Kuivati: Riga 7
+6
Corpy
reymo1995
StenR
jaksu9
Kevin68
kuivati
10 posters
Lehekülg 2, lehekülgi kokku 2
Lehekülg 2, lehekülgi kokku 2 • 1, 2
Re: Kuivati: Riga 7
Kõigepealt vastuseks Reimole. Kõiki videosi ei saa hq-ga vaadata. Kui sa seda videot tahad vaadata hq-ga, siis pane see kõigepealt mängima ja alles siis saab hq-ga vaadata.
Aga jh. Ükspäev ostsin tagutule pirni ära. Nüüd on tuli tunduvalt paremini nähtav. Siis otsisin lenksu külge selle kroomitud pealt kinnise mutri ka.
Täna tuli kett ja maha. Imekombel liikus võrr ikka edasi:D
Vaadake pildilt:
Aga jh. Ükspäev ostsin tagutule pirni ära. Nüüd on tuli tunduvalt paremini nähtav. Siis otsisin lenksu külge selle kroomitud pealt kinnise mutri ka.
Täna tuli kett ja maha. Imekombel liikus võrr ikka edasi:D
Vaadake pildilt:
kuivati- Moderaator
- Postituste arv : 258
Registration date : 15/11/2008
Re: Kuivati: Riga 7
Tean seda, aga siiski ei tule mul mitte ühelegi videole HQ võimalust. Aga, ok, tegelikult pole see just selle foorumi teema ka
kuivati kirjutas:Kõigepealt vastuseks Reimole. Kõiki videosi ei saa hq-ga vaadata. Kui sa seda videot tahad vaadata hq-ga, siis pane see kõigepealt mängima ja alles siis saab hq-ga vaadata.
Re: Kuivati: Riga 7
Pikk aeg mõõdas jälle. Võrriga on vahepeal palju jamamist olnud.
Pikalt streikis karbuss. Paagist tuli koguaeg mingit puru. Paaki ma puhastada ei viitsinud. Lõpuks sai võrrile paigaldatud bensiinifilter. Peale seda kadusid kõik probleemid karbussiga.
Süüde on koguaeg korras olnud. Aga tuled vilkusid vahetevahel ja lõpuks lakkasid tõõtamast. Viga otsides avastasin, et ühes kohas on kaks juhet kahjustada saanud. Teipisin need küll kokku aga tuled ikka tõõle ei hakanud. Siis ma puhastasin tule sees olevad ühendused ära ja tõstsin mõned juhtmed ümber. Tuled ei hakanud ikka tõõle. Siis ma proovisin, kas süütest voolu tuleb. Voolu ei tulnud. Siis ma keerasin juhtmed lahti ja panin uuesti kinni. Peale seda hakkasid tuled ilusti põlema.
Võrr on teinud juba päris palju sõite. Mitu korda on käidud õõsel kambakesi burgerit sõõmas ja niisama sõitmas.
Uusi pilte praegu kahjuks pole. Millagil tegelen sellega.
Pikalt streikis karbuss. Paagist tuli koguaeg mingit puru. Paaki ma puhastada ei viitsinud. Lõpuks sai võrrile paigaldatud bensiinifilter. Peale seda kadusid kõik probleemid karbussiga.
Süüde on koguaeg korras olnud. Aga tuled vilkusid vahetevahel ja lõpuks lakkasid tõõtamast. Viga otsides avastasin, et ühes kohas on kaks juhet kahjustada saanud. Teipisin need küll kokku aga tuled ikka tõõle ei hakanud. Siis ma puhastasin tule sees olevad ühendused ära ja tõstsin mõned juhtmed ümber. Tuled ei hakanud ikka tõõle. Siis ma proovisin, kas süütest voolu tuleb. Voolu ei tulnud. Siis ma keerasin juhtmed lahti ja panin uuesti kinni. Peale seda hakkasid tuled ilusti põlema.
