Kevin68, РМЗ 1.413-6 ( Riga-13 ) 1990
+11
wex
Sergo
Corpy
koppel
urmet48
indrek06
regardman
reymo1995
canyondrift
kuivati
Kevin68
15 posters
Lehekülg 2, lehekülgi kokku 7
Lehekülg 2, lehekülgi kokku 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Re: Kevin68, РМЗ 1.413-6 ( Riga-13 ) 1990
Täna sai natust fotografeeritud
http://fotoalbum.ee/photos/reymo1995/sets/691371
http://fotoalbum.ee/photos/reymo1995/sets/691371
Re: Kevin68, РМЗ 1.413-6 ( Riga-13 ) 1990
10.02.2009
Täna jõudis kohale eile Jaanuse poolt teele pandud ketipinguti ning lüliti. Ketipinguti vahetasin ära ning nüüd vändad ka jälle korras. Ajasin masina välja ning lükkasin tankla, panin 2 liitrit sisse ning esialgu oli plaan Reymoga sõitma minna. Jõudsin ühe ringi ära teha ning seejärel märkasime kohaliku politseid. Otsustasime masinaga mitte enam sõita kuna sõit toimus siiski illegaalselt. ( kummalgil pole lube ) Seejärel sõitis meist mõõda selle kollase maja omanik, kus pidavat võrri seisma. Läksime sinna ning kui küsisin siis rääkis et kõik on maha müüdud, vanem võrr on alles kuid see on Kärdlas ning seda ei müüda. Tagasi minnes sai masin Nõmme tiigi juurde ajatud ning paar pilti tehtud. Punna tossab nüüd veel rohkem, oma hooletuse pärast panin taaskord palju õli.
Pildid.
Kevin.
Täna jõudis kohale eile Jaanuse poolt teele pandud ketipinguti ning lüliti. Ketipinguti vahetasin ära ning nüüd vändad ka jälle korras. Ajasin masina välja ning lükkasin tankla, panin 2 liitrit sisse ning esialgu oli plaan Reymoga sõitma minna. Jõudsin ühe ringi ära teha ning seejärel märkasime kohaliku politseid. Otsustasime masinaga mitte enam sõita kuna sõit toimus siiski illegaalselt. ( kummalgil pole lube ) Seejärel sõitis meist mõõda selle kollase maja omanik, kus pidavat võrri seisma. Läksime sinna ning kui küsisin siis rääkis et kõik on maha müüdud, vanem võrr on alles kuid see on Kärdlas ning seda ei müüda. Tagasi minnes sai masin Nõmme tiigi juurde ajatud ning paar pilti tehtud. Punna tossab nüüd veel rohkem, oma hooletuse pärast panin taaskord palju õli.
Pildid.
Kevin.
Viimati muutis seda Kevin68 (Esm Juul 20, 2009 8:45 am). Kokku muudetud 1 kord
Re: Kevin68, РМЗ 1.413-6 ( Riga-13 ) 1990
11.02.2009
Peale kooli sai mindud taaskord võrri juurde. Esialgu tegin paar lihvi tõõd, eemaldasin suuremad jooksmis kohad akutrelliga, peale seda katsin vajalikud kohad ( tuled + porilapats ) ning kandsin värvi peale lihvitud kohtadele. Värvitud sai paagi pealmine osa, esiharki natukene, pakiraami ja raami siit sealt.
Kokkuvõtteks üks pildike ka.
Kevin.
Peale kooli sai mindud taaskord võrri juurde. Esialgu tegin paar lihvi tõõd, eemaldasin suuremad jooksmis kohad akutrelliga, peale seda katsin vajalikud kohad ( tuled + porilapats ) ning kandsin värvi peale lihvitud kohtadele. Värvitud sai paagi pealmine osa, esiharki natukene, pakiraami ja raami siit sealt.
Kokkuvõtteks üks pildike ka.
Kevin.
Re: Kevin68, РМЗ 1.413-6 ( Riga-13 ) 1990
13.02.2009
Täna sai peale kooli Tiidu juurde peegli kinnitust tegema mindud. Kuna eile ning täna öösel oli rohkesti lund sadanud, oli sinna päris keerukas minna. Teed oli sisse ajamata ning mõõda kruusateed käis koguaeg ratas all ringi, kohale ma aga jõudsin ning õnneks ilma kukkumisteta. Võtsime siis vana jalgratta lenkstangi kinnituse, kuna aga kinnituse augud oli liiga suured pidi sinna raua jupi vahele keevitama. Seejärel lõikasime ääred maha ning puurisime augu sisse. Kinnitus sai suhteliselt massiivne, kuid parem kui mitte midagi ning mina olen sellega rahul. Vähemalt on tugev.
Kevin.
Täna sai peale kooli Tiidu juurde peegli kinnitust tegema mindud. Kuna eile ning täna öösel oli rohkesti lund sadanud, oli sinna päris keerukas minna. Teed oli sisse ajamata ning mõõda kruusateed käis koguaeg ratas all ringi, kohale ma aga jõudsin ning õnneks ilma kukkumisteta. Võtsime siis vana jalgratta lenkstangi kinnituse, kuna aga kinnituse augud oli liiga suured pidi sinna raua jupi vahele keevitama. Seejärel lõikasime ääred maha ning puurisime augu sisse. Kinnitus sai suhteliselt massiivne, kuid parem kui mitte midagi ning mina olen sellega rahul. Vähemalt on tugev.
