Kevin68, РМЗ 1.413-6 ( Riga-13 ) 1990
+11
wex
Sergo
Corpy
koppel
urmet48
indrek06
regardman
reymo1995
canyondrift
kuivati
Kevin68
15 posters
Lehekülg 3, lehekülgi kokku 7
Lehekülg 3, lehekülgi kokku 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Re: Kevin68, РМЗ 1.413-6 ( Riga-13 ) 1990
Hing ei andnud rahu, küsisin MSN'is Tiidu käest nõu ja tema pakkus välja, et õhupuhasti umbes. No saigi mindud Kauriga garaazi, kruvisime õhupuhasti maha, et näha kas muutub midagi või mitte - ja no enam ei tunne masinat ära, nii ühtlaselt pole hulk aega käinud.. kiirus oli ka võrri kohta tohutu, siis võtsime õhupuhasti lahti ja panime sõelad bensiini sisse likku. Natukese aja pärast võtsime välja ja panime peale tagasi, viga kadunud. Siis hakkasime gaasitrossi viga uurima, algul panime paar mutrit juurde gaasisiibri järgi, natukene aitas aga siis jooksis trossikõri üle ning kui hakkasime gaasirulli maha võtma läks tross sootuks pooleks. Rohkem ei julgenud näppida ning sõitsin koju - jube imelik on sõita, tross ümber käe seotud.
Kevin.
Kevin.
Re: Kevin68, РМЗ 1.413-6 ( Riga-13 ) 1990
Mul gaasitross üldse pakiraami külge pingule seotud, kui rutskat pole.Kevin68 kirjutas:Rohkem ei julgenud näppida ning sõitsin koju - jube imelik on sõita, tross ümber käe seotud.
regardman- Kasutaja
- Postituste arv : 39
Registration date : 13/03/2009
Re: Kevin68, РМЗ 1.413-6 ( Riga-13 ) 1990
28.03.2009
Eile õhtul sai räägitud kaasfoorumlase Urmet48'ga ja kokku lepitud esitule ümber käiva gondli osas, et hommikul kümnest helistan. Mina aga ärkasin alles kell pool üksteist ning olin päris kindel, et ta juba Käinast lahkunud, helistasin ning too vastas, et ta veel Seljal. Ega siis midagi, tõin ruttu masina ülesse ning sõitsin kokku lepitud kohta. Kaup üle antud, rääkisime veel pool tundi juttu ka ning arutasime foorumist, kuid sellest räägin teisest teemast lähemalt. Üldiselt jäin kaubaga rahule, gondel on viisakas aga need kaks plekist fiksaatorit puudu. Tänu lumise ilmaga sõitmisele, sain ka masina hulga puhtamaks, pärast tõmbasin masina veel lapiga üle ka ning sain sopa enamjaolt maha.
Eile õhtul sai räägitud kaasfoorumlase Urmet48'ga ja kokku lepitud esitule ümber käiva gondli osas, et hommikul kümnest helistan. Mina aga ärkasin alles kell pool üksteist ning olin päris kindel, et ta juba Käinast lahkunud, helistasin ning too vastas, et ta veel Seljal. Ega siis midagi, tõin ruttu masina ülesse ning sõitsin kokku lepitud kohta. Kaup üle antud, rääkisime veel pool tundi juttu ka ning arutasime foorumist, kuid sellest räägin teisest teemast lähemalt. Üldiselt jäin kaubaga rahule, gondel on viisakas aga need kaks plekist fiksaatorit puudu. Tänu lumise ilmaga sõitmisele, sain ka masina hulga puhtamaks, pärast tõmbasin masina veel lapiga üle ka ning sain sopa enamjaolt maha.
Viimati muutis seda Kevin68 (Reede Mai 15, 2009 10:21 am). Kokku muudetud 1 kord
Re: Kevin68, РМЗ 1.413-6 ( Riga-13 ) 1990
Näeb välja peaaegu nagu minu oma. Ainuke asi mis ma tähele ainult panin on värvi praak, esiporika kinnituste juures. Punast on natuke valge peale ka saanud.