Võrr on teinud juba päris palju sõite. Mitu korda on käidud õõsel kambakesi burgerit sõõmas ja niisama sõitmas.
Uusi pilte praegu kahjuks pole. Millagil tegelen sellega.
kuivati- Moderaator
- Postituste arv : 258
Registration date : 15/11/2008
Re: Kuivati: Riga 7
Vägev võrr endal samasugune. Värv isegi enamvähem sama.
Peaks ka selle ketikaitsme peale panema, vedeleb neid paar tükki.
Peaks ka selle ketikaitsme peale panema, vedeleb neid paar tükki.
Re: Kuivati: Riga 7
Tuled on siiamaani tõõtanud. Võrril pole absoluutselt mingeid probleeme olnud.
Suve jooksul on läbitud mitusada kilomeetrit. Suurema osa neist kilomeetritest on sõitnud mu sõber. Seda peamiselt sellepärast, et tal omal pole võrri. Natuke olen ise ka sõitnud, kuid ikkagi väga vähe.
Võrri laenutamisest on kasu ka olnud. Sõber on nakatatud motopisikuga. Nüüd loodab ta kuskilt raha saada ja omale mingi masina osta.
Suurimaks kiiruseks olen mõõtnud 35km/h kiiruse kõikumine on vahemikus 1-2km/h
Lähiajal üritan hankida korraliku mustriga rehvi, kuna praegusel tagumisel rehvil on muster keskelt väga ära kulunud.
Kuna võrr on väga eeskujulik olnud, siis polegi rohkem midagi kirjutada.
Pilte:
Suve jooksul on läbitud mitusada kilomeetrit. Suurema osa neist kilomeetritest on sõitnud mu sõber. Seda peamiselt sellepärast, et tal omal pole võrri. Natuke olen ise ka sõitnud, kuid ikkagi väga vähe.
Võrri laenutamisest on kasu ka olnud. Sõber on nakatatud motopisikuga. Nüüd loodab ta kuskilt raha saada ja omale mingi masina osta.
Suurimaks kiiruseks olen mõõtnud 35km/h kiiruse kõikumine on vahemikus 1-2km/h
Lähiajal üritan hankida korraliku mustriga rehvi, kuna praegusel tagumisel rehvil on muster keskelt väga ära kulunud.
Kuna võrr on väga eeskujulik olnud, siis polegi rohkem midagi kirjutada.
Pilte:
kuivati- Moderaator
- Postituste arv : 258
Registration date : 15/11/2008
Re: Kuivati: Riga 7
Masin näeb super ilus välja! Riga-7'neid hakati tootma 1971 aastal, niiet sul on esimese aasta Riga-7. Gaasirull pärineb ka millegi muu pealt?
Kevin.
Kuidas sai hakata riga 7 tootma 1971, kui minu riga 7 on tehtud 1969? Vaatasin raami pealt.
Aga jh kena võrr peaks mainima. Minu võrril oli ka sama värv ennem, aga suvel värvisin roheliseks ja valgeks. a jah esi kahvli vahetasin ka ära kuna vana kahvel loksus:D
Kevin.
Kuidas sai hakata riga 7 tootma 1971, kui minu riga 7 on tehtud 1969? Vaatasin raami pealt.
Aga jh kena võrr peaks mainima. Minu võrril oli ka sama värv ennem, aga suvel värvisin roheliseks ja valgeks. a jah esi kahvli vahetasin ka ära kuna vana kahvel loksus:D
Re: Kuivati: Riga 7
Kindlasti on see välistatud, 1969 ei saanud need kindlasti tootmises olla.. minu kunagine viimase seeria Riga-5 oli veel 1970 aasta oma.
Re: Kuivati: Riga 7
Gaasirull on minule tundmatu masina oma. Oli plaanis ära vahetada, kuid võrri originaalgaas ei liikunud nii hästi, kui see, mis on peal hetkel. Praegust gaasirulli kasutan niikaua, kui see ära laguneb.