Kevin.
Re: Kevin68, РМЗ 1.413-6 ( Riga-13 ) 1990
Tuli paar päeva tagasi meelde, et ükskord kevadel emaga Kärdlas käies vist nägin seda võrri - tahtsime üle ülekäiguraja minna, aga 2 esimest autot seisma ei jäänud. Siis tuli üks tüüp võrriga, jäi seisma ning lasi meid üle tee. Oli vist tegu sama masinaga, sest värvitoonid olid samad
Re: Kevin68, РМЗ 1.413-6 ( Riga-13 ) 1990
Jah, olen ka minagi seda võrri enne näinud. Täitsa puhtjuhuslikult läksime venna sõbra töö juurde ning nägin seda seal seismas. Kui masina ostsin oli see juba ununenud.
16.02.2009
Täna sai säärekas taaskord välja ajatud ning sõitma mindud. Algul ei tahtnud kohapeal ilma gaasita käima jääda ning väga kiireks ka asi ei läinud, lõpuks sain aru et karburaator lahti. Peale seda probleem lahenes. Vahepeal tegin masinast pilte, siis aga jälle üks videoklipp, lõpuks helistas ema et läheb tädi juurde ( elab seal samas lähedal ) ning otsustasin ka võrriga sinna põristada. Kui tulema hakkasin oli juba üpris pime, kuid esituli näitas päris ilusasti ning probleeme ei tekkinud kuigi esitule juhe ei taha eriti kinni püsida. Vahepeal hakkas peeglis midagi sinist vilkuma, olin kindel et nüüd jään vahele kuid tegelikult põrutas kõrvalt teed kiirabi mõõda. Kokkuvõttes tuli sõit umbes 7-8 kilomeetrit, kui siis mitte rohkem. Kui emaga tagasi tulin jõudsin päris mitu ringi veel sõita.
Üks hägune video.. video ajal oli veel karburaator lahti ning on kuulda kuidas masin käib üpris ebaühtlaselt ning ei lähe eriti edasi.
https://www.youtube.com/watch?v=SuhAMiSHI7k
Ning üks pilt ka.
Kevin.
16.02.2009
Täna sai säärekas taaskord välja ajatud ning sõitma mindud. Algul ei tahtnud kohapeal ilma gaasita käima jääda ning väga kiireks ka asi ei läinud, lõpuks sain aru et karburaator lahti. Peale seda probleem lahenes. Vahepeal tegin masinast pilte, siis aga jälle üks videoklipp, lõpuks helistas ema et läheb tädi juurde ( elab seal samas lähedal ) ning otsustasin ka võrriga sinna põristada. Kui tulema hakkasin oli juba üpris pime, kuid esituli näitas päris ilusasti ning probleeme ei tekkinud kuigi esitule juhe ei taha eriti kinni püsida. Vahepeal hakkas peeglis midagi sinist vilkuma, olin kindel et nüüd jään vahele kuid tegelikult põrutas kõrvalt teed kiirabi mõõda. Kokkuvõttes tuli sõit umbes 7-8 kilomeetrit, kui siis mitte rohkem. Kui emaga tagasi tulin jõudsin päris mitu ringi veel sõita.
Üks hägune video.. video ajal oli veel karburaator lahti ning on kuulda kuidas masin käib üpris ebaühtlaselt ning ei lähe eriti edasi.
https://www.youtube.com/watch?v=SuhAMiSHI7k
Ning üks pilt ka.
Kevin.
Re: Kevin68, РМЗ 1.413-6 ( Riga-13 ) 1990
Teadmiseks nii palju, et kui politsei autol millel on vilkumas ainult sinine vilkur, siis jätka rahumeeli liikumist ilmas alarmsõidukit takistamata, sest see pole suunatud sinule. Kui põleb aga punane ja sinine korraga, siis on põhjust kinni pidamiseks.
Re: Kevin68, РМЗ 1.413-6 ( Riga-13 ) 1990
18.02.2009
Sai käidud jälle rollerimeestega sõitmas. Sai masin ka muudes tingimutes proovile panna, muidugi mõistuse piirides. Näiteks lume sees müttas minu võrr paremini edasi kui sõbra Keeway Focus. Kõige hullemaks katsumuseks osutus kraav, kus me üle tahtsime minna. Esimene kord sai üle ( ühel pool polnud jääd ), tagasi tulles sõitis sõber rolleriga üle, siis mina võrriga üle ei saanud, ja veeresin alla tagasi ning seejärel jäi ka Keeway Focus samasse kohta kinni. Tükk aega nuputasime kuidas masinaid ülesse viia, võrri saime muidugi kolmekesi ülesse tassitud kuna see nii kerge, roller oli aga kena pool tundi seal kraavis. Aeglase hoo pealt on jälle nõkse tegema hakanud, küll mitte nii tugevaid kui viimati kuid siiski. Peaks ikka selle taguratta lahti võtma ja vaatama. Koju minnes Keeway samuti minust mõõda ei saanud, põhimõtteliselt läksime sama kiirelt. Selline sõit jäi ka selle võrri viimaseks, sest varsti on tulemas suurem remont.
Kevin.
