Riga 11, 1979 - PCYX
+5
reymo1995
oldmoped
süüteküünal
urmet48
PCYX
9 posters
Lehekülg 2, lehekülgi kokku 2
Lehekülg 2, lehekülgi kokku 2 • 1, 2
Re: Riga 11, 1979 - PCYX
Pikka aega pole kirjutanud midagi.
Novembri lõpus sain raami kätte keevitusest, ladusin enam-vähem kokku (a la proovimiseks) ja kukkusin lükkama. Sain ikka päris mituteist korda mäest üles kõmpida ja siis tulutult (ilma ühegi "lubamisega") alla tuldud. Lõpuks kui juba olin tüdinemas, tegi võrr *pop*. See innustas mind vägagi ja lõpuks sain ta tööle. Töötas tervelt 5 sekki ja siis suri välja. Proovisin korra veel ning katse oli edukas - sain sõita umbes 30 meetrit 500m käivitamise peale. Järgmine päev oli ei olnud nii "edukas"- ketilukk pani jooksu. Karpal oli selline teema et ei ujutanud korralikult või andis liigselt peale. Igatahes proovisin mitut karpakaant ja ujukit. Lõpuks sain endale sellise töötava komplekti mis lasi ujutamisel 1/3 bensiinist lõõri ja 2/3 maha. Milles peitub viga? Tühikäigulõõr (või mis iganes selle nimi on- väike auk, siibrist allpool) on umbes?
Siis võtsin kõik karpad tuppa kaasa (ka see mis oli mootoril) ja kukkusin neid puhastama. Pildil on üks varukarpa.
Enne
Pärast intensiivset nühkimist white spiriti ja muude toredate lenduvate ainetega. (Karpad tegin kenasti algosadeks ja kõik detailid said hoolt)
Siis viisin 3 mootorit oma mehaaniku kätte kelle abi ma vajasin väntvõllide eemaldamisel (loe: olid VÄGA tuugalt kinni). Kõige lootustandvam mootor (D6) nägi välja selline.
Minu nägemus asjast on selline et pronkspuks andis järgi, killud jäid vända vahele ja rebisid tükke kaasa. Ehk saab epoga või keevituse teel parandada (?)
Veel sain kaasa sellise viguri. Baierlase ja pesukoti märk lendas kauge kaarega minema.
Edasi sain kätte väikse pakikese Reymolt, kus oli sees kuul (mis käib sidurilahutuse süsteemi), sidurikaane ja mootoriklambri. Siis tuli tükk tühja maad...
Ühel õhtul tormisel merel, ühe käega arvutist ja teisega meeleheitlikult lauast kinni hoides, märkasin osta.ee's Jaanuse (aka Canyondrift) elektronsüütemänge müügis. Rabasin kohe endale, mõlemad. Väikeste lisanditega jõudis pakk kohale. Ühendasin asjad ära kuid sädet ei saanud kätte. Eriti pole asja süvenenud, veel.
Lisaks keerasin ühe mootoriklambri puru, kuid sain 2 tükki juurde. Peale selle sain veel ühe õnnetus olekus D6e ja korraliku ketiluku.
Tulekul on Jaanuse D8 mootor, Gol'i üherõngaline kolb ja palju muudki. Ahjaa, Virgorilt sai soetatud uued kontaktid, kuid õnnestus suure pohmelliga nad kuskile heasse kohta ära panna.
Oehh, jube pikk post sai
Novembri lõpus sain raami kätte keevitusest, ladusin enam-vähem kokku (a la proovimiseks) ja kukkusin lükkama. Sain ikka päris mituteist korda mäest üles kõmpida ja siis tulutult (ilma ühegi "lubamisega") alla tuldud. Lõpuks kui juba olin tüdinemas, tegi võrr *pop*. See innustas mind vägagi ja lõpuks sain ta tööle. Töötas tervelt 5 sekki ja siis suri välja. Proovisin korra veel ning katse oli edukas - sain sõita umbes 30 meetrit 500m käivitamise peale. Järgmine päev oli ei olnud nii "edukas"- ketilukk pani jooksu. Karpal oli selline teema et ei ujutanud korralikult või andis liigselt peale. Igatahes proovisin mitut karpakaant ja ujukit. Lõpuks sain endale sellise töötava komplekti mis lasi ujutamisel 1/3 bensiinist lõõri ja 2/3 maha. Milles peitub viga? Tühikäigulõõr (või mis iganes selle nimi on- väike auk, siibrist allpool) on umbes?
