Kevin68, РМЗ 1.413-6 ( Riga-13 ) 1990
+11
wex
Sergo
Corpy
koppel
urmet48
indrek06
regardman
reymo1995
canyondrift
kuivati
Kevin68
15 posters
Lehekülg 6, lehekülgi kokku 7
Lehekülg 6, lehekülgi kokku 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Re: Kevin68, РМЗ 1.413-6 ( Riga-13 ) 1990
räägi värvi retseptist ja palju asi maksma läks ?
Sergo- Kasutaja
- Postituste arv : 14
Registration date : 14/09/2009
Re: Kevin68, РМЗ 1.413-6 ( Riga-13 ) 1990
Mulle õeldi, et ferrari punane ja jäävalge. 500 eesti krooni läks mulle see maksma.
Re: Kevin68, РМЗ 1.413-6 ( Riga-13 ) 1990
Mis mõte oli normaalselt säilinud tehasevärvis masinat üle võõbata ja veel selliste x toonidega?
oldmoped- Moderaator
- Postituste arv : 428
Age : 54
Registration date : 05/07/2009
Re: Kevin68, РМЗ 1.413-6 ( Riga-13 ) 1990
Oldmoped mis sa kurjustad, orig. värvi värvis ta ju juba kunagi talvel üle. See punane mis ennem oli, oli värvitud ju sprayga.
wex- Kasutaja
- Postituste arv : 115
Age : 31
Registration date : 13/06/2009
Re: Kevin68, РМЗ 1.413-6 ( Riga-13 ) 1990
Ütleme nii, et orginaal värvides see masin minu kätte ei jõudnudki. Selle masina tehasevärvid on olnud algselt beež ja valge. Minu kätte jõudes oli ainult raam ja esihark säilinud beežina ning ülejäänud oli mustaga väga ebakvaliteetselt üle pintseldatud. Beežile oli samuti hulgaliselt jooksnud musta värvi. Ja selliseid x toone on sellise mudeli orginaalvärvid. Üldiselt, tehakse küll jah orginaalvärvidesse, kuid ta ei ole enam siiski orginaal.. nii et ma ei näe põhjust tülitsemaks, kui ma kasutasin teisi orginaalvärvitoone.
EDIT: Ja et kõik usuksid, et sellised värvitoonid on TÕESTI tehases ka kasutusel olnud, siis üks pildike kah.. http://fotoalbum.ee/photos/Kevin68/40871453
EDIT: Ja et kõik usuksid, et sellised värvitoonid on TÕESTI tehases ka kasutusel olnud, siis üks pildike kah.. http://fotoalbum.ee/photos/Kevin68/40871453
Re: Kevin68, РМЗ 1.413-6 ( Riga-13 ) 1990
Ega ma ei kurjusta, ma lihtsalt küsisin, sest ma tõesti ei ole kogu teemat läbi lugenud ja võrdlesin eelmisel lehel olnud piltidega ning naiivselt arvasin, et need olid tehasevärvid.
Eks igaüks teab täpselt ise, mis ja kuidas oma masinat teeb ja mis meeldib.
Kui hakata originaalvärvidest rääkima, siis nõukogude mopeedidel olid need üldse väga suhtelised asjad ja tihti olid erinevatest partiidest masinad ka sama värvi puhul kergelt erinevat tooni. Niipalju kommenteeriks küll, et jäävalge on natukene liiga puhas valge toon vanade masinate jaoks - tolajal kasutati kas natukene beezikaid või veidikene hallikaid valgeid. Uuemate 13 puhul olid need valged detailid tavaliselt päriselt hallika varjundiga.
Samuti ei olnud punane kunagi nii sügavpunane, nagu see ferraripunane on, vaid olid kas tumepunased või lihtsalt punased, "kergelt pleekinud" varjundiga.
Aga ütlen veelkord, et see kõik ei ole mittemingi näitaja ja las igaüks teeb nii, nagu talle meeldib.
Eks igaüks teab täpselt ise, mis ja kuidas oma masinat teeb ja mis meeldib.
