Riga 11, 1979 - PCYX
+5
reymo1995
oldmoped
süüteküünal
urmet48
PCYX
9 posters
Lehekülg 1, lehekülgi kokku 2
Lehekülg 1, lehekülgi kokku 2 • 1, 2
Riga 11, 1979 - PCYX
Ahoi kaaskannatajad!
Sain minagi lõpuks kauaotsitud (asukoha suhtes) sääreka omanikuks. Kuigi idee järgi peaks nagu vanust juba olema et tegeleda kahetaktilistega, siis pole ma seda teps mitte teinud. Arvan et ideaalne oleks olnud nii 10 aastat tagasi osta/saada oma esimene võrr aga mina leian et kahetaktilistega tegelemiseks pole kunagi liiga hilja.
Suvel mõtlesin, et kuna rahadega on tuuga, siis jätaks Mosse projekti seisma mõneks ajaks ja võtaks ette midagi "lihtsamat" ette (Mossest pole tüdinenud, lihtsalt keretööd nõuavad raha, siis peaks "toorik" valmis olema). Muidugi võtab ka võrrindus raha ja seda mitte just väiksemates kogustes, kuid usun et midagi peaks olema saavutatav.
Loodan peatselt liikuda punktist A punkti B probleemirikkalt
Masinast siis nüüd. Tegu peaks mu kogenematu silma järgi olema Riga-11ga (aastat ei tea- birka puudu), kuid millel on Riga-7 paak (varustatud korgialuse sõelaga). Mootoriks on D-6 (uus kolb,rõngad, silinder)+ launch assist ning nitro (pedaalid ).
Vigadest: raam on kõver, sädet pole, hark loksub, pakiraam längus, originaalpaak puudub- üleüldine seisukord on nadi.
Varuosadest sain kaasa D-8 mootori (mittekomplektne), D-6 mootori (mittekomplektne), mõned silindrid (1 tutikas, mõned vähekasutatud ning kasutatud), uus väntvõll kolviga (!), 4 erinevas komplektsuses karpat, D-4ja magnet, D-6e magnet, mähised, kondekad ja palju muud pudi-padi.
Mõned eriti nadi kvaliteediga pildid (telefoni lääts õline, valgus kehv, ruumi pole)...
Mõned osad
Väntvõll (pruun ollus on kaitsemääre)
Esialgsed plaanid:
1) Tuua ära veel üks võrr (mulle sobiva hinna puhul)
2) Tuua ära keevitust vajav Riga-11 raam
3) Enne talve tiir teha
Ettepanekud, soovitused, õigekirjamärkused on oodatud!
Sain minagi lõpuks kauaotsitud (asukoha suhtes) sääreka omanikuks. Kuigi idee järgi peaks nagu vanust juba olema et tegeleda kahetaktilistega, siis pole ma seda teps mitte teinud. Arvan et ideaalne oleks olnud nii 10 aastat tagasi osta/saada oma esimene võrr aga mina leian et kahetaktilistega tegelemiseks pole kunagi liiga hilja.
Suvel mõtlesin, et kuna rahadega on tuuga, siis jätaks Mosse projekti seisma mõneks ajaks ja võtaks ette midagi "lihtsamat" ette (Mossest pole tüdinenud, lihtsalt keretööd nõuavad raha, siis peaks "toorik" valmis olema). Muidugi võtab ka võrrindus raha ja seda mitte just väiksemates kogustes, kuid usun et midagi peaks olema saavutatav.
Loodan peatselt liikuda punktist A punkti B probleemirikkalt
Masinast siis nüüd. Tegu peaks mu kogenematu silma järgi olema Riga-11ga (aastat ei tea- birka puudu), kuid millel on Riga-7 paak (varustatud korgialuse sõelaga). Mootoriks on D-6 (uus kolb,rõngad, silinder)+ launch assist ning nitro (pedaalid ).
Vigadest: raam on kõver, sädet pole, hark loksub, pakiraam längus, originaalpaak puudub- üleüldine seisukord on nadi.