Sai käidud jälle rollerimeestega sõitmas. Sai masin ka muudes tingimutes proovile panna, muidugi mõistuse piirides. Näiteks lume sees müttas minu võrr paremini edasi kui sõbra Keeway Focus. Kõige hullemaks katsumuseks osutus kraav, kus me üle tahtsime minna. Esimene kord sai üle ( ühel pool polnud jääd ), tagasi tulles sõitis sõber rolleriga üle, siis mina võrriga üle ei saanud, ja veeresin alla tagasi ning seejärel jäi ka Keeway Focus samasse kohta kinni. Tükk aega nuputasime kuidas masinaid ülesse viia, võrri saime muidugi kolmekesi ülesse tassitud kuna see nii kerge, roller oli aga kena pool tundi seal kraavis. Aeglase hoo pealt on jälle nõkse tegema hakanud, küll mitte nii tugevaid kui viimati kuid siiski. Peaks ikka selle taguratta lahti võtma ja vaatama. Koju minnes Keeway samuti minust mõõda ei saanud, põhimõtteliselt läksime sama kiirelt. Selline sõit jäi ka selle võrri viimaseks, sest varsti on tulemas suurem remont.
Kevin.
Re: Kevin68, РМЗ 1.413-6 ( Riga-13 ) 1990
20.02.2009
Täna sai siis see nn. suurem remont ette võetud. Kõige pealt sai kaasfoorumlast Reymot külastatud ning hädavajalik jupp karburaatorile hangitud, tänud siis talle. Peale seda sai mindud Talupoodi värve välja valima. Esialgu ostsin ainult krundi, kuna polnud ikka kindlal meelel mis värvi ma selle värvin. Poole tunni pärast läksin ikkagi välja ning kui värvidega kassasse läksin, tuli taga ruumist välja minu kunagise Riga-5'e endine omanik. Küsis, et mis ma värvima hakkan ning kui vastasin et sääreväristajat käskis oodata ning paar minutit pärast tuli tagasi ja ulatas metall pindadele mõeldud punase aerosooli kätte. Ütles, et ta oli kunagi ostnud aga miskipärast pole kasutanud, lisas veel et kui puudust peaks tulema et ma tagasi läheks ja juurde küsiks. Olin kindel, et täna rohkem midagi ei tee, kuid siiski nii kui korra käe võrrile külge panin lammutasingi terve võrri laiali. Edasi puhastasin kõik jupid bensiiniga õlist ja muust sodist ning lihvisin paaki, esiharki, raami ning esimese porilaua tegin akutrelliga üle. Veel sai leegitoru koju viidud puhastamiseks, nüüd vähemalt julgb seda põrandale panna nii, et midagi ära ei määrduks. Nüüd kui krundi peaks mingi päev peale kandma, siis toon ka valge värvi ära.
Kevin.
Täna sai siis see nn. suurem remont ette võetud. Kõige pealt sai kaasfoorumlast Reymot külastatud ning hädavajalik jupp karburaatorile hangitud, tänud siis talle. Peale seda sai mindud Talupoodi värve välja valima. Esialgu ostsin ainult krundi, kuna polnud ikka kindlal meelel mis värvi ma selle värvin. Poole tunni pärast läksin ikkagi välja ning kui värvidega kassasse läksin, tuli taga ruumist välja minu kunagise Riga-5'e endine omanik. Küsis, et mis ma värvima hakkan ning kui vastasin et sääreväristajat käskis oodata ning paar minutit pärast tuli tagasi ja ulatas metall pindadele mõeldud punase aerosooli kätte. Ütles, et ta oli kunagi ostnud aga miskipärast pole kasutanud, lisas veel et kui puudust peaks tulema et ma tagasi läheks ja juurde küsiks. Olin kindel, et täna rohkem midagi ei tee, kuid siiski nii kui korra käe võrrile külge panin lammutasingi terve võrri laiali. Edasi puhastasin kõik jupid bensiiniga õlist ja muust sodist ning lihvisin paaki, esiharki, raami ning esimese porilaua tegin akutrelliga üle. Veel sai leegitoru koju viidud puhastamiseks, nüüd vähemalt julgb seda põrandale panna nii, et midagi ära ei määrduks. Nüüd kui krundi peaks mingi päev peale kandma, siis toon ka valge värvi ära.
Kevin.
Viimati muutis seda Kevin68 (Esm Juul 20, 2009 8:59 am). Kokku muudetud 1 kord
Re: Kevin68, РМЗ 1.413-6 ( Riga-13 ) 1990
21.02.2009
Sai siis täna taaskord lihvima kukutud, akutrelliga lasin tagumise porilaua haljaks, paaki lihvisin edasi ning ka paagi kinnituse tegin puhtaks. Peale seda otsustasin, et panen nendele asjadele krunt värvi peale, kuna raami ja asju on vaja niikuinii minimaalselt veel lihvida. Värviks siiski ei tule punane - valge, sammun ikka seda teedpidi edasi, kuhu ma ostes saadik jõuda olen tahtnud.
Kevin.
Sai siis täna taaskord lihvima kukutud, akutrelliga lasin tagumise porilaua haljaks, paaki lihvisin edasi ning ka paagi kinnituse tegin puhtaks. Peale seda otsustasin, et panen nendele asjadele krunt värvi peale, kuna raami ja asju on vaja niikuinii minimaalselt veel lihvida. Värviks siiski ei tule punane - valge, sammun ikka seda teedpidi edasi, kuhu ma ostes saadik jõuda olen tahtnud.