Kui hakata originaalvärvidest rääkima, siis nõukogude mopeedidel olid need üldse väga suhtelised asjad ja tihti olid erinevatest partiidest masinad ka sama värvi puhul kergelt erinevat tooni. Niipalju kommenteeriks küll, et jäävalge on natukene liiga puhas valge toon vanade masinate jaoks - tolajal kasutati kas natukene beezikaid või veidikene hallikaid valgeid. Uuemate 13 puhul olid need valged detailid tavaliselt päriselt hallika varjundiga.
Samuti ei olnud punane kunagi nii sügavpunane, nagu see ferraripunane on, vaid olid kas tumepunased või lihtsalt punased, "kergelt pleekinud" varjundiga.
Aga ütlen veelkord, et see kõik ei ole mittemingi näitaja ja las igaüks teeb nii, nagu talle meeldib.
oldmoped- Moderaator
- Postituste arv : 428
Age : 54
Registration date : 05/07/2009
Re: Kevin68, РМЗ 1.413-6 ( Riga-13 ) 1990
Nonii.. niipalju kui ilusaid ilmu veel jäänud on, niipalju olen sõitnud kah. Viimasel ajal sõidan üha harvemini kuna koguaeg on nii vesine ja porine. Vahepeal tegin esipidurid korda ning puhastasin veljed seest poolt ilusasti ära, aga kuna niikuinii oli see lahti võetud sai ostetud ka Talupoest kaks uut 201 laagrit ning sai needki vahetatud. Siduriga olen ka päris palju jamanud ning paari juppi siduris kah vahetatud.
Tegin ühe pildi kah täna, aga see seebikarp ei taha eriti punast tunnistada ning teeb selle tooni pisut roosakaks, tegelikuses on ikka ilus punane.
Tegin ühe pildi kah täna, aga see seebikarp ei taha eriti punast tunnistada ning teeb selle tooni pisut roosakaks, tegelikuses on ikka ilus punane.
Re: Kevin68, РМЗ 1.413-6 ( Riga-13 ) 1990
Täna tegin sellega üle nädala taas ühe sõidu.. toimib ikka täitsa perfektselt. Koju jõudes mõtlesin, et mis ma temaga ikka poriste ilmadega enam sõidan ning otsustasin masina talveunne seada. Mootorile sai talveks kate valmis tehtud, lõikasin küünlaaugu ning leegitoru augud sisse, nii sobitus kate ilusasti. Peegli võtsin samuti küljest ära ning tõin koos teise peegliga tuppa, siis ei jää need mul talvel keldris ette..
sellisena ta talveunne rändas.
sellisena ta talveunne rändas.
Re: Kevin68, РМЗ 1.413-6 ( Riga-13 ) 1990
Kevin68 kirjutas:Täna tegin sellega üle nädala taas ühe sõidu.. toimib ikka täitsa perfektselt. Koju jõudes mõtlesin, et mis ma temaga ikka poriste ilmadega enam sõidan ning otsustasin masina talveunne seada. Mootorile sai talveks kate valmis tehtud, lõikasin küünlaaugu ning leegitoru augud sisse, nii sobitus kate ilusasti. Peegli võtsin samuti küljest ära ning tõin koos teise peegliga tuppa, siis ei jää need mul talvel keldris ette..
Kauaks siis sellel korral...
Kauri- Moderaator
- Postituste arv : 141
Registration date : 04/11/2008
Re: Kevin68, РМЗ 1.413-6 ( Riga-13 ) 1990
Kuna süütekarbi kaan pole juba paar kuud peal olnud, siis panin selle eile tagasi külge. Põhjus, miks küljes polnud oli lihtne.. juhtmed läksid massi ning masin ei läinud käima enam, nüüd tõmbasin süütekarbi kaane altpoolt teibiga üle ning asi toimib. ( sellega seoses sai ka üks sõit tehtud, proovimaks kas asi toimib.. ) Kuu või juba kaks sai kaasfoorumlase Canyondrift käest ostetud parempoolne peegel ning täna sain ka Urmeti käest peeglikinnituse. Mõlemaga oli päris tükk tegu, kinnitus oli parajalt kõver ning peeglivart tuli ka väänata, aga väänamine tasus end ära ning külge parempoolne peegel saigi.