Gaasitross paranda kohe kindlasti ära, ilma on natuke riskantne sõita. Trossi parandamine on muidu kerge, kui ta on kohe algusest ära murdunud, siis kõrilt jupp maha, palju trossi jäi rutska sisse ja siis trossi tinutad selle hargi vahele tagasi. Ise ma nii vistist 2 korda teinud juba.
Seisuhark pane ka alla, kui seda siiamaani veel pole (või ei paista pildilt välja)
Gaasitross paranda kohe kindlasti ära, ilma on natuke riskantne sõita. Trossi parandamine on muidu kerge, kui ta on kohe algusest ära murdunud, siis kõrilt jupp maha, palju trossi jäi rutska sisse ja siis trossi tinutad selle hargi vahele tagasi. Ise ma nii vistist 2 korda teinud juba.
Seisuhark pane ka alla, kui seda siiamaani veel pole (või ei paista pildilt välja)
Re: Kevin68, РМЗ 1.413-6 ( Riga-13 ) 1990
Värvipraak tuli sellepärast, et ühele teatud naabrile ei meeldinud, et ma igapäev värvin ja lõpp sai kiirelt ära tehtud. Gaasitross tuli üleni küljest ära ning gaasirulli sees vist trossi enam pole. Hark on olemas, kui paar juppi puudu.
Sinu masinale on ta jah hirmus sarnane.
Kevin.
Sinu masinale on ta jah hirmus sarnane.
Kevin.
Re: Kevin68, РМЗ 1.413-6 ( Riga-13 ) 1990
Õhtul sain nüüd jälle paar tundi masinate seltsis aega veedetud ning jõudsin ka natukene sääreväristajat nokitseda. Ära jõudsin teha niipalju, et pingutasin ära ketti, panin ketipingutaja nii paika et ta jookseks ketiga ühte ning kuna esiratas oli ka valetpidi sai ka see korda.
Re: Kevin68, РМЗ 1.413-6 ( Riga-13 ) 1990
Täna sai siis keldri boksiruumi vähe lammutatud, nimelt võtsin sealt ühe riiuli vahelt ära. Esialgu plaanisin sinna panna mõlemad Pensa jalgrattad, kui hiljemalt selgus, et nad ei mahuks mõlemad ära kuna täitsa püsti neid asetada ei saanud. Aga kuna nüüd liigun rohkem Pensa tehase ratta ning võrr jääb nüüdsest kuni suveni seisma, siis otsustasin ta sinna paigutada, et mulle vahepeal ei tekiks kiustatust temaga sõitma minna. Et võrr sinna alla mahuks, pidin võtma peegli küljest ära. Esiratas tahtis samuti vahepeal ära libiseda, siis panin selle nööriga riiuli külge kinni.
Selline seis avaneb hetkel minu boksiruumis.
Selline seis avaneb hetkel minu boksiruumis.
Re: Kevin68, РМЗ 1.413-6 ( Riga-13 ) 1990
Täna saatis mulle Tiit sõnumi kooli ajal ning ütles, et tulgu ma valigu oma ketikaitse välja. Läksin sinna ning vaatepilt oli väga meeldiv, leidsin enda eest kaks Riga-13'ne ketikaitset ning ühe Riga-11'ne ketikaitsme, seal kõrval veel mingisugune vanema sääreväristaja gaasirull. Sai siis kokku lepitud, et ühe puude konteineri puid täis ladumise eest saan kaks tükki endale, üks läks neist Reymole.
Minu oma kõige ülemine.
Kuna tegelikult oli ketikaitse üpris kõver mida pildilt sugugi näha pole, siis algul väänasin ta kodus näpitsate abil sirgeks, vahepeal kasutasin ka puuklotsi ja haamrit. Tulemus sai hea, tuli ka välja, et seda on enne juba keevitatud, kuid õnneks pole keevitus jälge eriti näha. Peale seda alustasin ka vaikselt värvi eemaldus tööga, roostet väga hullult ei ole ning kõik paistab olema pindmine.
Nüüd siis veel orginaalist puudu õiged porilapatsid!
Kevin.
Minu oma kõige ülemine.