Varuosadest sain kaasa D-8 mootori (mittekomplektne), D-6 mootori (mittekomplektne), mõned silindrid (1 tutikas, mõned vähekasutatud ning kasutatud), uus väntvõll kolviga (!), 4 erinevas komplektsuses karpat, D-4ja magnet, D-6e magnet, mähised, kondekad ja palju muud pudi-padi.
Mõned eriti nadi kvaliteediga pildid (telefoni lääts õline, valgus kehv, ruumi pole)...
Mõned osad
Väntvõll (pruun ollus on kaitsemääre)
Esialgsed plaanid:
1) Tuua ära veel üks võrr (mulle sobiva hinna puhul)
2) Tuua ära keevitust vajav Riga-11 raam
3) Enne talve tiir teha
Ettepanekud, soovitused, õigekirjamärkused on oodatud!
Viimati muutis seda PCYX (Teis Nov 17, 2009 11:37 am). Kokku muudetud 2 korda
PCYX- Kasutaja
- Postituste arv : 79
Age : 35
Registration date : 13/10/2009
Re: Riga 11, 1979 - PCYX
teretulemast hullude sekka! See "rotikas" on väga huvitava välimusega sul. Palju vaeva ja rohket sõidurõõmu minu poolt
urmet48- Moderaator
- Postituste arv : 539
Age : 41
Registration date : 24/03/2009
Re: Riga 11, 1979 - PCYX
Muide, raam ja sumpa on värvitud mingisuguse imeliku rohelise metallikvärviga (ei oska öelda kas sprei).
Igatahes pole sädet.
Ehk siis tuleb vigu otsida järgmistest asjadest:
1) Kondensaator (kontrollida patarei ja testeriga)
2) Kontaktid (osüdeerunud/ kulunud)
3) Mähis (niiskust saanud/ vigane)
4) Küünlajuhe, piip, küünal
5) Juhtmed (oksüdeerunud/ katkenud ühendused)
6) Kontaktide avanemise aeg (paigast ära)
7) Kiilupesa kulunud
Liiguvad mu mõtted õiges suunas? Parandage, vihjake.
Oleksin kasvõi eile öösel läinud garaaži aga nimelt masinad on minust 32 kilomeetri kaugusel. Mossele tuleb peale panna bensiinipump, et kätte saada mõned liitrid bensiini mis oleks vaja segada suhtes 1:25 Autooliga. Seguga proovikski käivitada.
Igatahes pole sädet.
Ehk siis tuleb vigu otsida järgmistest asjadest:
1) Kondensaator (kontrollida patarei ja testeriga)
2) Kontaktid (osüdeerunud/ kulunud)
3) Mähis (niiskust saanud/ vigane)
4) Küünlajuhe, piip, küünal
5) Juhtmed (oksüdeerunud/ katkenud ühendused)
6) Kontaktide avanemise aeg (paigast ära)
7) Kiilupesa kulunud
Liiguvad mu mõtted õiges suunas? Parandage, vihjake.
Oleksin kasvõi eile öösel läinud garaaži aga nimelt masinad on minust 32 kilomeetri kaugusel. Mossele tuleb peale panna bensiinipump, et kätte saada mõned liitrid bensiini mis oleks vaja segada suhtes 1:25 Autooliga. Seguga proovikski käivitada.
PCYX- Kasutaja
- Postituste arv : 79
Age : 35
Registration date : 13/10/2009
Re: Riga 11, 1979 - PCYX
Värv ongi originaalis selline
süüteküünal- Kasutaja
- Postituste arv : 26
Registration date : 30/09/2009
Re: Riga 11, 1979 - PCYX
PCYX kirjutas:Muide, raam ja sumpa on värvitud mingisuguse imeliku rohelise metallikvärviga (ei oska öelda kas sprei).
...
mõned liitrid bensiini mis oleks vaja segada suhtes 1:25 Autooliga.
Tõenäoliselt on see "imelik roheline" olnud hoopis selle masina tehasevärv. Paljudel Riga-11 kasutati millegipärast ülijaburaid värve ja veel jaburamaid värvikombinatsioone.