Kui ilusamad ilmad, üritan mingi korraliku pildi ka teha.. üritan vahepeal ketikaitsmega ka asjad ühelepoole saada.
Kui ilusamad ilmad, üritan mingi korraliku pildi ka teha.. üritan vahepeal ketikaitsmega ka asjad ühelepoole saada.
Re: Kevin68, РМЗ 1.413-6 ( Riga-13 ) 1990
Ükspäev sai käidud Tiidu juures sadulat keevitamas ning koju jõudes mõtlesin, et peaks selle mähise lõpuks ära vahetama.. sai aga hoogu mindud ning tagumine ratas ja mootor pealt ära võetud. Kui silindri maha sain oli olukord üsna nutune.. nimelt väntvõllis on päris mehine loks ning üks stopper oli ka viimase ääre peal, silindrisse on ka kaks sügavat joont tekkinud.. tänaseks on Kauri abiga mootor täitsa laiali võetud ning ootab uusi laagreid ja väntvõlli. Karteripoole tihendi sain tervena kätte ning seda vist ei vaheta, silindri alla tuleb aga küll uus teha.
Keevitatud sadul.
Keevitatud sadul.
Re: Kevin68, РМЗ 1.413-6 ( Riga-13 ) 1990
Uuendaks teemat ka vähekene.. sain kätte kasutaja virgori käest ostetud uue väntvõlli, samuti olen saanud kaks uut kiilu, kaks uut väntvõlli laagrit, kaks uut sidurilaagrit, tagumised ratta laagrid ostsin ka uued, uue silindripea tihendi, Kauri tegi mulle ka silindri aluse tihendi ja halli plaadi tihendi uued - tänud talle.
Tänaseks on masin enamvähem koos, homme ostan uue kondensaatori ning proovin käima ka.. täna proovisin ka, keldris oli säde olemas, aga õues kadus säde sootuks ära - juhtmed jooksevad massi.
Pilte kah,
uus ja vana.
Ja üks kehva kvaliteediga pilt praegusest seisust.
Tänaseks on masin enamvähem koos, homme ostan uue kondensaatori ning proovin käima ka.. täna proovisin ka, keldris oli säde olemas, aga õues kadus säde sootuks ära - juhtmed jooksevad massi.
Pilte kah,
uus ja vana.
Ja üks kehva kvaliteediga pilt praegusest seisust.
Re: Kevin68, РМЗ 1.413-6 ( Riga-13 ) 1990
Kui saladus pole, siis kui palju väntvõll maksis ja alumiiniumtihend maksis?
Keep up the good work!
Keep up the good work!
PCYX- Kasutaja
- Postituste arv : 79
Age : 35
Registration date : 13/10/2009
Re: Kevin68, РМЗ 1.413-6 ( Riga-13 ) 1990
Väntvõll maksis koos väntvõlli laagritega 550 krooni ( sealsees ka postikulu ) . Alumiiniumtihendi sain sõbra käest 15 krooniga.
Aga teemasse, masin on 100% töökorras ning liigub väga edukalt. Tuli näitab selle mähisega tunduvalt paremini. Juhtmetele sai ka rüü ümber pandud, nüüd näeb natukene viisakam välja. Nii väntade kui ka mootorikett sai õlitatud.
Aga teemasse, masin on 100% töökorras ning liigub väga edukalt. Tuli näitab selle mähisega tunduvalt paremini. Juhtmetele sai ka rüü ümber pandud, nüüd näeb natukene viisakam välja. Nii väntade kui ka mootorikett sai õlitatud.