Kevin.
Re: Kevin68, РМЗ 1.413-6 ( Riga-13 ) 1990
22.02.2009
Sai krunditud kõik ülejäänud asjad, värvimata jäid raami alumine pool ning pakiraami alumine pool. Veel sai lihvitud tagumise porilaua lainedes kohad üle ning uus kiht värvi peale kantud. Esiporilaua vardad või kuidas neid nimetataksegi kruntisin ka pooleldi üle. Värvitud sai ka paagi teine pool.
25.02.2009
Täna sai raami ning pakiraami teine pool ära värvitud. Veel kandsin teise kihi paagi alumisele poolele peale, kuna seal leidus siin seal värvivigu. Seejärel sai värvitud ülejäänud asjad ka uuesti üle väljaarvatud esihark ning tagumine porilaud, need matistasin ära kuna tegu oli krunt-emailiga ning oli poolläikega. Seejärel sai hakatud tegelema asjade puhastamisega, puhtaks tegin mootori ( väljaarvatud silinder + kaan ) , summuti , tagumise velje ning väntasi üritasin ka vaikselt teha. Nüüd kui saan pritsi ka siis läheb laupäeval värvimiseks.
Sai krunditud kõik ülejäänud asjad, värvimata jäid raami alumine pool ning pakiraami alumine pool. Veel sai lihvitud tagumise porilaua lainedes kohad üle ning uus kiht värvi peale kantud. Esiporilaua vardad või kuidas neid nimetataksegi kruntisin ka pooleldi üle. Värvitud sai ka paagi teine pool.
25.02.2009
Täna sai raami ning pakiraami teine pool ära värvitud. Veel kandsin teise kihi paagi alumisele poolele peale, kuna seal leidus siin seal värvivigu. Seejärel sai värvitud ülejäänud asjad ka uuesti üle väljaarvatud esihark ning tagumine porilaud, need matistasin ära kuna tegu oli krunt-emailiga ning oli poolläikega. Seejärel sai hakatud tegelema asjade puhastamisega, puhtaks tegin mootori ( väljaarvatud silinder + kaan ) , summuti , tagumise velje ning väntasi üritasin ka vaikselt teha. Nüüd kui saan pritsi ka siis läheb laupäeval värvimiseks.
Re: Kevin68, РМЗ 1.413-6 ( Riga-13 ) 1990
28.02.2009
Nonii.. täna sai asjad ära matistatud ning proovisin ka värvi peale panna. Otsustasin, et siiski värvin raami, pakiraami ning esihargi punasega üle, siis vähem jama selle pintsliga. Kompressorit kahjuks ei saanud taas kuna pritsi pole, aga samas on hea ka. Paak sai korraliku paksu kihi pintsli ja rulliga ning nüüd peaks bensiini eest natukene rohkem kaitstud olema. Esmaspäeval tuleb vast teine kiht punast peale ning värvin ka porilauad ja paagi uuesti üle.
Hetkel siis seis selline, digikas teeb jumala mõõda neid pilte.. päriselt on värvitoon erinev.
Kevin.
Nonii.. täna sai asjad ära matistatud ning proovisin ka värvi peale panna. Otsustasin, et siiski värvin raami, pakiraami ning esihargi punasega üle, siis vähem jama selle pintsliga. Kompressorit kahjuks ei saanud taas kuna pritsi pole, aga samas on hea ka. Paak sai korraliku paksu kihi pintsli ja rulliga ning nüüd peaks bensiini eest natukene rohkem kaitstud olema. Esmaspäeval tuleb vast teine kiht punast peale ning värvin ka porilauad ja paagi uuesti üle.
Hetkel siis seis selline, digikas teeb jumala mõõda neid pilte.. päriselt on värvitoon erinev.
Kevin.
Re: Kevin68, РМЗ 1.413-6 ( Riga-13 ) 1990
02.03.2009
Sai värvitud ära raami ning paagi alumine pool, pakiraam, esihark, tagumine porilaud, lenksuplaat, paagikinnitus ning ka esiporilaua vardad.
03.03.2009
Kehalise kasvatuse tunni ajal oli põhimõtteliselt vaba tund ning kasutasin seda ära Talupoes käimiseks, nimelt ostsin sealt laki. Koju minnes sai ka kohe keldri mindud ning asjad üle lakitud. Peale raami detailide lakkisin ka veel üle sadula alumise poole. Umbes poole seitsme ajal ei suutnud enam kannatada ning läksin masinat kokku laduma, osaliselt oli abiks ka Kauri, tänud talle siis. Minumeelest jäi tulemus ikka väga hea, vigu küll leidub aga tunduvalt parem kui eelmine kord. Külge panemata jäid bensiinipaak, süütepool, tuled, tagumine kummilapakas, peegel ja muud pudipadi, homme lahendan selle probleemi.
Paar pilti ka.
Kevin.
Sai värvitud ära raami ning paagi alumine pool, pakiraam, esihark, tagumine porilaud, lenksuplaat, paagikinnitus ning ka esiporilaua vardad.