Kuna tegelikult oli ketikaitse üpris kõver mida pildilt sugugi näha pole, siis algul väänasin ta kodus näpitsate abil sirgeks, vahepeal kasutasin ka puuklotsi ja haamrit. Tulemus sai hea, tuli ka välja, et seda on enne juba keevitatud, kuid õnneks pole keevitus jälge eriti näha. Peale seda alustasin ka vaikselt värvi eemaldus tööga, roostet väga hullult ei ole ning kõik paistab olema pindmine.
Nüüd siis veel orginaalist puudu õiged porilapatsid!
Kevin.
Viimati muutis seda Kevin68 (Teis Aug 18, 2009 12:18 pm). Kokku muudetud 1 kord
Re: Kevin68, РМЗ 1.413-6 ( Riga-13 ) 1990
Täna käisime kaasfoorumlase Urmet48'ga Saaremaal mopeedi juppe ostmas, algul plaanisin küll veel kontaktid ka osta kuid need olid kahjuks otsas. Pidin piirduma hetkel kolvirõngaste, kolvisõrme, kolvi ning sisekummi, kuid asi seegi!
Re: Kevin68, РМЗ 1.413-6 ( Riga-13 ) 1990
Eile sai siis juba masinat lammutatud, tänud siis Kaurile, kes aitas mul seda lohvi sinna sisse panna! Täna ladusin ka juba masina kokku ning kuna oli super hea ilm, siis otsustasin ta korra välja lükata ning käima proovida. Käivitus koheselt, kuid ilma gaasiga mängimata käima jääda ei tahtnud. Lõpuks küll õnnestus ka nii, et ta käis ka üsna madalatel pööretel ilma gaasita. Veel sai sinna leegitoru ja silindri vahele pandud orginaal tihend, nüüd ehk leegitoru vahelt õli välja ei aja. Veel sai ära värvitd ketikaitse, peale sai kena neli kihti kuna mõndades kohtades voolas lishalt värv ära. Kui masina tagasi alla viisin, sai ka esimene porilaud ruttu ära värvitud, just need kohad kus seda punast värvi peale oli läinud - sellest kahjuks aga pilte pole. Veel määrisin tagumise ratta sisu ka ära mingisuguse kuumakindla laagrimäärdega, laagritele seda õigemini pandud saigi. Seejärel puhastasin ja panin ta luku taha ära.
Kevin.
Kevin.
Re: Kevin68, РМЗ 1.413-6 ( Riga-13 ) 1990
Täna sai siis masin taaskord välja ajatud. Algul panin käima, lasin gaasi maha ja ptui, ptui, ptui suri ära. Hea küll, paagis väike tilk ning otsustasin lasta kohapeal nii kaua käia, kui bensiin otsa sai. Bensiin otsas läksin Talupoodi korraliku õli välja valima, seejärel lükkasin sääreväristaja bensiinijaama, tankisin tohutu 3,5 liitrit ning panin õli hulka. Seejärel panin käima, käis ilma gaasita, gaasiga ning kõike pidi - ühesõnaga korras. Tuju oli hea ning otsustasin minna väiksele sõidule. Väiksest sõidust arenes välja oma 7-8 kilomeetrit, alguses proovisin, kas ta hakkab ka suurel kiirusel lärtsuma ja plärisema ka nagu kombeks tal tavaliselt on ja oh imet, viga kadunud. Ka sidur tõõtab endiselt laitmatult. Seejärel põristasingi keskmiselt 15-25 km/h, kuna uus kolb tahab ju teadupoolest sissesõitu. Kruusateedele veel minna ei tahtnud, kuna alles sai masin puhtaks tehtud. Ja lõpuks sain ka päevavalges korralikud pildid.
Siis otsustasin teha ka pildiseeria - Enne ning pärast, seda tõsi küll ainult kahe pildiga.
Enne:
Pärast:
Enne:
Pärast:
Reedeks on nüüd lootust, et saab ka lõpuks uue gaasirulli. Aga seni - kõike paremat!
Kevin.
Siis otsustasin teha ka pildiseeria - Enne ning pärast, seda tõsi küll ainult kahe pildiga.