Siis võtsin kõik karpad tuppa kaasa (ka see mis oli mootoril) ja kukkusin neid puhastama. Pildil on üks varukarpa.
Enne
Pärast intensiivset nühkimist white spiriti ja muude toredate lenduvate ainetega. (Karpad tegin kenasti algosadeks ja kõik detailid said hoolt)
Siis viisin 3 mootorit oma mehaaniku kätte kelle abi ma vajasin väntvõllide eemaldamisel (loe: olid VÄGA tuugalt kinni). Kõige lootustandvam mootor (D6) nägi välja selline.
Minu nägemus asjast on selline et pronkspuks andis järgi, killud jäid vända vahele ja rebisid tükke kaasa. Ehk saab epoga või keevituse teel parandada (?)
Veel sain kaasa sellise viguri. Baierlase ja pesukoti märk lendas kauge kaarega minema.
Edasi sain kätte väikse pakikese Reymolt, kus oli sees kuul (mis käib sidurilahutuse süsteemi), sidurikaane ja mootoriklambri. Siis tuli tükk tühja maad...
Ühel õhtul tormisel merel, ühe käega arvutist ja teisega meeleheitlikult lauast kinni hoides, märkasin osta.ee's Jaanuse (aka Canyondrift) elektronsüütemänge müügis. Rabasin kohe endale, mõlemad. Väikeste lisanditega jõudis pakk kohale. Ühendasin asjad ära kuid sädet ei saanud kätte. Eriti pole asja süvenenud, veel.
Lisaks keerasin ühe mootoriklambri puru, kuid sain 2 tükki juurde. Peale selle sain veel ühe õnnetus olekus D6e ja korraliku ketiluku.
Tulekul on Jaanuse D8 mootor, Gol'i üherõngaline kolb ja palju muudki. Ahjaa, Virgorilt sai soetatud uued kontaktid, kuid õnnestus suure pohmelliga nad kuskile heasse kohta ära panna.
Oehh, jube pikk post sai
PCYX- Kasutaja
- Postituste arv : 79
Age : 35
Registration date : 13/10/2009
Re: Riga 11, 1979 - PCYX
Eelmise nädala lõpus jõudis Jaanuselt saadud korralikumat sorti D8 mootor, millel ta katsetas elektronsüüteskeeme. Lisaks jõudis Hong-Kongist (Saaremaa põrkega) täna sihtkohta ka juhtmevaba spidomeeter- kulus kõigest 66 päeva. Enne ei hakka teda külge toppima kui on võrr liikuv ja hooaeg tikub ligi. Kuna täna sai oma kooliga ühele poole, siis on aega rohkem maal olla ja võrr tõsisemalt kätte võtta.
Minu eesmärgid on:
1) Õgvendada pedaalisüsteemi hammasratas (kõver- viskab keti maha)
2) Saada elektronsüüde toimima
3) Saada võrr tööle mingitmoodi (Arvatavasti "trenažöör" stiilis- Võrr seisab jalal, ise istun peal ja sõtkun nagu metslane pedaale lootes niiviisi ta tuksuma saada.)
4) Teha mõningad sisseostud (telefoni teel).
Pilte ei ole praegu jagada kuna suurt muutust pole.
Viitsib keegi kaasa mõelda? Ei?
Minu eesmärgid on:
1) Õgvendada pedaalisüsteemi hammasratas (kõver- viskab keti maha)
2) Saada elektronsüüde toimima
3) Saada võrr tööle mingitmoodi (Arvatavasti "trenažöör" stiilis- Võrr seisab jalal, ise istun peal ja sõtkun nagu metslane pedaale lootes niiviisi ta tuksuma saada.)
4) Teha mõningad sisseostud (telefoni teel).
Pilte ei ole praegu jagada kuna suurt muutust pole.
PCYX kirjutas:Karpal oli selline teema et ei ujutanud korralikult või andis liigselt peale. Igatahes proovisin mitut karpakaant ja ujukit. Lõpuks sain endale sellise töötava komplekti mis lasi ujutamisel 1/3 bensiinist lõõri ja 2/3 maha. Milles peitub viga? Tühikäigulõõr (või mis iganes selle nimi on- väike auk, siibrist allpool) on umbes?