03.03.2009
Kehalise kasvatuse tunni ajal oli põhimõtteliselt vaba tund ning kasutasin seda ära Talupoes käimiseks, nimelt ostsin sealt laki. Koju minnes sai ka kohe keldri mindud ning asjad üle lakitud. Peale raami detailide lakkisin ka veel üle sadula alumise poole. Umbes poole seitsme ajal ei suutnud enam kannatada ning läksin masinat kokku laduma, osaliselt oli abiks ka Kauri, tänud talle siis. Minumeelest jäi tulemus ikka väga hea, vigu küll leidub aga tunduvalt parem kui eelmine kord. Külge panemata jäid bensiinipaak, süütepool, tuled, tagumine kummilapakas, peegel ja muud pudipadi, homme lahendan selle probleemi.
Paar pilti ka.
Kevin.
Re: Kevin68, РМЗ 1.413-6 ( Riga-13 ) 1990
04.03.2009
Täna lappisin masina siis lõplikult kokku, sain ka taguratta mutri veast jagu. Nimelt taguratta võll on tiheda vindiga kui mul oli seal tavalise vindiga mutter otsas ning see oli üpris kulunud. Veel sai sätitud mootor paika ning kett ära pingutatud. Nüüd vaja veel ainult masin õlistest näpujälgedest ka puhastada.
Täna lappisin masina siis lõplikult kokku, sain ka taguratta mutri veast jagu. Nimelt taguratta võll on tiheda vindiga kui mul oli seal tavalise vindiga mutter otsas ning see oli üpris kulunud. Veel sai sätitud mootor paika ning kett ära pingutatud. Nüüd vaja veel ainult masin õlistest näpujälgedest ka puhastada.
Viimati muutis seda Kevin68 (Kolm Dets 09, 2009 6:28 am). Kokku muudetud 1 kord
Re: Kevin68, РМЗ 1.413-6 ( Riga-13 ) 1990
05.03.2009
Kuna täna oli soe, päike väljas ning teed olid juba ka parajalt lume alt väljas, siis ei pidanud kannatusele vastu ning tõin võrri välja. Seejärel läksin vana bensiini sõites bensiini jaama, lasin kaks liitrit bensiini kankusse ja põristasin koju tagasi. Lasin vana bensiini välja ning uus asemele. Seejärel sai küla vahele säärekat proovima mindud. Algul oli segu vale, aga peale paika panemist läks tunde järgi läks umbkaudu 45 km/h. Algul plaanisin nii 1-2 kilomeetrist ringi kuid seekord ei saanud absoluutselt pidama, lõpuks kui olin umbes 7 kilti maha põristanud mõtlesin, et aeg kodu tagasi sõita. Muidugi vahepeal tegin peatusi, pildistasin tee peale jäävaid vanasi masinaid ning sääreväristajat ennast ka. Koju jõudes pühikisin masina porist puhtaks ning panin sooja ruumi ära.
Tegin ühe video ka, gaasi andes oli gaas poole peal, niiet midagi seadest paigast ära pole!
- http://toru.ee/view/37965dd07d6d
Ning pilt
Kuna täna oli soe, päike väljas ning teed olid juba ka parajalt lume alt väljas, siis ei pidanud kannatusele vastu ning tõin võrri välja. Seejärel läksin vana bensiini sõites bensiini jaama, lasin kaks liitrit bensiini kankusse ja põristasin koju tagasi. Lasin vana bensiini välja ning uus asemele. Seejärel sai küla vahele säärekat proovima mindud. Algul oli segu vale, aga peale paika panemist läks tunde järgi läks umbkaudu 45 km/h. Algul plaanisin nii 1-2 kilomeetrist ringi kuid seekord ei saanud absoluutselt pidama, lõpuks kui olin umbes 7 kilti maha põristanud mõtlesin, et aeg kodu tagasi sõita. Muidugi vahepeal tegin peatusi, pildistasin tee peale jäävaid vanasi masinaid ning sääreväristajat ennast ka. Koju jõudes pühikisin masina porist puhtaks ning panin sooja ruumi ära.
Tegin ühe video ka, gaasi andes oli gaas poole peal, niiet midagi seadest paigast ära pole!
- http://toru.ee/view/37965dd07d6d
Ning pilt
Re: Kevin68, РМЗ 1.413-6 ( Riga-13 ) 1990
06.03.2009
Täna kaasfoorumlane Kauri tahtis minna oma Riga-13'nele mootorit viima. Aga kuna mul polnud midagi paremat teha siis läksin samuti kaasa. Nii me siis kulgemisegi, mina oma säärekaga ning Kauri Karpatõga, mõnusalt tossasid küll mõlemad masinad, sutsu palju õli mõlemal. Esialgu läksime Ristiväljale siis, installisime mootori peale ning siis tuli mõte neid Moskvitse vaatama minna millest Reymo rääkis. Mõnikord oli isegi maantee täiesti lume kihi all, aga kukkumisi õnneks ette ei tulnud. Sinna jõudes tuli omanik ise juurde ning rääkis et mossuga sõideti kunagi kivi otsa ja õli samuti mootoris polnud, mossesi rohkem ei olnudki. Kile all pidi olema Vaz 2102, mida ma ka kevadel vaatama uuesti lähen. Dokumendid olid olemas, omal jõul sõitis sinna ka, ainult et poritiib on poolik kuid see mul ilusti olemas. Veel oli seal Golf I, CZ raami peal olev Jawa 250 ning Leyland Sherpa ja hulgi vanu jalgrattaid, kuigi midagi asjaliku sealt võtta polnud ning kodu tagasi ka minna hulk maad. Igastahes oli sõit põnev ning adrealiini jäistel ning lumistel teedel jätkus küllaga! Ristiväljal remontisin ka enda masinat väheke, kuna täna viskas uuesti keti maha keerasin keti rohkem pingule, väntade keti lasin lõdvemaks ning tagumise kummi pumpasin täis. Koju jõudes tuli mutter piibu otsast ära ning masin suri välja, see probleem sai samuti lahendatud.