Enne:
Pärast:
Enne:
Pärast:
Reedeks on nüüd lootust, et saab ka lõpuks uue gaasirulli. Aga seni - kõike paremat!
Kevin.
Re: Kevin68, РМЗ 1.413-6 ( Riga-13 ) 1990
Ei saa aru, mis selles plastmass tuleümbrises ilusat on...
regardman- Kasutaja
- Postituste arv : 39
Registration date : 13/03/2009
Re: Kevin68, РМЗ 1.413-6 ( Riga-13 ) 1990
Mina ei ürita seda sääreväristajat ilusaks teha, kui ma teda ilusaks tahaks siis oleks ju kõikvõimalikud sportsummuti ja koonusfiltrid ja midaiganes veel. Mina ajan selle masinal orginaali taga ning see plastmass tuleümbris on selle aasta masina puhul orginaal.
Re: Kevin68, РМЗ 1.413-6 ( Riga-13 ) 1990
Tänaseks on siis numbrimärk puhastatud värvist ning ootab uut värvkatet. Ja täna on ka see päev, millal ma lõpuks endale uue gaasirulli sain, ei tahtnudki sääreväristaja seljast ära tulla, sest nii ühtlaselt tuksuvat ja nii hästi edasi minevat mootorit pole juba pikka aega tunda saanud. Praegu toimub aga sõit minimaalsel kiirusel.
Tekkinud ka üks pisikene mure, nimelt kui masin on seisnud natukene ja käima panna, siis ta ei taha gaasi andes reageerida justkui saaks tohutult bensiini peale. Seisma jättes ning piibujuhet vähe näppides ning siis käima panna ja kohapeal seista lasta siis probleem kaob. Kui koju jõudsin ning trepist alla hakkasin viima siis hakkas summutist nagu vee ja bensiini segu tilkuma. Kas keegi oskab õelda millest see sõltuda võib?
Kevin.
Tekkinud ka üks pisikene mure, nimelt kui masin on seisnud natukene ja käima panna, siis ta ei taha gaasi andes reageerida justkui saaks tohutult bensiini peale. Seisma jättes ning piibujuhet vähe näppides ning siis käima panna ja kohapeal seista lasta siis probleem kaob. Kui koju jõudsin ning trepist alla hakkasin viima siis hakkas summutist nagu vee ja bensiini segu tilkuma. Kas keegi oskab õelda millest see sõltuda võib?
Kevin.
Re: Kevin68, РМЗ 1.413-6 ( Riga-13 ) 1990
Äkki on süüde natuke paigast ära ja ei jõua kõike seda kütust ära põletada? Või saab ta liiga palju bensiini peale millest võib ka see summutist bensiini tilkumine sõltuda. Aa ja igaks juhuks kontrolli ka karburaator üle kes teab, mis sodi seal sees olla võib . Minu enda võrril oli sama viga kuid see tuli sellest, et mingi väike värvitükike oli karburaatorisse sattunud, mis takistas bensiinil korralikult jooksmast .
Re: Kevin68, РМЗ 1.413-6 ( Riga-13 ) 1990
Käisime Kauriga siis väiksel sõidul ja no enne Käina silti 500 meetrit "trrrr" suri ära. Proovisin uuesti käima, läks, hakkasin sõitma ja gaasi andes suri välja. Lasin mootoril jahtuda, proovisin veel paar korda ning ei läinud enam ültse ja suri isegi vabal käigul ära. Minul mõtted otsas, säde on suurepärane, bensiini peaks ka nagu peale saama, düüsi puhusin läbi aga ei midagi. Eks vaatab mis homseks saanud on ja nokitseb edasi.
Kevin.
Kevin.