See, et hakata autooliga 1:25 segu tegema, selleks oled Sa tõenäoliselt natukene noorevõitu - nii käituti umbes sellel ajal, kui Sa sündisid. Vahepeal on elu ja tehnoloogia natukene edasi läinud. Ausõna!
oldmoped- Moderaator
- Postituste arv : 428
Age : 54
Registration date : 05/07/2009
Re: Riga 11, 1979 - PCYX
Tunnistan ausalt, garaažis pole muud värsket õli võtta.
Kas tõesti värviti ka sumbuti üle? Kahtlen... (?!)
Süüteprobleemilisti võiks keegi kommenteerida.
Kas tõesti värviti ka sumbuti üle? Kahtlen... (?!)
Süüteprobleemilisti võiks keegi kommenteerida.
PCYX- Kasutaja
- Postituste arv : 79
Age : 35
Registration date : 13/10/2009
Re: Riga 11, 1979 - PCYX
Enamus r-11 olid raamiga samavärvi summutiga.
Ei viitisi garaazi fotosessiooni sulle korraldama minna, aga mul on lisaks igavatele mustadele olemas nii metalliktoheline, tumepunane, helepunane kui ka kuldne sumpa.
P.S. neid lühikesi sumpasid olid lisaks veel kasutusel kahte eri tüüpi - osadel on alt lehvikväljalase ja teistel tagant ümmarguse auguna. 11'el oli rohkem levinud see teine variant.
Ei viitisi garaazi fotosessiooni sulle korraldama minna, aga mul on lisaks igavatele mustadele olemas nii metalliktoheline, tumepunane, helepunane kui ka kuldne sumpa.
P.S. neid lühikesi sumpasid olid lisaks veel kasutusel kahte eri tüüpi - osadel on alt lehvikväljalase ja teistel tagant ümmarguse auguna. 11'el oli rohkem levinud see teine variant.
oldmoped- Moderaator
- Postituste arv : 428
Age : 54
Registration date : 05/07/2009
Re: Riga 11, 1979 - PCYX
Lehvikväljalaset olen näinud D-4 seerial, eksin?
PCYX- Kasutaja
- Postituste arv : 79
Age : 35
Registration date : 13/10/2009
Re: Riga 11, 1979 - PCYX
Alt lehvikväljalaskega, värvitud, ühestükis, Tagaotsast sissekruvitavate sõeltega ja mutriga kinnituva leegitoruga summutid on küljes riia tehase omadest Riga-5 ja Riga-7 ning osadel Riga-11 mopeedidel. Mootoritega kuulusid need komplekti D4K, D5, D5m, D6u, mis olid mõledud kasutamiseks jalgrattaabimootorina. Mopeedie tagavaramootoritena müüdud versioonidel summuti komplekti ei kuulunud.
D4 ja vanemate D5 mootorite komplekti kuulusid hoopis teistsugused, ja lühemad kroomitud summutid, koosnesid kolmest osast, leegitoru oli summuti esimese osaga üks tükk. Suured ümmargused seibitaolised sõelad olid summuti sisemisele, eri pooli kooshoidvale kruvile paigaldatud.
Riia tehase mopeedidest olid need peal Gaujal ja võimalik, et ka mõnel päris esimestena toodetud Riga-5 esimese versiooni eksemplaril.
D4 ja vanemate D5 mootorite komplekti kuulusid hoopis teistsugused, ja lühemad kroomitud summutid, koosnesid kolmest osast, leegitoru oli summuti esimese osaga üks tükk. Suured ümmargused seibitaolised sõelad olid summuti sisemisele, eri pooli kooshoidvale kruvile paigaldatud.
Riia tehase mopeedidest olid need peal Gaujal ja võimalik, et ka mõnel päris esimestena toodetud Riga-5 esimese versiooni eksemplaril.
oldmoped- Moderaator
- Postituste arv : 428
Age : 54
Registration date : 05/07/2009
Re: Riga 11, 1979 - PCYX
Väike update.
Kolmapäeva õhtul leidsin sädeme. Puhastasin kontaktid, vaatasin üle juhtmete ühendused.