Lisan paar pilti ka tänasest päevast,
Vasakul Kauri masin, millele mootori viisime.
Kevin.
Täna kaasfoorumlane Kauri tahtis minna oma Riga-13'nele mootorit viima. Aga kuna mul polnud midagi paremat teha siis läksin samuti kaasa. Nii me siis kulgemisegi, mina oma säärekaga ning Kauri Karpatõga, mõnusalt tossasid küll mõlemad masinad, sutsu palju õli mõlemal. Esialgu läksime Ristiväljale siis, installisime mootori peale ning siis tuli mõte neid Moskvitse vaatama minna millest Reymo rääkis. Mõnikord oli isegi maantee täiesti lume kihi all, aga kukkumisi õnneks ette ei tulnud. Sinna jõudes tuli omanik ise juurde ning rääkis et mossuga sõideti kunagi kivi otsa ja õli samuti mootoris polnud, mossesi rohkem ei olnudki. Kile all pidi olema Vaz 2102, mida ma ka kevadel vaatama uuesti lähen. Dokumendid olid olemas, omal jõul sõitis sinna ka, ainult et poritiib on poolik kuid see mul ilusti olemas. Veel oli seal Golf I, CZ raami peal olev Jawa 250 ning Leyland Sherpa ja hulgi vanu jalgrattaid, kuigi midagi asjaliku sealt võtta polnud ning kodu tagasi ka minna hulk maad. Igastahes oli sõit põnev ning adrealiini jäistel ning lumistel teedel jätkus küllaga! Ristiväljal remontisin ka enda masinat väheke, kuna täna viskas uuesti keti maha keerasin keti rohkem pingule, väntade keti lasin lõdvemaks ning tagumise kummi pumpasin täis. Koju jõudes tuli mutter piibu otsast ära ning masin suri välja, see probleem sai samuti lahendatud.
Lisan paar pilti ka tänasest päevast,
Vasakul Kauri masin, millele mootori viisime.
Kevin.
Viimati muutis seda Kevin68 (Esm Juul 20, 2009 9:05 am). Kokku muudetud 1 kord
Re: Kevin68, РМЗ 1.413-6 ( Riga-13 ) 1990
07.03.2009
Tänane päev eriti hea ei olnud. Jube eile enda arust normaalselt pingutatud kett oli läinud nii pingesse, et lükates ratas ei tahtnud korralikult ringi käia, panin ta uuesti paika ning kui sättisin kiivrit pähe, et võrriga sõitma minna siis märkasin Nõmmeküla poole minemas Gaujat. Mõtlesin kohe järgi põristada ning masinat lähemalt uuristada. Jõudes oma tänavalt välja ning risti poole keerata nägin patrull autot, kaks politseiniku autost väljas, aga kuna minul lube pole siis näitasin viisakalt käega suunda ja keerasin otsa ümber. Sõitsin kiiresti majade vahele ning panin asjanduse ära. Kahe tunni pärast tahtsin siiski sõitma minna ning ajasin masina uuesti välja. Esialgu ei tahtnud masin jälle korralikult pöördesse minna ning kui 40 km/h ~ sidur alla vajutada ning gaas maha lasta suri masin välja, tühikäigu kruvi näppinud pole ning enne ta nii tõõtas. Segu proovisin ka igatipidi, lootes et äkki on segu liiga rikas või lahja kuid asjata. Liigub, kuid mitte nii kuidas peaks. Koju jõudes puhastasin sopast ning läksin tuppa. Viga ma vaadata ausalt õeldes ei viitsinud, sest tuju oli ausalt õeldes läinud. Taguratas ning esiratas kolisevad ka, tagurattal ei ole see puksi järel olev mutter liiga peale keeratud.. minul on ausaltõeldes mõtted otsas.
Tänane päev eriti hea ei olnud. Jube eile enda arust normaalselt pingutatud kett oli läinud nii pingesse, et lükates ratas ei tahtnud korralikult ringi käia, panin ta uuesti paika ning kui sättisin kiivrit pähe, et võrriga sõitma minna siis märkasin Nõmmeküla poole minemas Gaujat. Mõtlesin kohe järgi põristada ning masinat lähemalt uuristada. Jõudes oma tänavalt välja ning risti poole keerata nägin patrull autot, kaks politseiniku autost väljas, aga kuna minul lube pole siis näitasin viisakalt käega suunda ja keerasin otsa ümber. Sõitsin kiiresti majade vahele ning panin asjanduse ära. Kahe tunni pärast tahtsin siiski sõitma minna ning ajasin masina uuesti välja. Esialgu ei tahtnud masin jälle korralikult pöördesse minna ning kui 40 km/h ~ sidur alla vajutada ning gaas maha lasta suri masin välja, tühikäigu kruvi näppinud pole ning enne ta nii tõõtas. Segu proovisin ka igatipidi, lootes et äkki on segu liiga rikas või lahja kuid asjata. Liigub, kuid mitte nii kuidas peaks. Koju jõudes puhastasin sopast ning läksin tuppa. Viga ma vaadata ausalt õeldes ei viitsinud, sest tuju oli ausalt õeldes läinud. Taguratas ning esiratas kolisevad ka, tagurattal ei ole see puksi järel olev mutter liiga peale keeratud.. minul on ausaltõeldes mõtted otsas.