Re: Kevin68, РМЗ 1.413-6 ( Riga-13 ) 1990
Täna hommikul ei saanud rahu ning läksin keldri. Esmalt puhastasin selle settepoti ära, seal oli ikka päris palju sellist värvi ja bensiini segu. Seejärel puhastasin karburaatori ning proovisin käima - ptui, ptui, ptui, isegi ei luba mitte. Proovisin sädet, sädet polnud kuigi enne ära panekut oli säde jube hea. Seejärel läksin Kauri garaazi, algul proovisime teist süütepoolt, küünlajuhet ning küünalt. Pisikene säde tekkis. Seejärel avastasime ka vea, nimelt mul oli eelnevalt juba ostes saadik ühe kontakti kruvi ots täiesti kulunud ning kinni kiilunud ja lahti ei saanud. Eile sõites tuli see siis arvatavasti ise lahti ning viskas kontakti paigast. Seejärel hakkasimegi süüdet paika panema, vahepeal jõudis kondensaatori juhe kaks korda pooleks minna samast kohast. See sai siis kinni tinutatud. Lõpuks olime mõlemad nii tüdinenud, et ei viitsinud seda rohkem enam näppida ning läksin sõites vaikselt koju ära. Koju jõudes avastasin et kondensaator on läinud, ometi tulin masinaga sõites. No heakene küll, läksin siis jalutasin praktiliselt terve tee tagasi ning kui juba loobuma hakkasin nägin 50 meetri pealt kondensaatorit. Nüüd vast masin seisab paar päeva, toibun natukene bensiinist ja nii, siis vaatab süüdet edasi.
Re: Kevin68, РМЗ 1.413-6 ( Riga-13 ) 1990
Võibolla, et taaskord TEHTUD! Pika punnimise peale saime ta ikkagi niiviisi käima, et ta enamvähem sõitma hakkaks. Liigub päris viisakalt, aga süüde pisut vale veel kuna praegu käib samamoodi nagu vanasti. Aga üldiselt olen rahul, kokkuvõtteks tuli tänase päeva jooksul umbkaudu 6-7 tundi tööd ning koju jõudsin sellega 22.15, tuli näitab ka päris viisakalt. Algul arvasime tegelikult, et kondensaator läbi. Vahetasime siis korra ära ning ega paremaks see ei läinud. Homme ehk paneb selle süüte täiesti paika ning sissesõit võib jätkuda!
Kevin
Kevin
Re: Kevin68, РМЗ 1.413-6 ( Riga-13 ) 1990
Hei!
Masin liigub, kuid turtsub. Ilma õhupuhastita liigub suurepäraselt, koos sellega mitte. Võtsin õhupuhasti lahti, loputasin sõelad bensiini sees, seejärel võtsin veel vana õhupuhasti ning loputasin ka selle sõelad bensiinis. Seejärel valisin korralikumad välja ning lappisin kokku, probleem endiselt sama. Sai veel ka ostetud uus kondensaator.
Vahepeal mõelnud, et koostan siia väikese nimekirja, palju masina alla läinud on niipalju kui meeles on.
Peegel - 75 krooni
Ketikaitse - 50 krooni
Kollaseks värvimine - 150 krooni
Kondensaator - 45 krooni
Kaks uut kolvirõngast - 60 krooni
Kolb - 100 krooni
Kolvisõrm - 18 krooni
Sisekumm - 100 krooni
Värvimine puna-valgeks - 410 krooni
Uus ketipinguti pedaalajamile ning orginaal lüliti - 75 krooni
Uus küünal - 35 krooni
Esitule plastmass korpus - 100 krooni
Gaasirull - 50 krooni
Kokku - 1268 EEK
Kevin.
Masin liigub, kuid turtsub. Ilma õhupuhastita liigub suurepäraselt, koos sellega mitte. Võtsin õhupuhasti lahti, loputasin sõelad bensiini sees, seejärel võtsin veel vana õhupuhasti ning loputasin ka selle sõelad bensiinis. Seejärel valisin korralikumad välja ning lappisin kokku, probleem endiselt sama. Sai veel ka ostetud uus kondensaator.
Vahepeal mõelnud, et koostan siia väikese nimekirja, palju masina alla läinud on niipalju kui meeles on.
