja lisasin kinnitusklambrid ning keerasin kraani rohkem kinni ( käis veel pool tiiru kinni poole ) ning nüüd tundub et asi peab. Täna sai sellega üpris palju põristatud, kuid läks üsna kiirelt pimedaks ning pidasin Riga-13'ne välja ajama. ( 11'nel pole tulesi ) Eks ta läheb jah, video peal oli bensiin üsna otsas ja miskipärast on ta üsna uimane kui bensiini pole. Aga kui bensiini vähemalt veerand paaki on ja segu ka korralikult paigas siis lippab üsna reipalt! Peal Kärdlast tulekut pole sellist kiirust enam kahjuks kätte saanud ning sõpradele pole ka saanud näidata mis see masin tegelikult suudab.
Kevin.
Kevin.
Re: Kevin68: Riga-11, 1979
Pole vahepeal nüüd suurt midagi toimunud, vahepeal seisis ta mul riiuli all ning vurasin 13'nega ringi. Hetkel ootab 13 aga paari uut juppi ning seepärast sõidan ka hetkel 11'nega ringi. Eile lohistasin ta riiuli alt välja, kuna peal oli sae küünal ning mul oli üks kasutamata küünal üle, vahetasin küünla ära. Külge panin ka kütusefiltri, tundub et asi toimib..
Sai ka üks video kokku lõõdud:
http://toru.ee/view/76c4440c907f
Sai ka üks video kokku lõõdud:
http://toru.ee/view/76c4440c907f
Re: Kevin68: Riga-11, 1979
Reymo ning minu Riga-13ned jäid pildilt puudu, samuti kõik mu jalgrattad.. aga ega korraliku pilti ikka ei saanud..
Re: Kevin68: Riga-11, 1979
Vahepeal palju aega mõõda läinud.. sai see masin Urmetile maha parseldatud ning siis pool aastat taga kirutud, et käest ära lasin. Täna oli aga see hea päev, mil õnnestus mul tema käest see masin jälle enda kätte saada. Eks aeg näitab, mis sellest saama hakkab.. tuleb vist jälle otsast lõpuni uus põrra valmis ehitada, esmalt tehniline pool ning suve lõpuks hakkan välimusega tegelema. Kui kellegil korraliku mootorit pakkuda siis PS!
Re: Kevin68: Riga-11, 1979
Orginaali ikka, muudmoodi nagu ei oska ega tahagi. Leistang sai täna õhtul veel kinni keeratud ning gaasirutska vahetatud orginaali vastu, mootorit ikkagist tarvis hirmsasti.
Re: Kevin68: Riga-11, 1979
Ostsin täna uued poldid,mutrid ja seibid ära ning panin masinat nii palju kokku kui sain, võimalik et enne järgmist nädalat hetkel asi edasi ei arene, kuna juppe hetkel pole ning raha enne järgmist nädalat kätte ei saa.
Re: Kevin68: Riga-11, 1979
Värv on palju kahjustada saanud ja paak vahetatud. Lihtsam oleks uus värv peale tõmmata Eks värske võrri omanik ise teab, mis teeb. Mul ta seisis osandatud kujul kuuris. Sai seal mõne täkke kolimisega kindlasti juurde
urmet48- Moderaator
- Postituste arv : 539
Age : 41
Registration date : 24/03/2009
Re: Kevin68: Riga-11, 1979
Kui värvimiseks läheb, siis ikka kuldseks?
wex- Kasutaja
- Postituste arv : 115
Age : 31
Registration date : 13/06/2009
Re: Kevin68: Riga-11, 1979
Eks see ole näha siis, kui tõesti värvimiseks läheb. Naised saunas rääkisid, et homme pidavat mootor ning tagumine lohv Hiiumaa poole tulema, ehk pühapäevaks saab masinale juba hääled sisse. Olen jõudnud vahepeal hankida ka vasakpoolse orginaal pedaali, nüüd mõlemad küljes - selle koha pealt tänaks Reymot.