Re: Kevin68, РМЗ 1.413-6 ( Riga-13 ) 1990
13.03.2009
Nüüd olnud juba üle nädala haige ja pole saanud masina juures käia. Täna vedasin ta korra ülesse, kraan lahti ja pumpasin peale ka natukene ja läks laksust käima. Tegin video ka selle kohta ning seda võib näha siin,
- http://toru.ee/view/2b32a1810b47
Edasi proovisin ka veidikene sõita, nii 100 meetrit sõitu ja enam ei tahtnud sugugi ilma gaasita tõõtada. Jätsin seisma, küünal maha ja puhastasin ära, korra tõõtas jälle korralikult ja jälle sama asi.. siis võtsin karburaatori maha, puhusin düüsi puhtaks, ja puhastasin membraani alt üleliigse sodi ära. Panin kokku tagasi ja masin läks hoopis paremini pöördesse, siis sain juba natukene rohkem sõita.. ca. 500-750 meetrit enne kui hakkas sama jama korduma. Nüüd siis küsimus laiale ringile, kas selline asi võib tingitud olla valest õlist? Nimelt on minul bensiiniga segamini tavaline automootori õli, mida ma kasutan Peugeot 205'el samuti, õli sai ka päris palju..
Alati kui ma sääreväristaja peale sõitu ära panen, siis ma puhastan ta lapiga ära. Aga praeguse sõiduga ajas ta juba nii palju õli välja, nagu ka näha on silindripea vahelt õli välja ajanud..
Tervitustega,
Kevin.
Nüüd olnud juba üle nädala haige ja pole saanud masina juures käia. Täna vedasin ta korra ülesse, kraan lahti ja pumpasin peale ka natukene ja läks laksust käima. Tegin video ka selle kohta ning seda võib näha siin,
- http://toru.ee/view/2b32a1810b47
Edasi proovisin ka veidikene sõita, nii 100 meetrit sõitu ja enam ei tahtnud sugugi ilma gaasita tõõtada. Jätsin seisma, küünal maha ja puhastasin ära, korra tõõtas jälle korralikult ja jälle sama asi.. siis võtsin karburaatori maha, puhusin düüsi puhtaks, ja puhastasin membraani alt üleliigse sodi ära. Panin kokku tagasi ja masin läks hoopis paremini pöördesse, siis sain juba natukene rohkem sõita.. ca. 500-750 meetrit enne kui hakkas sama jama korduma. Nüüd siis küsimus laiale ringile, kas selline asi võib tingitud olla valest õlist? Nimelt on minul bensiiniga segamini tavaline automootori õli, mida ma kasutan Peugeot 205'el samuti, õli sai ka päris palju..
Alati kui ma sääreväristaja peale sõitu ära panen, siis ma puhastan ta lapiga ära. Aga praeguse sõiduga ajas ta juba nii palju õli välja, nagu ka näha on silindripea vahelt õli välja ajanud..
Tervitustega,
Kevin.
Re: Kevin68, РМЗ 1.413-6 ( Riga-13 ) 1990
Kustkohast sa leiad võrri karburaatorist membraani? Või olen mina loll...Kevin68 kirjutas:...puhastasin membraani alt üleliigse sodi ära...
Aga parem proovi nii, et vaheta ära küünal.. Küünal jõudes töötemperatuurini lakkab töötamast korralikult ja enam ta sul korralikul ei käigi. Sellest võib ka viga tuleneda.
Re: Kevin68, РМЗ 1.413-6 ( Riga-13 ) 1990
Vabandust membraani kohapealt, ilmselt olim karburaatorit puhastades kõva bensiini laksu saanud ning sellest see membraan tingitud oli. Mõtlesin ujukit, või mis selle ujuki nupu all peaks olema. Küünlat proovisin vahetada, panin kõrgema temperatuuriga küünla ning siis polnud ültse enam jõudu. Aga see millega ta enamvähem tõõtas on põhimõtteliselt uus küünal, healjuhul 40-50 km sõidetud sellega.
Kevin.
Kevin.
Re: Kevin68, РМЗ 1.413-6 ( Riga-13 ) 1990
18.03.2009
Kas sellised jupid käivadki taguratas millel on punane ring ümber ning sinna kohta kus punane ring on ümber? ( loodan et saite segasest seletusest aru ka midagi. )
Silindri ja silindripea vahel on jubedalt õli, mäletan et enne peale panekut sai just ilusasti ära puhastatud kõik.. silinder on endiselt kriimudeta aga oli jube tugevalt kinni.
Kolb on selline hetkel, ise arvan et kasutuskõlbulik veel kuid siiski tuleb uus, ainult ühel pool oli kolvisõrme kinnitus.