Peegel - 75 krooni
Ketikaitse - 50 krooni
Kollaseks värvimine - 150 krooni
Kondensaator - 45 krooni
Kaks uut kolvirõngast - 60 krooni
Kolb - 100 krooni
Kolvisõrm - 18 krooni
Sisekumm - 100 krooni
Värvimine puna-valgeks - 410 krooni
Uus ketipinguti pedaalajamile ning orginaal lüliti - 75 krooni
Uus küünal - 35 krooni
Esitule plastmass korpus - 100 krooni
Gaasirull - 50 krooni
Kokku - 1268 EEK
Kevin.
Re: Kevin68, РМЗ 1.413-6 ( Riga-13 ) 1990
Täna ajasin taaskord masina välja, algul viisin kaasfoorumlasele Kaurile ühe jalgratta sisekummi, seejärel sain aru mis sääreväristajal viga on. Nimelt niisama gaasi andes gaas peale ei tule väga palju, trossikõrist tõmmates töötas korralikult, nimelt ei tule siiber täitsa ülesse. Sai siis seda natukene näpitud ning sain asja toimima. Siis põristasingi küladevahel ca. 45 minutit. Sattusin ka veel väga suure jalgratta hunniku otsa, üldiselt on seda väga raskelt märgata. Kuna eravalduses silti polnud ning ümbritsevat aeda ka mitte, otsustasin et lähen vaatan lähemalt. Näha oli mingisugust vanemat meesteka, naistekat, saljuti, kokukat ning hunnik velgi. Neid raame oli seal muidugi rohkem. Pilti kahjuks ei saanud teha, kuna digikas kukkus sääreväristaja sõidu ajal maha ning ei toimi enam.
Re: Kevin68, РМЗ 1.413-6 ( Riga-13 ) 1990
Peale kooli käisin sääreväristajaga täna Tiidu juures, enne ära minekut avastasime, et velg tahab esimest ventiili otsa kohe ära sõõma hakata. Saigi seejärel kumm tühjaks lastud ning ventiiliots välja tõmmatud. Seejärel sai nii ette kui tagumisse kummi õhku juurde lastud ning sõitsin masinaga koju.
Seejärel helistas kaasfoorumlane Kauri, kutsus sõitma. Esialgu põristasin talle Ristiväljale vastu. Seejärel kui olime jõudnud kuskile külade vahele jäi Kauri masin ootamatult seisma, tuli välja et ta oli kondensaatori juhe pooleks läinud. Minul oli enda vana kondensaator istme all olemas, kuid tal oli kahjuks kahe otsaga kondensaator. Saigi mindud lükates Käina, ma vahepeal muidugi sõitsin ka.
Seejärel otsustas Kauri, et ajab Karpatõ sääreväristaja asemel välja ning läheb teeb siis sellega väikse tiiru, ma juba ajasin enda säärekat käima, kuid tema Karpatõt miskipärast vändast käima ei saanud. Lükates läks käima kuid pöörded olid kuidagi väga kahtlaselt kõrged. Seejärel ajasime Karpatõ jälle garaaži ning ma sõitsin majade vahel paar ringi oma sääreväristajaga ning sai seegi ära pandud.
Kevin.
Seejärel helistas kaasfoorumlane Kauri, kutsus sõitma. Esialgu põristasin talle Ristiväljale vastu. Seejärel kui olime jõudnud kuskile külade vahele jäi Kauri masin ootamatult seisma, tuli välja et ta oli kondensaatori juhe pooleks läinud. Minul oli enda vana kondensaator istme all olemas, kuid tal oli kahjuks kahe otsaga kondensaator. Saigi mindud lükates Käina, ma vahepeal muidugi sõitsin ka.
Seejärel otsustas Kauri, et ajab Karpatõ sääreväristaja asemel välja ning läheb teeb siis sellega väikse tiiru, ma juba ajasin enda säärekat käima, kuid tema Karpatõt miskipärast vändast käima ei saanud. Lükates läks käima kuid pöörded olid kuidagi väga kahtlaselt kõrged. Seejärel ajasime Karpatõ jälle garaaži ning ma sõitsin majade vahel paar ringi oma sääreväristajaga ning sai seegi ära pandud.
Kevin.