Re: Kevin68, РМЗ 1.413-6 ( Riga-13 ) 1990
Vahepeal olen temaga vahelduva eduga sõitnud, kuid praegu sõidan oluliselt vähem kui varem. Kaks korda olen juba sõitnud Aadma ringi ( ~20+ km ) ja siiamaani edukalt vastu pidanud, kuna lüliti korpus oli vahepeal istme all, siis vana värv põrus sealt pealt suht maha ning värvisin selle vahepeal uuesti üle, samuti sai vahetatud juhtmete rüü paksema vastu. Sai parandatud ka esimene porilapats ära, tänaks siin kohal Kaurit. Kuna esitule korpusel on ühel pool vint maas sai pandud sinna poldile seespoolt mutter otsa, praegu tundub edukalt toimivat. Väänasin ka esitule korpuse kinnitusi natukene suurema nurga alla, nüüd hoiab päris edukalt kinni.
Enne,
Pärast,
Süütekarbi kaant pole praegu ees, kuna pean alt poolt selle korralikult ära teipima.
Enne,
Pärast,
Süütekarbi kaant pole praegu ees, kuna pean alt poolt selle korralikult ära teipima.
Re: Kevin68, РМЗ 1.413-6 ( Riga-13 ) 1990
Mida see drosselpool sul seal esitules teeb?
oldmoped- Moderaator
- Postituste arv : 428
Age : 54
Registration date : 05/07/2009
Re: Kevin68, РМЗ 1.413-6 ( Riga-13 ) 1990
Võrril see juba originaalis seal olemas ju.( Esituli põleb tänu sellele vist stabiilsemalt)
Aga paak on jubedalt lage ikkagi, vajab hädasti Riga kleepse.
Aga paak on jubedalt lage ikkagi, vajab hädasti Riga kleepse.
wex- Kasutaja
- Postituste arv : 115
Age : 31
Registration date : 13/06/2009
Re: Kevin68, РМЗ 1.413-6 ( Riga-13 ) 1990
wex kirjutas:Võrril see juba originaalis seal olemas ju.( Esituli põleb tänu sellele vist stabiilsemalt)
Välise süütepooliga ja 12v eraldi tuleväljundiga mootoritega Д8е ja Д8m masinatel tulesse drosselpooli ei paigaldatud.
oldmoped- Moderaator
- Postituste arv : 428
Age : 54
Registration date : 05/07/2009
Re: Kevin68, РМЗ 1.413-6 ( Riga-13 ) 1990
Kui sul pole süütepooli siis ilma drosselita sa ei saa masinat tööle , lükkad siis tuli põleb , aga käima võrr ei lähe
koppel- Kasutaja
- Postituste arv : 58
Registration date : 06/07/2009
Re: Kevin68, РМЗ 1.413-6 ( Riga-13 ) 1990
koppel kirjutas:Kui sul pole süütepooli siis ilma drosselita sa ei saa masinat tööle , lükkad siis tuli põleb , aga käima võrr ei lähe
Kuidas see "tarkus" sellesse teemasse ja sellesse masinasse puutub? Ilma süütepoolita ei saa mitteühtegi sädesüütega masinat tööle ei tuledega ega ka ilma.
P.S. Mitteükski tuleväljundiga võrrimootor (ei sisese ega ka välise süütepooliga) ei ole projekteeritud nii, et see peaks käivituma sisselülitatud tuledega vaid käivitamiseks tuleb tuled välja lülitada. See, et osasid õnnestub ka sisselülitatud tuledega käima saada on iseasi.
Drosselpooli funktsioon on ka hoopis teine - see töötab "pingeregulaatorina", et kõrges pöördes pirnid läbi ei põleks - mida kõrgem on voolusagedus seda suuremat takistust tekkiva siseinduktsiooni tõttu drossel teda läbivale voolule avaldab. Kui mootori pöörded tõusevad siis sellega seoses tõuseb ka voolusagedus, tekib drosselis takistus ja sellega seoses piiratakse lampideni jõudvat voolu.
oldmoped- Moderaator
- Postituste arv : 428
Age : 54
Registration date : 05/07/2009
Re: Kevin68, РМЗ 1.413-6 ( Riga-13 ) 1990
oldmoped, kas see drosselpool ei olegi orginaal, või milleni Sa jõuda tahad? Minul tõõtab hetkel ainult esimene tuli, esitulest jookseb üks juhe lülitisse ning lülitist jookseb teine juhe süütepooli, kui selle juhtme ots mis süütepooli jookseb mootorisse ühendada, ei nõustu masin tulega tõõtama, ei suurelt hoolt sisse lülitades ega ka miskit muud moodi. Süütepooli ühendatuna läheb masin koos tuledega ning ilma tõõle - tõsi küll tuledega käivitub natukene halvasti, peab paar meetrit juurde lükkama.