Lisaks veel kontrollisin enda arust (digitaalse multimeetriga) üle 3 kondekat, millest 1 vist on vigane.
Neljapäeval tõin ära sellise portsu: Riga 11 raam (keevitust tahab saada), mõlemad porilauad (tagumine koos paagi ja korgiga), sirge esi- ja tagaratas ning mittekomplektse D6 mootori.
Saadud mootoris oli 3 siduriklotsi asendatud korgist tehtutega
Jätkasin nüüdseks juba kolme mootori (2X D6 ja 1X D8) mootorite osandamisega, kuid jõudsin sinnamaale kust ei saa eemaldada seda väikest tülikat hammasratast. Kuuldavasti käib sinna selline väikene rakis? Kellel on üle, võib pakkuda. Lisaks võtsin ühe vihiku ja panin pealkirjaks Projekt Riga. Sisse kannan hetkel varuosade nimekirja: ostukuupäeva, detailide nimetuse ja hinna. Klade on selleks et jälgida projekti maksumust. (Mosse puhul on see lootusetult segamini läinud, kuid summa eest oleks nii mõnegi väljamaa auto saanud soetada)
Ärge segadust vaadake, kõik on "oma käe järgi"
Muidu sorteerisin ja kategoriseerisin kõik jupid ja panin nad veneaegsetesse kuivainekarpidesse. Enda lolli aruga jõudsin järeldusele et tutikas väntvõll on D6e oma sest et D8l puuduvad need tasakaalustusaugud. Parandage kui eksin.
See nädalavahetus prooviks tülikatest hammikatest lahti saada ja karteripooled puhtaks teha ning keevitust vajavat raami kokku siristada.
Üks küsimus veel. On see D5e silindripea?
Kolmapäeva õhtul leidsin sädeme. Puhastasin kontaktid, vaatasin üle juhtmete ühendused.
Lisaks veel kontrollisin enda arust (digitaalse multimeetriga) üle 3 kondekat, millest 1 vist on vigane.
Neljapäeval tõin ära sellise portsu: Riga 11 raam (keevitust tahab saada), mõlemad porilauad (tagumine koos paagi ja korgiga), sirge esi- ja tagaratas ning mittekomplektse D6 mootori.
Saadud mootoris oli 3 siduriklotsi asendatud korgist tehtutega
Jätkasin nüüdseks juba kolme mootori (2X D6 ja 1X D8) mootorite osandamisega, kuid jõudsin sinnamaale kust ei saa eemaldada seda väikest tülikat hammasratast. Kuuldavasti käib sinna selline väikene rakis? Kellel on üle, võib pakkuda. Lisaks võtsin ühe vihiku ja panin pealkirjaks Projekt Riga. Sisse kannan hetkel varuosade nimekirja: ostukuupäeva, detailide nimetuse ja hinna. Klade on selleks et jälgida projekti maksumust. (Mosse puhul on see lootusetult segamini läinud, kuid summa eest oleks nii mõnegi väljamaa auto saanud soetada)
Ärge segadust vaadake, kõik on "oma käe järgi"
Muidu sorteerisin ja kategoriseerisin kõik jupid ja panin nad veneaegsetesse kuivainekarpidesse. Enda lolli aruga jõudsin järeldusele et tutikas väntvõll on D6e oma sest et D8l puuduvad need tasakaalustusaugud. Parandage kui eksin.
See nädalavahetus prooviks tülikatest hammikatest lahti saada ja karteripooled puhtaks teha ning keevitust vajavat raami kokku siristada.
Üks küsimus veel. On see D5e silindripea?
PCYX- Kasutaja
- Postituste arv : 79
Age : 35
Registration date : 13/10/2009
Re: Riga 11, 1979 - PCYX
Sellel silindripeal on paar ribi pooleks lennanud. D-5 silinder on pealt lame ja sellel silindripead polegi(kõik ühes tükis), D-5M silinder aga peaks olema selline nagu kõik ''tavalised''. Parandage kui eksin.
Viimati muutis seda reymo1995 (Teis Nov 03, 2009 6:58 am). Kokku muudetud 2 korda
Re: Riga 11, 1979 - PCYX
PCYX kirjutas:Üks küsimus veel. On see D5e silindripea?