Viitsib keegi kaasa mõelda? Ei?
PCYX- Kasutaja
- Postituste arv : 79
Age : 35
Registration date : 13/10/2009
Re: Riga 11, 1979 - PCYX
Kui see sul ujuki ja kaane vahelt välja tuleb siis on murelapseks seal vahel olev tihend.. kuigi mina ei mäleta, et oleksin näinud sellist karburaatorit mis ujutamisel bensiini välja ei ajaks.
Re: Riga 11, 1979 - PCYX
Kirjutan jällegi üle pika aja. Kõik tehtud tööd on pikemal ajaperioodil.
Eelmises postutuses esitatud eesmärgid on täidetud.
1) Hammasrattas polnud viga vaid üks ketilüli oli kõver.
2) Elektronsüüde toimib! Peale ohtrat vägijookide tarbimist, deliiriumis, sain süüte tööle.
3) Masin käivitus peale 3 meetrit lükkamist (suur imestus). Siis sai ära lõhutud bensiinikraani korpus ning tuimalt veetud voolik "otse". Järgmine päev võtsin lahti kõik ja vedasin juhtmed läbi raami. Juhtmed said otsa kaablikingad. Proovisin käivitada- säde on, küte on aga mis puudus, oli mats. Peale küünlavahetust töötas
Eile sai vahetatud magnet (eelmine loksus natuke ja muutis süütenurka), tihkemalt kinni keeratud simmeriplaat (sealt arvatavasti võttis õhku) ja tagumine ratas koos tähikuga (komplekteerisin ratta 3st kokku) ning külge keeratud uus kraan. Siiski on masinal anomaalia- lahtise õhupuhastiga ei taha töödata, kinnises asendis on kõik bueno. Külmalt töötada ei taha, natuke ujutamist ning jääb tööle.
Masin sidurdab, pidurdab ja gaasi andes toimub mingi nõidus mootoris samuti. Minek on lahjavõitu ainult. Juhtmevaba spidomeeter ootab installatsiooni. Välimusega probleemi ei ole, masin näeb välja nutune- eri värvi tükid, rooste. Peaks maalri juurde raami viima, siis on viisakam.
Pika mulina peale ka kaks pilti. Tegu on pornograafiaga. Õige porno ei käi kondoomiga kuid siiski vastutustundlik inimene kasutab preservatiivi. Mina kasutasin neid oma mopeedi peal.
Valge karp- süüteskeem. Must silinder- IŽi süütepool. Paremal hunnik preservatiive.
Siin on tulemus! "Parem karta, kui kahetseda," mõtlesin endamisi ja tõmbasin süütekarbile ja osalt ka süütepoolile kondoomid peale (3 tükk sai lõpuks)."Miks," te küsite?! Sest teist nii head ja veekindlat varianti ei tulnud pähe. Mõned läksid rahmeldamisega puru kuid Pleasuremaxid jäid pidama
Asetseb see pornograafia tagumise porilaua alumises osas.
Konstruktiivne kriitika on oodatud.
Eelmises postutuses esitatud eesmärgid on täidetud.
1) Hammasrattas polnud viga vaid üks ketilüli oli kõver.
2) Elektronsüüde toimib! Peale ohtrat vägijookide tarbimist, deliiriumis, sain süüte tööle.
3) Masin käivitus peale 3 meetrit lükkamist (suur imestus). Siis sai ära lõhutud bensiinikraani korpus ning tuimalt veetud voolik "otse". Järgmine päev võtsin lahti kõik ja vedasin juhtmed läbi raami. Juhtmed said otsa kaablikingad. Proovisin käivitada- säde on, küte on aga mis puudus, oli mats. Peale küünlavahetust töötas
Eile sai vahetatud magnet (eelmine loksus natuke ja muutis süütenurka), tihkemalt kinni keeratud simmeriplaat (sealt arvatavasti võttis õhku) ja tagumine ratas koos tähikuga (komplekteerisin ratta 3st kokku) ning külge keeratud uus kraan. Siiski on masinal anomaalia- lahtise õhupuhastiga ei taha töödata, kinnises asendis on kõik bueno. Külmalt töötada ei taha, natuke ujutamist ning jääb tööle.
