Kevin68: Riga-11, 1979
+6
canyondrift
wex
urmet48
Raiks
GauyaHull
Kevin68
10 posters
Lehekülg 2, lehekülgi kokku 2
Lehekülg 2, lehekülgi kokku 2 • 1, 2
Re: Kevin68: Riga-11, 1979
Täna hommikul ajasin masina välja, panin käima, sõitsin 50 meetrit ja jälle sama asi.. siis mul oli mõtted tõesti otsas ning ajasin masina enda maja ette tagasi. Edasi sai mindud keldri, võetud teine kraan ning vahetasin kraani ära, algul oli olukord sama, kuid peale kümmet minutilist proovimist hakkas masin mingil imekombel käima ning nüüd olen juba terve päev ringi kihutanud, siiamaani tõõtab ideaalselt. Paak lekib, kui homme kui hästi läheb saan juba uue.
Viimati muutis seda Kevin68 (Nelj Juun 17, 2010 12:37 am). Kokku muudetud 1 kord
Re: Kevin68: Riga-11, 1979
Eile panin masina jälle käima, panin paagi ääreni täis ning tegin mõnekilomeetrise ringi. Viisin masina keldri ning õhtul oli tunda juba bensiini lõhna koridoris. Täna läksin vaatama ja põhimõtteliselt terve paak tühjaks jooksnud, oma 3,5 liitrit bensiini vastu taevast lishalt. Kui kellegil on Riga-11ne mitte lekkivat ja korraliku paaki võimalikult odavalt pakkuda siis võtke palun ühendust privaatsõnumi kaudu! Ehitustuhin igapäevaga vaikselt kasvab ning kui nüüd finants olukord ka paraneb siis tõmban masina arvatavasti laiali.
Re: Kevin68: Riga-11, 1979
Vahepeal ketikaitse külge pandud ning taskulamp eemaldatud, ülejäänd aeg kalla ja talla! Hetkel endiselt mõtteis masin laiali tõmmata, piiraja ära keevitada ning uus värv peale tõmmata.. aga eks aeg näitab mis saama hakkab.
Re: Kevin68: Riga-11, 1979
Põhjus, miks mul uut paaki vaja on..
Selliseks ta läks arvatavasti sellepärast kui täna kraani maha võtsin, paagi alumine osa paindus suht kergelt ja üleüldse on paak altpoolt ikka väga mäda omadega. Kraani tihendi sain vähemalt korraliku vastu vahetatud. Võtaksin masina juba täna laiali aga pean kahjuks nädalavahetuseks kodust ära minema seega jääb võrr uut nädalat ootama.
Selliseks ta läks arvatavasti sellepärast kui täna kraani maha võtsin, paagi alumine osa paindus suht kergelt ja üleüldse on paak altpoolt ikka väga mäda omadega. Kraani tihendi sain vähemalt korraliku vastu vahetatud. Võtaksin masina juba täna laiali aga pean kahjuks nädalavahetuseks kodust ära minema seega jääb võrr uut nädalat ootama.
Re: Kevin68: Riga-11, 1979
Lõpuks tekkis aega ning seda on nüüd nii kolm päeva, loodan selle aja sees masina värvitud saada.. täna võtsin masina laiali ning ülejäänud aja tegelesin selle puhastamisega, kuna kaltsu see võrr minu käes näinud pole. Homme jätkan eeltõõdega ning ehk õhtul saab krunditud juba.. värvid on enda varudest ning mingeid rahalisi kulusi selle värvimise juures mul ei tule.
Re: Kevin68: Riga-11, 1979
Täna sai terve päev masina kallal pead vaevatud, kõrvad kumisevad siiani relakast ning käed on katkised liivapaberiga nühkimisest. Ühesõnaga, eeltõõd on nüüd lõppenenud ja lõpuks sain krundikihi selga kanda, kuna see krunt kuivab ülikiiresti, siis sai kokku peale kantud kaks kihti. Homme hommikul alustan õige värvi peale kandmist ning kui see värv kiiresti ära kuivab siis õhtul kannan teise kihi veel peale.