Kõigil kaheosalise silindriga võrrimootoritel on sama silindripea, st see eksemplar saab olla D5m, D6, D6u, D8, D8e, D8m.
oldmoped- Moderaator
- Postituste arv : 428
Age : 54
Registration date : 05/07/2009
Re: Riga 11, 1979 - PCYX
Vabandust OT eest, aga oldmoped, ehk viitsiksid õelda mis on D6 ja D6u vahe? ( pole kunagi D6u kui sellisega kokku puutunud. )
Re: Riga 11, 1979 - PCYX
D8 väntvõllil on tasakaalustus augud tühjad, see uus väntvõll peaks olema D5 oma ja D8E väntvõll on lõigatud põskede ning ilma tasakaalustus aukudeta.
süüteküünal- Kasutaja
- Postituste arv : 26
Registration date : 30/09/2009
Re: Riga 11, 1979 - PCYX
Ma saan aru et silindripea istub kõikidele, alates D5st, aga minu valduses on enamuses ju kõrgemate ribidega. Või pandi madalamete ribidega silindripäid tehases mootoritele kuidas aga juhtus?
Loll küsimus, aga kas D5 vänt istub D6 sisse ilusti? Neil mingi magnetijama polnud või ajan sassi?
Loll küsimus, aga kas D5 vänt istub D6 sisse ilusti? Neil mingi magnetijama polnud või ajan sassi?
PCYX- Kasutaja
- Postituste arv : 79
Age : 35
Registration date : 13/10/2009
Re: Riga 11, 1979 - PCYX
D5 vänt istub D6 ilusti sisse aga siis tuleb teha magneti jaoks vahetükk, kuna D5 on väike magnet aga D6 on suur magnet millel on juba suurem auk.
süüteküünal- Kasutaja
- Postituste arv : 26
Registration date : 30/09/2009
Re: Riga 11, 1979 - PCYX
Kirjutan vahepeal midagi asjalikku.
Nimelt läks lõpuks ikkagi roheline raam käiku (tahtis painutamist) ja keevitusse. Must raam oli ikka päris jama tehing tegelikult (keskjooksu toru lahti, rämedat keevitust vajav). Reedel saan tagasi ning siis võib kokku laduda jälle (värvitöö jääb hetkel tegemata, keskenduks tehnikale).
Osandamise käigus (vahepeal ladusin kokku tagasi ) tuli selline (praktiline, kui nii võiks öelda) idee, nimelt mõned tükid tulid selle kotiga kaasa ja miks mitte riputada see võrrile. Olemas ka vanakooli täisnahast portfell, kuid ta on kitsama põhjaga.
Mahutavuse koha pealt: 5l plastkanister + 1l õli (ruumi jääb veel) või 2 kuuspakki või terve varumootor + varuosi ja tööriistu.
Muidugi sõitmine sellise laadungiga saab olema intrigeeriv
Siin osandasin ta sisuliselt ära ja siis panin tagapaagi koos kotiga külge. Pikamaa Riga-11 (2 paaki)+ väike ruum pagasile
Reedel sain kätte D6 manuaali paberist eksemplari, mille lugesin ühe raksuga läbi.
PDF on PDF ja õline ja veidi kortsus raamat on kaks eri asja.
Tänu reymole sain teada ka õige aastaarvu (või noh, tagatule valmistamise oma), milleks 1979.
Küsimus: Mitu liitrit kütet mahub Riga-11 paaki?
Nimelt läks lõpuks ikkagi roheline raam käiku (tahtis painutamist) ja keevitusse. Must raam oli ikka päris jama tehing tegelikult (keskjooksu toru lahti, rämedat keevitust vajav). Reedel saan tagasi ning siis võib kokku laduda jälle (värvitöö jääb hetkel tegemata, keskenduks tehnikale).
Osandamise käigus (vahepeal ladusin kokku tagasi ) tuli selline (praktiline, kui nii võiks öelda) idee, nimelt mõned tükid tulid selle kotiga kaasa ja miks mitte riputada see võrrile. Olemas ka vanakooli täisnahast portfell, kuid ta on kitsama põhjaga.