Masin sidurdab, pidurdab ja gaasi andes toimub mingi nõidus mootoris samuti. Minek on lahjavõitu ainult. Juhtmevaba spidomeeter ootab installatsiooni. Välimusega probleemi ei ole, masin näeb välja nutune- eri värvi tükid, rooste. Peaks maalri juurde raami viima, siis on viisakam.
Pika mulina peale ka kaks pilti. Tegu on pornograafiaga. Õige porno ei käi kondoomiga kuid siiski vastutustundlik inimene kasutab preservatiivi. Mina kasutasin neid oma mopeedi peal.
Valge karp- süüteskeem. Must silinder- IŽi süütepool. Paremal hunnik preservatiive.
Siin on tulemus! "Parem karta, kui kahetseda," mõtlesin endamisi ja tõmbasin süütekarbile ja osalt ka süütepoolile kondoomid peale (3 tükk sai lõpuks)."Miks," te küsite?! Sest teist nii head ja veekindlat varianti ei tulnud pähe. Mõned läksid rahmeldamisega puru kuid Pleasuremaxid jäid pidama
Asetseb see pornograafia tagumise porilaua alumises osas.
Konstruktiivne kriitika on oodatud.
PCYX- Kasutaja
- Postituste arv : 79
Age : 35
Registration date : 13/10/2009
Re: Riga 11, 1979 - PCYX
Ma võin ka südamerahus viimaks maha istuda ja veenduda selles et süüteskeemid siiski teevad oma tööd.
Veekindluse oleks ära ajanud ka ainult karbi tihendamine, süütepooli poleks nagu vaja olnud tihendada. Räägi, lakkisid sa süüteskeemi põhja üle ka millegiga? Maru hea oleks kui nii teeks, siis ei hakka sealt vähemalt midagi üle viskama, kuigi venelane pani ise selle suht robustselt kokku ja töötas. Ma oleks karpi ka tihendanud selle, koolimajades ja igalpool kasutava püstoliliimiga, hea elastne asi mis plasti külge hästi kinni jääb. Kõik augud täis lödistanud ja vahed, kaanele ka tihenduse mõttes natuke peale lasknud ja asi oleks saanud ilmselt hea. Võibolla aitab ka majapidamissilikon või autosilikon.
Muidu, jõudu ehitamaks. Süüteajastust võiksid tõesti proovida, et kas töötab ka natuke teises asendis, lased teha kellegil tarkpeal pingis avad ringipidi pikemaks, nii et verseng ka kaasa läheb, siis võimalus isegi mingisugusele timmimisele. Võid ka proovida mähise kruvisid ümber paigutada, aga mingi hetk tuleb kahjuks mootorikorpus vastu, aga ehk ei ole hullu ja mähise otsast saab käiaga maha krõbistada.
Veekindluse oleks ära ajanud ka ainult karbi tihendamine, süütepooli poleks nagu vaja olnud tihendada. Räägi, lakkisid sa süüteskeemi põhja üle ka millegiga? Maru hea oleks kui nii teeks, siis ei hakka sealt vähemalt midagi üle viskama, kuigi venelane pani ise selle suht robustselt kokku ja töötas. Ma oleks karpi ka tihendanud selle, koolimajades ja igalpool kasutava püstoliliimiga, hea elastne asi mis plasti külge hästi kinni jääb. Kõik augud täis lödistanud ja vahed, kaanele ka tihenduse mõttes natuke peale lasknud ja asi oleks saanud ilmselt hea. Võibolla aitab ka majapidamissilikon või autosilikon.
Muidu, jõudu ehitamaks. Süüteajastust võiksid tõesti proovida, et kas töötab ka natuke teises asendis, lased teha kellegil tarkpeal pingis avad ringipidi pikemaks, nii et verseng ka kaasa läheb, siis võimalus isegi mingisugusele timmimisele. Võid ka proovida mähise kruvisid ümber paigutada, aga mingi hetk tuleb kahjuks mootorikorpus vastu, aga ehk ei ole hullu ja mähise otsast saab käiaga maha krõbistada.
Re: Riga 11, 1979 - PCYX
Kirjutan midagi ka võrri teemasse.