Täna on võrr minu käes juba ühe aasta olnud
Sünnipäeva puhul panin võrrile külge väheke korralikuma kroomiga lenkstangi. Välimus muutus kohe palju sõitma kutsuvamaks. Lisaks sain ka paagi korgi alla pandava sõela.
Sügisel kadus ketiluku stopperseib koos selle alumise plaadiga ära. Õnneks jäi ketti koos hoidev osa alles. Ketiluku kadumise avastasin täiesti juhuslikult ja olen selle üle väga õnnelik. Muidu oleks pidanud ühel saatulikul päval jala koju minema.
Rohekm midagi toimunud pole.
Uus lenkstang:
Täna on võrr minu käes juba ühe aasta olnud
Sünnipäeva puhul panin võrrile külge väheke korralikuma kroomiga lenkstangi. Välimus muutus kohe palju sõitma kutsuvamaks. Lisaks sain ka paagi korgi alla pandava sõela.
Sügisel kadus ketiluku stopperseib koos selle alumise plaadiga ära. Õnneks jäi ketti koos hoidev osa alles. Ketiluku kadumise avastasin täiesti juhuslikult ja olen selle üle väga õnnelik. Muidu oleks pidanud ühel saatulikul päval jala koju minema.
Rohekm midagi toimunud pole.
Uus lenkstang:
kuivati- Moderaator
- Postituste arv : 258
Registration date : 15/11/2008
Re: Kuivati: Riga 7
Leidsin müügi teema alt kasutaja Motorist postituse, milles ta andis hea idee, kuidas teha bensiinipaagile kummirant.
Käisin esmaspäeval Knopke poes ja tõin sealt 2.20m tihendit. Täna jõudsin maale ja paigaldasin tihendi paagile. Tulemus on väga hea ja tundub isegi ilusam, kui originaal kummirant.
Lisaks kinnitus tihend väga hästi paagi serva külge. Algul arvasin ma, et tuleb liimi kasutada, kuid tihend jäi õnneks omal jõul kinni.
Boonuseks on veel see, et paak jäi nüüd tugevamini kinnituste vahele kinni ja ei liigu nii palju. Ja enam pole ka ohtu, et lühikeste pükstega sõites saaks jala mõõda paagi serva lõhki tõmmata.
Käisin esmaspäeval Knopke poes ja tõin sealt 2.20m tihendit. Täna jõudsin maale ja paigaldasin tihendi paagile. Tulemus on väga hea ja tundub isegi ilusam, kui originaal kummirant.
Lisaks kinnitus tihend väga hästi paagi serva külge. Algul arvasin ma, et tuleb liimi kasutada, kuid tihend jäi õnneks omal jõul kinni.
Boonuseks on veel see, et paak jäi nüüd tugevamini kinnituste vahele kinni ja ei liigu nii palju. Ja enam pole ka ohtu, et lühikeste pükstega sõites saaks jala mõõda paagi serva lõhki tõmmata.
kuivati- Moderaator
- Postituste arv : 258
Registration date : 15/11/2008
Re: Kuivati: Riga 7
Tee parem pilt sellest gaasirutskast. Vbl on mul kaa selline olemas. Ise olen näinud võrridel 4 erinevat rutskat.
urmet48- Moderaator
- Postituste arv : 539
Age : 41
Registration date : 24/03/2009
Re: Kuivati: Riga 7
Soendaks väga vana teemat pisut. Mismoodi on sul lahendatud pedaalide keti pingutus? Enda masinal ei leia ühtki sobivat viisi selleks.
urmet48- Moderaator
- Postituste arv : 539
Age : 41
Registration date : 24/03/2009
Re: Kuivati: Riga 7
Pean tunnistama, et ei oska nõu anda. Ma pole ise veel jõudnud sinna ketti peale panna. Seega ei tea, mis probleemid seal esineda võivad ning kuidas neid lahendada saab.