Ja hetkeseis praegu siis selline, rohkem ei viitsinud/tahtnud teha. Pakkisin asjad kaltsu, prügikoti + kilekoti sisse, et õli/bensiini hais toast ära kaoks.
Kuulõpuks loodan, et saan lõpuks jupid tellitud ning siis võib hakata mootorit puhastama ning seejärel laon taas kokku.
Kevin.
Kas sellised jupid käivadki taguratas millel on punane ring ümber ning sinna kohta kus punane ring on ümber? ( loodan et saite segasest seletusest aru ka midagi. )
Silindri ja silindripea vahel on jubedalt õli, mäletan et enne peale panekut sai just ilusasti ära puhastatud kõik.. silinder on endiselt kriimudeta aga oli jube tugevalt kinni.
Kolb on selline hetkel, ise arvan et kasutuskõlbulik veel kuid siiski tuleb uus, ainult ühel pool oli kolvisõrme kinnitus.
Ja hetkeseis praegu siis selline, rohkem ei viitsinud/tahtnud teha. Pakkisin asjad kaltsu, prügikoti + kilekoti sisse, et õli/bensiini hais toast ära kaoks.
Kuulõpuks loodan, et saan lõpuks jupid tellitud ning siis võib hakata mootorit puhastama ning seejärel laon taas kokku.
Kevin.
Re: Kevin68, РМЗ 1.413-6 ( Riga-13 ) 1990
21.03.2009
Kuna uusi juppe arvatavasti enne järgmise kuu keskpaika kätte ei saa, siis otsustasin täna mootori kokku lappida. Kolvisõrme viilisin lühemaks ning panin ka uue bensiini vooliku koos klambritega, mootor sai ka puhtaks tehtud. Algul sädet ei olnud, aga see oli tingitud sellest et üks juhe oli lahti.. mootorisse sai veel teist õli pandud. Peale juhtme kinnitamist läks ühest lükkest käima. Homme puhastan raami ka sopast ning teen pilte.
Kevin.
Kuna uusi juppe arvatavasti enne järgmise kuu keskpaika kätte ei saa, siis otsustasin täna mootori kokku lappida. Kolvisõrme viilisin lühemaks ning panin ka uue bensiini vooliku koos klambritega, mootor sai ka puhtaks tehtud. Algul sädet ei olnud, aga see oli tingitud sellest et üks juhe oli lahti.. mootorisse sai veel teist õli pandud. Peale juhtme kinnitamist läks ühest lükkest käima. Homme puhastan raami ka sopast ning teen pilte.
Kevin.
Re: Kevin68, РМЗ 1.413-6 ( Riga-13 ) 1990
23.03.2009
Täna sai käidud siis esialgu kaasfoorumlase Kauri garaazis, et panna lenkstang kinni ning veel nipet-näpet. Masin tundus juba algul imelik, jõudu polnud ning kuna seal garaazide juures on sellist sula ja liiva segu, jäi masin ka seisma. Käisin kodus ning siis triivisin Reymo maja juurde, et vaadata tema värvitud ratas üle ( eks ta räägib oma teemas lähemalt ). Peale seda otsustasin enda tänaval natukene ringi põristada, kui hetkel masin enam ültse edasi ei läinud. Jätsin säärekaga seisma ning hakkasin viga uurima, midagi nagu kahtlast ei paistnud, panin taas käima ning siis tõmbasin gaasitrossi ning liikus jälle, muidugi ainult trossi tõmmates. Panen homme paar mutrit sinna vahele juurde, vaatab kas läheb parem või mitte.
Kevin.
Täna sai käidud siis esialgu kaasfoorumlase Kauri garaazis, et panna lenkstang kinni ning veel nipet-näpet. Masin tundus juba algul imelik, jõudu polnud ning kuna seal garaazide juures on sellist sula ja liiva segu, jäi masin ka seisma. Käisin kodus ning siis triivisin Reymo maja juurde, et vaadata tema värvitud ratas üle ( eks ta räägib oma teemas lähemalt ). Peale seda otsustasin enda tänaval natukene ringi põristada, kui hetkel masin enam ültse edasi ei läinud. Jätsin säärekaga seisma ning hakkasin viga uurima, midagi nagu kahtlast ei paistnud, panin taas käima ning siis tõmbasin gaasitrossi ning liikus jälle, muidugi ainult trossi tõmmates. Panen homme paar mutrit sinna vahele juurde, vaatab kas läheb parem või mitte.
Kevin.
Re: Kevin68, РМЗ 1.413-6 ( Riga-13 ) 1990
Ilmselt on rutsa juurest tross kärgi hakanud andma või siis venib tross pooleks.Kevin68 kirjutas:...panin taas käima ning siis tõmbasin gaasitrossi ning liikus jälle, muidugi ainult trossi tõmmates. Panen homme paar mutrit sinna vahele juurde, vaatab kas läheb parem või mitte...
Mutreid niisama ka sinna vahele ei pane, pead sinna soone sisse lõikama sel juhul, vastasel korral pead trossi pooleks lõikama.
Lehekülg 2, lehekülgi kokku 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Lehekülg 2, lehekülgi kokku 7
Permissions in this forum:
Sa ei saa vastata siinsetele teemadele