Säde kadus el süütel ära, täiesti müstilistel põhjustel ja KÕIGE vajalikumal momendil masin ei võtnud pöördeid üles ning lõpuks heitis täiesti hinge. Lohistasin ta garaaži oma koha peale tagasi ning sinna ta jäi seniks kuni ma hankisin endale Riga-30ne, mille süütepooliga tegin katsetusi. Ise kahtlustasin süütepooli, kuigi nagu selgus, oli viga (arvatavasti- kõhklen siinkohal) elektronsüüte skeemis. Vahetasin süüteskeemi teise vastu ära (sai ostetud ju neid tervelt kaks tükki) ja masin tegi vinget (jah, vinget, sest et muud sõnad seda nõidust ei kirjelda) sädet.
Täna (reedel) käisin (peale poolt tundi vigurdamist ja tööle nõidumist) poes. Terve teekonna peale (edasi-tagasi umbes 15 minutit jala) oli KÕIGEST 3 tehnilist viperust- ära kadus kahvli kontramutter (vms. - leidsin üles) ja kaks korda lõi pedaaliketi maha. Kiirust tegi ~32 km/h. Kodus kammides lõi veelkord keti maha- nii õnnetult et lõin jälle põlve ära (loe aiaiaiaiai ). Siis hakkas sidur libisema. Lükkasin longates masina garaaži ja hakkasin tegema flantsi K60B-le. Ega ma mingit rammu sealt ei looda, kuid katse mõttes võib ju ta peale panna.
Eesmärgid pikemaks perioodiks (no kuidagi peab ju tagant utsitama ennast):
1) lasta puurida tuuningsimmerplaat- muudetav süüteajastus
2) teha lõpuni flants
3) sidur korda timmida
4) väiksemad keevitustööd
5) külge pookida tuled (imepidi)
Peace!
Säde kadus el süütel ära, täiesti müstilistel põhjustel ja KÕIGE vajalikumal momendil masin ei võtnud pöördeid üles ning lõpuks heitis täiesti hinge. Lohistasin ta garaaži oma koha peale tagasi ning sinna ta jäi seniks kuni ma hankisin endale Riga-30ne, mille süütepooliga tegin katsetusi. Ise kahtlustasin süütepooli, kuigi nagu selgus, oli viga (arvatavasti- kõhklen siinkohal) elektronsüüte skeemis. Vahetasin süüteskeemi teise vastu ära (sai ostetud ju neid tervelt kaks tükki) ja masin tegi vinget (jah, vinget, sest et muud sõnad seda nõidust ei kirjelda) sädet.
Täna (reedel) käisin (peale poolt tundi vigurdamist ja tööle nõidumist) poes. Terve teekonna peale (edasi-tagasi umbes 15 minutit jala) oli KÕIGEST 3 tehnilist viperust- ära kadus kahvli kontramutter (vms. - leidsin üles) ja kaks korda lõi pedaaliketi maha. Kiirust tegi ~32 km/h. Kodus kammides lõi veelkord keti maha- nii õnnetult et lõin jälle põlve ära (loe aiaiaiaiai ). Siis hakkas sidur libisema. Lükkasin longates masina garaaži ja hakkasin tegema flantsi K60B-le. Ega ma mingit rammu sealt ei looda, kuid katse mõttes võib ju ta peale panna.
Eesmärgid pikemaks perioodiks (no kuidagi peab ju tagant utsitama ennast):
1) lasta puurida tuuningsimmerplaat- muudetav süüteajastus
2) teha lõpuni flants
3) sidur korda timmida
4) väiksemad keevitustööd
5) külge pookida tuled (imepidi)
Peace!
PCYX- Kasutaja
- Postituste arv : 79
Age : 35
Registration date : 13/10/2009
Lehekülg 2, lehekülgi kokku 2 • 1, 2
Similar topics
» Kevin68: Riga-11, 1979
» Riga-30 "Mini" 198X - PCYX
» Kauri: Masinad (Riga-11 1977, Riga-12 1974, Riga-13 1987, Stella 1991)
» minaise, riga 7,4xriga 13,riga 11,, riga 5,
» antsus1000 Riga 13 ja Riga 11
» Riga-30 "Mini" 198X - PCYX
» Kauri: Masinad (Riga-11 1977, Riga-12 1974, Riga-13 1987, Stella 1991)
» minaise, riga 7,4xriga 13,riga 11,, riga 5,
» antsus1000 Riga 13 ja Riga 11
Lehekülg 2, lehekülgi kokku 2
Permissions in this forum:
Sa ei saa vastata siinsetele teemadele