Ehk oskab keegi teine nõu anda? Kas sinna käib samasugune ketipinguti nagu Riga 13-el?
Ehk oskab keegi teine nõu anda? Kas sinna käib samasugune ketipinguti nagu Riga 13-el?
kuivati- Moderaator
- Postituste arv : 258
Registration date : 15/11/2008
Re: Kuivati: Riga 7
Arvatavasti käib Riga-7nel samasugune ketipinguti nagu Riga-5'el. Minu oli kõige uuem Riga-5 mis pärines aastast 1970 ning sellel nägi ketipinguti välja selline.
Loodan et on aru saada:
Neid ketipinguteid olen aegajalt ikka müügiks kohanud.
Loodan et on aru saada:
Neid ketipinguteid olen aegajalt ikka müügiks kohanud.
Re: Kuivati: Riga 7
Üks pilt vähe lähemalt kah.
Even- Kasutaja
- Postituste arv : 13
Age : 31
Registration date : 25/08/2009
Re: Kuivati: Riga 7
Hakkasin võrri arvele võtmiseks ette valmistama. Eile ostin poest pisikesed pahtlilabidad, et sealt vetruvat plekki saada. Saadud plekist üritasin teha vedrusid vändasüsteemi jaoks. Originaalsed vaskvedrud on liiga pehmed ning nendega vändasüsteem ei tõõta eriti hästi.
Kahjuks pahtlilabida plekk on natukene liiga jäik ja vändates teeb vedru üsna tugevat klõbinat. Lisaks sellele murdub see plekk kergelt ning seda ei saa väga väikse nurga alla kokku suruda.
Oskab keegi soovitada mingit muud materjali nende vedrude tegemiseks?
Pilt minu tehtud vedrust, mis läks painutades katki:
Kahjuks pahtlilabida plekk on natukene liiga jäik ja vändates teeb vedru üsna tugevat klõbinat. Lisaks sellele murdub see plekk kergelt ning seda ei saa väga väikse nurga alla kokku suruda.
Oskab keegi soovitada mingit muud materjali nende vedrude tegemiseks?
Pilt minu tehtud vedrust, mis läks painutades katki:
kuivati- Moderaator
- Postituste arv : 258
Registration date : 15/11/2008
Re: Kuivati: Riga 7
Oi tõrva, mul on just seda värvi Riga-7'ga eriline suhe. See vist originaalvärvi ka veel. Nii, et mingis pikemas perspektiivis tahaks kindlasti mõne sarnase kas hankida või taastada.
totsent- Kasutaja
- Postituste arv : 192
Age : 55
Registration date : 17/06/2012
Re: Kuivati: Riga 7
totsent kirjutas:Oi tõrva, mul on just seda värvi Riga-7'ga eriline suhe. See vist originaalvärvi ka veel. Nii, et mingis pikemas perspektiivis tahaks kindlasti mõne sarnase kas hankida või taastada.
Raamitooriku saaksid minu käest, kuid ise pead järgi tulema.
urmet48- Moderaator
- Postituste arv : 539
Age : 41
Registration date : 24/03/2009
Lehekülg 2, lehekülgi kokku 2 • 1, 2
Similar topics
» Kuivati: Riga-11
» Kuivati: Naiste jalgratas (1958) Riga tehase oma
» Kauri: Masinad (Riga-11 1977, Riga-12 1974, Riga-13 1987, Stella 1991)
» minaise, riga 7,4xriga 13,riga 11,, riga 5,
» Kuivati: Ereliukas.
» Kuivati: Naiste jalgratas (1958) Riga tehase oma
» Kauri: Masinad (Riga-11 1977, Riga-12 1974, Riga-13 1987, Stella 1991)
» minaise, riga 7,4xriga 13,riga 11,, riga 5,
» Kuivati: Ereliukas.
Lehekülg 2, lehekülgi kokku 2
Permissions in this forum:
Sa ei saa vastata siinsetele teemadele