Mahutavuse koha pealt: 5l plastkanister + 1l õli (ruumi jääb veel) või 2 kuuspakki või terve varumootor + varuosi ja tööriistu.
Muidugi sõitmine sellise laadungiga saab olema intrigeeriv
Siin osandasin ta sisuliselt ära ja siis panin tagapaagi koos kotiga külge. Pikamaa Riga-11 (2 paaki)+ väike ruum pagasile
Reedel sain kätte D6 manuaali paberist eksemplari, mille lugesin ühe raksuga läbi.
PDF on PDF ja õline ja veidi kortsus raamat on kaks eri asja.
Tänu reymole sain teada ka õige aastaarvu (või noh, tagatule valmistamise oma), milleks 1979.
Küsimus: Mitu liitrit kütet mahub Riga-11 paaki?
PCYX- Kasutaja
- Postituste arv : 79
Age : 35
Registration date : 13/10/2009
Re: Riga 11, 1979 - PCYX
Ise küsin, ise vastan: Riga-11 paagi mahutavus on 4 liitrit mis peaks siis tagama ideaaltingimustes umbes 181 kilomeetrit. Raami pole ikka kätte saanud- keevitajal oli tsükkel. See-eest sain kätte puuduoleva mootoriklambri (tänud Reymole) ja gaasirulli koos trossi ning "forsseeritud" silindri - peale paari murdunud ribi pole muud "tuuningut" tehtud (rahaliselt eriti ei hävinud; vitsu kasutajale Rigarider). "Puhtad" karteripooled peaks kah kohal olema. Over and out.
PCYX- Kasutaja
- Postituste arv : 79
Age : 35
Registration date : 13/10/2009
Re: Riga 11, 1979 - PCYX
PCYX kirjutas:ning "forsseeritud" silindri - peale paari murdunud ribi pole muud "tuuningut" tehtud (rahaliselt eriti ei hävinud; vitsu kasutajale Rigarider).
Räägi lähemalt, mida ta sulle lubas ja mis sul saamata jäi? Et ta siis pettis sind jah?
Kui seletad täpsemalt seda juhtumit, siis panen talle banni.
kuivati- Moderaator
- Postituste arv : 258
Registration date : 15/11/2008
Re: Riga 11, 1979 - PCYX
Seltsimees Rigarider sai juba eile bänni, sest tema poolt müüdavad asjad on 90% juhtudel hoolimata üliilusast kirjeldusest ikka täielik saast. Vanal on aga päris võimas moosimis- ja pähemäärimisoskus. Mis ja kuidas, eks sellest asjaosalised võivad soovikorral ise rääkida.
Re: Riga 11, 1979 - PCYX
PCYX, te võiks ikkagi sellest pettusest natukene lähemalt rääkida. Ja tema nime võiks ka avaldada. Siis ma teeksin teema, kuhu saab panna kahtlase taustaga isikud.
kuivati- Moderaator
- Postituste arv : 258
Registration date : 15/11/2008
Re: Riga 11, 1979 - PCYX
Kasutaja Rigarider, pärisnimi Kain Saar, msn on kain_saar@hotmail.com
Mul pole asja, võttis muhelema ainult. Üks teine kasutaja sai valusamalt pikki näppe, ehk ta täpsustab.
Ta ju sai bloki juba siit? Eksin?
Võrrindusest niipalju et tellisin wireless rattaspido endale e-bayst. Tuleb tasuta Hong Kongist
Selline
Edit: Aitüma!
Mul pole asja, võttis muhelema ainult. Üks teine kasutaja sai valusamalt pikki näppe, ehk ta täpsustab.
Ta ju sai bloki juba siit? Eksin?
Võrrindusest niipalju et tellisin wireless rattaspido endale e-bayst. Tuleb tasuta Hong Kongist
Selline
Edit: Aitüma!