Re: Kevin68: Riga-11, 1979
Ja et see masin pintslit ja rulli ei näeks...
Aga tee sellest midagi tõesti ilusat, pärlavärv oleks maru kõva, aga nõuab investeeringut, päris suurt ka teist.
Aga tee sellest midagi tõesti ilusat, pärlavärv oleks maru kõva, aga nõuab investeeringut, päris suurt ka teist.
Re: Kevin68: Riga-11, 1979
canyondrift kirjutas:Ja et see masin pintslit ja rulli ei näeks...
Aga tee sellest midagi tõesti ilusat, pärlavärv oleks maru kõva, aga nõuab investeeringut, päris suurt ka teist.
Mees teab, mis mees räägib!
Endalgi oli ühe teise projekti juures värvimure. Läksin lihtsama vastupanu teed. Aga sellest räägib juba teises foorumis.
urmet48- Moderaator
- Postituste arv : 539
Age : 41
Registration date : 24/03/2009
Re: Kevin68: Riga-11, 1979
Kuigi olene teglenud Riga tüüp 11/ varajane 13 vähe, on mind imponeerinud nende masinate värvilahendus. Jabur ja ebaesteetiline- disainer vist tarvitas palju lenduvaid aineid/tareeni/LSD
PCYX- Kasutaja
- Postituste arv : 79
Age : 35
Registration date : 13/10/2009
Re: Kevin68: Riga-11, 1979
Täna jõudis kaasfoorumlase kuivati poolt saadetud mootor ning tagumine õhukumm kohale - suured tänud talle! Mootoriks tuleb siis hetkel D8e sisese süütepooliga ning tulevikus kui värvimiseks läheb vahetan karterid ringi. Kui hästi läheb, siis tänaseks saab ehk masina sõitma
Re: Kevin68: Riga-11, 1979
Ja ta tõõtab! Kella kaheteistkümnest saadik masinaga mässanud, kuid vaev tasus end ära. See sama vana masin ja ikka see sama müstiline probleem, isegi kui terve mootor on ringi vahetatud, sõites miski kilomeeter-kaks, hakkab lishalt jõnksutama, keerad kraani kinni sõidab edasi 10 meetrit, siis sureb jälle ära, kraan lahti ja sõidab jälle 10 meetrit.. mul mõistus otsas, puhusin düüsi läbi, proovisin kinnise õhupuhastiga, proovisin ilma õhupuhastita, proovisin ilma düüsita. Järgmise asjana tuleb kindlasti ära vahetada tagumise ratta laagrid, tagumises rattas päris mehine loks sees..
..aga kurat, see masin meeldib mulle.
Mõne kildine sõit Reymoga.
..aga kurat, see masin meeldib mulle.
Mõne kildine sõit Reymoga.
Re: Kevin68: Riga-11, 1979
Düüsi läbipuhumine ei pruugi alati aidata. Soovitan võtta peenem vasktraat, sellele jõnksud sisse teha ja siis läbi düüsi uhada.
Hents3- Kasutaja
- Postituste arv : 23
Registration date : 20/09/2009
Re: Kevin68: Riga-11, 1979
Käisin veel täna õhtul keldris ning võtsin maha karburaatori, kõik detailid sai bensiini sees puhastatud ning seejärel puhta kaltsuga üle tõmmatud. Settepoti sain ka lahti, sodi ja jama oli seal üsna palju.. eks homme paistab, kas oli nendest asjadest kasu või mitte.
Lehekülg 1, lehekülgi kokku 2 • 1, 2
Similar topics
» kevin68: Riga-13
» Riga-13, 1987 - Kevin68
» Riga 11, 1979 - PCYX
» Kevin68 - Riga-13
» kevin68: riga-13 198?
» Riga-13, 1987 - Kevin68
» Riga 11, 1979 - PCYX
» Kevin68 - Riga-13
» kevin68: riga-13 198?
Lehekülg 1, lehekülgi kokku 2
Permissions in this forum:
Sa ei saa vastata siinsetele teemadele