Sellel pildil pole veel eeltõõd lõpule viidud
Krunditud
Sellel pildil pole veel eeltõõd lõpule viidud
Krunditud
Re: Kevin68: Riga-11, 1979
Osta vesilihv paberit ka 1500´st, siis tee krunditud osadele väike vesilihv, et värv paremini krundi sisse kinni jääks, siis nügi lakibensiinise lapiga ilusti üle, ära kasuta tavalist bensiini, ega nitrolahustit, see tõmbab krundi maha.
Re: Kevin68: Riga-11, 1979
1500 liivapaberit ma küll selle jaoks ostma ei hakka. Endal olemas 240nene ja sellega teen krundile ülelihvi enne kui õige värvi peale kannan, nii olen alati teinud ja siiani pole kriime näha olnud õige värvi alt.
Re: Kevin68: Riga-11, 1979
1500 on äkki palju selle vesilihvi jaoks. Oleneb värvist mis peale läheb palju see paber olema peab.
Mulle on seletatud, et nitrovärv, mis katab paremini ja jääb paksema kihina tuleb kasutada max 400'st paberit. Kui on vesibaasil värv, metallic või selline, siis hea eeltööga tuleb lõpetada suhteliselt peeneteralise paberiga alates 800'st
Aitab ka karukeel, selle eeliseks on see, et uuretesse ja lohkudesse ei jää vett mis võib hilisema värvimise täielikult peeti keerata.
Mulle on seletatud, et nitrovärv, mis katab paremini ja jääb paksema kihina tuleb kasutada max 400'st paberit. Kui on vesibaasil värv, metallic või selline, siis hea eeltööga tuleb lõpetada suhteliselt peeneteralise paberiga alates 800'st
Aitab ka karukeel, selle eeliseks on see, et uuretesse ja lohkudesse ei jää vett mis võib hilisema värvimise täielikult peeti keerata.
Re: Kevin68: Riga-11, 1979
Kuna tegu on vaid selle hooajase kerge välimuse korrastamisega, siis tippkvaliteeti ma sellest värvimisest ei oota. Talvel loodan kambrisse värvi masina saata, kuid mis tegelikult saama hakkab, seda näitab tulevik. Praegu on masin nii palju värvitud, et osad detailid vaja teiselt poolt veel ära värvida ning siis hakkan masinat kokku laduma. Valge värviga läksin haneks, jube pask värv on, kuivab liiga kiiresti ning värv ei jõua korralikult ühtlaseks voolata.
Aga üldiselt olen tulemusega rahul, tuli enamvähem selline nagu ma mõtteis ette kujutasin ja peaasi, et endale meeldib.
Nagu alati, siis digikas ei püüa neid "õigeid" toone peale.. kui masin koos ja ilm vähe pilvisem saab ehk õigema ettekujutuse õigest värvitooinst.
Aga üldiselt olen tulemusega rahul, tuli enamvähem selline nagu ma mõtteis ette kujutasin ja peaasi, et endale meeldib.
Nagu alati, siis digikas ei püüa neid "õigeid" toone peale.. kui masin koos ja ilm vähe pilvisem saab ehk õigema ettekujutuse õigest värvitooinst.
Re: Kevin68: Riga-11, 1979
See on tähtsam, et omale meeldib . Muidu värvivalik on hea, väga viis võrr. Sumbutajat sa pead hakkama ma arvan suht pidevalt värvima, sest see pole kuumakindel värv.
Re: Kevin68: Riga-11, 1979
Summuti ajutiselt tehtud, see suvi on see sellisena ning talvel läheb kuumakindla värvi alla. Sain orginaal tagumise ratta pedaal ajami jaoks mõeldud hammaka ka koos tagusega, suured tänud Reymole. Nüüd peaks loksu tagumisest rattast välja saama ning vändasüsteemi toimima lõpuks ometi.
Re: Kevin68: Riga-11, 1979
Masin koos ja teeb häält ka, tagumisel rattal sai väga palju juppe vahetatud ning nüüd on loks pea olematu ning pedaalajam toimib ka suurepäraselt. Loksu põhjustajaks oli katkine rattalaager. Värvil on päris jubedalt palju vigu kuid mulle see masin meeldib ning selleks suveks jääb see välimus selliseks. Mootorikinnitused ka lõpuks mõlemad terved.
Tegin ühe telefoni pildi ka, saab enamvähem õigetest värvitoonides aimu.