Riga kleepsude kohapealt on selline asi, et praegu käib nende otsimine - seni aga tulutult. Arvatavasti peab ikkagi laskma repliikad teha.
Riga kleepsude kohapealt on selline asi, et praegu käib nende otsimine - seni aga tulutult. Arvatavasti peab ikkagi laskma repliikad teha.
Re: Kevin68, РМЗ 1.413-6 ( Riga-13 ) 1990
Replikad tuleb odavam, kuid mitte nii originaal aga mina pole neid siiamaani ühegil võrri kohanud, niiet replikad peaks ka käima.Kevin68 kirjutas:oldmoped, kas see drosselpool ei olegi orginaal, või milleni Sa jõuda tahad? Minul tõõtab hetkel ainult esimene tuli, esitulest jookseb üks juhe lülitisse ning lülitist jookseb teine juhe süütepooli, kui selle juhtme ots mis süütepooli jookseb mootorisse ühendada, ei nõustu masin tulega tõõtama, ei suurelt hoolt sisse lülitades ega ka miskit muud moodi. Süütepooli ühendatuna läheb masin koos tuledega ning ilma tõõle - tõsi küll tuledega käivitub natukene halvasti, peab paar meetrit juurde lükkama.
Riga kleepsude kohapealt on selline asi, et praegu käib nende otsimine - seni aga tulutult. Arvatavasti peab ikkagi laskma repliikad teha.
Drosselmähist sul tõesti vaja pole, ma ei saa aru, misasi on see mootorisse ühendamine. Teine juhe süütemähiselt on tulede väljund, sealt peaks tulema tuledevool, mitte süütepoolist.
Kui ma oldmopedi jutust aru sain, siis tuleb sealt välja 12V, niiet pead pirni ka ära vahetama, sest 6V põleb üpris ruttu läbi.
Re: Kevin68, РМЗ 1.413-6 ( Riga-13 ) 1990
Ühendamine käib ju karteripoole külge, teisel pool "seina" on mähise juhe, kui nii ühendada siis asi käima ei lähe.
Re: Kevin68, РМЗ 1.413-6 ( Riga-13 ) 1990
Masin pole viimasel ajal sõitnud, kuna lumega eriti välja ei kutsu.. mõnikord olen küll käima pannud ja pisikese ringi teinud. Vahepeal sai porilauad altpoolt kivikaitsmega üle tehtud ning samuti ka sadula alune, kuna see oli tehasest valgega üle tõmmatud ning roostetas üsna palju. Sidur hetkel ei funksi, kuna lamellid läbi.. ootangi hetkel kuna Tondile uusi sidurikettaid tuleb, siis saab selle ka ära vahetada. Vahepeal polnud jälle süütekarbi kaant küljes kuna juhtmed jooksid massi, täna sai ka see viga lahendatud ning nüüd süütekarbi kaan ilusasti küljes.
Siin näha sadula aluse orginaal värvi, mis poolenisti eemaldatud.
Sai teda täna ka -10 kraadiga käivitatud, eelnevalt seisis tund aega väljas.
Siin näha sadula aluse orginaal värvi, mis poolenisti eemaldatud.
Sai teda täna ka -10 kraadiga käivitatud, eelnevalt seisis tund aega väljas.
Lehekülg 6, lehekülgi kokku 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Lehekülg 6, lehekülgi kokku 7
Permissions in this forum:
Sa ei saa vastata siinsetele teemadele