Re: Kevin68, РМЗ 1.413-6 ( Riga-13 ) 1990
Täna sääreväristajaga sõites hakkas jälle sidur libisema. Viisin masina keldri ning lammutasin siduri laiali, vahetasin rohkem kulunud lamellid välja ning lõin surveplaadi üsna tugevasti kinni - loodame, et seekord püsib ka. Seejärel vahetasin segukruvi ning ka pööretekruvi ( täpset nimetust ei mäleta ). Eelnevalt oli segukruviks pandud tavaline polt ning pööretekruvil polnud vedru ja oli kõver ka, mõlemad said siis orginaalidega asendatud. Veel vahetasin düüsi all oleva poldi koos seibiga, kuna vana seibi vaikselt ajas bensiini välja. Õhtul tõin ära ka uue porilaua, kuna vana oli kolmest kohast rebenenud plekk ning üks auk väga otsas omadega. Uus on täiesti sirge ning kuskil pole rebenenud plekki. Üks auk on veidikene suurem kui peaks, kuid selle koha pealt pigistame silma veel kinni. Nüüd vahepeal sai müüdud 300 krooni eest ketikaitse maha ning selle raha eest endale teise võrri tõingi, millel oli ketikaitse ka küljes. Sellel oli aga kinnitus pooleks ning ühes kohas 1 millimeetrine auk umbes. Ükspäev käis Urmet48 minu käest paari juppi ära viimas ning siis sai ka ketikaitse kaasa antud. Nüüd peaks asi väidetavalt keevitatud olema ning sirgeks pekstud ja keevitus jäljed maha käiatud - väga tänan Urmet48 selle töö eest!
Kevin.
Kevin.
Re: Kevin68, РМЗ 1.413-6 ( Riga-13 ) 1990
Sidur võib libiseda ka selle pärast, et ketiratta mutter on lahti. Mul endal libises selle pärast. Panin ta kinni, lõin torniga laksu peale, et metalli kaasa haukas seibini ja peab siiamaani.
Re: Kevin68, РМЗ 1.413-6 ( Riga-13 ) 1990
See ei ole enam siduri libisemine. See tähendab seda, et ketiratast ei hoia kiil kinni ja ta käib niisama ringi.canyondrift kirjutas:selle pärast, et ketiratta mutter on lahti
Vaata igaks juhuks üle, et siduri surveplaat oleks korralikult kinni. Üldiselt on vist nii, et mida tugevamini selle kinni keerad, seda parem.
kuivati- Moderaator
- Postituste arv : 258
Registration date : 15/11/2008
Re: Kevin68, РМЗ 1.413-6 ( Riga-13 ) 1990
Tänaseks on siduri probleem lahendatud, peale paari lamelli vahetamist ning surveplaadi tugevalt kinni peksmist hakkas asi jälle toimima. Täna sai sääreväristaja välja ajatud ning Kauri ajas enda oma ka välja ning sai külade vahele sõitma mindud. Põhiliselt sai täna ainult kruusateid mõõda kimatud ning uusi kohti avastada. Mis mind kõige rohkem hämmastas oli see, et mõlemad sääreväristajad pidasid kogu teekonna super hästi vastu, vahepeal kukkus mul esimese tule gondel ära fiksaatorite puudumise tõttu, Kauri aga seda ei märkanud ning põristas kena kilomeetri edasi kui siis avastas, et mind tema taga enam pole. Garaaži jõudes märkasin ühte probleemi, nimelt täis gaasiga sõites hakkas masinal vahepeal jõud ära kaduma, kuid siis tuli jälle tagasi. Mitte ei lärisenud, vaid nagu oleks säde ära käinud ja siis tagasi tulnud. Siis sai süüdet varasemaks keeratud ning kontakti vahet natukene suuremaks ja asi toimis jälle nii nagu peab - tänud Kaurile! Seejärel viisin masina keldrisse, puhastasin ning vahetasin karpas tihendi, mutrid ja kruvid. Kokku tuli kilomeetreid ca. 20.
Kevin.
Kevin.
Lehekülg 3, lehekülgi kokku 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Lehekülg 3, lehekülgi kokku 7
Permissions in this forum:
Sa ei saa vastata siinsetele teemadele