Tegin ühe telefoni pildi ka, saab enamvähem õigetest värvitoonides aimu.
Re: Kevin68: Riga-11, 1979
Ei noh ei laida midagi maha, väga normaalne, ma oleks ikkagist kuldseks masina teinud, aga kui omale meeldib, see peatähtis.
Re: Kevin68: Riga-11, 1979
Mina ei ole Riga-11ne värvidisainer ja mina ei tarvita mõnuaineid, seega mina nii pervertseid värvitoone ka ei kasuta, orginaal see nii või teisiti pole enam niimoodi.
Re: Kevin68: Riga-11, 1979
Päris kena masina oled jälle valmis saanud! Kas mulle ainult tundub või ongi esituli natuke imelik? Aga see võib pildi viga ka olla sest see on ikka päris udune.
raits121- Kasutaja
- Postituste arv : 82
Age : 27
Registration date : 12/11/2009
Re: Kevin68: Riga-11, 1979
Esituli on orginaal, tule alla on rohelisega õrnalt tehtud number 79 mis viitab masina tootmisaastale, üleüldse on selle Riga-11 säilinud üsna paljude tehase juppidega. Hetkel masin sõidab, mõnikord küll pirtsutab karburaatori pärast, kuid hetkel seisab keldris ning ootab rahasüsti, et saaks mootoriremondi tehtud ning rattalaagrid vahetatud.
Re: Kevin68: Riga-11, 1979
esihark pole küll originaal ,vaid hoopis riga 7-me oma
vorrimen- Kasutaja
- Postituste arv : 86
Age : 29
Registration date : 07/06/2010
Re: Kevin68: Riga-11, 1979
See esihark on 100% orginaal, see oli tehasetoonides kuldne nagu ka kogu ülejäänud masin, selle koha pealt pole mõtet nüüd küll vaielda.
Re: Kevin68: Riga-11, 1979
Nii kui kokkutulekust rääkida, hakkab mu võrr streikima. Paar päeva tagasi sai Reymoga sõitmas käidud põrradega ja tegime pisikese peatuse, peale seda enam minu masin ei käivitanud, mitte ei lubanud ka. Küünal maha, ilusasti sai kätte, proovisin sädet kui mida polnud oli säde. Hakkasin siis viga otsima, suurt viga lootsin mitte olevat, sest hetk tagasi masin ju sõitis. Proovisin esialgu teist küünal kuid see ei muutnud asja paremaks, kasutusel olevat küünalt sai Reymo masina peal proovitud ning Reymo võrri peal oli ilus säde olemas. Järgnevaks sai proovitud teist piipu, ikka mitte midagi. Seejärel võtsin mähise kogu kupatusega maha ning puhastasin terve süüdemängu ära, ka sellest polnud kasu.. sai veel proovitud teist kondensaatorit kuid sädet ei ole, juhtmed said kõik üle vaadatud ning kõik on nii kuidas peab ja massi ei tundu ka kuskilt saavat.. kas tõesti mähis saab nii kergelt tuksi minna kui mul isegi tule juhtmeid pole veetud?
Hetkel pole viimasel ajal jälle kodus olnud ning homme on siit ilmast lahkunud sõbra ärasaatmine, niiet ei tea millal tuju, tahtmist seda ehitada jälle on..
Hetkel pole viimasel ajal jälle kodus olnud ning homme on siit ilmast lahkunud sõbra ärasaatmine, niiet ei tea millal tuju, tahtmist seda ehitada jälle on..
Re: Kevin68: Riga-11, 1979
Kas lukustame teema või võtab üle?
Jälle!
Jälle!
urmet48- Moderaator
- Postituste arv : 539
Age : 41
Registration date : 24/03/2009
Lehekülg 2, lehekülgi kokku 2 • 1, 2
Similar topics
» kevin68: Riga-13
» Riga-13, 1987 - Kevin68
» Riga 11, 1979 - PCYX
» Kevin68 - Riga-13
» kevin68: riga-13 198?
» Riga-13, 1987 - Kevin68
» Riga 11, 1979 - PCYX
» Kevin68 - Riga-13
» kevin68: riga-13 198?
Lehekülg 2, lehekülgi kokku 2
Permissions in this forum:
Sa ei saa vastata siinsetele teemadele