Viimati muutis seda PCYX (Teis Nov 24, 2009 9:11 am). Kokku muudetud 2 korda
PCYX- Kasutaja
- Postituste arv : 79
Age : 35
Registration date : 13/10/2009
Re: Riga 11, 1979 - PCYX
PCYX kirjutas:
OT: Mis koodiga saab teha seda et linki ei näidata vaid on sõna, millele klõpsates avaneb leht? Veidi tumba selle koha pealt. Labelisse viskan lingi ja mis edasi?
Vajuta üleval servas "Link" nuppu. Ülemisse lahtrisse sisesta link ja alumisse kirjuta tekst.
Viimati muutis seda indrek06 (Kolm Jan 27, 2010 7:41 am). Kokku muudetud 1 kord
Re: Riga 11, 1979 - PCYX
Asi oli niiviisi, et otsisin endale gaasirulli. Siis saatis PS'i et ma lisaks ta MSNi. Diil sai kokku lepitud. Siis pakkus igasuguseid juppe, ka forsitud silindrit.
Siin on väljavõte logist:
Mina: Milles see võrri silindri "tuuning" seisneb?
Kain: kanalid suuremad
Kain: ja pealt üks asi 1mm maha viilitud
Ja edasi:
Kain: posdikulu maksan mina
Mina: Ega sa mind petta ei taha?
Kain: nalja teed v
Kain: Ma rikkuks oma maine ära
Kain: siis oleks kõik... ses
Kain: aga nuh kui te ei usalda siis pole midagi teha
Üldiselt jah, tõstan kaks kätt üles ja kisendan taeva poole: "Sain tillist!" Põhimõtteliselt on see enda süü.. Vat on alles sindrinahad. Kordan, rahaliselt ei kannatanud suurt kahju, aga asi on põhimõttes.
Kui selline krimi alateema tekib, siis tõske ümber see post, vms.
Siin on väljavõte logist:
Mina: Milles see võrri silindri "tuuning" seisneb?
Kain: kanalid suuremad
Kain: ja pealt üks asi 1mm maha viilitud
Ja edasi:
Kain: posdikulu maksan mina
Mina: Ega sa mind petta ei taha?
Kain: nalja teed v
Kain: Ma rikkuks oma maine ära
Kain: siis oleks kõik... ses
Kain: aga nuh kui te ei usalda siis pole midagi teha
Üldiselt jah, tõstan kaks kätt üles ja kisendan taeva poole: "Sain tillist!" Põhimõtteliselt on see enda süü.. Vat on alles sindrinahad. Kordan, rahaliselt ei kannatanud suurt kahju, aga asi on põhimõttes.
Kui selline krimi alateema tekib, siis tõske ümber see post, vms.
Viimati muutis seda PCYX (Püh Nov 29, 2009 11:56 pm). Kokku muudetud 1 kord
PCYX- Kasutaja
- Postituste arv : 79
Age : 35
Registration date : 13/10/2009
Re: Riga 11, 1979 - PCYX
Pole hullu. Ma ise hävisin ikka korralikult seoses nn. korraliku mootori ja gauja sumbutiga. Sumbuti lendas kolinal rauatünni tööjuures. Keevitatud-lõigatud-mõlkis. Väitis, et korralik. Mootorist võib Reymo lähemalt rääkida. See hetkel tema käes.
urmet48- Moderaator
- Postituste arv : 539
Age : 41
Registration date : 24/03/2009
Lehekülg 1, lehekülgi kokku 2 • 1, 2
Similar topics
» Kevin68: Riga-11, 1979
» Riga-30 "Mini" 198X - PCYX
» Kauri: Masinad (Riga-11 1977, Riga-12 1974, Riga-13 1987, Stella 1991)
» minaise, riga 7,4xriga 13,riga 11,, riga 5,
» antsus1000 Riga 13 ja Riga 11
» Riga-30 "Mini" 198X - PCYX
» Kauri: Masinad (Riga-11 1977, Riga-12 1974, Riga-13 1987, Stella 1991)
» minaise, riga 7,4xriga 13,riga 11,, riga 5,
» antsus1000 Riga 13 ja Riga 11
Lehekülg 1, lehekülgi kokku 2
Permissions in this forum:
Sa ei saa vastata siinsetele teemadele